
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#12281
Írta 2013. március 19. - 12:27

#12282
Írta 2013. március 19. - 09:20

mi az elõnye annak ha túlságosan elöl van a nyereg?
Könnyebb magasabb fordulatot hajtani, mélyebbre tudsz hajolni hatékonyságvesztés nélkül. Síkon gyorsabb leszel tõle.
A sebesség mindent megold.
#12283
Írta 2013. március 19. - 07:52

http://www.dolan-bik...os-FrameSet.jpg
MTB váz mi? Hát köszszépen!
sose mértem, hogy mennyi a setback, amúgy magasról teszek az UCI szabályokra...érzésre állítottam mindig mindent az elmúlt 7 évben.
nem célom megfelelni olyan szabályoknak, amik valószínû sosem fognak rám vonatkozni.

mi az elõnye annak ha túlságosan elöl van a nyereg?
hatékonyabb a felfelé húzás hátul
Flickr
#12284
Írta 2013. március 19. - 07:48

#12285
Írta 2013. március 19. - 02:50

#12286
Írta 2013. március 18. - 23:57

A vázon is sok múlik, egy fok a nyeregvázcsõszögben 12mm-t jelent setback-ben. Én pl 60-65mm között ülök az egyik bringán egyenes, a másikon "hajlított" nyeregcsõvel.Jaj, hat, persze, a 6.8kg-t is merik.
Aki nyerni akar, jobb ha nem szegi meg a szabalyokat, mert utolag elbukni a cimet egy ilyen marhasag miatt az gaz.
De az en mondandom lenyege csak az volt, hogy ha 50mm alatti setback a szabaly szerint mar tulsagosan elol van, akkor ami ahhoz kozel van, az "elegge elol" van.
Ez nincs elol. http://bikemag.hu/im...urminator1.jpeg (Sagan)
Ez valoban, relativ elol van, csak hat o eleg magas. http://cdn.mos.biker...l2yl-670-75.jpg (Bonnen)
A sebesség mindent megold.
#12287
Írta 2013. március 18. - 23:45


Aki nyerni akar, jobb ha nem szegi meg a szabalyokat, mert utolag elbukni a cimet egy ilyen marhasag miatt az gaz.
De az en mondandom lenyege csak az volt, hogy ha 50mm alatti setback a szabaly szerint mar tulsagosan elol van, akkor ami ahhoz kozel van, az "elegge elol" van.
Ez nincs elol. http://bikemag.hu/im...urminator1.jpeg (Sagan)
Ez valoban, relativ elol van, csak hat o eleg magas. http://cdn.mos.biker...l2yl-670-75.jpg (Bonnen)
#12288
Írta 2013. március 18. - 23:24

ha spiccel teker jó lehet ez a beállítás. Sagan,Boonen is kicsit elõl ül ( itthon ellenõrzik az UCI elõirásokat? )
Idõfutam ob elõtt már hallottam arról, hogy ellenõriztek.
A sebesség mindent megold.
#12289
Írta 2013. március 18. - 22:53

Hat igy durvan osszevetve, alig 1-1.5cm-rel ulsz hatrebb mint Cavendish, aki kulon engedellyel ulhet annyira elol. (a UCI minimum 50mm setback)
Te merted is, mennyire ulsz?
Alapszabalykent egyebkent egyenes nyeregcsovel mindenki elegge elul ul.
ha spiccel teker jó lehet ez a beállítás. Sagan,Boonen is kicsit elõl ül ( itthon ellenõrzik az UCI elõirásokat? )
#12290
Írta 2013. március 18. - 22:10

Te merted is, mennyire ulsz?
Alapszabalykent egyebkent egyenes nyeregcsovel mindenki elegge elul ul.
#12291
Írta 2013. március 18. - 22:08

A fejcsõszög külön furának tûnik nekem.
Kíváncsi vagyok mennyire agilis stabil? Mentél már vele?
üdv:
#12292
Írta 2013. március 18. - 22:02

Kéne.ez a bringa is nagyon ott van: http://http://apro.b...i-l151031.html# TSX csövek. nyami.

talán itt jobban látszik, hogy nincs nagyon elöl a nyereg.
feltekertem a bandázst, és bekötöttem a fékbovdeneket, de a lánc megvárja a jóidõt...
hátra visszaraktam a gagyi kulacstartót, mert az már el van törve, így mm-re pontosan befér a 750mL-es kulacs..
Mennyire van vízszintesen a nyereg orra a középcsapágy közepétõl?
A sebesség mindent megold.
#12293
Írta 2013. március 18. - 21:05

#12294
Írta 2013. március 18. - 20:35

ez a bringa is nagyon ott van: http://http://apro.b...i-l151031.html# TSX csövek. nyami.

#12295
Írta 2013. március 18. - 18:31

* Es az aluforgacs az beleragad.
#12296
Írta 2013. március 18. - 17:49

Vízionálom már a garázsomat egy pár év múlva a plafonba fúrt keréktartón fognak lógni a kerekeim, egy pár ilyen Mavic, egy hátsókerék Mavic Cosmic CXR 80as. Egy pár Zipp 404es alu profillal, meg egy 808as hátsókerék. meg egy 900 disc, meg egy valamilyen tartalék-rosszidõs alukerék szett és majd variálom õket aszerint, hogy milyen lesz a szél, vagy hogy ébredek aznap

Pl így, de azért nem ilyen durván..:
TriRig.com • Gallery: Team Lovato's Garage + Kestrel 4000's
#12297
Írta 2013. március 18. - 16:15

Mavic Cosmic Carbone 40 C Wheels ? first Look And Ride - BikeRadar
#12298
Írta 2013. március 18. - 15:19

Hatul viszonylag gyorsan lehet betetet cserelni, bar finombeallitas azert ott sem art, de elol mindenkeppen szivas.
Magam reszerol en azert is dontottem kizarolag alu fekfeluletu kerekek mellett.
#12299
Írta 2013. március 18. - 15:18

Valaki irta, hogy ez 2007 koruli modell, letezo dolog karbon vazaknal az "oregedes" illetve az ebbol adodo gyengules?
Csak ismételni tudom magam: http://forum.bikemag...tml#post1186060
De továbbra is kíváncsian várom, van-e valaki, akinek már volt ilyen jellegû problémája karbonnal, vagy ismer ilyen embert.

Az én vázam 2004/5-ös modell. Utánanéztem, mind a középrész, mind a homlokcsõ merevsége (Tour magazin mérései) azonos tartományban van a mai legprofibb bringák értékeivel, pl. Cannondale Supersix Evo, Canyon Ultimate CF SLX, Merida Scultura SL, Trek Madone 7.9 stb. (ezek a Roadbike magazin mérései.) Amiben különbség van, az a súly (a váz 5-600 grammal, a villa 50-100 grammal nehezebb a mai csúcsbringáknál), illetve a komfort.
#12300
Írta 2013. március 18. - 15:01
