Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#19601
Posted 2011. June 09. - 21:09
A vaz meg mentheto szerintem, bar az kerdes, mennyit er, hogy van-e ertelme hekkelni.
#19602
Posted 2011. June 09. - 20:34
#19603
Posted 2011. June 09. - 20:23
Ez szabálytalannak tûnik, de lehet csak optikai csalódás.
A sebesség mindent megold.
#19604
Posted 2011. June 09. - 19:04
Weight Weenies • View topic - Look 596 TT bike
Ja és menjetek ti is kerékpárúton, és lehet egy ilyen fasza Orbea ORDU-tok, mint Boronkay Petinek, 10 nappal az EB elõtt:


(kuka)
#19605
Posted 2011. June 09. - 15:45
Nem akarok senkit lebeszélni kis hazánk versenyeirõl, én például imádom a Pilist, a Börzsönyt de a nagy kedvencem a Grecse (ahol a Turul kupa és Kínok kínja is vezet) de ezeken az utakon már eszembe nem jutna versenyezni. pl a Turul kupából is 1-2 éve kivették a Tardos-Lábatlan szakaszt ami amúgy egy gyönyörû rész de nemhogy bringával, de autóval is veszélyes arra közlekedni és itt most nem túlzok.
Szóval én mindenkinek ajánlom, hogy egyszer látogasson el egy Osztrák versenyre is de vigyázzon, mert rá fog szokni.
bár ez nem a reklám helye de akit érdekel az itt tud infókat szerezni a versenyekrõl: Radmarathon in Österreich, Deutschland, Schweiz, Italien, Mitteleuropa
Pl most vasárnap a Ferõ tónál is van verseny. de sajnos csak a 120kilis középtávra tudok kiérni, annak 10-tõl van a rajtja, a 160-as meg 8:30, az nekem utazással korai.
Egyébként egy 40 kilis karikát lehet 2, 3 vagy 4-szer teljesíteni körönként 500 szinttel. Vagyis a középtávon szintben és távban is kb. ott vagyunk mint a Hegyek poklán Auszria legsíkabb részén.
#19606
Posted 2011. June 09. - 14:52
Amerre edzek pl. olyan tobb meter hosszu 5-10 cm mely valyatok vannak az uton, hogy abba ha belemegy az ember, tuti bukta.
Versenyen sem a leirt volt az elso eset, ahol borzaszto volt az utminoseg.
Aki ismeri a palyat, az persze nem kell, hogy parazzon, de sajnos nem lehet ugy menni, mint a Touron, hogy tuti nem lesz gond.
En probalok minden verseny elott vegigmenni a palyan (akar autoval) ez sokat segit.
#19607
Posted 2011. June 09. - 14:50
#19608
Posted 2011. June 09. - 12:38
Azert uthiba es uthiba kozott van kulonbseg.
Amikor tavaly a Kinok Kinjan akkora godrot fogtam, hogy letort a nyeregtaskam es ugy lecsusztak a fekkarjaim, hogy elkezdett fogni mindket fek, hat ilyenekbe megse kellene belemenni.
Nem azt mondtuk, hogy menj bele a keréktörõ kátyúkba.
A sebesség mindent megold.
#19609
Posted 2011. June 09. - 12:26
Amikor tavaly a Kinok Kinjan akkora godrot fogtam, hogy letort a nyeregtaskam es ugy lecsusztak a fekkarjaim, hogy elkezdett fogni mindket fek, hat ilyenekbe megse kellene belemenni.
#19610
Posted 2011. June 09. - 11:25
Egyetértek. Én sem szeretem az úthibákat, ha egyedül megyek vagy ha csak kevesen vagyunk én is kikerülöm õket, de ha kell átmegyek rajtuk akár 60 feletti tempónál is. Bolyban a tekerésrõl meg... én sem vagyok egy profi versenyzõ, de hihetetlen, hogy sokan mennyire nem tudnak kanyarodni és bolyban egyenesen menni. Azzal semmi bajom ha akár hosszabb távon is összeérünk, csak az elsõ kerekemet ne akarják elvinni. Ja meg az autók kikerülése és az állandó fék-fék-fék, annyi hely van általában, hogy bõven ki lehet kerülni, a fékezésbõl mindig csak bukás lesz.Rettentõen túl van aggódva ez a kátyu kérdés. Tudom, hogy tényleg van olyan, ami gondot okozhat, de azért az már egy kissé túlzás, amikor azt látom, hogy a versenyen a gyerek jobbra-balra cikázik minden kis mélyedés miatt és folyamatosan mondogatja, hogy "fék-fék-fék"
Egy dolog ami nekem komoly gondot okoz, nagyon sokat kell fékeznem bolyban, mert egyszerûen sokszor tekerés nélkül is rágurulok az elõttem haladóra.
A sebesség mindent megold.
#19611
Posted 2011. June 09. - 10:06
#19612
Posted 2011. June 09. - 10:00
Ismerõs érzés, nekem is vannak hasonló tapasztalataim. Mondjuk a hazai szervezõk védelmére legyen mondva, kint olyan szponzorok állnak egy-egy ilyen rendezvény mögött, amelyekrõl a hazaiak álmodni sem mernek.
Még annyi, ha kimegyünk versenyezni, gyakran olyan fanatsztikus tájakon megy a pálya, már csak azért megéri. Meg látni ahogy a sok osztrák nyugdíjas elsuhan mellettünk, fene a szájukat.
#19613
Posted 2011. June 09. - 09:51
Más: tavaj elindultam egy osztrák versenyen amit nagyon élveztem - még azt is figyelembe véve, hogy sikerült elnavigálnom és nem a hosszú, hanem csak a közepes távra mentem, mondjuk az is 120 kili volt - és a regisztráció során megadtam a címem is. Tegnap meg nagy meglepetésemre kaptam postán egy A4-es 6-7 oldalas színes-szagos katalógust, meghívót a 2011-es versenyre térképpel, tudnivalókkal, mindennel. Az emilem is megadtam de nem emailt kaptam.
Csak pár gondoloat errõl: 40Euro körüli nevezési díjba ott belefért egy mez, frissítés, versenyzérse maximálisan alkalmas utak, biztosítás, és még ez a meghívó is. Ezt így is lehetne csinálni. Egészen más úgy menni egy mezõnyben, hogy TUDOD, hogy jó az út és nem folyamatosan azon parázol, hogy mikor és hol lesz kátyú, ezt csak akkor tudod értékelni, ha már mentél ilyen körülmények között.
Maximális tisztelet az itthoni versenyszervezõknek, de én ezentúl csak nagyon indokolt esetben fogom szivatni magam egy itteni mezõnyversenyeken az ismert körülmények miatt amibõl nekem a versenyzésre alkalmatlan útvonalak a leginkább problémásak.
#19614
Posted 2011. June 09. - 09:15
#19615
Posted 2011. June 09. - 09:05
#19617
Posted 2011. June 09. - 00:58
#19618
Posted 2011. June 09. - 00:19
Helyes fejtartassal lehet nem jobb, (de nem is rosszabb sokkal) viszont ha logatja a fejet, akkor jobb lehet, mint a csucsos. Es hat ki nem logatja.
#19619
Posted 2011. June 08. - 23:02
szerk: ezeknek a nyúlvány nélküli aero sisakoknak jobb a légellenállása??
#19620
Posted 2011. June 08. - 22:36
Én is ott tartom a könnyebb laposabb kajákat.Wiggins milyen jó helyet talált zselé tárolásra.
http://www.grassykno...4-IMG_9180a.jpg
A sebesség mindent megold.

Sign In
Create Account

Back to top







