Szingó gumit felejtsd el városi használathoz, defekt esetén (általában) kukázhatod, és gondolom nem szeretnél kiadni 4000ft-ot (ennyi egy szingó gumi) defektenként.Sziasztok
Tervezek venni egy vékonykerekû gépet, és szingógumi van rajta, ráadásul a hátsó az alapból kukás.
Az a kérdésem, ez mennyire elavult dolog? Úgy olvastam, csak igen vékony külsõ megy rá, meg a szerelése körülményes. Ez nekem ciki, mert városban használnám, és 100kg vagyok, szal nagyon fel kéne pumpálnom.
Szóval beviszem a kereket a bringaboltba és mondom, hogy tegyenek rá új szingót, akkor fognak rám hülyén nézni, vagy ez egy mindennapos dolog?
innentõl single speedes a dolog de hátha tudtok segíteni (montiban ismerem a témát, de országútim még sosem volt)
Amúgy is kellene új hátsókerék nemcsak azért, hogy peremes legyen, hanem, hogy egysebességes. Namost itt az a kérdésem, hogy a sima menetes racsni helyére felmegy az egysebességes racsni, vagy másféle a rögzítése? Vagy felmegy, de mivel kesekenyebb, ezért el lesz cseszve a láncvonal? Tehát alapból egysebességes használatra szánt agyat kell keressek?
kösz szépen
Hátsóagy téma: Felmegy az egysebességes racsni, de át kell hozzá házagolni az agyat hogy jó legyen a láncvonal, és utána középrefûzni a kereket. Nálam így teszi a dolgát egy régi DuraAce agy, különbség hogy nem racsnit, hanem csak simán egy lánckereket tekertem rá, és fixként üzemel (igen, rajtamarad.):

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






