Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#15841
Írta 2012. április 07. - 21:48

#15842
Írta 2012. április 07. - 21:13

nem írtad, hány sebességes rendszerre gondolsz, saját tapasztalat 10-es sram és BBB láncokkal 3000-3300 km....de boltos ismerõs szerint sajnos a 10-es rendszer ilyen, ennyit bírnak ezek a 10-es láncok.
10-es láncokról írtam le tapasztalataimat.
#15843
Írta 2012. április 07. - 21:07

fékbovden vezetõ bandázs alá.
mitnyertem? mitnyertem?
Én azt hittem, hogy valami Goauld kiborg gerinc...

Amúgy miért van erre szükség? Én odafogattam szigszalaggal a tekerés idejére, aztán az ott maradt.
#15844
Írta 2012. április 07. - 20:57

Sziasztok!
Tapasztalat országúti lánc tartóssága szempontjából???
Nálam a 105-ös és Dura Ace 2000 km után láncnyúlás mérõvel uazt mutatja, 0,75 beleesik.
Van valakinek összehasonlítási alapja ?
Köszönöm!
nem írtad, hány sebességes rendszerre gondolsz, saját tapasztalat 10-es sram és BBB láncokkal 3000-3300 km....de boltos ismerõs szerint sajnos a 10-es rendszer ilyen, ennyit bírnak ezek a 10-es láncok.
#15845
Írta 2012. április 07. - 20:47

#15846
Írta 2012. április 07. - 20:31

Ridley Noah Fast
#15847
Írta 2012. április 07. - 20:23

Egyébként nekem is van több kerékszettem de én mindig a féktesten lévõ ki-be tekerhetõ bowdenház felütközõvel állítottam a féket a felnihez. Ennél persze versenyen gyors kerékcsere után egyszerûbb ezt babrálni - akár menet közben - ha nem ott fog ahol kellene.
http://i589.photobuc...es/P9295225.jpg
Ez is egy jó megoldás

#15848
Írta 2012. április 07. - 20:07

Mondjuk az elõzõ fékemen - valami tektro volt - nem voltak érezhetõ kattanások. Mondjuk megállt a kar középen is ha akartam de a jobb fékeken gondolom ez már mind pozicionált.
Egyébként nekem is van több kerékszettem de én mindig a féktesten lévõ ki-be tekerhetõ bowdenház felütközõvel állítottam a féket a felnihez. Ennél persze versenyen gyors kerékcsere után egyszerûbb ezt babrálni - akár menet közben - ha nem ott fog ahol kellene.
Versenyzok bringajan azert allhat kozbenso allasban, mert sokfele, kulonbozo szelessegu kerekeket hasznalnak.
Evidens, hogy kerekcsere utan nem oldjak a rogzitoimbuszt.
#15849
Írta 2012. április 07. - 19:51

#15850
Írta 2012. április 07. - 19:36

#15851
Írta 2012. április 07. - 19:10


Van esetleg vkinek egy Fizik Antares Carbon, vagy Antares 00 nyerge amit kiprobalhatnek par napra? Esetleg San Marco Aspide FX Carbon..
Cserebe ugyanezen idore vki probalgathatja a Prologo Scratch Nack nyergemet

Koszi elore is
#15852
Írta 2012. április 07. - 19:03

Tapasztalat országúti lánc tartóssága szempontjából???
Nálam a 105-ös és Dura Ace 2000 km után láncnyúlás mérõvel uazt mutatja, 0,75 beleesik.
Van valakinek összehasonlítási alapja ?
Köszönöm!
#15853
Írta 2012. április 06. - 22:50

Mikor átcseréltem a kerekeket én is szembesültem a különbözõ felni szélességbõl adódó pofa távolsággal.Az elõzõ simán kifért nyitott helyzetü féknél,az új meg nem fért be így,egy kis bowden hangolás azt már oké is.
#15854
Írta 2012. április 06. - 22:27

A sebesség mindent megold.
#15855
Írta 2012. április 06. - 20:56

Evidens, hogy kerekcsere utan nem oldjak a rogzitoimbuszt.
#15856
Írta 2012. április 06. - 16:43

hogy ne guruljon el amikor letámasztja a biciklit és ezért a nyitott helyzet a jó.
#15857
Írta 2012. április 06. - 16:39


#15858
Írta 2012. április 06. - 15:34

A kép szvsz csak szemléltetés, nem perdöntõ.Más: miért jó az, hogy a kioldókaros SH fékeket elég gyakran úgy látom felszerelve, hogy a kioldókar kifelé áll (vagyis félig kinyitva) vagy teljesen felfelé áll (teljesen kinyitva)?
Én ezt csak akkor nyitom ki ha kiveszem a kereket, mondjuk akkor kell is különben nem fér ki. Esetleg ha üt a kerék, de ahhoz nagyon kell ütnie, hogy a fékpofába érjen a felni fékezés nélkül is.
Ez pl. hogy veszi ki a kereket? az SH váltókarokon nincs kioldó fokozat mint a campákon (vagy mint a régi sh fékkarokon volt némelyiken)
Gallery: Teams Test Paris-Roubaix Bikes At Scheldeprijs - BikeRadar
A kérdés azonban nekem is felötlött: egy barátom (Bp-n) vett egy jó országúti biciklit egy versenyzõtõl, megnézegettem, az egyetlen kifogásolható része pont ez volt, azaz köztes állapotban volt a kioldókar. Amikor erre figyelmeztettem, kicsit sajnálkozva nézett rám, s elmondta, hogy ezt így kell, mert a versenyzõk is így csinálják, így tudják finomhangolni a fékállítást. Nem erre való, vitatkoztam, ez egy kétállapotú rendszer, de szerinte nem. Lehet, hogy van egy olyan szubkultúra, amelyik ebben hisz?
#15859
Írta 2012. április 06. - 15:33

#15860
Írta 2012. április 06. - 15:11

Van nálam most 3 generáció shimano elsõváltó, egy 8as, egy 9es és egy 10es. Azt néztem, hogy a 8as és a 9es még bármikor átépíthetõ bilincsesrõl konzolosra, mert csavarozva van, a 10essel ezt már nem lehet megcsinálni, mert az szegecselt.
Az az érdekes még, hogy a 8as és a 10es gyártása között 15év van, de mégis ugyanoda esik minden (bilincs, bovdenek, terelõlemez) a két váltón.
nincs új a nap alatt

