Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Országútikról mindent

* * * * - 3 votes

  • Please log in to reply
34366 replies to this topic

#13941
sac1

sac1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,163 posts

A Tufonal azert vannak jobb gumik, erdemes megprobalni.
A Veloflex pl. tenyleg nagyon jo, bar 20 000 Ft/db azert nem olcso szerintem meg draga biciklikhez merve sem.

Biztos hogy van.. én 6k/db ért vettem a legalapabb tufo peremes szingot (CS33), 3 éve használom (6-8kkm) konstans 10Bar-on és még nyomokban megvan rajta a kis pöttyös futófelület is (mondjuk teljes felszereléssel bringával együtt nem nyomok 70kg-ot szerintem) ja és persze tõlem kapott murvát, földutat... árát tökéletesen megérte.. kicsit drágább Conti 4000S meg Mich. Pro 3 egy évad után elpusztult...

hogy bent figyel egy team katusha Focus izalco váz

Nem ezeket lopták el tavaly (v idén) Critérium du Dauphiné-n ?

#13942
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,954 posts
Fizettél belépõt?
11:38:11 IM 2012

#13943
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 posts
ma reggel szétnéztem a devecseri plázában. Elég vegyes a kép... Van bringa dögivel de zömmel városi romok és montik. Én valami olcsó acélvázas outit kerestem volna de ebbõl elég gyér volt a kínálat. Volt mondjuk egy szép Koga 7-es pozicionált szettel de 75-öt mondott rá a csóka. El se kezdtem alkudozni. Nagyon kinyílt a csipájuk!
Volt viszont pár érdekes dolog: elég sok jó minõségû 1-2 éves monti és trekking volt, akár több méret is ugyanabból (gondolom kölcsönzõkbõl megvett darabok) illetve egy árúsnál volt egy full titán Dedacciai 7800-as dura szettel és egy cannondale super six, szintén 7800-as szettel. A deda nagyon szép volt, mindkettõnél 350-rõl indult a licit.
Aztán az egyik bringás bódénál kiszúrtam, hogy bent figyel egy team katusha Focus izalco váz a földön, gondoltam itt szétnézek. Erre látok egy dobozt tele integrált hajtómûvekkel, megnézem és leesik az állam. 3 db 7800-as dura ace hajtómû volt benne, egész jól néztek ki pár karccal azért. Megkérdezem ez mennyi, mondja már eladta, kérdem mennyiért, mondja 60..a 3 db. Szerintem elõbb-utób felkerülnek az apróba.
Ennél a pofánál volt 2 monti Campagnolo monti szettel , ezek szépek voltak de ezek is el voltak adva már. Végül nem vettem semmit. A hely amúgy elég lehangoló, régi katonai barakkok és kb a fele tele van szeméttel, az el nem adott áruk.

#13944
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

Délelõtt tudtam is venni nálluk egy darabot. Meg is lett az eredménye:
Feltöltött kép
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. Képfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélkül
Ahogy rácsavartam a hosszabítót a 3-as imbusszal a kb 5 tized vastag sárgaréz henger eltört a pumpálás közben. ilyen anyagbõl nem szabadna ilyen vékonyat gyártani. Gyakorlatilag ha ránézek eltörik.
A legnagyobb gond hogy a szálát a vásárláskor nem raktam el. Nem találom. 0km és kuka.
Elõzõ szingó Tufo S33pro kb 700km et bírt tüköraszfalton egyszer csak elengedte magát a két szövet közötti rész 2 cm hosszan. kb 3 másodpercen belül 0 volt a nyomásom úgy hogy egy 10 lejtõn zúztam lefele. Még szerencse hogy nem kanyarban történt. Már azt néztem hogyha esek akkor merre vetõtjek:)
Kezd elegem lenni a szingóbol eddig még egy se bírt ki 1000km nél többet. Javítani egyet se tudtam a hozzá adott lötyi szart se ért a szakadások ellen. Ja és mindhárom tufó a ragasztásnál adta fel a küzdelmet, nem a futófelületnek lett baja.


Szerinted próbáld meg számla nélkül is kicseréltetni. Kinél vetted (szõke nõ, fekete nõ, Zoli)?


A sebesség mindent megold.

 


#13945
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts
A Tufonal azert vannak jobb gumik, erdemes megprobalni.
A Veloflex pl. tenyleg nagyon jo, bar 20 000 Ft/db azert nem olcso szerintem meg draga biciklikhez merve sem.

#13946
Andris_savaria

Andris_savaria

    read only

  • fórumtag
  • 2,189 posts
Veloflex - Tubular tyres
SOHA TÖBBET magyar országon!

Flickr


#13947
etilin

etilin

    vendég

  • fórumtag
  • 228 posts
Délelõtt tudtam is venni nálluk egy darabot. Meg is lett az eredménye:
Feltöltött kép
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. Képfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélkül
Ahogy rácsavartam a hosszabítót a 3-as imbusszal a kb 5 tized vastag sárgaréz henger eltört a pumpálás közben. ilyen anyagbõl nem szabadna ilyen vékonyat gyártani. Gyakorlatilag ha ránézek eltörik.
A legnagyobb gond hogy a szálát a vásárláskor nem raktam el. Nem találom. 0km és kuka.
Elõzõ szingó Tufo S33pro kb 700km et bírt tüköraszfalton egyszer csak elengedte magát a két szövet közötti rész 2 cm hosszan. kb 3 másodpercen belül 0 volt a nyomásom úgy hogy egy 10 lejtõn zúztam lefele. Még szerencse hogy nem kanyarban történt. Már azt néztem hogyha esek akkor merre vetõtjek:)
Kezd elegem lenni a szingóbol eddig még egy se bírt ki 1000km nél többet. Javítani egyet se tudtam a hozzá adott lötyi szart se ért a szakadások ellen. Ja és mindhárom tufó a ragasztásnál adta fel a küzdelmet, nem a futófelületnek lett baja.

#13948
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,864 posts
villafestés lepergett, illetve megrepedt és lekapartam ami le akart jönni

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

itm. úgy látszik nem szereti a határozott fékinstallt :-)

#13949
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

Kösz ave valószinüleg ez lesz a megoldás. Nekem sajna csak olyan hosszabítóm van amihez ki kell csavarni a szelepet.
De megpróbálok beszerezni egy ilyet.


Németh Zoli (Bringa Bt) biztos tud neked szerezni.


A sebesség mindent megold.

 


#13950
etilin

etilin

    vendég

  • fórumtag
  • 228 posts
Kösz ave valószinüleg ez lesz a megoldás. Nekem sajna csak olyan hosszabítóm van amihez ki kell csavarni a szelepet.
De megpróbálok beszerezni egy ilyet.

#13951
GT_Atee

GT_Atee

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,743 posts
Egyenes,hátranyúlás nélküli nyeregcsövet használok,azon meg már nem akartam elõrébb állítani.A vázcsere meg amúgyis lett volna,most minden ok.

Én lehet megpróbáltam volna a nyerget egy kicsit elõrébb állítani, de én is osztom a véleményt, rövidebb stucni idegesebb kerékpár. Outinál szerintem nem szerencsés a rövid stucni (már ha nem városba használod, de akkor meg minek van outid)


GT-Atee

#13952
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts
etilin,
Azert menet gondolom van a szelepszaron, nem?
Ketfele szelephosszabbito van, az egyik a nem bonthato szelepekhez valo.
Ez pl. olyan, ami neked kell.
Zipp 48.0mm Black Presta Valve Extender | eBay

#13953
The D

The D

    vendég

  • fórumtag
  • 102 posts
Többek között a continental meg a bbb is gyárt szelephosszabbítót. Vége kicsavar, hosszabbító be, vége becsavar és kész. Különbözõ méretekben létezik! :)

Tud valaki valamilyen módszert amivel Vitoria Rally szingó gumi rövid szelepszárát meg lehet hosszabítani. Magas peremes a felnim és rövid hozzá a szelepszár. A macskazabáló digók pedig egybe gyártották a szelepet a szelepszárral így az nem kitekerhetõ, így nem tudom használni a normál szelepszár hosszabítómat.



#13954
etilin

etilin

    vendég

  • fórumtag
  • 228 posts
Tud valaki valamilyen módszert amivel Vitoria Rally szingó gumi rövid szelepszárát meg lehet hosszabítani. Magas peremes a felnim és rövid hozzá a szelepszár. A macskazabáló digók pedig egybe gyártották a szelepet a szelepszárral így az nem kitekerhetõ, így nem tudom használni a normál szelepszár hosszabítómat.

#13955
sac1

sac1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,163 posts

A 187centimhez tavaly egy 58-as felsõcsövü vázat használtam,amibe próbáltam elõször egy 90-es stucnit,de azzal idegesnek éreztem lefelé a bringát,pedig kényelmesnek éreztem a kormánytávolságot.Cseréltem stucnit egy 105mm-re amivel az irányítás finom lett,viszont sokat nyújtóztam rajta.Idénre másik vázam lett 56-os felsõcsõvel,kormányt ugyanolyan magasra állítottam az elõzõhöz képest és maradt hozzá a 105mm-es stucni és most viselkedik úgy a bringa ahogy szeretném.Mondom ezt úgy,hogy semmiféle anatómiai mérést nem végeztem,csak érzésre állítottam mindent.Nekem fontosabb az érzés mint bármiféle mende-monda,mert így jobban megy.


Én lehet megpróbáltam volna a nyerget egy kicsit elõrébb állítani, de én is osztom a véleményt, rövidebb stucni idegesebb kerékpár. Outinál szerintem nem szerencsés a rövid stucni (már ha nem városba használod, de akkor meg minek van outid)

#13956
GT_Atee

GT_Atee

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,743 posts
A 187centimhez tavaly egy 58-as felsõcsövü vázat használtam,amibe próbáltam elõször egy 90-es stucnit,de azzal idegesnek éreztem lefelé a bringát,pedig kényelmesnek éreztem a kormánytávolságot.Cseréltem stucnit egy 105mm-re amivel az irányítás finom lett,viszont sokat nyújtóztam rajta.Idénre másik vázam lett 56-os felsõcsõvel,kormányt ugyanolyan magasra állítottam az elõzõhöz képest és maradt hozzá a 105mm-es stucni és most viselkedik úgy a bringa ahogy szeretném.Mondom ezt úgy,hogy semmiféle anatómiai mérést nem végeztem,csak érzésre állítottam mindent.Nekem fontosabb az érzés mint bármiféle mende-monda,mert így jobban megy.
GT-Atee

#13957
Andris_savaria

Andris_savaria

    read only

  • fórumtag
  • 2,189 posts

ezek elég durva számokat adnak, 176 cm magas vagyok, átlagos arányokkal, így 81 cm a belsõ lábhosszom, amire a kalkuláció 166 cm-es hajtókart ad ki. Ehhez képest alig van hajtómû amit 170 alatt lehet kapni egyáltalán.

Viszont jelenleg 175 mm-es kart használok, érdemes lenne nekem 170-re lecserélnem?


174 vagyok és nekem is 81 a belsõ lh, mindenen 170-es kart használok, bár monitin lehet jobb lenne a 175, fõleg a kemény emelkedõkön, de el lehet tekerni mindenhol.
o.utin, meg végre jól megy a 100-as fordulattal haladás, bármilyen intenzitáson..
SOHA TÖBBET magyar országon!

Flickr


#13958
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

Szerintem a kormanyzas gyorsasaga,agresszivitasa elsosorban a tengelytavtol, a villaszogtol meg a mono magassagtol fugg. A fork rake, a stucni hossz ezek nagyon hatul kullognak. Nyilvan megvannak a bevalt tartomanyok,szal nem lehet venni palyageos orszaguti vazat.


A tengelytáv és középcsapágyesés AZONOS két közeli méretnél, a villaszög csak annyira fontos, mint a rake (ennek utána lehet olvasni nálunk), stucnihossz meg szintén fontos elég csak végiggondolni.


A sebesség mindent megold.

 


#13959
Aske

Aske

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,883 posts
Szerintem a kormanyzas gyorsasaga,agresszivitasa elsosorban a tengelytavtol, a villaszogtol meg a mono magassagtol fugg. A fork rake, a stucni hossz ezek nagyon hatul kullognak. Nyilvan megvannak a bevalt tartomanyok,szal nem lehet venni palyageos orszaguti vazat.

#13960
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

az én eddigi merevvillás montim egy számmal nagyobb volt, mint az mostani (ugyanaz a márka, hasonló geo). A nagyobb vázon rövidebb stucni sokkal lomhább és kevésbé fordulékony volt, mint most a rövidebb váz hosszabb stucnival. Aztán nemrég a hosszabb stucnit is rövidebbre cseréltem és a kormányzás érzésre nem változott semmit sem. Tehát míg a váz méret nagyon érezhetõen befolyásolta a korményzást, addig a kormányszárhossz semmit.


Az monti... az országúti vázak értelmesebben vannak tervezve, változnak a szögek a méretekkel.


A sebesség mindent megold.