Ez véleményem szerint butaság, hogy "Campag-hoz nem értenek mindenhol"
bebeszélik maguknak. A váltókar bowdent húz, a váltó erre elmozdul, ha kioldógombozol, a váltókar bowdent enged, a váltót meg a rugója visszahúzza.
Ez ugyanúgy mukodik, mint a.. minden más. Átdobó szintén.
Bár láttam már szerelőt, aki nem tudta, hogy lehet kioldani a fékeket. Vagy a kőbalta egyszeruségu UT-t levenni (retainer clip)
más:
azt az acélvázas 10s shim szettes bringát ismerem, tőlem is van rajta alkatrész. Nos, állítólag eladta.
Ilyenkor fáj a szívem, hogy a Cannondale-ért kőkemény 170ezret kaptam.. igen. Handmade in USA high-modulus karbonváz-karbonvilla, új alkatrészekből építve, új kerékszettel (oké, veloce 10s meg vento asymmetric, de utóbbi egész korrekt cucc) minőségi kiegészítőkkel (c1 kormány -->kb. deda zero100 ekvivalens, fsa-OS99--> szintén kb. zero100, és zero100 nyeregcső)
Hogy lett 170 a vége? egyszeru: a vevőnek rövidebb stucni és kisebb hátrahajlású nyeregcső kellett, így azok seréje elvitt egy 10-est. Aztán első útján szövetig lemorzsolódott a hátsó gumi, ami elvitt még 5-öt.
így a 185-ből maradt 170.
Persze, sokan dicsérték 220-ért, hogy jó ár, csak épp' senki nem volt rá kíváncsi..
Szerintem ingyen kellett volna adnom. Jó eséllyel abból is alkudtak volna, bár ki tudja? azért 0 ft-nak a 90%-a ugyanúgy 0.
Edited by Vejne, 2018. June 08. - 07:25.