Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34322 hozzászólás a témában

#1681
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.026 hozzászólás

Nekem csak szenvedés az egysebesség, ha dombokon megyek vagy valami főúton. Városba jó, ott nem is használnék mást, feltéve, ha kihagyhatom a hosszabb emelkedőket. Már gondoltam rá, hogy kéne egy másik hátsókerék, meg valami erősebb hátsóváltó, például shadow+, csak ezt ugye milyen váltókarral tudnám használni? Legjobb lenne az alsóvázcsőre való, mert az könnyen le-fel lehetne tenni, de a más bovdenhúzás miatt nem lenne jó. Esetleg nagyobb átmerőjű (mer hogy kormány közepénél lenne csak hely) és flip-flopos bilincsű (utóbbi, hogy könnyen le-fel lehessen tenni) egy i-spec váltókarral megoldható lenne. Talán egyszerűbb egy másik bringa...

 

az ss nem való mindenkinek és nem való mindenhová, mondtam már. meg azt is, hogy kár szenvedni azzal a bicajjal, vegyél egy rendes országútit. ;)


  • zscs és Vejne kedveli ezt

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#1682
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

Dehogyis, az ingavezérlésű forgattyús hajtómű a nyerő. :D
Egy hónappal ezelőtt elküldte nekünk is, de valamiért nem akartunk tovább foglalkozni vele...
Egyébként rá két napra hívott egy másik feltaláló is, aki viszont sokkal életszerűbben áll a problémákhoz.


40% plusz, mindenkeppen erdemes foglalkozni vele. :D
Apamhoz jartak regebben ilyen feltalalok folyamatosan autos temakban, -20% fogyasztas kutyuk, forradalmian uj rendszeru motorok ("mukodo" famakettel, de ranezesre is latszik, hogy borzaszto hatasfoka lehet)

#1683
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

A lenyeg, hogy fekete legyen a nyereg, mert kulonbseg nagy a hajtaslanci veszteseg.

Dehogyis, az ingavezérlésű forgattyús hajtómű a nyerő. :D
Egy hónappal ezelőtt elküldte nekünk is, de valamiért nem akartunk tovább foglalkozni vele...
Egyébként rá két napra hívott egy másik feltaláló is, aki viszont sokkal életszerűbben áll a problémákhoz.



A sebesség mindent megold.

 


#1684
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

Miért nehezebb beállítani? ez saját tapasztalat?
Di2-t talán nem annyira nehéz, vagyis papucs jó legyen, meg a 2 végállás a többit meg intézi a rendszer.


Gondolom nem a ket vegallas allitasa a gond. B csavar kritikus allitolag, es a lanchossz.
Nem sajat tapasztalat, en ilyenre nemigen fogok kolteni szerintem sosem. (Ahogy vaxba se fogok lancot martogatni)
Ismerek olyat, aki mar bukott versenyt ilyen biszmasz miatt. (Illetve hat a sajat hibaja miatt, nyilvan!)
Az osymetric is hasonlo orultseg.

#1685
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
A lenyeg, hogy fekete legyen a nyereg, mert kulonbseg nagy a hajtaslanci veszteseg.

#1686
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

Nekem csak szenvedés az egysebesség, ha dombokon megyek vagy valami főúton. Városba jó, ott nem is használnék mást, feltéve, ha kihagyhatom a hosszabb emelkedőket. Már gondoltam rá, hogy kéne egy másik hátsókerék, meg valami erősebb hátsóváltó, például shadow+, csak ezt ugye milyen váltókarral tudnám használni? Legjobb lenne az alsóvázcsőre való, mert az könnyen le-fel lehetne tenni, de a más bovdenhúzás miatt nem lenne jó. Esetleg nagyobb átmerőjű (mer hogy kormány közepénél lenne csak hely) és flip-flopos bilincsű (utóbbi, hogy könnyen le-fel lehessen tenni) egy i-spec váltókarral megoldható lenne. Talán egyszerűbb egy másik bringa...

én meg azon gondolkodom, most hogy lassacskán tiltigassák befelé , meg városokból kifelé a dízeleket, veszek az autóba egy benzinmotort is. oszt ha város akkor az, ha sztráda hossz akkor vissza a dízel. :)

 

na on


"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#1687
blash

blash

    vendég

  • jóváhagyásra váró
  • 875 hozzászólás

Nekem csak szenvedés az egysebesség, ha dombokon megyek vagy valami főúton. Városba jó, ott nem is használnék mást, feltéve, ha kihagyhatom a hosszabb emelkedőket. Már gondoltam rá, hogy kéne egy másik hátsókerék, meg valami erősebb hátsóváltó, például shadow+, csak ezt ugye milyen váltókarral tudnám használni? Legjobb lenne az alsóvázcsőre való, mert az könnyen le-fel lehetne tenni, de a más bovdenhúzás miatt nem lenne jó. Esetleg nagyobb átmerőjű (mer hogy kormány közepénél lenne csak hely) és flip-flopos bilincsű (utóbbi, hogy könnyen le-fel lehessen tenni) egy i-spec váltókarral megoldható lenne. Talán egyszerűbb egy másik bringa...



#1688
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

En kiemelnem, hogy a singlespeed vesztesege a legkisebb, es joval csendesebb is!

Szerintem ez a legjobb megoldas, ha mar ilyen retro/marhulas verseny van. :)


  • MJani01 kedveli ezt

#1689
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.333 hozzászólás

Hja, párszor mentem indexelt alsó csöves shimano valtokarral.

Imádtam. Mivel a hátsó lancvilla lúp az egyetlen nyulfarknyi rész, ahol a kábel tokban fut, olyan közvetlen és pille érzése van, hogy egy öröm használni.

Még a végén veszek...

35_2855.jpg24_6729.jpg

 

én 10-es campa kormányvég váltókarból csináltam alsó csőre váltókart. ennél egyik váltóm sem gyorsabb,pontosabb,és sztem évekig nem kell bovdent cserélnem. :D


  • Kisherceg kedveli ezt

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#1690
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Egyre inkább azt mondom, hogyha nem kanyarog össze-vissza a vázban a bovden, akkor hátsóváltóból még mindig a mechanikus a leggyorsabb. :)


Hja, párszor mentem indexelt alsó csöves shimano valtokarral.

Imádtam. Mivel a hátsó lancvilla lúp az egyetlen nyulfarknyi rész, ahol a kábel tokban fut, olyan közvetlen és pille érzése van, hogy egy öröm használni.

Még a végén veszek... 😁

#1691
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Egyre inkább azt mondom, hogyha nem kanyarog össze-vissza a vázban a bovden, akkor hátsóváltóból még mindig a mechanikus a leggyorsabb. :)


  • donciccio kedveli ezt


A sebesség mindent megold.

 


#1692
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 hozzászólás

Mivel sokkal nehezebb jol beallitani egy ilyen valtot, kotve hiszem.

Miért nehezebb beállítani? ez saját tapasztalat?

Di2-t talán nem annyira nehéz, vagyis papucs jó legyen, meg a 2 végállás a többit meg intézi a rendszer.



#1693
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.333 hozzászólás

mondjuk én nem hiszek ezeknek a doksiknak. majd,ha a kezemben lesznek a felnik,akkor lemérem. az lesz a tuti. :D

 

csak azért érdekes,mert úgy emlékszem,h a hajtás felőli oldalon,a mostani open pro felnihez 290-es,vagy 292-es küllők vannak fűzve. a mavic kalkulátora szerint meg 294-es küllő való oda. meg sok egyéb kalkulátor szerint is 294-es kell. 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#1694
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.333 hozzászólás

 

TECHNICAL SPECIFICATION

Open Pro

Spoke support diameter (in mm)  Ø 700 : 602

ETRTO compatibility  Ø 700 : 622x15

Recommended rim tape (ETRTO x length x thickness)  Ø 700 : 622x18x0,6

A 602 mm  a nyerő tehát. Mivel mélyítve van a küllőszem, szvsz kibír 1-2 mm-el hosszabbat is, úgy sem szúrja át a belsőt.

Mindez a Mavic profi honlapról, valamikor elmentettem a pdf-et, talán megtalálod az egészet, most nem érek jobban rá: Mavic_Open-Pro_2_107.pdf

 

 

Szívesen :) ; a titkot - a Mavic profi honlapról - megírtam pár éve a Revomag-on, de az most zárva - viszont itt https://www.bikeforu...n-open-pro.html pl. elkotyogják, rajta.

 

köszi. erre az oldalra már én is ráleltem,de nem tudtam belépni. viszont ezt a fórumot nem találtam. na mind1. most lementek mindent,amit tudok. :D


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#1695
gren_tamas

gren_tamas

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 696 hozzászólás

van amire a gugli sem tud választ adni.... próbáltam rákeresni,h a mavic open pro-nak mi az effektív átmérője,de sehol sem találtam megbízható infót. 605,602 mm közt van a szórás. nem értem a mavic miért nem tudja ezt az adatot megadni. van a mavic-nak is küllőhossz számolója,de kb 2 mm-el hosszabb hosszt ad meg a végeredmény,mint amit én tudok. szóval érdekes. úgy látszik csak akkor tudok erre hiteltérdemlő választ kapni,ha meglesznek a felnik.  

TECHNICAL SPECIFICATION

Open Pro

Spoke support diameter (in mm)  Ø 700 : 602

ETRTO compatibility  Ø 700 : 622x15

Recommended rim tape (ETRTO x length x thickness)  Ø 700 : 622x18x0,6

A 602 mm  a nyerő tehát. Mivel mélyítve van a küllőszem, szvsz kibír 1-2 mm-el hosszabbat is, úgy sem szúrja át a belsőt.

Mindez a Mavic profi honlapról, valamikor elmentettem a pdf-et, talán megtalálod az egészet, most nem érek jobban rá: Mavic_Open-Pro_2_107.pdf

 

 

Szívesen :) ; a titkot - a Mavic profi honlapról - megírtam pár éve a Revomag-on, de az most zárva - viszont itt https://www.bikeforu...n-open-pro.html pl. elkotyogják, rajta.


  • donciccio kedveli ezt

#1696
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.333 hozzászólás

van amire a gugli sem tud választ adni.... próbáltam rákeresni,h a mavic open pro-nak mi az effektív átmérője,de sehol sem találtam megbízható infót. 605,602 mm közt van a szórás. nem értem a mavic miért nem tudja ezt az adatot megadni. van a mavic-nak is küllőhossz számolója,de kb 2 mm-el hosszabb hosszt ad meg a végeredmény,mint amit én tudok. szóval érdekes. úgy látszik csak akkor tudok erre hiteltérdemlő választ kapni,ha meglesznek a felnik.  


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#1697
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

amúgy azon a wilier imperialen még valami régebbi (pré-szkeleton) 10s chorus van. Tehát 2005 körüli lesz a történet. Mondjuk az akkori chorus nem volt rossz, nem az akkori ultegra szintjére tenném, hanem fölé.

 

A kormányt elég egyszeruen cseszték el: a tankönyvi "kormány aljával egy vonalban legyen a fékkar vége" helyett megpróbáltak "vízszintes-átmenet nélküli a kormány tetejével" (kompaktoknál jó is az). Szigetkerékpárnál egyébként rendszeresek a borzalmas setupok, leírások, néha megmosolyogtató szövegek.



#1698
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Köszi! Nem próbáltam még magas felnit. Mennyit számít? Azt tudom hogy kicsit kényelmetlenebb, cserébe pár wattot sporol. Nem tudom mennyire divat vagy valóban enbyit számít?
Igazából a keret 6-800 euró, ebben a sávban is a fenti kettőt ajánlod?

legyek őszinte? Zonda.

 

Oké, tudsz venni 800 euró körül jobbat házon belül, DE nem éri meg a felárat.

 

https://cyclingtips....heelset-review/

 

olvasd el. A racing3=zonda, a racing zero meg kb. shamal. Szerintem költségtudatos vásárló nem gondolkozik rajta



#1699
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

nem tudom nem észrevenni a szinte már az aszfaltot súroló méretűre hízott váltógörgőket


de szerintem a lusta szerelők találták ki. hogy ne kelljen a lánc méretre vágással baszakodniuk

Mivel sokkal nehezebb jol beallitani egy ilyen valtot, kotve hiszem.



#1700
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.026 hozzászólás

proli?  :huh:


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"