arn: biztos a legjobb lehet, ahogy razkodik es nyomja az orrodat. Mar attol kivagyok, ha idovel meglazul a sisak pantja, s raer valahogy a szemuvegre, nyomva azt.
blash módosította - 2017. augusztus 11. - 10:49
blash módosította - 2017. augusztus 11. - 10:49
jok ezek a shieldes outis sisakok. montin nem probalta vki? szemuveget hordok, es ha kicsit hidegebb van, alig latok vmit a konnyeimtol.
a giro-n néztem a wilier csapat sisakjait. már írtam is talán a verseny alatt. megvan az aero sisakjuk neve is. Force Worm. sajna csak ilyen neon színűben találtam belőle 1nlőre. http://www.force-com...dynamiczny-fluo kb 31 ezer ft-ot számoltam az árára. ha úgy adódik,akkor lehet,h beújítok majd 1et belőle.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
egyébként legjobb ár-érték arányú 10-hez most a velocse sorhoz ultegra (6701) lánc.
A 13-29 nagyon jó kombináció, tulajdonképp' a 18t hiánya az egyetlen, ami miatt nem szívesen látnám a bringámon. 10-es sorok közül a 13-26 és 14-23 a két legjobban használható kombináció idehaza. A 13-29 keményebb terepre, hegyre nagyon jó 50-34-el.
esetleg 10s velocse lánc 7ezer ft, drágább az ultegrától, de közel olyan tartós.
Nekem most 9s rendszerben x93-as kmc fut, és nagyon elégedett vagyok vele. 4k-t bőven túllépte már használt soron, és közelében nincs a 0.75-nek. 12.45 euró áron meg verhtetlen.
Mondjuk én 13-29-es Velocét néztem ki, amely a ugyan azokból a lánckerekekből áll, mint egy 13-29-es Centaur. Nekem van régebbi Chorus (2004), amely alubakos, de amit vettem anno Centaurt, az már nem volt alubakos.
azt sajnos csak 40 euro korul láttam. Ha wggle-ről vennél, kérlek, szólj.
platina tag vagyok, de lassan lejár. Költeni kell
Mondjuk én 13-29-es Velocét néztem ki, amely a ugyan azokból a lánckerekekből áll, mint egy 13-29-es Centaur. Nekem van régebbi Chorus (2004), amely alubakos, de amit vettem anno Centaurt, az már nem volt alubakos.
hogy velocsét 10500 ft-ért veszek (postával) 12-25-öst újat, csentaur meg 17 ezer, és.. a felső két lánckerék alu tartóbakon van.
Ellenben nulla különbség élettartamban-lánckeréksor anyagában-felületkezelésben.
más:
http://apro.bikemag....s-l402751.html#
na, ez jó vétel.
Vejne módosította - 2017. augusztus 08. - 20:29
Mi a különbség a 10-es Veloce illetve Centaur lánckeréksoroknál? Ahogy olvasom azonos anyag, felületkezelés...
ha mar kabelek a tema. van, aki hasznal vazvedo foliakat outin? van egyaltalan ertelme? par napja tarsultam be valaki melle edzes kozben es az o biciklijen lattam, hogy azokon a helyeken, ahol a kabel erintkezik a vazzal ott ilyen viztiszta foliak vannak.
ha talalsz olyat, hogy padlofolia... nah az sokkal tobbet kibir, mint ezek a tularazott szarok
ha mar kabelek a tema. van, aki hasznal vazvedo foliakat outin? van egyaltalan ertelme? par napja tarsultam be valaki melle edzes kozben es az o biciklijen lattam, hogy azokon a helyeken, ahol a kabel erintkezik a vazzal ott ilyen viztiszta foliak vannak.
Csak nincs előnye a kívül vezetettel szemben.
A szerelők azért is utálnak ilyen agyonintegrált, mindenhol bújtatott vázakat (pl. tt kormány-váz kombi) átbowdenezni, mert lelkileg gyötrődnek tőle. Nem akarnak sok pénzt elkérni a klienstől, nem akarják, hogy "lehúzásszaga" legyen, szeretnének olcsón dolgozni, de. Néha annyira megszopatja őket és annyi értékes időt (más munkára fordíthatót) vesz el tőlük, hogy nem mernek túl alacsony árat mondani, aztán meg persze van lelkifurdalás, hogy túl drága árat szabtak meg.
Senkinek sem jó.
nem mondom,h lenne előnye,de meg lehet ezt normálisan is csinálni.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Más:
tavaly vettem 2 db cst cito gumit apróból, 4500 ft-os áron. Egyet használtam közülük, tavaly egész szezonban hátul, idén meg április óta. Sajnos a másikat eladtam, de elvileg vissza tudom vásárolni..
Miért tenném?
Mert jó. Nem tudom, mennyi km van benne, de sok. És csak hátul futott, nulla probléma eddig. Közel mérethelyes, 29mm szélesnek mértem, remekül tapad ennek köszönhetően, ellenben nem kopik túl gyorsan (alsó hangon 8-9ezer km-re tippelem a mostani futását?)
A cst oldalán megtaláljátok a modellt
https://ebike.hu/ter...00c-gumikopeny/
170-es szövetsűrűség, és a cst hatos szintű defektvédelme jellemzi. A szélességéhez képest teljesen jó tömegben van. Igazából 20-24 eurót megér szerintem, mert van olyan jó gumi, mint a black chillis conti grand prix. Elég kellemes érzete van kézbe véve is (nem túl merev, lágy-képlékeny, van rugalmassága)
Ami nagyon szimpathikus volt már az elején: Nem kell hozzá gumileszedő, se izmozás. Körbehúzod a felni körül, és tkp. magától helyére pattan. Nyomásra helyezve meg tényleg 10-15 mp egy gumicsere vele. Defektet nem kaptam, és szerencsére tág nyomáshatárok közt lehet használni (4-7 bar közt minden értéken használtam, de 6 körül érzi magát a legjjobban)
így lassan 2 szezon használat után azt mondom: Ajánlott.
ezt a rivjút csak azért írtam meg, mert szerintem "mégnemvót"
Csak nincs előnye a kívül vezetettel szemben.
A szerelők azért is utálnak ilyen agyonintegrált, mindenhol bújtatott vázakat (pl. tt kormány-váz kombi) átbowdenezni, mert lelkileg gyötrődnek tőle. Nem akarnak sok pénzt elkérni a klienstől, nem akarják, hogy "lehúzásszaga" legyen, szeretnének olcsón dolgozni, de. Néha annyira megszopatja őket és annyi értékes időt (más munkára fordíthatót) vesz el tőlük, hogy nem mernek túl alacsony árat mondani, aztán meg persze van lelkifurdalás, hogy túl drága árat szabtak meg.
Senkinek sem jó.
csináltak acél vázaknál is belső bovden elvezetést régen. mondjuk ezeknél nem gond a bovden cser,ha mindegyik úgy van megcsinálva,mint az enyém. egy kis csőben futnak. tök 1xű a csere.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Ilyenkor mindig eszembe jut, amikor a szervizben álldogálva ecsetelem a szerelőnek, hogy már csak az empáthia és "ne árts" elvének követése miatt sem vennék-hoznék be rejtett kábeles vázat átbowdenezésre..
Meg tudom, "ronda" a nyílt húrozás, de tény: olcsó tefloncsöves bowdenház-fém kupak& sima rozsdamentes bowden mellett hibátlan, és kb. 3-4ezer km után kell negyed fordulatot tekerni a spannolón.
Még ütött-vert régi mechanikus szettnél is.. Egy bowdenbelső cseréje meg körülbelül 25 mp-ig tart
Látnátok a BMC Teammachine-t vagy az új KTM-et, végig belül fut majd minden. Még jó, hogy a profik felnifékkel mennek, hamarabb kapnának új bringát mint hogy szétszedjék nekik a csöveket.
A sebesség mindent megold.
arn módosította - 2017. augusztus 06. - 20:33
bikemag.hu/magazin/hirek/kormanyvaltas-do-beginnig-of-the-szoporoller
újabb érv hogy még ma letépjem a bringáról a hagyományos szettet