Bandázsrögzítésre van valami jó tippetek ? Régebben valaki linkelt egy kis pici mûanyagbizbaszt amit csak rá kell csíptetni a kormányra, nem kell ragasztani. Na egy olyat keresek.
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#11341
Írta 2013. június 28. - 19:32

#11343
Írta 2013. június 28. - 18:49

#11344
Írta 2013. június 28. - 18:42

#11345
Írta 2013. június 28. - 06:37

#11346
Írta 2013. június 27. - 22:20

En a zoldbol nem szoktam kilogni, kiveve resztavok + csoportos tekeresen, ha muszaj + versenyen.
(Hogy ez jobb lenne, azt nem allitom!)
#11348
Írta 2013. június 26. - 22:17

#11349
Írta 2013. június 26. - 22:15

Milyen belso, hogy sajnalod?
En siman visszatettem egy latexest egy ontapados folttal. Nem erezni.
Latexbõl mit lehet kapni itthon? Michelin ha jól tudom nincs készleten. Talán Vittoria?
A sebesség mindent megold.
#11350
Írta 2013. június 26. - 21:53

En siman visszatettem egy latexest egy ontapados folttal. Nem erezni.
#11352
Írta 2013. június 26. - 18:15

Ezeket a taviakat en is kerulom. De a kekest is o csinalja, ha jol tudom, azon meg megyek.
Valoban borzaszto a hozzaallasa a problemakhoz.
A tavikat szerintem a proha csinálja és nem õ, neki csak részesedése van abban a cégben.
A sebesség mindent megold.
#11353
Írta 2013. június 26. - 17:37

Valoban borzaszto a hozzaallasa a problemakhoz.
#11354
Írta 2013. június 26. - 13:38

A sebesség mindent megold.
#11355
Írta 2013. június 26. - 09:04

Simán alunak nézném az elsõ háromszöget, ha nem látnám, hogy milyen címke van rajta. Érdekes, de nem tudom, hogy jó-e ilyen átmérõjû acélcsövekbõl vázat építeni. 5 évvel ezelõtt is még gyakori megoldás volt a karbon vázaknál, hogy csavarral rögzült a papucs, elég sok modellhez lehetett másikat csináltatni, az a kérdés, hogy ennél a váznál a pályapapucs is gyári-e. Nálam egyszerûbb volt, mert a karbon csövek egy alu elemhez rögzültek és ehhez kellett csak egy papucsot csinálni.
OS csövekbõl hegesztett acélváz szubjektíve jobban ráz, mint egy filigrán hajlított támvillás, vékony (27.2) nyeregcsöves alumínium, így ilyenkor az acélnak a legnagyobb erénye lesz oda. Persze ezt csak érzésre mondom, de pont Tõled láttam elõször a "csövek alakja a meghatározó." állítást, ami egyrészt józan ésszel átgondolva is igaz, másrészt tapasztalva is..
A karbon hátsó háromszög megoldás mintha kiveszendõ lenne manapság. Vagy teljesen alu, vagy karbon, de hibrid vázakból egyre kevesebb van. Gondolom okkal, talán erõsségre-stabilitásra nem olyan, mint egy teljesen egy anyagból készült váz, de tömegben sincs elõnye egy teljesen alumínium konstrukcióhoz képest. Így meg nem érheti meg az extra veszõdést a gyártás során.
#11356
Írta 2013. június 26. - 08:25

Nem tud véletlenül valaki , valami értelmesebb 26.2-es nyeregcsövet, most kalloy van.. Nem nagyon találok ebben a méretben, hazai boltokban is csak hasonló minõséget?
#11357
Írta 2013. június 25. - 18:43

ha már vázak.. egyik elmentett b-jeladóm listáján ezt a gyöngyöt találtam:
F Moser Italian EOM Steel Carbon Road Track Frame Set New | eBay
Érdekes ez az acélváz-karbon hátsó háromszög párosítás, a cserélhetõ papucsokat ilyen kivitelezésben meg most láttam elõször. (Vagyis, ha õszinte leszek, nem.. Úgy rémlik, MJani Giant Cadex CFM2-esén is ilyesmi megoldással operált.)
Simán alunak nézném az elsõ háromszöget, ha nem látnám, hogy milyen címke van rajta. Érdekes, de nem tudom, hogy jó-e ilyen átmérõjû acélcsövekbõl vázat építeni. 5 évvel ezelõtt is még gyakori megoldás volt a karbon vázaknál, hogy csavarral rögzült a papucs, elég sok modellhez lehetett másikat csináltatni, az a kérdés, hogy ennél a váznál a pályapapucs is gyári-e. Nálam egyszerûbb volt, mert a karbon csövek egy alu elemhez rögzültek és ehhez kellett csak egy papucsot csinálni.
A sebesség mindent megold.
#11358
Írta 2013. június 25. - 17:53

F Moser Italian EOM Steel Carbon Road Track Frame Set New | eBay
Érdekes ez az acélváz-karbon hátsó háromszög párosítás, a cserélhetõ papucsokat ilyen kivitelezésben meg most láttam elõször. (Vagyis, ha õszinte leszek, nem.. Úgy rémlik, MJani Giant Cadex CFM2-esén is ilyesmi megoldással operált.)
minden esetre most sok-sok magyar eladót dobtam "listába", igaz, olcsó villákat még csak a "szokásos" karbonbeszállító helyrõl láttam..
1
2
3
#11359
Írta 2013. június 25. - 14:18

Az eladónak fél órája még volt egy scott spark limited edition csúcs karbon montiváza is 70.000-ért....
itt valami nem gömbölyû
80 ezerért kínáltak 1 colnago c40-es vázat,hozzá való villával.
#11360
Írta 2013. június 25. - 13:15

Az, hogy mar levettek.
80 ezerért kínáltak 1 colnago c40-es vázat,hozzá való villával.