Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#16281
Írta 2012. február 12. - 20:21

QUOTE=donciccio;1150745]sun assaultról annyi tapasztalatom van,h baromi nehéz külsõt cserélni rajta. többet is szereltem régebben,eltérõ gumikkal,és mind1iknél ez volt a gond.[/QUOTE]
#16282
Írta 2012. február 12. - 19:58

#16283
Írta 2012. február 12. - 19:48

Nekem is volt Sun Assaultos kerekem, szerettem, könnyû és masszív volt. Viszont zabálta a fékbetétet! Ezt azóta tudom amióta nem azt használom.
Elkészült a paripa:Képfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélkül
A 6700 fék/váltókar és 6500 fék párosításból nem lett semmi,mert sikerült jóárban szerezni 6700 fékeket,így biztos optimális lesz a fékhatás.
#16284
Írta 2012. február 12. - 19:17

radáil fûzésnél hogyan lehetne párhuzamos küllõ? mindegyik sugárirányban áll, a középpontban metszik egymást. nézd meg vetületi nézetbõl, mert így csalóka. http://www.boxwoodbi...om/700ftrad.JPG ezen a képen jelöld be nekem, hova jó a szelep és hova nem. vagy ezen: Zipp Unveils First Full Carbon Clincher Wheelset – The Firecrest 404 - Bike Rumor
#16285
Írta 2012. február 12. - 19:10

#16286
Írta 2012. február 12. - 19:07

az, hogy radiál fûzésnél nehéz két párhuzamos küllõt találni
te tudod http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
#16287
Írta 2012. február 12. - 18:19

...mértél tömeget? Érdekelne.
thx!
#16288
Írta 2012. február 12. - 17:17

Arra szerettem volna célozni, hogy jól van fûzve, ennek így kell állnia.Mi köze a radiális vagy nem radiális fûzésnek a szelep jó helyéhez?
A sebesség mindent megold.
#16289
Írta 2012. február 12. - 16:49

Mi köze a radiális vagy nem radiális fûzésnek a szelep jó helyéhez?
az, hogy radiál fûzésnél nehéz két párhuzamos küllõt találni
#16290
Írta 2012. február 12. - 16:32

Melyik keréknél látod, hogy rosszul van fûzve? Csak azért, mert az elsõ kerék radiális, a hátsó kerék pedig 2kereszt és radiális fûzésû.
Mi köze a radiális vagy nem radiális fûzésnek a szelep jó helyéhez?
#16291
Írta 2012. február 12. - 15:14

Az milyen stucni? Egyes helyeken vastagabb, mint a felsõcsõ.
Contoltech Unit
Ilyen - controltech iPost - nyeregcsõ volt tervezve, de ez most nem jött össze sajna.
Nem vagy kicsi.
192 cm. Igazából nekem kényelmesnek tûnik ez a váz, de az i lehet, hogy csak megszoktam, hogy ilyen és kész.

Az enyém kb. 9.5 körül lehet valahol. Merida 904-es Shimano 105-tel szerelve, Ultegra 6700 pedállal és két kulacstartóval. Kíváncsi leszek, ha végre felkerül rá a Campagnolo szett, mennyit változik. Bár úgy gondolom fõleg a kerekek hozhatnak majd pozitív - azaz súlyban negatív
- változást.
Hasonlóan autentikus


#16292
Írta 2012. február 12. - 14:54

...mértél tömeget? Érdekelne.Elkészült a paripa:Képfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélkül
A 6700 fék/váltókar és 6500 fék párosításból nem lett semmi,mert sikerült jóárban szerezni 6700 fékeket,így biztos optimális lesz a fékhatás.
thx!
Ridley Noah Fast
#16293
Írta 2012. február 12. - 14:22


http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Ridley Noah Fast
#16294
Írta 2012. február 12. - 14:07

Elkészült a paripa:Képfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélkül
A 6700 fék/váltókar és 6500 fék párosításból nem lett semmi,mert sikerült jóárban szerezni 6700 fékeket,így biztos optimális lesz a fékhatás.
de jó dolga van a bringának


#16295
Írta 2012. február 12. - 13:17

szép. azért genya leszek és beszólok: az elsõ kerék fûzése nem perfekt, a szelepnek elvileg olyan helyre kell kerülni, ahol a két szomszédos küllõ párhuzamos, tehát mint 1 és 2 óránál. de emiatt ne fûzd újra :-))
Melyik keréknél látod, hogy rosszul van fûzve? Csak azért, mert az elsõ kerék radiális, a hátsó kerék pedig 2kereszt és radiális fûzésû.
A sebesség mindent megold.
#16296
Írta 2012. február 12. - 13:07

Elkészült a paripa:Képfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélkül
A 6700 fék/váltókar és 6500 fék párosításból nem lett semmi,mert sikerült jóárban szerezni 6700 fékeket,így biztos optimális lesz a fékhatás.
szép. azért genya leszek és beszólok: az elsõ kerék fûzése nem perfekt, a szelepnek elvileg olyan helyre kell kerülni, ahol a két szomszédos küllõ párhuzamos, tehát mint 1 és 2 óránál. de emiatt ne fûzd újra :-))
#16297
Írta 2012. február 12. - 12:41

A 6700 fék/váltókar és 6500 fék párosításból nem lett semmi,mert sikerült jóárban szerezni 6700 fékeket,így biztos optimális lesz a fékhatás.
#16298
Írta 2012. február 12. - 10:55

Ezt a stucnit már láttam egy Cavendish bringán.
#16299
Írta 2012. február 12. - 10:15

Jelen állás szerint (egy jó váz kellene még...
)
Az milyen stucni? Egyes helyeken vastagabb, mint a felsõcsõ.

#16300
Írta 2012. február 12. - 09:57
