áruházi kerékpár. mint nálunk pl a praktikerben. szerintem nincs olyan alkatrésze ennek a walmartos bicónak, aminél létezhet rosszabb. fékbovden is mit művel. a 13-14 kg tömege se semmi :-)
Nem akarom véleményezni ezt a piros csodát, csak annyit teszek hozzá, hogy az egyszerűség önmagában még nem jelent gagyiságot is. Az első "országútim" egy Csepel Apolló volt, azt is sokat hajtottam. (Ékes hajtókar, szénacél váz, acélfelni, ötös menetes racsni...) A problémák akkor kezdődtek, amikor kopás miatt a gyári alkatrészeket cseréltem volna hasonló újra. Nem kaptam tartós, jól működő alkatrészeket, ezért kényszerűségből kategóriát kellett váltanom. Több tudomány - magasabb ár. Végső soron egy többmilliós biciklit is az embernek kell hajtania.
Visszatérve a piros csodára: az olcsóság nem indokolja pl. azt, hogy a bandázs fordítva legyen feltekerve...
Bitecus, a biciklis ember.