Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#15941
Posted 2012. March 29. - 12:53

#15942
Posted 2012. March 29. - 12:48

En mar nem mertem vele tovabb menni, annyira sik lett a futofelulet, de ilyen nyomok sehol sem voltak.
#15943
Posted 2012. March 29. - 12:28


Azt hiszem kijelenthetem hogy alattam csak 4000Km-t bír a Pro3 Race hátsókeréken, ill. 4500-at, mert a tavalyi 4100 után idén eddig csak 300at tettem bele, és most így néz ki. Van még rajta hasonló kopás, de ez a legcsúnyább..
Megrendeltem a következõt, addig meg marad a télibringa..:/
Flickr
#15944
Posted 2012. March 29. - 10:17

Az alap félspd pedálok marha drágák... Van egy olcsó félspd-m a LandRoveren, de q..a nehéz, és nem illik a bmx taposós kinézetével erre a gépre - meg persze tizen alul szeretném megúszni a pedált.
Akkor körbelesek van-e még szét nem vágott trekking belsõm otthon...
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#15945
Posted 2012. March 29. - 06:01

#15946
Posted 2012. March 29. - 06:00

Nem látok igazán hajtás topikot, talán ide illik: Az alábbi pedál a mostani montis shimano spd-vel kompatilis, és a gumis cuccal pedig utcai cipõvel is tudom használni? Kiderült hogy a korábban kinézett pedál csak a saját stoplijával mûködik, fél spd pedálokból meg nem sokat látok (corazonon van, de fél kilós, tüskés a másik fele). A look pedálokat néztem (van egy olcsó pedál+cipõ), de nem tudom mennyire lenne utcai cipõ kompatibilis. Merre keresgéljek?
Köszi!
amit kinéztél pedál,az országuti cipõkhöz lett kitalálva. a gumírozás csak abban segít,h el ne csússz. 1ébként a look sem lesz utcai cipõ kompatibilis. sztem neked montis csukára,és 1,esetleg 2 oldalas spd pedál kéne. azzal tudsz járkálni is.
#15947
Posted 2012. March 28. - 23:06

Köszi!
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#15949
Posted 2012. March 28. - 19:50

#15950
Posted 2012. March 28. - 18:06

Hmm, tény, hogy fõleg tüskéknél fasza - arra nagyon - úgyhogy akkor a szalagot helyezem elõtérben, az egy hosszabb vágás esetén -a futófelületen - is védhet akár. Köszi!
Platform pedállal megvolt az elsõ tesztkör, ezen a szokásos étvágyhozó 16km-en 2-3Km/h-val volt magasabb az átlag. Útvonal alapján a sports tracker szerint +2,0km/h, de az utolsó háromhoz képest 3km/h; spdvel még jobb lehet egy kicsivel.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#15951
Posted 2012. March 28. - 17:07

Most a gyári belsõ van benne, az meg 25ös volt. Ennyit a butilos elbír még sztem. A 28-37 meg nagynak; a képen látszódik minden virsli a gumim, félek hogy gyûrõdne.
Akkor a szafaládét kevlárral bélelem majd.
Sajna melóba jövet is több szórakozóhely, illetve fatelep elõtt kel eljönnöm, amik környékén rengeteg a szilánk, és kibírom röhögés nélkül ha még 20Km-t kéne tolni/defektet szerelni. Montin nagyon faszán mûködik, eleget teszteltem
Én használtam 23-as kerékben. Nekem nem volt szerencsém. Egyik defektnél sem segített. Régen egy szingónál az oldalfalát vágta szét valami. Esélye sem volt eltömíteni a túl hosszú vágást. Ráadásul oldalfal. Maradt a tolás.
Következõ eseményem az egy belsõs gumival volt. Szintén hosszú vágás. Lassan eresztett le. Cserélnem kellett.
Szúrásra biztos tuti jó, de a vágásoknál nem mûködik. Talán a reklámozott 3-4mm-nél igen. Nekem 8-10mm körüliek voltak.
Szezonon kívül szépen össze tud állni egy csomóba, ha nem forog a kerék. Ezt pedig kiegyensúlyozatlanná teheti a kereket. Talán ez nem probléma itt bringánál.
Külsõt cserélni egy élmény, mert a szelepnél viszont teszi a dolgát rendesen. Ezen lehet segíteni, ha hagyunk a lötyinek idõt lecsorogni.
Én országútinál nem fogom használni. Szerencsére már csak egy belsõben van a négybõl.
#15952
Posted 2012. March 28. - 16:58

#15953
Posted 2012. March 28. - 15:49

Jo kis video, Cipollini a noi csapatot patyolgatja.
Video: Mario Cipollini Trains With MCipollini-Giambenini-Gauss | Cyclingnews.com
Miert van olyan erzesem, hogy hamarosan keszul egy "film", amiben Rocco Siffredi fogja jatszani Mariot?
hehe. a filmben Rocco játssza majd a Tufo lötyi termékmenedzsert
#15954
Posted 2012. March 28. - 13:37

Akkor a szafaládét kevlárral bélelem majd.
Sajna melóba jövet is több szórakozóhely, illetve fatelep elõtt kel eljönnöm, amik környékén rengeteg a szilánk, és kibírom röhögés nélkül ha még 20Km-t kéne tolni/defektet szerelni. Montin nagyon faszán mûködik, eleget teszteltem

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#15955
Posted 2012. March 28. - 13:10

28-as gumi az miert virsli? Szafalade inkabb.

Amugy butil anyagu belsobol nem bolcs dolog rossz meretut venni, tehat 28-asba ne tegyel max 25-ig valot.
#15956
Posted 2012. March 28. - 13:09

Csak gumi méretbõl kiindulva ez tûnt optimálisnak. Nyitott vagyok szinte bármilyen defektvédelemre, de idáig a lötty jött be alegjobban; a külsõbe integrált kevlárt meg már buktam; az utólag berakhatóval meg nincsenek túl jó tapasztalataim... (2 kollégának is a kevlár dörzsölte ki a belsõt, nekem speciel egy évig jó volt montiban) Kb 2008tól mindenbe löttyöt raktam, bevállt, azért indultam most el leginkább ezen a vonalon.
Eredetileg autós belsõt akartam ebbe is, de nekem úgy tûnik nem kellene erõltetnem... Plusz a belsõk is ballonosabb gumikhoz vannak inkább.
Na mindegy, ha délután nem tudom kiszedni a szelepet, rendelek a vékonyabbik (19-25) integrált löttyös belsõbõl szerintem (ha nincs jobb ötlete senkinek, vagy jó tapasztalata outiba való kevlárról). Vagy lehet nem utál q**a defektet szerelni a világtól távol/a város közepén
Ez nem szétszedhetõ szelep. Országúton kicsi az esélye, hogy defektet kapsz, amit a lötty megfog.
A sebesség mindent megold.
#15957
Posted 2012. March 28. - 13:04

Video: Mario Cipollini Trains With MCipollini-Giambenini-Gauss | Cyclingnews.com
Miert van olyan erzesem, hogy hamarosan keszul egy "film", amiben Rocco Siffredi fogja jatszani Mariot?

#15958
Posted 2012. March 28. - 12:16

Eredetileg autós belsõt akartam ebbe is, de nekem úgy tûnik nem kellene erõltetnem... Plusz a belsõk is ballonosabb gumikhoz vannak inkább.
Na mindegy, ha délután nem tudom kiszedni a szelepet, rendelek a vékonyabbik (19-25) integrált löttyös belsõbõl szerintem (ha nincs jobb ötlete senkinek, vagy jó tapasztalata outiba való kevlárról). Vagy lehet nem utál q**a defektet szerelni a világtól távol/a város közepén

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#15959
Posted 2012. March 28. - 12:04

Régi 105-ös fékhez keresek állítható fékpofát. Egyet már ajánlottak. BBB techstop. Náztem eBayen is számomra ismeretlen márkákat. Melóbajárós gépre kell, emiatt nincs szükség a karbon/titán/kevlár high tech cuccra. Jöhet az olcsóbb.
Köszönöm elõre is!
szerintem ez a BBB az "olcsóbb"
a féken amúgy se spórolj..

Flickr
#15960
Posted 2012. March 28. - 12:01

A Rubena V66-ra nem nehéz rátalálni, szingós vagy presta vagy ...valami német neve is van, úgy tudom így hívják a vékony szelepet ami nem a hagyományos és nem autós.
Ha már it tartunk, nem tudom ezt kitekerni hogy tejet tolhassak a belsõbe?
Szerk: A jobb szingósokból kivehetõ a szelep? Kipróbálni úgy tudom hogy letekerem a tetejét, és vagy kijön, vagy nem?
Integrált löttyös belsõt találtam, de 28/35-622, ami so-so. Próbáltatok ilyet, nem nagy a virsli gumikba? Tudom, rá van írva hogy 28tól, de valahogy nem nyugtat meg, plusz az enyém sztem a legvékonyabb 28asok között van.
Fákk, a másik méret 19/25-622...
Szerintem ezzel a problémával egyedül vagy ebben a topikban.

Egyenes kormány, vastag gumi, az nem is országúti.

Az országútiknak jellemzõen ilyen a szelepe, nem kell külön mondogatni, hogy szingós, mert nem szingós gumik ezek, az egy külön külsõ-belsõ rendszer.
Igen, van szétszedhetõ és nem szétszedhetõ szelep is, a szétszedhetõ lapolt, mint ahogy a képen is látszik. Vékony gumiba nem tudom, hogy mennyit ér a lötty, nagy eséllyel semmit, max haza tudsz vele vergõdni, különben meg csak rontja a kerék egyensúlyát.
A sebesség mindent megold.