Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34362 hozzászólás a témában

#17921
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

>Ekkora nyomást kevés felni bír ki.
Ez peremes szingo. A peremre semmi nyomast nem gyakorol a szingoban levo nyomas... Akkor vegyel fapadosabb, nemileg nehezebbet, 4k/db-tol vannak ha jol tudom, azokat is fel lehet 10 fole fujni.

A 23-asnak kisebb a gordulesi ellenallasa mint a 19-esnek, azonos nyomason. Peremesen meg a nyomas ugye behatarolt. A mai igazi aero felnik (Zipp mint legjobb pelda) pedig olyan szelesek, hogy egy 25-os gumi is elveszik rajtuk, felesleges a keskeny gumi.


Szingóban nem vagyok otthon. Lehet kipróbálom.
A conti 23-as méretben csak 8,5bart tud, egy 20-as gumi meg 10-et, így valószínû már a 20-as jobban gurul, a légellenállásról nem is beszélve. Persze jó lenne egy teszt, ahol lemérnek minden és könnyebb lenne dönteni.


A sebesség mindent megold.

 


#17922
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

ma mentem 1 (nekem) húzós kört. 86km az egész,de sík rész az nem nagyon van benne. a karika: vác,rád,penc,csõvár,acsa,galgaguta,bercel,vanyarc,kálló,erdõkûrt,acsa,csõvár,penc,rád,vác. 37 km ismeretlen terep volt,de nem csalódtam. elég kemény volt. sehol nincs benne 5km hosszú emelkedõ,inkább csak ilyen 1-2kilisek. max 3. 3:32:52 óra lett az egész, 24,1es átlag,154es átlagpulzussal. rossz út kb 5 km volt benne,vanyarc,és kálló közt. a többi átlagos minõségû. mondjuk nem annyira gáz a xar rész sem,mert alig volt autó. volt 1 óra,amikor kb 2db-al találkoztam. tudom,h a teljesítményem elég gagyi,de most nem tudtam volna többet menni. a végén a rutinom sokat segített a hazamenetelemben. nehéz volt. mindenesetre kb másfél hét intenzív kerékpározás után ez nem olyan rossz. elõtte heti 1-2 alkalmat tudtam menni kb augusztus eleje óta. interval edzésekre ideális a terep. :) na ennyi


gyilok tud lenni a környék, nem messze gutától lehet letérni szandavár felé, ahonnan híres a panoráma, sajnos nem vezet fel csak földút (újpestrõl 75 km)

Szanda / Várhegy

#17923
Vidra581

Vidra581

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 977 hozzászólás

1994/95 Puch Passage 504 Corsa már Bianchi gyártmány. Ha beírod a google a nevét, az én bringámat fogja elsõk közt kidobni. :)


Hmm, a Mistral az talán 80as évek.
http://lh4.ggpht.com...0-%25201600.jpg
Tekerj egyet és feltárul elõtted a világ! :D
http://www.sports-tr...gmetjdai9sa4li9

#17924
gren_tamas

gren_tamas

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 696 hozzászólás

>Ekkora nyomást kevés felni bír ki.
Ez peremes szingo. A peremre semmi nyomast nem gyakorol a szingoban levo nyomas... Akkor vegyel fapadosabb, nemileg nehezebbet, 4k/db-tol vannak ha jol tudom, azokat is fel lehet 10 fole fujni. [...]

Nem vitatkozni akarok, de itt mintha azt írnák, hogy valamit azért igen http://www.tufonorth.../tiretypes.php: As the tire is inflated, the band sides "bite" into the shoulders of the rim. A lényeget illetõen azonban egyetértenék veled, mert a peremre ez inkább (ha a földdel ellentétes érintõnél nézzük) lefele ill. oldalt, mint kifele irányuló nyomás, emellett ezt a szingó szövete korlátozza, míg a peremesnél a belsõ dagadása közvetlenül a peremet feszíti, azaz ennél (peremes szingó) én sem képzelném lehetetlenül (használhatatlanul) nagynak.

Az új Shiv. Természetesen az UCI szabályait nem teljesíti...
TriRig.com • The New Specialized Shiv

A lényeg ugye a víztartály integrálása meg könnyebb szerelhetõség? Mi még, triatlonos szemmel? Micsoda ülés ez: TriRig.com • Gallery: The New Specialized Shiv - a többin rendesnek látszó van, de ez érdekes anatómiát sejtet.

#17925
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Valami csúcs Mistral-od van? Azokból láttam olyat, hogy a hátsó háromszög krómos volt, az eleje meg festett. Szép darab. De láttam sima festett Mistral-t is.

enyém valami Riedl (amúgy tök ugyanúgy néz ki részleteiben mint a Mistral, csak muffolt a villa válla, meg nem olyan csúcs csövekbõl van, ha jól vettem észre.


1994/95 Puch Passage 504 Corsa már Bianchi gyártmány. Ha beírod a google-ba a nevét, az én bringámat fogja elsõk közt kidobni. :)


A sebesség mindent megold.

 


#17926
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
>Ekkora nyomást kevés felni bír ki.
Ez peremes szingo. A peremre semmi nyomast nem gyakorol a szingoban levo nyomas... Akkor vegyel fapadosabb, nemileg nehezebbet, 4k/db-tol vannak ha jol tudom, azokat is fel lehet 10 fole fujni.

A 23-asnak kisebb a gordulesi ellenallasa mint a 19-esnek, azonos nyomason. Peremesen meg a nyomas ugye behatarolt. A mai igazi aero felnik (Zipp mint legjobb pelda) pedig olyan szelesek, hogy egy 25-os gumi is elveszik rajtuk, felesleges a keskeny gumi.

#17927
Vidra581

Vidra581

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 977 hozzászólás

Az én puchom is krómozva van a festés alatt. Gondolkoztam is azon, hogy leszedem valahogy a festést a bringáról.


Valami csúcs Mistral-od van? Azokból láttam olyat, hogy a hátsó háromszög krómos volt, az eleje meg festett. Szép darab. De láttam sima festett Mistral-t is.

enyém valami Riedl (amúgy tök ugyanúgy néz ki részleteiben mint a Mistral, csak muffolt a villa válla, meg nem olyan csúcs csövekbõl van, ha jól vettem észre.
Tekerj egyet és feltárul elõtted a világ! :D
http://www.sports-tr...gmetjdai9sa4li9

#17928
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás
Az új Shiv. Természetesen az UCI szabályait nem teljesíti...

TriRig.com • The New Specialized Shiv
11:38:11 IM 2012

#17929
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Ha az idofutam kerekedhez keresel megoldast, akkor csakis peremes szingo...
Abba aztan fujhatsz 15 bart is, akkor talan meg gyorsit is valamit.
TUFO C Elite Jet < 160g TEW* - Tubular clinchers RACING

Arra, de ennyit nem adnék érte. Ekkora nyomást kevés felni bír ki.

Schwalbe Stelvio 622-20 RaceGuard HS 376 Black-Skin
DiósdBike
4sport kerékpár túra és outdoor webáruház, Schwalbe Lugano 622-20 országúti külsõ

Köszi, én is ezeket találtam, de sajnos egyik sem jó.

Látom idõfutam gumi a téma: Tony Martin idén peremes kerékkel/gumival lett TT világbajnok és nem szingóval! Erre még nem volt példa, pedig õ aztán azt tenne fel amit akarna. Conti Grand Prix TT a gumi neve

Furcsa, hogy 23-as gumit használ. Ez a gumi technikás pályára készült.


A sebesség mindent megold.

 


#17930
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.390 hozzászólás
nem hiszem,h ezt a kört menték a velo-s srácok. a szintet nem tom. nincs magasságmérõs ketyerém. aki jobb erõben van,mint én az meg tudná csinálni 3 óra körül is. :) megtaláltam a cikket. õk galgagutánál balra fordultak,én meg jobbra. arra is hasonló a terep. kicsit meredekebb puklikkal,amibõl kevesebb van. amin én mentem,abban több van. abban a börzsöny körben szinte tuti nincs 1200 szint. ráadásul a könnyebbik felérõl mentek. fordítva nehezebb.

#17931
Richie

Richie

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 914 hozzászólás

ma mentem 1 (nekem) húzós kört. 86km az egész,de sík rész az nem nagyon van benne. a karika: vác,rád,penc,csõvár,acsa,galgaguta,bercel,vanyarc,kálló,erdõkûrt,acsa,csõvár,penc,rád,vác. 37 km ismeretlen terep volt,de nem csalódtam. elég kemény volt. sehol nincs benne 5km hosszú emelkedõ,inkább csak ilyen 1-2kilisek. max 3. 3:32:52 óra lett az egész, 24,1es átlag,154es átlagpulzussal. rossz út kb 5 km volt benne,vanyarc,és kálló közt. a többi átlagos minõségû. mondjuk nem annyira gáz a xar rész sem,mert alig volt autó. volt 1 óra,amikor kb 2db-al találkoztam. tudom,h a teljesítményem elég gagyi,de most nem tudtam volna többet menni. a végén a rutinom sokat segített a hazamenetelemben. nehéz volt. mindenesetre kb másfél hét intenzív kerékpározás után ez nem olyan rossz. elõtte heti 1-2 alkalmat tudtam menni kb augusztus eleje óta. interval edzésekre ideális a terep. :) na ennyi

ez hasonló kör mint ami a velo-ban volt...?!lehet,hogy idén már kimarad a rossz idõ miatt pedig szívesen kipróbálnám
azt írták van benne 750? szint.igaz ez?
a börzsöny-körben mondjuk nem volt 1200 még úgy sem,hogy budáról mentem oda vissza
"õk nevetnek rajtam mert én más vagyok.én pedig azon vigyorgok mert tudom,hogy õk mind egyformák!"

#17932
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

és vehetsz Simplont is ha találsz, azok krómozva vannak a festés alatt


Az én puchom is krómozva van a festés alatt. Gondolkoztam is azon, hogy leszedem valahogy a festést a bringáról.


A sebesség mindent megold.

 


#17933
stp1

stp1

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.283 hozzászólás
az enyém biza nem volt.

#17934
Andris_savaria

Andris_savaria

    read only

  • fórumtag
  • 2.189 hozzászólás

Én puch-ot szereztem be a nyáron és szerintem nagyon jó maga a bringa. Szép, jó minõség, igényes kivitelezés, monoblockház angol menetes, ami jó pont.
Mistralt és társait ajánlom.


és vehetsz Simplont is ha találsz, azok krómozva vannak a festés alatt
SOHA TÖBBET magyar országon!

Flickr


#17935
Vidra581

Vidra581

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 977 hozzászólás

az osztrákokat kevésbé ismerem. .


Én puch-ot szereztem be a nyáron és szerintem nagyon jó maga a bringa. Szép, jó minõség, igényes kivitelezés, monoblockház angol menetes, ami jó pont.
Mistralt és társait ajánlom.
Tekerj egyet és feltárul elõtted a világ! :D
http://www.sports-tr...gmetjdai9sa4li9

#17936
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.390 hozzászólás
ma mentem 1 (nekem) húzós kört. 86km az egész,de sík rész az nem nagyon van benne. a karika: vác,rád,penc,csõvár,acsa,galgaguta,bercel,vanyarc,kálló,erdõkûrt,acsa,csõvár,penc,rád,vác. 37 km ismeretlen terep volt,de nem csalódtam. elég kemény volt. sehol nincs benne 5km hosszú emelkedõ,inkább csak ilyen 1-2kilisek. max 3. 3:32:52 óra lett az egész, 24,1es átlag,154es átlagpulzussal. rossz út kb 5 km volt benne,vanyarc,és kálló közt. a többi átlagos minõségû. mondjuk nem annyira gáz a xar rész sem,mert alig volt autó. volt 1 óra,amikor kb 2db-al találkoztam. tudom,h a teljesítményem elég gagyi,de most nem tudtam volna többet menni. a végén a rutinom sokat segített a hazamenetelemben. nehéz volt. mindenesetre kb másfél hét intenzív kerékpározás után ez nem olyan rossz. elõtte heti 1-2 alkalmat tudtam menni kb augusztus eleje óta. interval edzésekre ideális a terep. :) na ennyi

#17937
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás

Ez mennyiben befolyásolja a mostani kínálati árat?


semmiben. de azt te is belatod, hogy ez igy icipicit a fogyaszto megtevesztese, nem? Olyan ember szamara aki nincs tisztaban az arakkal, ez ugy tunhet hogy az a termek ott 85ezer forinttal kevesebbe kerul mint nem akciosan. Ez nem igaz, mivel a bal 105 fekvaltokar soha nem volt 114ezer forint.

az hogy a 28ezres mostani ar mennyire jo vagy rossz az teljesen mas teszta.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#17938
nicecleanpot

nicecleanpot

    vendég

  • fórumtag
  • 158 hozzászólás
hááát, ha a taposó részét használod tûsarkúval, akkor van. amúgy nincs.

#17939
VoGRoN

VoGRoN

    vendég

  • fórumtag
  • 81 hozzászólás
Hali!

Van valami teljesítménybeli hátránya annak, ha outi bicajra sima spd pedál helyett egyoldalast (kombináltat) használnék?

#17940
pumukli2

pumukli2

    vendég

  • fórumtag
  • 17 hozzászólás

ebben az a trukk hogy soha nem volt 114ezer forint egy balos 105 fekvaltokar.


Ez mennyiben befolyásolja a mostani kínálati árat?