Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34367 hozzászólás a témában

#22841
sac1

sac1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.163 hozzászólás

Ha jol latom a troc-velo-n inverz aukcio van, vagyis mennek lefele az arak (elozo ar magasabb mint az aktualis)


Kicsit zavaró... megnéztem vagy 5 TT gépet... de 5bõl 5-nek más volt a képen mint a leírásban :(

#22842
berza

berza

    vendég

  • fórumtag
  • 25 hozzászólás
Igazad van, valószinûleg stucnit cserélek-aztán meglátjuk.
Most ez van benne:
http://img703.images...42829rrrrrr.jpg
Igazság szerint a 7végén próbáltam egy
70es BPositive kb.15%emelkedésût de
egyrészt dögnehéz volt, másrészt nem is illett egy ilyen szép acélvázhoz.
Szóval 60as - könnyû darab kéne... de nem sokat láttam eddig.

#22843
gren_tamas

gren_tamas

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 696 hozzászólás

Ha jol latom a troc-velo-n inverz aukcio van, vagyis mennek lefele az arak (elozo ar magasabb mint az aktualis)

Ez akkor van, ha nem tudja eladni: meghírdeti olcsóbban. Nem is ritka. Ám fordítva is lehet, ha sok az eszkimó, ilyet is láttam már, de ez tényleg nem e-bay (hanem jobb, bár persze szûkebb is).

#22844
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
Ha jol latom a troc-velo-n inverz aukcio van, vagyis mennek lefele az arak (elozo ar magasabb mint az aktualis)

#22845
gren_tamas

gren_tamas

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 696 hozzászólás

Re: Lapierre
6,750 Kg szvsz kizart. Ez egy nehez kormany, nyereg, a Fulcrum Racing 3 peremes kerek az kifejezetten nehez (a kepen mas van, mint a szovegben), 7800 se eppen konnyu.

Ez vsz így van, bár van ilyesmi súlyú Lapierre (6.8 kp) , Dura Ace kerekekkel és 7800 készlettel; a DA kerekeknél a Fulcrum 3 max 15-20 dekával nehezebb (de az persze máris túlmegy a hírdetett súlyon), emellett ez 55-ös, és a súlyt gyakran pl. 51-esre szokták megadni (ki érti ezt...). Akármennyi is az igazi súlya (nem lesz túl sok, 7.5 alatt saccolom), könnyû és jó gép.

Ami az eladót illeti, igen, a troc-velo-n licitálni is lehet, de az eladó (aki itt megadja közvetlen tel. számát) el is adhatja az elsõ jelentkezõnek, kevesebbért is (pl. ha telefonon alkusznak), rugalmasabb, mint pl. az e-bay. Az eladók regisztrálva vannak, névvel, lakcímmel, ez valamelyes biztosíték. Általában a vevõk is regisztrálnak, ez a francia félprofi, amatõr s néha profi biciklisták fõ cserebere helye. E-mail és értékelés (elégedett-e a vevõ v. eladó) is tartozik a regisztrált felhasználókhoz. Gyakori, hogy más kerekekkel adják, mint amit a fénykép mutat, persze pontosan tisztázni kell mindent elõre. Fizetéskor FrO-ban gyakori a csekk vagy banki átutalás, utóbbi MO-ról is megy (BIC, IBAN azonosítókkal), de a magyar bankok észrevehetõ (20-30 euró) átváltási sarcot is rátesznek (közvetett tapasztalat, azaz nekem Mo-Fr küldött pénznél történt).

#22846
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

Elmondom hogy gondolkoztam:
Ha úgy veszük, hogy az átlagnál pl. 2cm-el rövidebb a karom,
akkor az otimális 53cm vázméret ezáltal 51cm-re módosulhat(??)

Ami még számitásba jöhet: beszerzek az 55cm Bianchihoz egy 60as stucnit(az minusz 4centit jelent)-elvileg akkor egyenértékû lesz egy 51 körüli vázzal.(felsõcsöhosszban)
Igazából más bajom nincs vele, minthogy hajlitottabb könyökkel tekernék, magyarul messze a kormány-fõleg alsófogásban.


véleményem szerint a karhossznak semmi köze a vázmérethez. a vázméret a testmagasság, a belsõ lábhossz és a felsõtest kérdése. ha rövid a karod (egyébként mit értesz azon hogy átlag – 2cm a karod? van átlag karhossz?), azt rövidebb stucnival érdemes korrigálni.

ha pl 53-as helyett 50-es vázat veszel akkor 3 cm-el kerül alacsonyabbra a kormány

#22847
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
Re: Lapierre
6,750 Kg szvsz kizart. Ez egy nehez kormany, nyereg, a Fulcrum Racing 3 peremes kerek az kifejezetten nehez (a kepen mas van, mint a szovegben), 7800 se eppen konnyu.

#22848
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás
Philippe Gilbert FDJ-s Lapierre-je eladó egészen baráti áron (bár ha jól látom ez valami licitálós kikiáltási ár)

Lapierre hm xlite quipe franaise des jeux, Vente Occasion vlo route course sur Troc-Vlo

#22849
berza

berza

    vendég

  • fórumtag
  • 25 hozzászólás
Elmondom hogy gondolkoztam:
Ha úgy veszük, hogy az átlagnál pl. 2cm-el rövidebb a karom,
akkor az otimális 53cm vázméret ezáltal 51cm-re módosulhat(??)

Ami még számitásba jöhet: beszerzek az 55cm Bianchihoz egy 60as stucnit(az minusz 4centit jelent)-elvileg akkor egyenértékû lesz egy 51 körüli vázzal.(felsõcsöhosszban)
Igazából más bajom nincs vele, minthogy hajlitottabb könyökkel tekernék, magyarul messze a kormány-fõleg alsófogásban.

#22850
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Igen, elsõre nekem is ez volt a megérzésem, hogy van benne anyag
-nem mai darab-mikori lehet a kilencvenes évek eleje?
Érdekes dolog a méret.Én 172vagyok és egy 55öst nyúztam a nyáron(55ös felsõcsõhossz) 100as kormányszárral, de úgy vettem észre
hogy meglehetõsen hosszú nekem. Úgy 4centit nyertem volna egy rövidebb stucni, amivel pont okés, de ha nem tévedek,
ezzel az 50essel + egy 110es stucni
ELMÉLETILEG ugyanott leszek.(???)
Kösz a biztatást:D


A szettet 93 és 98 között gyártották, de ez 93-94 körüli lehet.


A sebesség mindent megold.

 


#22851
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás
A 172cmhez kicsi lesz az 50es váz. Azt is vedd figyelembe, hogy egy 50es vázon alacsonyabban fogsz ülni, ha felhúzod a nyerget akkor meg nagyon mélyre kell majd hajolni, ami derék és hátfájdalomhoz vezet(het) plusz a vállöv hamarabbi kifáradásához. 53as körüli vázakat próbálj, azok között lesz a jó.

#22852
berza

berza

    vendég

  • fórumtag
  • 25 hozzászólás
Igen, elsõre nekem is ez volt a megérzésem, hogy van benne anyag
-nem mai darab-mikori lehet a kilencvenes évek eleje?
Érdekes dolog a méret.Én 172vagyok és egy 55öst nyúztam a nyáron(55ös felsõcsõhossz) 100as kormányszárral, de úgy vettem észre
hogy meglehetõsen hosszú nekem. Úgy 4centit nyertem volna egy rövidebb stucni, amivel pont okés, de ha nem tévedek,
ezzel az 50essel + egy 110es stucni
ELMÉLETILEG ugyanott leszek.(???)
Kösz a biztatást:D

#22853
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.460 hozzászólás

Biztos találkoztatok vele és/vagy használjátok -én nem ismerem.
Mit kell tudni egy 8as fékváltós pezsgõ 105ös szettrõl?

A kérdés oka:
Kerékpár apróhirdetés: eladó használt és új bicikli és alkatrész ingyenes apró: barellia brügelmann 5O-cm!akciós!!!!

Jól kezelhetõ darab?


erre szoktam mondani,hogy ezekbe még volt anyag. megbízható cucc.

#22854
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
A 1056 egy kiraly szeria volt. Eleg sok ilyen alkatreszt vettem ujonnan (valtokat, agyat, RX-100-as "testver" STI-t) Massziv, ma is jol mukodnek.

#22855
gren_tamas

gren_tamas

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 696 hozzászólás

Biztos találkoztatok vele és/vagy használjátok -én nem ismerem.
Mit kell tudni egy 8as fékváltós pezsgõ 105ös szettrõl?

Igen. Megbízható, tartós, és elõnye, hogy a Shimano ma is forgalmaz 8-as készletet, annak részei (pl. hátsó lánckerekek (2300, Sora), fékek) pótlásnak jók. A 105-ös fékváltókar sokkal jobb, mint a Soráé, azt nem szabad cserélni (csak ugyanolyanra, vagy persze jobbra). Ilyen 8-as 105-ös van a hétköznapi biciklimen vagy két éve, egyszer cseréltem láncot 8300 km után. Tartósabbnak hiszi a közvélekedés, mint a 9-10 sebességeseket.

A kérdés oka:
Kerékpár apróhirdetés: eladó használt és új bicikli és alkatrész ingyenes apró: barellia brügelmann 5O-cm!akciós!!!!

Jól kezelhetõ darab?

Igen, ha a mérete jó. Érdemes kipróbálni, hisz az elsõ lánckerekek nem odatartozók (s ezzel még dicsekszik is az eladó), de ha könnyen vált föl is és le is, akkor nem tûnik rossz ajánlatnak. Kérdezd meg a középtengelyt - esetleg olasz, az sem baj (kapható), de érdemes tudni.

#22856
berza

berza

    vendég

  • fórumtag
  • 25 hozzászólás
Biztos találkoztatok vele és/vagy használjátok -én nem ismerem.
Mit kell tudni egy 8as fékváltós pezsgõ 105ös szettrõl?

A kérdés oka:
Kerékpár apróhirdetés: eladó használt és új bicikli és alkatrész ingyenes apró: barellia brügelmann 5O-cm!akciós!!!!

Jól kezelhetõ darab?

#22857
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.460 hozzászólás

A BB-UN71-rõl le lehet. Az enyémrõl is lejött, meg rengeteg kép van róla a neten, ahol nincs rajta.


lehet benne vlmi. van itthon 1. majd lehet,hogy kipróbálom.

#22858
sac1

sac1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.163 hozzászólás

baromi szépek.. sajna az újak a közelükbe sem érnek. lementettem néhány képet,mert nagyon durvák a fotók.


Ízlések és pofonok... soha se szerettem a retrót... de tényleg van köztük jó kép... ettõl függetlenül soha se ülnék fel egy ilyenre szívesen...

#22859
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

most,hogy utána gondoltam nem vlszínû,hogy le bírod ütni a menetes részt. még a BB-UN 71/72 középrészrõl sem lehet leszedni ezt a részt. ezt csak a campánál lehet megcsinálni. ez is csak a shimano butaságát mutatja:)


A BB-UN71-rõl le lehet. Az enyémrõl is lejött, meg rengeteg kép van róla a neten, ahol nincs rajta.


A sebesség mindent megold.

 


#22860
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.460 hozzászólás

gyönyörû masinák a múltból annak, akit érdekel:

Ray Dobbins Bike Photo Gallery


baromi szépek.. sajna az újak a közelükbe sem érnek. lementettem néhány képet,mert nagyon durvák a fotók.