Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#15261
Posted 2012. May 25. - 09:35

#15262
Posted 2012. May 25. - 06:37

új campa termékek idõfutamra,és triatlonra: The official Campagnolo web site - Bicycle Parts and Components Cycling - Campagnolo presents the Triathlon/Time Trial Project az áttételek elég szélesek: BULLET ULTRA 34/50 - 36/52 - 39/53. BORA ULTRA 39/53 - 42/54 - 42/55 tényleg az az érzésem,h a shimano-nál,és a sram-nál is jobb cuccaik vannak,de a szponzori részén bukik meg minden. már alig versenyzik a profik közül campagnolo alkatrészekkel.
Szerintem ott csúsztak meg egy kicsit amikor kijött a Sram Red és a Di2. Már nem õk léptek elõször, hanem csak a válaszokat adják. Utóbbit nem is értem miért fogyatkoztak meg ilyen drasztikusan a profi mezõnyben.
#15263
Posted 2012. May 25. - 06:26

..akkor marad az ezres intervallum. :-)értem. nem tudom, én még ezt a módszert nem próbáltam...úgy emlékszem, régebben, amikor volt róla szó (de lehet, hogy másik fórumban volt) hogy 1500 km-nél azért sûrûbben cserélgetést említettek.
mindenesetre azért majd írd le a tapasztalataidat, mennyire válik be ez a módszer.
Ridley Noah Fast
#15264
Posted 2012. May 25. - 05:18

#15265
Posted 2012. May 24. - 22:38

....vettem három láncot és azokat szeretném cserélgetni.
értem. nem tudom, én még ezt a módszert nem próbáltam...úgy emlékszem, régebben, amikor volt róla szó (de lehet, hogy másik fórumban volt) hogy 1500 km-nél azért sûrûbben cserélgetést említettek.
mindenesetre azért majd írd le a tapasztalataidat, mennyire válik be ez a módszer.
#15266
Posted 2012. May 24. - 22:01

#15267
Posted 2012. May 24. - 21:59

...tudom, h 1000x lerágott csont, de szerintetek 1500km-enként elég cserélgetnem a láncot az outin? Tiszta száraz idõben hajtok csak és nem "gyepálom" a gépet.
THX!!
teljes csere, vagy van két lánc, és azokat cserélgeted? (sokan így csinálják)
#15268
Posted 2012. May 24. - 21:39

THX!!
Ridley Noah Fast
#15269
Posted 2012. May 24. - 15:43

Sisakhoz adott 4 szivacsdarabot hogyan/mivel érdemes beragasztani (?) a sisakba? köszi
#15270
Posted 2012. May 24. - 13:21

viszont volt egy világutazó csóka valamelyik bikemagban és õ kona sutrával kezdte, de aztán valamiért átváltott egy sima montira, telóval, tárcsafékkel (explosiff), nem említette, hogy miért, de biztos volt rá valami oka
#15271
Posted 2012. May 24. - 11:58

#15272
Posted 2012. May 23. - 23:12

#15273
Posted 2012. May 23. - 22:21

inkább csak mgerõsítést, hogy nincs külön mtb/outi középcsapágy, tehát a linkelt press-fit középcsapágy jó a sram force hajtókaromhoz is.
Ezt nem tudom megerõsíteni, meg szerintem kell, hogy legyen egy outi és egy mtb középcsapágy között különbség. A linkednél is ott az MTB felirat a csapágyon.
A sebesség mindent megold.
#15274
Posted 2012. May 23. - 20:16

Nem értem a kérdést. Azt szeretnéd megtudni, hogy GXP hajtómûhöz jó-e a GXP monoblokk?
inkább csak mgerõsítést, hogy nincs külön mtb/outi középcsapágy, tehát a linkelt press-fit középcsapágy jó a sram force hajtókaromhoz is.
#15275
Posted 2012. May 23. - 17:06

Keskeny slick-kel a CX csak egy canti-fékes merev outiSzerintem azért nem népszerûbb, mert nem ismerik. Nekem ha kevesebb bringám lehetne mint ami van, akkor lenne egy CX-em, meg egy 29es merev montim. A CX-el indultam már outi versenyen is, persze gumicsere után, nem nagyon különbözik. A kerékpározási igények 80 százalékára megfelelõ a Cx, a többire kell célszerszám. Srác ment a Crosskovácsi rövidtávon is Cx-el, mondjuk az emelkedõk nem lehettek túl 1xûek neki.

Egyrészt jogos, amit írsz. Nagyon sok emberrel találkoztam, aki teljesen kiakadt azon, amikor mondtam, hogy nekem 8-9bar van a gumijaimban. Nekik a 6bar is nagyon rázós. Nekik valójában jobb lenne a CX széles gumikkal alacsonyabb nyomáson. A defektrõl csak annyit, hogy eddig még nem kaptam defektet országúton, pedig szoktam a fûben is kikerülni a sor és megyek át mindenen az átlaghoz képest sokkal gyorsabban. Szóval náluk a defekt a túl alacsony nyomás vagy a nagyon sz.r gumi miatt volt.Jani ezt nálad megértem, meg még itt pár embernél jogos, de elautókázva szerte szana az országban, amennyi outist látok, (és nem öreg retro vasakon) ahoz képest nem túl népes a mezõny még az amatõr versenyeken sem. szal sztem ez kb 10bõl 2nél számít. ellenben pl a tisza tó túron, -ami azért nem egy komoly derbi- az elsõ 8 kilcsin (ami közút) 6-vagy 7 embert láttam defektet szerelni. és ebbõl tán 2 elözõtt vissza késõbb. szal lehet pl. egy 32-es maraton supreme-el jobban jártak volna összességében.
Dehogynem kell belehajtaniVan azért keskeny gumiban is, ami eléggé defektálló. Mondjuk én mentem 3500km-et defekt nélkül 220g-os gumikkal. De azzal nem kell belehajtani ész nélkül minden úthibába, mert még 9 Baron is összejön a felütés könnyen.

A sebesség mindent megold.
#15276
Posted 2012. May 23. - 16:55

STX kormanycsapagyba valo cartridge-okat lehet manapsag venni, tudja valaki?
Gondolom eleg lenne a cartridge-ot cserelni hisz a golyopalyak is abban vannak. A problema, ugye hogy "onbeallo" a csapagy, a golyok feszket raktak.
Sjs Cycles. Van nekik két méretben.
[URL="http://http://www.sjscycles.co.uk/shimano-cartridge-bearing-5-32-inch-x-18-2-pieces-78v-9803-prod6597/"]http://http://www.sjscycles.co.uk/shimano-cartridge-bearing-5-32-inch-x-18-2-pieces-78v-9803-prod6597/
#15277
Posted 2012. May 23. - 16:33

#15278
Posted 2012. May 23. - 16:31

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#15279
Posted 2012. May 23. - 16:03

#15280
Posted 2012. May 23. - 15:05

igazából nem értem (illetve ,de tudom) miért nem népszerûbbek a cx bringák.
Mert földúton ugyanúgy elmegy egy országúti is a 23-as gumijaival, aszfalton meg ezerszer gyorsabb. Terepen meg inkább montival megy az ember.
A sebesség mindent megold.