Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#19161
Írta 2011. július 06. - 18:42
#19162
Írta 2011. július 06. - 18:09
Tour de Sibiu 1. szakasz TTT (10km) | Országúti
A beszámoló... elég durva sebességgel mentek.
Jól számoltam, hogy az elsõ csapat 60 körüli átlagot ment?
#19163
Írta 2011. július 06. - 17:42
A sebesség mindent megold.
#19164
Írta 2011. július 06. - 16:45
Nézzetek rá erre unalomûzésként. (annak aki nem ismeri)
Analytic Cycling, Interactive Methods for Estimating Cycling Performance Parameters. Tom Compton
#19165
Írta 2011. július 05. - 15:58
Minden Di2-vel szerelt bringán látni. Azt hiszem ott lehet állítani, ha menet közben elállítódik.
menet közben semmit nem állítasz rajta,de azzal kell belõni a váltót. kb az az "agya". a fékkarban csak gombok vannak,asszem.
#19166
Írta 2011. július 05. - 00:14
Minden Di2-vel szerelt bringán látni. Azt hiszem ott lehet állítani, ha menet közben elállítódik.
Meg azt, hogy lemerül.
Valamelyik bikemag-os cikkben benne van, hogy pontosan mire jó.
A sebesség mindent megold.
#19167
Írta 2011. július 04. - 23:21
Shimano Dura-Ace Di2 SM-EW79A-E Front Wire Kit at BikeTiresDirect
Szerintem ez az: Shimano Dura Ace Di2 TT / Tri Switch Set 10 Speed / Double £199.99
Nem tudom mezõnybringán mi értelme, valószínûleg "tartalék" ha a fékváltókar elromlana?
#19168
Írta 2011. július 04. - 23:14
Nem tudom mezõnybringán mi értelme, valószínûleg "tartalék" ha a fékváltókar elromlana?
Minden Di2-vel szerelt bringán látni. Azt hiszem ott lehet állítani, ha menet közben elállítódik.
#19169
Írta 2011. július 04. - 23:02
#19170
Írta 2011. július 04. - 22:58
elsõfék bovdenjére rögzítve? vagy azmiaz ami ott van? az akkut meg éppen töltik
The Top Tube Flares Outward And Curves Downward As It Joins The Head Tube In What Is Now A Specialized Trademark Frame Feature. Photos | Cyclingnews.com
The Extra-wide Top Tube And Down Tube Give The Head Tube A Distinctly Curvy Profile. Oh, And That Ominous Figure Standing In The Background? That's Part Of The Team's Security Detail. Photos | Cyclingnews.com
Engem is érdekelne, mi lehet az a bovdenre aggatott egység.
#19171
Írta 2011. július 04. - 22:50
"On-the-fly adjustment
By twisting the grooved center section (with the Angelo Morelli etching) Basso can raise his saddle up to five millimeters while he rides in one millimeter increments. It’s a pretty interesting idea and maybe Basso feels that he can benefit from having a slightly higher saddle in some situations. "
Természetesen elolvastam az írást, csak költõi kérdés volt.
#19172
Írta 2011. július 04. - 22:42
By twisting the grooved center section (with the Angelo Morelli etching) Basso can raise his saddle up to five millimeters while he rides in one millimeter increments. It’s a pretty interesting idea and maybe Basso feels that he can benefit from having a slightly higher saddle in some situations. "
Ez meg minek (állítható nyeregcsõ)???
#19173
Írta 2011. július 04. - 22:16

Ez meg minek (állítható nyeregcsõ)???
#19174
Írta 2011. július 04. - 16:33
Flite téma: akinek klasszikus Flite, vagy hasonló formájú nyerge van, hogyan használjátok?
Az elsõ beállítást alkalmaztam. De kinek hogy kényelmes, ki kell tapasztalni. Ha csúszós anyagból van a nyereg (régebben mûbõr, stb), akkor kényelmetlen, hogy mindig elõrecsúszik rajta az ember.
#19175
Írta 2011. július 04. - 14:51
akinek klasszikus Flite, vagy hasonló formájú nyerge van, hogyan használjátok? a képen a jobboldali: http://bikemag.hu/im...ia_Flite_01.jpg
ezeken a képeken a nyereg elsõ fele vízszintes
http://fotos-alt.ren..._tecno_totl.jpg
http://www.bikecult....ns/nagaDPrs.jpg
http://cdn1.media.cy...MG_1009_600.jpg
másik beállítás hogy a nyereg eleje és orra is egyforma magasságra van a talajtól, de így a nyereg közepén van egy "bemélyedés"
http://velospace.org...es/IMG_3367.jpg
http://farm3.static....d6e33aa8d_o.jpg
Few Bikes Are More Easily Identified Simply By Their Colors Than Pantani's Mercatone Uno Bianchi. Photos | Cyclingnews.com
ui: a téma nem a TDF crono vita miatt jött elõ :-))
#19176
Írta 2011. július 04. - 14:16
#19177
Írta 2011. július 04. - 13:48
Nem hinnem, hogy megeriKis segítséget szeretnék kérni
Mennyire éri meg Shamal Ultra mellé egy Bora-t venni? Érezni lehet a különbséget? Errõl szóló fórumokat sajnos nem találtam...
En ha high-end karbon szingoban gondolkoznek, biztos, hogy ugy fuzetnem fel
#19178
Írta 2011. július 04. - 13:29
Ötletes ez a kulacstartó, de kissé túlbonyolít egy pofonegyszerû évszázados megoldást.
Részemrõl szabad a gazda, hol az akkumulátor, valaki tudja/látja?
This Area Is Looking Decidedly Empty Since There Are Conventional Cables On The HTC-Highroad Team Bikes. Photos | Cyclingnews.com
elsõfék bovdenjére rögzítve? vagy azmiaz ami ott van? az akkut meg éppen töltik
The Top Tube Flares Outward And Curves Downward As It Joins The Head Tube In What Is Now A Specialized Trademark Frame Feature. Photos | Cyclingnews.com
http://www.cyclingne...pment-bi/180191
#19179
Írta 2011. július 04. - 13:02
Mennyire éri meg Shamal Ultra mellé egy Bora-t venni? Érezni lehet a különbséget? Errõl szóló fórumokat sajnos nem találtam...
#19180
Írta 2011. július 04. - 11:15
Mar tavasszal is eldugtak, allitolag a nyeregcsoben van.
A motor mellé?
A sebesség mindent megold.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






