Ha jol latom a troc-velo-n inverz aukcio van, vagyis mennek lefele az arak (elozo ar magasabb mint az aktualis)
Kicsit zavaró... megnéztem vagy 5 TT gépet... de 5bõl 5-nek más volt a képen mint a leírásban
Ha jol latom a troc-velo-n inverz aukcio van, vagyis mennek lefele az arak (elozo ar magasabb mint az aktualis)
Ez akkor van, ha nem tudja eladni: meghírdeti olcsóbban. Nem is ritka. Ám fordítva is lehet, ha sok az eszkimó, ilyet is láttam már, de ez tényleg nem e-bay (hanem jobb, bár persze szûkebb is).Ha jol latom a troc-velo-n inverz aukcio van, vagyis mennek lefele az arak (elozo ar magasabb mint az aktualis)
Ez vsz így van, bár van ilyesmi súlyú Lapierre (6.8 kp) , Dura Ace kerekekkel és 7800 készlettel; a DA kerekeknél a Fulcrum 3 max 15-20 dekával nehezebb (de az persze máris túlmegy a hírdetett súlyon), emellett ez 55-ös, és a súlyt gyakran pl. 51-esre szokták megadni (ki érti ezt...). Akármennyi is az igazi súlya (nem lesz túl sok, 7.5 alatt saccolom), könnyû és jó gép.Re: Lapierre
6,750 Kg szvsz kizart. Ez egy nehez kormany, nyereg, a Fulcrum Racing 3 peremes kerek az kifejezetten nehez (a kepen mas van, mint a szovegben), 7800 se eppen konnyu.
Elmondom hogy gondolkoztam:
Ha úgy veszük, hogy az átlagnál pl. 2cm-el rövidebb a karom,
akkor az otimális 53cm vázméret ezáltal 51cm-re módosulhat(??)
Ami még számitásba jöhet: beszerzek az 55cm Bianchihoz egy 60as stucnit(az minusz 4centit jelent)-elvileg akkor egyenértékû lesz egy 51 körüli vázzal.(felsõcsöhosszban)
Igazából más bajom nincs vele, minthogy hajlitottabb könyökkel tekernék, magyarul messze a kormány-fõleg alsófogásban.
Igen, elsõre nekem is ez volt a megérzésem, hogy van benne anyag
-nem mai darab-mikori lehet a kilencvenes évek eleje?
Érdekes dolog a méret.Én 172vagyok és egy 55öst nyúztam a nyáron(55ös felsõcsõhossz) 100as kormányszárral, de úgy vettem észre
hogy meglehetõsen hosszú nekem. Úgy 4centit nyertem volna egy rövidebb stucni, amivel pont okés, de ha nem tévedek,
ezzel az 50essel + egy 110es stucni
ELMÉLETILEG ugyanott leszek.(???)
Kösz a biztatást:D
A sebesség mindent megold.
Biztos találkoztatok vele és/vagy használjátok -én nem ismerem.
Mit kell tudni egy 8as fékváltós pezsgõ 105ös szettrõl?
A kérdés oka:
Kerékpár apróhirdetés: eladó használt és új bicikli és alkatrész ingyenes apró: barellia brügelmann 5O-cm!akciós!!!!
Jól kezelhetõ darab?
Igen. Megbízható, tartós, és elõnye, hogy a Shimano ma is forgalmaz 8-as készletet, annak részei (pl. hátsó lánckerekek (2300, Sora), fékek) pótlásnak jók. A 105-ös fékváltókar sokkal jobb, mint a Soráé, azt nem szabad cserélni (csak ugyanolyanra, vagy persze jobbra). Ilyen 8-as 105-ös van a hétköznapi biciklimen vagy két éve, egyszer cseréltem láncot 8300 km után. Tartósabbnak hiszi a közvélekedés, mint a 9-10 sebességeseket.Biztos találkoztatok vele és/vagy használjátok -én nem ismerem.
Mit kell tudni egy 8as fékváltós pezsgõ 105ös szettrõl?
Igen, ha a mérete jó. Érdemes kipróbálni, hisz az elsõ lánckerekek nem odatartozók (s ezzel még dicsekszik is az eladó), de ha könnyen vált föl is és le is, akkor nem tûnik rossz ajánlatnak. Kérdezd meg a középtengelyt - esetleg olasz, az sem baj (kapható), de érdemes tudni.A kérdés oka:
Kerékpár apróhirdetés: eladó használt és új bicikli és alkatrész ingyenes apró: barellia brügelmann 5O-cm!akciós!!!!
Jól kezelhetõ darab?
A BB-UN71-rõl le lehet. Az enyémrõl is lejött, meg rengeteg kép van róla a neten, ahol nincs rajta.
baromi szépek.. sajna az újak a közelükbe sem érnek. lementettem néhány képet,mert nagyon durvák a fotók.
most,hogy utána gondoltam nem vlszínû,hogy le bírod ütni a menetes részt. még a BB-UN 71/72 középrészrõl sem lehet leszedni ezt a részt. ezt csak a campánál lehet megcsinálni. ez is csak a shimano butaságát mutatja:)
A sebesség mindent megold.
gyönyörû masinák a múltból annak, akit érdekel:
Ray Dobbins Bike Photo Gallery