az első és hátsó fékbovdenház sem egyforma.
igen, ez fel sem tűnt.
...és tényleg.
a hátsó fék bovdenháza miért van toldva a fejcsőnél? és rózsaszínnel ??
nem volt kéznél olyan nyeregcső, amin a felírat nem tűnik el a vázban?
a fekete-ezüst, legózott chris king fejcsapágy különösen esztétikus...
szépségről nem érdemes vitatkozni, de ha már ilyen mutogatós-nézegetős (is) a canga (és láthatóan a pénz nem volt korlátozó tényező), ezekre igazán lehetett volna figyelni. ez így kb. olyan, mintha én raktam volna össze. vagy még olyan se...
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
No, a tajvaniak postája kap egy pluszt ismét. A 17én postázott BDW X-series nyeregszáram 22én vámolták, ma a kezemben volt (áldott ünnepek ugyebár, szóval hiába volt az országban hamar, de az ünnepek beszóltak. )
Első benyomás: szép. Fényes fekete anodizált felületkezelés, nagyon leheletfinoman. Tömegre egész kellemes, 254 gramm pontosan (lemértem.)
Azonban, csalódás:
1. Rövid. 350nek hirdetik, valójában 300, így pont a min. pontnál lesz a vázamban, ha annyira emelem meg a nyerget, amennyire kb. május óta meg van.
2. A felületkezelése iszonyatosan kényes. Hozzányúlsz, már látszik. Sőt, hiába volt pufifóliába csavarva sokszorosan, meg dobozba téve, szállítás során karcolódott, ami inkább köszönhető a felületkezelés kényességének, mint a posta kesztyűs kezének.
3. Nehéz. Mármint, abban a hitben voltam, hogy 350-es hosszban 254 gramm, és nem 300-asban. Mindegy, legalább nyugodt szívvel használhatom, meg nem kell félnem a nyeregcsőcsavar meghúzásánál.
Aki negatív értékelést kap:
Vejnemöjnen, mert biza, ezt ő cseszerintette el. Elvégre, ha megnézitek a nyeregcsövet a gyártó oldalán
http://www.bikedomew...tw/product.html
már ott feltűnő, hogy ez bizony sanszosan sérülékeny és érzékeny. Mégis megvett magának a "szexuális" kinézetével.
Viszont! A BikeDomeWorks megérdemli a legnagyobb pozitív értékelést. Egyrészt Ebayen előbb a classic nyeregcsövüket "csaptam le", de egy emailváltás után megegyeztünk, hogy az X-seriesért fizetek és azt kapok. Betartották a szavukat, elküldtem a pénzt, ők meg a nyeregcsövet.
Nagyon gyorsan postázták (egyik este fizettem, másik reggel meg fel is adták, a paypal előnye a gyorsaság ugyebár) A csomagolás is szépen meg volt oldva, valamint kaptam kis katalógust is a termékeikről, ami tkp. egy vastagabb lapokból álló lakkozott fekete füzetecske, ugyanazokkal a képekkel-adatokkal, amik az oldalukra vannak írva. De szép és igényes.
Szóval, szívese vásárolnék tőlük ismét, akár nyeregcsőcsavart is a mostani rozsdás helyettt : ) Azt is gombokért adják, igaz, nem Campa.
Köszönöm szépen! Írtam mind a két helyre, továbbá találtam még egy pesti céget akik a honlapjuk alapján foglalkoznak ilyennel, bár a referenciájukat elnézve csak homogén szinezéseket találtam. " http://flocking.hu/h...-porfestes.html "-zárójel nélkül a végén, valamiért beteszi a motor a végére a zárójelet
Amit linkeltél az porfestés. El kell döntened, hogy mit szeretnél valamint, hogy mindezt milyen minőségben.
Köszönöm szépen! Írtam mind a két helyre, továbbá találtam még egy pesti céget akik a honlapjuk alapján foglalkoznak ilyennel, bár a referenciájukat elnézve csak homogén szinezéseket találtam. " http://flocking.hu/h...-porfestes.html "-zárójel nélkül a végén, valamiért beteszi a motor a végére a zárójelet
_A módosította - 2013. december 29. - 21:05
Matrica ügyben én is csak ajánlani tudom a srácot. Ha fényezés akkor pedig https://www.facebook...ainting?fref=ts
Matrica ügyben elég jó, csak pozitív tapasztalat van róla:https://www.facebook....bringa?fref=ts
Én nála csináltattam a kerekekre a matricákat, nagyon szépen dolgozik!
Sziasztok!
Hosszas keresgélés után sikerült megszülni, hogy egy neuzer váz lesz a páromnak a befutó: http://webbicikli.hu...ime=1370840862
viszont ez színvilágban ismerve őt, nem lesz elfogadható, szeretném átfestetni valami hasonlóra:
http://cdn.media.cyc...ncePink_600.jpg
értelem szerűen feliratok cserélve lennének a párom nevére:)
Hol vállalnak ilyet? Autófényezőt keressek? Vagy inkább matricát gyártassak valahol bízva abban, hogy lakk lemaratása után eleve egy matrica van a neuzereken is és elég csupán színátmenetes matricákat gyártatni valahol? Utóbbi esetben matricát hogyan kell tervezni?
Tippeket és ötleteket nagyon várok, remélem tudtok és fogtok is adni!
Üdv.:
Andris
Matrica ügyben elég jó, csak pozitív tapasztalat van róla:https://www.facebook....bringa?fref=ts
Sziasztok!
Hosszas keresgélés után sikerült megszülni, hogy egy neuzer váz lesz a páromnak a befutó: http://webbicikli.hu...ime=1370840862
viszont ez színvilágban ismerve őt, nem lesz elfogadható, szeretném átfestetni valami hasonlóra:
http://cdn.media.cyc...ncePink_600.jpg
értelem szerűen feliratok cserélve lennének a párom nevére:)
Hol vállalnak ilyet? Autófényezőt keressek? Vagy inkább matricát gyártassak valahol bízva abban, hogy lakk lemaratása után eleve egy matrica van a neuzereken is és elég csupán színátmenetes matricákat gyártatni valahol? Utóbbi esetben matricát hogyan kell tervezni?
Tippeket és ötleteket nagyon várok, remélem tudtok és fogtok is adni!
Üdv.:
Andris
Nem tudom. Lehet, hogy Torpedo, mert a 4csillagosnál könnyebb jóval, igaz, a négycsillagos nem colos villával, hanem colnyolcadossal futkározik.
De 2100 gr egy acélváztól nem rossz, ha azt veszem, hogy a 90-es években a középkategóriás vázak tényleg 2 kg felett voltak. Vagy, akár ma is egy szép Guerciotti Record 2.1 kg.
Ha kicsivel nagyobb lenne, elgondolkoznék rajta. Mondjuk 57-es felsőcsőhossz, 27.2-es nyeregcsőméret, a középrész lehet angolmenetes, mert UT csészét szerintem 2-3 ezer ft-ból kapnék angolt (az olaszt 2500 ft-ért vettem).
Igaz, egy haver úgy van vele, hogy "mindegy, hogy svájci, francia vagy angolmenetes a váz, fel kell vágni olaszra, aztán csibész!". De az is csak addig járható, amíg marad anyag a középcsapágyházban
http://revomag.hu/20...gy-a-birtoklas/
Egyébként sikerült olcsón szerezni Veloce fékeket, tegnap előtt jöttek meg angliából, és felvetődik, hogy hány éves lehet.
http://www.flickr.co...s/97878439@N06/
Mert ami acél, az konkrétan eléggé rozsdaette rajta. Ezeknél ennyire nedves-sós a levegő? A pincémben fél év alatt szétrohadt egy Black&Decker csavarhúzófej-készlet, meg foltosra oxidálódott több alu alkatrész, berozsdáltak acélcsavarok. És ott kriminális a levegő.
Gondolom, nem tesz jót az óceáni éghajlat..
Csepel Torpedo 5* prototípus (2010)
http://apro.bikemag....az-l205949.html
fincsi.. 2100 gramm az már Oria GM0.0 tömegben van, muffos váztól nem rossz. A villa meg lesz könnyebb is, ha nem lesz ekkora nyaka.
Ráadásul szabadjára lehet engedni a fantáziát.
én például máris szabadjára engedtem a fantáziámat. létezik 1 colos, ahead fejcsapágy? jó méret lehet ez a 183centimhez?
alapvetően montisként cx-ben gondolkozom már egy ideje, de rosszabb minőségű aszfaltutakra és földutakra jó lehet egy kényelmesebb, acél országúti, cx gumikkal is ? vagy maradjak a full-merev, tárcsás, acélvázas montimnál?
elfér ebben a 32-es cx gumi? annak idején volt vékonyabb is talán 27-es vagy akörüli ami befért az országuti vázba. Én járok földuton is(persze nem rendszeressen) 23-as országuti gumival,persze nem esőben
én például máris szabadjára engedtem a fantáziámat. létezik 1 colos, ahead fejcsapágy? jó méret lehet ez a 183centimhez?
alapvetően montisként cx-ben gondolkozom már egy ideje, de rosszabb minőségű aszfaltutakra és földutakra jó lehet egy kényelmesebb, acél országúti, cx gumikkal is ? vagy maradjak a full-merev, tárcsás, acélvázas montimnál?
colos Ahead fejcsapágy tonnaszám van, xlc-acor féléktől kezdve ritchey-n át chris kingig. 3-4 ezer ft-ért veszel.
Az országútival akkor lesz gond, ha annyria szűk a váz, hogy a 25-ös gumi már csak visítva fér el. Igaz, egy muffolt, kis átmérőjű csövekből összeállított acélváz nagyon "selymes". Főleg, ha valami magasabb szövetsűrűségű (290-es pl.) gumival meg klasszikusan 3 keresztre fűzött kerékszettel használod. ^^
Ha hasonló testarányokkal bírsz, mint én (végtag van, törzs nincs) és szereted jól kihúzni a nyeregcsövet, akkor jó lehet a váz. Külön előnye a kitolt nyeregcsőnek, hogy az is ad még rugalmasságot-extra kényelmet.
http://apro.bikemag....az-l205949.html
fincsi.. 2100 gramm az már Oria GM0.0 tömegben van, muffos váztól nem rossz. A villa meg lesz könnyebb is, ha nem lesz ekkora nyaka.
Ráadásul szabadjára lehet engedni a fantáziát.
én például máris szabadjára engedtem a fantáziámat. létezik 1 colos, ahead fejcsapágy? jó méret lehet ez a 183centimhez?
alapvetően montisként cx-ben gondolkozom már egy ideje, de rosszabb minőségű aszfaltutakra és földutakra jó lehet egy kényelmesebb, acél országúti, cx gumikkal is ? vagy maradjak a full-merev, tárcsás, acélvázas montimnál?
Kisherceg módosította - 2013. december 27. - 20:09
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
http://apro.bikemag....az-l205949.html
fincsi.. 2100 gramm az már Oria GM0.0 tömegben van, muffos váztól nem rossz. A villa meg lesz könnyebb is, ha nem lesz ekkora nyaka.
Ráadásul szabadjára lehet engedni a fantáziát.
Még több kép a proto Sram elektromos szettről
http://www.duckingti...lectronic-leak/
nekem úgy tűnik külön fogják választani az akkumlátorokat a két váltóhoz.
kipage módosította - 2013. december 27. - 10:15