Giro jövőre Budapestről. az év vicce eddig. túlélőtúra lesz nekik, nem kátyúkat, tankcsapdákat kell kerülgetni
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#1081
Posted 2019. April 11. - 20:43
#1082
Posted 2019. April 11. - 14:49
Sziasztok!
Netes infók alapján campa 11-es rendszert lehet használni sram/shimano 11-es sorral.
Így van valóban,és nem kell akkor kazettatestre vadászni?
(egy már meglévő campás gépbe kerülne másik kerék)
#1083
Posted 2019. April 07. - 19:03
márkahű maradtam de a mai ride után feltettem a télen (használtan) vett trans am-t. eddig flite genuine gel volt fent. kíváncsian várom a különbségeket. kettő máris van, ez lyukas és fél cm-el emelni kellett hozzá a nyeregcsövet
- donciccio likes this
#1084
Posted 2019. April 05. - 14:17
- donciccio likes this
#1085
Posted 2019. April 05. - 03:22
Nem működik a link.
#1086
Posted 2019. April 04. - 23:20
#1087
Posted 2019. March 31. - 22:13
De most frankón ! 30ezer Ft körüli összegért mit várunk ? Szerintem nem is annyira gáz a piroska ennyiért.
Ezt nem azok veszik, akik egy alkatrészért hajlandók ennyi pénzt kiadni.
#1088
Posted 2019. March 31. - 21:56
láttam már képen ilyen gripshiftes kart koskormányon, de sosem gondoltam volna, hogy gyári setupban is létezik.
#1089
Posted 2019. March 31. - 21:11
áruházi kerékpár. mint nálunk pl a praktikerben. szerintem nincs olyan alkatrésze ennek a walmartos bicónak, aminél létezhet rosszabb. fékbovden is mit művel. a 13-14 kg tömege se semmi :-)
Nem akarom véleményezni ezt a piros csodát, csak annyit teszek hozzá, hogy az egyszerűség önmagában még nem jelent gagyiságot is. Az első "országútim" egy Csepel Apolló volt, azt is sokat hajtottam. (Ékes hajtókar, szénacél váz, acélfelni, ötös menetes racsni...) A problémák akkor kezdődtek, amikor kopás miatt a gyári alkatrészeket cseréltem volna hasonló újra. Nem kaptam tartós, jól működő alkatrészeket, ezért kényszerűségből kategóriát kellett váltanom. Több tudomány - magasabb ár. Végső soron egy többmilliós biciklit is az embernek kell hajtania.
Visszatérve a piros csodára: az olcsóság nem indokolja pl. azt, hogy a bandázs fordítva legyen feltekerve...
#1090
Posted 2019. March 31. - 01:11
áruházi kerékpár. mint nálunk pl a praktikerben. szerintem nincs olyan alkatrésze ennek a walmartos bicónak, aminél létezhet rosszabb. fékbovden is mit művel. a 13-14 kg tömege se semmi :-)
más: bp környékén tudtok útfelújításról, ami után esetleg javult a minőség?
Hat azert ezek megiscsak Shimano valtok! Tuti van rosszabb!
Szerintem mindig javul a minoseg. Az, hogy utana viszonylag hamar visszaromlik, az igaz.
#1091
Posted 2019. March 30. - 21:38
Azert ez hardcore. 100 dodoert egy mukodo uj bringa. Wow!
áruházi kerékpár. mint nálunk pl a praktikerben. szerintem nincs olyan alkatrésze ennek a walmartos bicónak, aminél létezhet rosszabb. fékbovden is mit művel. a 13-14 kg tömege se semmi :-)
más: bp környékén tudtok útfelújításról, ami után esetleg javult a minőség?
#1092
Posted 2019. March 30. - 21:33
nem rontanám a colnago összképet, de 100 dollárért is van bringa https://www.youtube....h?v=v-i2R8E21ag
Azert ez hardcore. 100 dodoert egy mukodo uj bringa. Wow!
#1093
Posted 2019. March 30. - 16:49
nem rontanám a colnago összképet, de 100 dollárért is van bringa https://www.youtube....h?v=v-i2R8E21ag
#1094
Posted 2019. March 28. - 10:24
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#1095
Posted 2019. March 18. - 14:03
#1096
Posted 2019. March 17. - 18:43
Latom a tarsasag valtozatlan, jo ujra itt Nemreg raktam ossze, vegre volt szerencsem elvinni Normafara
Edited by kiskubai, 2019. March 17. - 18:46.
- gren_tamas likes this
#1097
Posted 2019. March 11. - 20:30
Nem kedvelem különösképpen sem a Campát sem a Cannondale-t, de érdekes összevetés ez itt:
nekem is kidobta
izzadnia kellett hogy belekössön a 10-es recordba. annyit sikerült összehoznia hogy elöl, ha ledobja a láncot, pár fokozatban utána kell állítani az átdobót
#1098
Posted 2019. March 11. - 15:12
Nem kedvelem különösképpen sem a Campát sem a Cannondale-t, de érdekes összevetés ez itt:
- MJani01 and gren_tamas like this
#1099
Posted 2019. March 11. - 15:02
Úgy válaszolok, hogy nem akarok én megmondani, de hátha én is megtudok valamit, amit eddig nem.
A Planet-X London Road vázánál az áll a mérettáblázatban, hogy 173-180 centi között az M-es, 51 centis váz dukál, 178-188 között az L-es, 54 centis.
Én pont 180 vagyok, és az M-esből tervezek venni, csak ilyen jellegű vázam még sosem volt, cserébe kissé túl hosszú MTB-m igen, és ott már tudom, hogy inkább lefelé kellett volna választani. A belső lábhosszom elvileg 85 centi, ha jól mértem..
#1100
Posted 2019. March 11. - 14:37
a hosszu lab, rovid torzo temara... van itt van elfogadott ajanlas, hogy mit erdemes valasztani meretben? tehat eggyel kisebb meretet, vagy inkabb a megfelelo meret kisebb stucni? elobbinel persze nagyobb lesz a drop, a masiknal viszont a 2cmel rovidebb stucnit (altalaban ilyesmi elteres van az m-l kozott) eleg draszitkusnak gondolom a bringa iranyitasat illetoen.
nezegettem sokat a reach-stack temaban, de vegeredmenyben a spacerek, kormanycsapagyhaz, is resze a csomagnak ha a magassagrol van szo (meg a default stucni persze). sot ha nincs lehetoseg probanal a nyereg setback korrekt beallitasara, azzal is kalkulalni kell, amugy becsapos lehet egy setbackes vagy zero setbackes bringa osszevetese.