egyébként a képen a vízszintes felsőcső is hátrafelé lejtőnek látszik, szóval megtévesztő. A nyereg meg kb. párhuzamos a felsőcsővel, ami szerintem egyáltalán nem freakish-shrieky
vízmértékes fotókat akarunk látni azonnal :-)
egyébként a képen a vízszintes felsőcső is hátrafelé lejtőnek látszik, szóval megtévesztő. A nyereg meg kb. párhuzamos a felsőcsővel, ami szerintem egyáltalán nem freakish-shrieky
vízmértékes fotókat akarunk látni azonnal :-)
egyébként a képen a vízszintes felsőcső is hátrafelé lejtőnek látszik, szóval megtévesztő. A nyereg meg kb. párhuzamos a felsőcsővel, ami szerintem egyáltalán nem freakish-shrieky
https://apro.bikemag...ra-szettel-7495
végre valaki tud kormányt beállítani !!! így a sörösszatyor se esik le
Ijj, ezt a nyereg/nyeregszar kombot meg nezni is rossz.
Azt is nehez elhinni, hogy ez igy kenyelmes lehet, de hogy a kinezete elmenne egy freaks listan, az biztos.
miért is? mert kínai replika mind2?
meg fogom mérni mennyit döntött a cucc. Én 2 fokra sem tippelem.
ez fájt, főleg tőled...
hátrahajlás, hátranyúlás, offset, setback. Le tudom írni helyesen is!
Pongyolaság, becsúszik. Főleg, ha fáradt az ember ^^
ezért nem veszek új flite nyerget. látszik,h tök másmilyen a sín hajlítása a régihez képest.
@vejne: ez a nyereg hátrafelé lejt?
Mindig tanulok újat! Beállításoknál a nyereg előre-hátra helyzetét befolyásolja egy nem változtatható tényező: a nyeregsín helyzete az adott nyergen.
Vettem egy 12.8 dolláros speci BG replikát, szigorúan üreges titánsínnel (mikor megláttam a Hollow-Ti feliratot, röhögtem, de a hűtőmágnes nem igazán fogta, meg hát 225 gramm...)
Egymás mellé dobtam a flite-ot és replikát: feltűnt, hogy utóbbin a nyeregsín kb. 1.5 cm-rel előrébb van, közelebb a nyereg orrához. Persze, először "jelzésig" állítottam hátra, de még úgy is azt éreztem, hogy nagyon elol ülök, és kevés a reach a kormányig.
Végül egy kompromisszumos megoldást találtam:
ezért nem veszek új flite nyerget. látszik,h tök másmilyen a sín hajlítása a régihez képest.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Mindig tanulok újat! Beállításoknál a nyereg előre-hátra helyzetét befolyásolja egy nem változtatható tényező: a nyeregsín helyzete az adott nyergen.
Vettem egy 12.8 dolláros speci BG replikát, szigorúan üreges titánsínnel (mikor megláttam a Hollow-Ti feliratot, röhögtem, de a hűtőmágnes nem igazán fogta, meg hát 225 gramm...)
Egymás mellé dobtam a flite-ot és replikát: feltűnt, hogy utóbbin a nyeregsín kb. 1.5 cm-rel előrébb van, közelebb a nyereg orrához. Persze, először "jelzésig" állítottam hátra, de még úgy is azt éreztem, hogy nagyon elol ülök, és kevés a reach a kormányig.
Végül egy kompromisszumos megoldást találtam:
más: mivel pár héáttel ezelőtt nagyon nem úgy passzolt a bringa, ahogy szerettem volna, állandó hátfájás-nyakfájás-karzsibbadás ÉS gáttájéki fájdalom, ezért gondoltam egyet, és 120 helyett visszatettem a 135-ös stucnit, hézagolókból kivettem 2.5 centit a kormányszár alól, meg ugyebár a nyerget cseréltem-hátratoltam.
Bang. Varázsütésre megszűntek a panaszok. Vicces, hogy azt hittem, túl hosszan és alacsonyan ülök, aztán kiderült pont az ellenkezője. Egyébként kedvenc "pihenőpozitúrám", mikor lehajolok és a tenyerem lefektetem a lábfejemre v elé. Ilyenkor érzem azt, hogy "kinyílok" és "felfrissülök" (szűk a gerinccsatornám, így, ha egyenesen-felegyenesedve kell lennem, nagyon rossz.. )
Jobb is így menni, mert a gyenge combfeszítő izomzatot vonom ki a munka nagy részéből, és a számomra sokkal természetesebb-jobban eső combhajlító-farizom duettre hárul a haladtatás.
Ja, meg egy "biztonsági" előny: mivel a 120-as stucnim F99 volt, 109 gramm, a 135-ösöm meg F139 és 165 gramm, erősen túlépített, így már első úton feltűnt, hogy az egész évben nyekergő-nyikorgó és recsegő-csattogó hang, amit a villanyak-kormányszár felől hallottam MEGSZŰNT-eltűnt. Némaság honol.
így most nagyon jó, a nyeregcsere és alacsonyabb stack miatt meg jóval kevésbé terhelt-nyomott a gát, így a kellemetlenségérzet ott is megszűnt (valoziznuleg tul nagy teher jutott hátra a magas-rövid felállás miatt a korábbi beállításnál)
Szerintem így még jobban is néz ki a kerékpár. Egyetlen baj van: van egy tartalékba vett villám, amit kissé túlbiztosítottam, és 265mm körüli hosszra toldattam a nyakát. Nos, a képen levő villa nyaka 30mm-rel rövidebb, szóval viccesen nézne ki a másik villát beszerelni vágás nélkül. szép torony lenne.
Ugyanitt 265 mm-es ahead colos acélvilla (GM0.0) eladó használt fejcsapággyal, új rózsával és kupakkal, 1.125-re átalakító adapterrel
http://fratelli.tw/fx2035air.php
ez érdekes. Bár, ilyen méretű alu felnihez képest ez könnyűnek számít. 35mm magas, 20-24 mm széles és csak 480 gramm.
a fékfelületből kilopták az anyagot, az látszik a nüansznyi különbségen a külső-belső szélességek közt, de, szerintem a küllőfuratoknál sem hagytak nagy vastagságot...
merénylet https://i.ebayimg.co...pZmxwR/$_86.JPG
van itt minden macskaszem, bovdenek, gyorszár, stucni, nyeregcső
ezek könnyen orvosolható problémák.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
merénylet https://i.ebayimg.co...pZmxwR/$_86.JPG
van itt minden macskaszem, bovdenek, gyorszár, stucni, nyeregcső
Ha már lent van a bilincs a felső cső alatt, akkor gondolom kell a hely, hogy tudjon hajladozni, ami végül is logikus. Más kérdés, hogy a cannondale esetében sokszor érzi úgy az ember, hogy kitalálnak valamit, ami nagyon jó ötletnek tűnik gondolatban, és meg is csinálják, de nem gondolják végig a következményeket. Itt a recsegés, szétkoptatás faktor azért vélhetően elég erős lesz, nem is értem, hogy gondolták ezt komolyan...
Ja, és az milyen dolog, hogy a tesztbringa mindenütt le van fóliázva, ráadásul igen csúnyán... csak nem akarják értékesíteni majd teli áron a tesztek végeztével...
ez milyen Colnago? https://apro.bikemag...olo-centau-6655
nincs nyeregvázcsőn kulacstartó menet
óriási a rés a nyeregvázcső és a hátsó kerék közt
bután néz ki a hátsó fékhíd
fake-nak tűnik
nem csak annak tűnik,hanem az is. sárvédő tartó szemek a papucsokon,és a csapágyház mögött ott a konzol a kitámasztónak.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Ha már lent van a bilincs a felső cső alatt, akkor gondolom kell a hely, hogy tudjon hajladozni, ami végül is logikus. Más kérdés, hogy a cannondale esetében sokszor érzi úgy az ember, hogy kitalálnak valamit, ami nagyon jó ötletnek tűnik gondolatban, és meg is csinálják, de nem gondolják végig a következményeket. Itt a recsegés, szétkoptatás faktor azért vélhetően elég erős lesz, nem is értem, hogy gondolták ezt komolyan...
Ja, és az milyen dolog, hogy a tesztbringa mindenütt le van fóliázva, ráadásul igen csúnyán... csak nem akarják értékesíteni majd teli áron a tesztek végeztével...
Mars módosította - 2018. június 14. - 09:10
ez milyen Colnago? https://apro.bikemag...olo-centau-6655
nincs nyeregvázcsőn kulacstartó menet
óriási a rés a nyeregvázcső és a hátsó kerék közt
bután néz ki a hátsó fékhíd
fake-nak tűnik
vittore30 módosította - 2018. június 13. - 22:47