Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#15861
Posted 2012. April 06. - 13:21

Az az érdekes még, hogy a 8as és a 10es gyártása között 15év van, de mégis ugyanoda esik minden (bilincs, bovdenek, terelõlemez) a két váltón.
A sebesség mindent megold.
#15862
Posted 2012. April 06. - 11:54

#15863
Posted 2012. April 06. - 09:50

Igen, kb erre gondoltam én is de ráhagytam a boltra.
Más: miért jó az, hogy a kioldókaros SH fékeket elég gyakran úgy látom felszerelve, hogy a kioldókar kifelé áll (vagyis félig kinyitva) vagy teljesen felfelé áll (teljesen kinyitva)?
Én ezt csak akkor nyitom ki ha kiveszem a kereket, mondjuk akkor kell is különben nem fér ki. Esetleg ha üt a kerék, de ahhoz nagyon kell ütnie, hogy a fékpofába érjen a felni fékezés nélkül is.
Ez pl. hogy veszi ki a kereket? az SH váltókarokon nincs kioldó fokozat mint a campákon (vagy mint a régi sh fékkarokon volt némelyiken)
Gallery: Teams Test Paris-Roubaix Bikes At Scheldeprijs - BikeRadar
sztem ez az új profilú dura ace kerék lehet,és úgy látom szélesebb a felni,mint a gumi. bár ez nem biztos. az elõzõ kerék viszont keskenyebb lehetett.
#15864
Posted 2012. April 06. - 09:35

Más: miért jó az, hogy a kioldókaros SH fékeket elég gyakran úgy látom felszerelve, hogy a kioldókar kifelé áll (vagyis félig kinyitva) vagy teljesen felfelé áll (teljesen kinyitva)?
Én ezt csak akkor nyitom ki ha kiveszem a kereket, mondjuk akkor kell is különben nem fér ki. Esetleg ha üt a kerék, de ahhoz nagyon kell ütnie, hogy a fékpofába érjen a felni fékezés nélkül is.
Ez pl. hogy veszi ki a kereket? az SH váltókarokon nincs kioldó fokozat mint a campákon (vagy mint a régi sh fékkarokon volt némelyiken)
Gallery: Teams Test Paris-Roubaix Bikes At Scheldeprijs - BikeRadar
#15865
Posted 2012. April 06. - 09:18

Nekem volt ilyenem, igaz sh rotoros. Az enyém 1 éven belül elkezdett kattogni amikor gurulás után újra megkapta a terhelést. Egyet kattant csak és kész, de engem zavart. Visszavittem, szétszedték-összerakták majd újra kattant. Akkor kicserélték de nem akartam már "kockáztatni" és pont volt a boltban fekete 105-ös és inkább azt fûzettem vissza (persze rá kellett fizetnem valamennyit)
Ettõl függetlenül sokan szeretik, sõt keréképítõk is használják. Az osztrákoknál az egyik náluk ismert keréképítõ cégecske is aki karbonkerekeket épít különbözõ profilú felnikkel, küllõszámokkal, stb. is használ ilyen agyat. Innen kezdõdik náluk a lista
Az egyik kalapács tönkrement benne, azért kattogott.
A sebesség mindent megold.
#15866
Posted 2012. April 06. - 09:15

Ettõl függetlenül sokan szeretik, sõt keréképítõk is használják. Az osztrákoknál az egyik náluk ismert keréképítõ cégecske is aki karbonkerekeket épít különbözõ profilú felnikkel, küllõszámokkal, stb. is használ ilyen agyat. Innen kezdõdik náluk a lista
ebben én úgy tudom nem tudod cserélni a csapágyakat,és erre pedig szükség lehet. a record,és a chorus azonos agy. annyi a különbség,h a choruson nincsen zsírzóluk. használtan is megéri megvenni a campát. én annak idején így tettem,és semmivel nem rosszabb a futása,mint amikor megvettem.
#15867
Posted 2012. April 06. - 07:24

#15868
Posted 2012. April 05. - 21:49

a cikk teljesen korrekt. kommentekhez fáradt vagyok.
szerintem meg minden, csak nem korrekt
ilyen erõvel ne parkolj a járdára majom, vagy ne büdösíts az orrom alá majom cikket is lehetne írni
ez egy kommentvadász cikk, ami igazságon alapszik, de teljességgel hatásvadász és pongyola
a határúton volt kint egy golf, aminek a kipufogójára egy elég nagy hõlégballon volt kötve, és már elég sok köbméter gázt tartalmazott, elég tanulságos és demonstratív
#15869
Posted 2012. April 05. - 20:52

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#15870
Posted 2012. April 05. - 20:35

én mindig nézem. néhány hete volt 1 agypár az apróban.
más. olvassátok a kommenteket is. Totalcar - Magazin - Ne bringázz a járdán, majom! gratulálok a cikk írójának,és a magyar kerékpárosklubnak is.
Kíváncsi lennék, hogy a kommentelõk hány százaléka pesti.
Flickr
#15871
Posted 2012. April 05. - 20:19

más. olvassátok a kommenteket is. Totalcar - Magazin - Ne bringázz a járdán, majom! gratulálok a cikk írójának,és a magyar kerékpárosklubnak is.
#15872
Posted 2012. April 05. - 19:39

#15873
Posted 2012. April 05. - 18:39

Javaslat:
1. centaur (ha jó, s új campa golyókkal érdemes kicserélni), ld. donciccio;
2. record (vettem ilyet, szívtam a fogam, de megvan! 36 küllõs, „öröke” terveztem),
3. novatec, nem tudom, meddig tart, de pár évig biztosan: MJani01-val értek egyet, van egy hasonló elvû, 4 egybecsapágyas 10-es (9-10-11) campa kerekem, 24 küllõs Gipiemme agy, a minap cseréltem a két kisebb csapágyat a racsniban (a nagyobbak - a kerekek alatt - jók voltak). Nem triviális, se ki, se be, de megoldható, akit érdekel, elmondom (képem is van a részletekrõl).
4. 15 €-ért látttam a héten Campa Decathlon hátsó agyakat. A Decathlon gyárt OEM Campákat, így láttam már 10-es (!) Xenont és Mirage-ot is. Csak „tartaléknak” venném, de arra biztos jó.
ha cserélsz perselyeket,golyókat a centaurban,akkor már ugyan ott lehet árban,mint a használt record. legalábbis itthon tuti. elég macerás lenne összeszedni az alkatrészeket. nincs opcióba felsorolva,de én használt recordot vennék.
#15874
Posted 2012. April 05. - 18:34

_______________________________________
nem lehet hogy túl szorosra húztátok a csatot-tépõzárat?
én csak akkor tapasztalok talpzsibbadást.
hosszabb meredek emelkedõn rá szoktam húzni én is, de mikor felérek visszaengedem.
tutira nem húzom túl szorosra. nekem 3 tépõzár van rajta. a 2 kisebb annyira laza,h csak a legnagyobbat kell meghúznom mikor felveszem.
#15875
Posted 2012. April 05. - 18:29

Javaslat:igen, akkor ezek az opciók, ha van kedvetek, segítsetek dönteni :-)
- új record 110eur+posta+banki ktsg
- használt centaur, állapottól függõen 15-17 körül tudok érte adni (újonnan amíg volt itthon 26-29 közt adták)
- a belinkelt novatek
1. centaur (ha jó, s új campa golyókkal érdemes kicserélni), ld. donciccio;
2. record (vettem ilyet, szívtam a fogam, de megvan! 36 küllõs, „öröke” terveztem),
3. novatec, nem tudom, meddig tart, de pár évig biztosan: MJani01-val értek egyet, van egy hasonló elvû, 4 egybecsapágyas 10-es (9-10-11) campa kerekem, 24 küllõs Gipiemme agy, a minap cseréltem a két kisebb csapágyat a racsniban (a nagyobbak - a kerekek alatt - jók voltak). Nem triviális, se ki, se be, de megoldható, akit érdekel, elmondom (képem is van a részletekrõl).
4. 15 €-ért látttam a héten Campa Decathlon hátsó agyakat. A Decathlon gyárt OEM Campákat, így láttam már 10-es (!) Xenont és Mirage-ot is. Csak „tartaléknak” venném, de arra biztos jó.
#15876
Posted 2012. April 05. - 18:23

csak jUCI nem? vagy ha látták és nem találták szabálytalannak, akkor miért volt a Cav-es szarkaverés a VB után?Re: Sky helmet.
Dehogynem, tok feltuno volt. Mar az elso versenyen egybol mindenki kiszurta.
vagy mert a Kask alapból is gyárt ilyen burkolt bukókat a specit meg utólag módosították?
igazából mindegy, mert nem az én fejem sül bele.

_______________________________________
nem lehet hogy túl szorosra húztátok a csatot-tépõzárat?
én csak akkor tapasztalok talpzsibbadást.
hosszabb meredek emelkedõn rá szoktam húzni én is, de mikor felérek visszaengedem.
Flickr
#15877
Posted 2012. April 05. - 17:17

- új record 110eur+posta+banki ktsg
- használt centaur, állapottól függõen 15-17 körül tudok érte adni (újonnan amíg volt itthon 26-29 közt adták)
- a belinkelt novatek
#15878
Posted 2012. April 05. - 16:56

#15879
Posted 2012. April 05. - 15:53

Ismeri valaki ezt a terméket?
Novatec F172SB (Campagnolo 9/10/11) (Kerék | Agy - Hátsó | Országúti) | Kerékpár Webshop
tipródok, hogy ezt vegyem mert 2,5-szer ennyi a campa (igaz az már a nem-vagyok-rá-méltó record lehetne)
ebben én úgy tudom nem tudod cserélni a csapágyakat,és erre pedig szükség lehet. a record,és a chorus azonos agy. annyi a különbség,h a choruson nincsen zsírzóluk. használtan is megéri megvenni a campát. én annak idején így tettem,és semmivel nem rosszabb a futása,mint amikor megvettem.
#15880
Posted 2012. April 05. - 15:22

Novatec F172SB (Campagnolo 9/10/11) (Kerék | Agy - Hátsó | Országúti) | Kerékpár Webshop
tipródok, hogy ezt vegyem mert 2,5-szer ennyi a campa (igaz az már a nem-vagyok-rá-méltó record lehetne)