Használt gépnél ellenõrizendõ - HA JÓ A MÉRET:
- kerekek egy síkban vannak (nem javítható, komoly balesetes bringa)
- van-e a vázon horpadás (nem javítható, kérdés mekkora)
- kerekekben nyolcas (javítható), felniperemen felütés (csere)
- csapágyak lógnak (kónuszos esetleg állítható, ipari esetén vagy cserélhetõ vagy agy/monoblokk/kormánycsapágy csere)
- lánc nyúlás, fogaskerekek mennyire kopottak.
- fékváltókar rendesen mûködik.
Ha ezek rendben vannak, akkor maradnak a kopó alkatrészek és az esztétika.
A kopott alkatrész az alku alapja.
Köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat, nagyon hasznos volt.
Ami még mindig idegesít, hogy honnan lehet tudni, hogy nem lopott esetleg a bicó (nem szeretnék egy ilyenbe belefutni).
Amit furcsának találok, hogy 600km van írva futott km-nek és után hátsó gumi cserélve.
Valószínû, hogy õ már nem az elsõ tulaj, így nincs hozzá semmilyen papír.
Tudtok valamit mondani amivel megnyugtathatom magam?
Errõl van szó:
Makulátlan Scott országútiKöszönöm a további hozzászólásokat is.