Alátét nem segített volna?Természetesen a szakik elszabták a marást, alámentek a minimum méretnek, így az a váz ment a levesbe.
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#19381
Írta 2011. június 20. - 21:06

A sebesség mindent megold.
#19382
Írta 2011. június 20. - 20:40

Sziasztok!
Új vázat készülök vásárolni, a régi Meridám a papucsnál megadta magát... javítás után egy hónappal ismét... nem kisértem tovább a sorsom.
Errõl kinek mi a véleménye?
Merida Race Lite 904 2011 országúti vázszett ? váz ? Bikemag
Nekem a tavalyi 904-es váz van. Használtan vettem kb 3 hónaposan. Nos ennyire csálé vázat még életemben nem láttam. Persze ott nem vettem észre, csak miután összeraktam és volt mihez viszonyítani.
pl:
-hátsó fékhíd durván félre van hegesztve, állítható fékpofával ki lehetett hozni+reszeltem a felfekvõ felületbõl
-mindkét hátsó papucs is befelé áll, ebbõl kifolyólag a váltótartó konzolt is görbítenem kellett két tengely mentén
-felsõcsõ is el van csúszva 1mm-t legalább a nyeregcsõnél
-homlokcsõ és alsócsõ találkozásánál van egy lyuk a hegesztésen, festék sem takarta el
Szóval nagyon péntek éjszakás mûszak csinálhatta. Pedig ez egy 80000Ft-os váz volt tavaly, ami idén már 100000Ft. Egy újonnan 15000Ft-os váznál még talán, de ennél?
Ennek ellenére használható, egyenesen fut, de a 100000 éves Cannondale vázam mellé nem tenném. Ég és föld.
Rohadt alaposan nézd meg!
szerk:
Ja elõtte volt egy 901-esem, de annál meg ráfújtak a középcsapágy felfekvõfelületre, aminek a párhuzamosságára <0.1mm-t ad meg a Campagnolo az Ultra-Torque rendszerhez. Nos itt ez nem volt meg. Természetesen a szakik elszabták a marást, alámentek a minimum méretnek, így az a váz ment a levesbe.
Számomra a Merida nem okozott felhõtlen örömet.
Cannondale vagy Specialized lesz a következõ vázam az tuti.
szerk2:
Gondolkodtam, hogy írok a gyártónak, hogy lássák mit adtak ki a kezük közül.
#19383
Írta 2011. június 20. - 20:08

Jövõre meg már lesz Sora is elektromos? Aztán szép lassan eltûnik a bovden?
a sora-ról jut eszembe, csináltatok - pl kényszerbõl, vagy sürgõsségbõl - downgrade-t? mert a jót könnyû megszokni, nekem anno 5-ös sachs huret - 8as sora - 9es ultegra volt a lépés, de nagyon húznám a számat, ha nagyon aljaszettekkel kellene ismét szórakoznom :
- 52/15-ben is az átdobóba hajló lánctányér, kompromisszumok nélkül beállíthatatlanság
- egyszeri HHH lecsorgástól berágó tektro fékbowden
- 1000 km után szétcsoffadó monoblokk
#19384
Írta 2011. június 20. - 20:05

Jövõre meg már lesz Sora is elektromos? Aztán szép lassan eltûnik a bovden?
A Mavicnak már '93 körül volt elektromos szettje. Ha azóta nem terjedt el annyira, nem hiszem, hogy kiszorítaná a bovdeneseket.
#19385
Írta 2011. június 20. - 20:04

Új vázat készülök vásárolni, a régi Meridám a papucsnál megadta magát... javítás után egy hónappal ismét... nem kisértem tovább a sorsom.
Errõl kinek mi a véleménye?
Merida Race Lite 904 2011 országúti vázszett ? váz ? Bikemag
#19386
Írta 2011. június 20. - 19:47

#19387
Írta 2011. június 20. - 14:51

Szerintem mukodesben nem lehet rosszabb, csak nehezebb, meg mas a felirat rajta.
Az automatikus front trimet lehetne talan kivenni, de hat az csak szandekos rongalas lenne, sporolni nem lehet vele.
#19388
Írta 2011. június 20. - 14:28

itt van egy eleg reszletes leiras [korabeli katalogus beszkennelve pdf-ben igen jo minosegben]
Shimano Airlines derailleur (AR01)
de amugy ez DH cucc volt, nem orszaguti.
A DH-ra emlékszem, '99-ben adták ki, viszont használtak késõbb idõfutambringákon is ilyen megoldást a Touron az egyik évben. Még régebben láttam róluk képeket, de nem igazán emlékszem, csak arra, hogy egy digit kijelzõs fékváltókarral és egy dh-s palacknál kisebb patronnal szerelték. Kutakodok még, hátha meglesz.
#19389
Írta 2011. június 20. - 14:13

Shimano Airlines derailleur (AR01)
de amugy ez DH cucc volt, nem orszaguti.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#19390
Írta 2011. június 20. - 14:03

Régebben volt a Shimanonak sûrített levegõvel is próbálkozása, arról nincs képe valakinek? Egy patronból ment a levegõ, és félig elektronikus volt a cucc. Ha jól emlékszem talán 2000-2002 körül volt.Nem tudom, miert, de ezt meg mindig nem lattam sehol magyar site-on, pedig mar nem is friss.
Szerk: Talán Airlines volt a neve, a mûkõdési elvét nagyjából sejtem, de sehol sem találtam bõvebb leírást.
#19391
Írta 2011. június 20. - 13:12

#19392
Írta 2011. június 20. - 12:14

RAUH-Welt
B E G R I F F
#19393
Írta 2011. június 20. - 12:05


#19394
Írta 2011. június 20. - 11:01


Egyébként most tudtam meg, hogy könyöklõt nem is lehet az én kategóriámban használni...
#19395
Írta 2011. június 20. - 10:54

Much better than expected for the price
Nehez, nehez, de nem rossz, es szerintem igen olcso, bar nem vilagos, hogy most akkor 350 vagy 450. A 450 azert mar nem annyira olcso.
#19396
Írta 2011. június 20. - 10:42

Ja, még annyi, hogy nincs valakinek kölcsön idõfutamsisakja az OB-ra? (könyöklõ már úgy néz ki, lesz;))
Feleségül ne vegyelek?

#19397
Írta 2011. június 20. - 10:38

Carrera TDF Ltd Review - BikeRadar
11.3 kg, nem semmi és nem fér be 100e ft alá, brrrrr
egy húszéves vázszett (3 kg: váz+villa) és a legolcsóbb kerék kombóval könnyebb bringát lehet összerakni, még fvkarokkal is
#19398
Írta 2011. június 19. - 23:25

Hmm, majd lesz beszámoló, de mintha olyat hallottam volna, hogy az utolsó száz méteren vette le õket, de nem akarok hülyeséget mondani.
Ja, még annyi, hogy nincs valakinek kölcsön idõfutamsisakja az OB-ra? (könyöklõ már úgy néz ki, lesz;))
#19399
Írta 2011. június 19. - 22:41

Hat le a kalappal! Masik korcsoport es eleg szep elony... Csak igy tovabb!

#19400
Írta 2011. június 19. - 22:36

Azt hittem eloszor, hogy jobb sort fogtam, de egyreszt tavasszal mar az elso korben megusztam az emelkedon, masreszt az atlagpulzus ugyanaz lett 1bpm kulonbseggel.
Szoval nagyjabol ugyanaz az atlagpulzus akkor csak 34.5-os atlagot dobott, most meg 39-et. (oke, ez osszetettebb kerdes, de nem kicsi a kulonbseg)
Az elmezony percre ugyanazt az idot mente most is, mint akkor.
Áj em veri heppi!!
