Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#24301
Írta 2010. szeptember 07. - 13:56
Nem értem ez így miért jobb.
:-)
#24302
Írta 2010. szeptember 07. - 13:17
jónak tûnik ez a módszer. egyébként az oversize kormányokhoz hosszabb bandázs javasolt, vagy a normál is elég ?
a k9szélesedõ részre nem tekerünk bandázst
#24303
Írta 2010. szeptember 07. - 13:07
#24304
Írta 2010. szeptember 07. - 12:11
jónak tûnik ez a módszer. egyébként az oversize kormányokhoz hosszabb bandázs javasolt, vagy a normál is elég ?
szervízben dolgozok,de még én sem tudom,hogy melyik a hosszabb tipus a betekerõk közül. a vastagabb kormányokra természetesen több kell,de a vastagabb itt nem az oversize-ot jelöli. pl van nékem 2 régebbi kormányom. ITM,3ttt. kb 1mm külömbség van az átmérõjükben a betekerendõ résznél. a kormánybefogásnál 1forma. a 3ttt a vastagabb,és erre hosszabb bandázs kell 1 kicsivel.
#24305
Írta 2010. szeptember 07. - 11:53
#24306
Írta 2010. szeptember 07. - 11:48
#24307
Írta 2010. szeptember 07. - 11:26
#24308
Írta 2010. szeptember 07. - 10:24
Hm így se raktam még fel.. mondjuk én se használom ... fel tudom annyira szorosan bandázsolni, hogy a fékkarváltó gumiborítása már el takarja a kilógó részt...Most, hogy bandázsoltam a kormány....
#24309
Írta 2010. szeptember 07. - 10:04
YouTube - Learning Center | How to wrap your bars part 1
#24310
Írta 2010. szeptember 06. - 21:17
sziasztok lenne pár kérdésem valaki nem tud dura ace kormánycsapágyat?? és dura ace pedál??
Maxi-Bike os srácot kérdezd meg, jó eséllyel van neki.
#24311
Írta 2010. szeptember 06. - 20:45
#24312
Írta 2010. szeptember 06. - 20:10
neem pedig lenne eladó 15 db dura ace agyas kerkék ambrosio , mavic fir stb felnikkel
itm milenium kormány stucnival
itm 101 carbo kormány
uniko itm carbon stucni
stb
haell üldök képeket
elõre is köszi
martin
#24313
Írta 2010. szeptember 06. - 17:24
A múltkor valaki írta itt, hogy fémházas fékpofával sokat javul a fékhatás, azt is vettem, még tesztelésre vár.
A kompakt kormány továbbra is a kedvenc alkatrészem.
#24314
Írta 2010. szeptember 06. - 12:14
mászni jobb az alu... ereszkedni a karbon...
#24315
Írta 2010. szeptember 06. - 11:01
Ha a mereség a szempont, akkor elég nagy hátrány az acélváz...ugyanakkor kényelmes, és örökélet+1év.
ja. ez így van. baromi jól meg van építve. saját kérésem ,és méreteim szerint. kb 52-esnek felel meg,baromi rövid láncvillával. 10 éve lett készítve reynolds 531-es csövekbõl. 1700 gramm körüli tömeg. nekem jó,de már tényleg nem lehet 1 lapon említeni pl a karbonvázakkal.
#24316
Írta 2010. szeptember 06. - 10:40
Ha a mereség a szempont, akkor elég nagy hátrány az acélváz...ugyanakkor kényelmes, és örökélet+1év.azt hiszem el járt az idõ a bringám felett. 8,8kg,acélváz,full 10es record. könnyû,kézzel fûzött kerekek. hiába,már nem versenyképes. ha jól láttam 4,3kg a komplett bringa. múltkor mentem fel 1 másik sráccal a kedvenc hegyemre(Naszály)-neki kb 7-7,5kg-os carbon pianarelloja volt,és nem hinném,hogy annyival rosszabb formába lettem volna mint õ. nekem nem esett jól a felfele. nem csak a súly,hanem már a mervségben sem veszi fel a versenyt az újakkal a bicóm.
#24317
Írta 2010. szeptember 06. - 10:32
AX Lightness-nek most már van váza is
Eurobike 2010: AX Lightness Debuts Customizable Carbon Road Frames | Cyclingnews.com
azt hiszem el járt az idõ a bringám felett. 8,8kg,acélváz,full 10es record. könnyû,kézzel fûzött kerekek. hiába,már nem versenyképes. ha jól láttam 4,3kg a komplett bringa. múltkor mentem fel 1 másik sráccal a kedvenc hegyemre(Naszály)-neki kb 7-7,5kg-os carbon pianarelloja volt,és nem hinném,hogy annyival rosszabb formába lettem volna mint õ. nekem nem esett jól a felfele. nem csak a súly,hanem már a mervségben sem veszi fel a versenyt az újakkal a bicóm.
#24318
Írta 2010. szeptember 06. - 10:13
AX Lightness-nek most már van váza is
Eurobike 2010: AX Lightness Debuts Customizable Carbon Road Frames | Cyclingnews.com
öcsém 16-os acélbringájában is valami ilyesmi villa van... (jézusomdeundorító. A villa. A váz és a hajtókar jöhetne)
#24319
Írta 2010. szeptember 06. - 09:04
Eurobike 2010: AX Lightness Debuts Customizable Carbon Road Frames | Cyclingnews.com
#24320
Írta 2010. szeptember 05. - 13:54
A CANYON oldalán a bringákhoz van egy Perfect Positioning System. Amivel ki tudod választani a bringák méreteit...
Egyen ketten próbáljtok már ki hogy szerintetek helyes-e?
182/85/65/75/60 és XS-t ajánl .. (persze TT-re min 1 számmal kisebb kell mint Utcára... de akkor is L helyett XS... Scott szerint is legalább M kell)
Leginkább a Canyon Speedmax al 9.0 érdekel..
Annak az xs-esnek 535mm a felsõcsöve, az s-esnek 555, az m-esnek 570. És ezek mind meredek nyeregvázcsõszöggel vannak, amik virtuálisan még 10mm-vel növelik a felsõcsõhosszt. Ezek alapján lehet jó az xs (54es) vagy az s (56os).
A sebesség mindent megold.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






