Nem egyszerűbb leolvasni típusát?
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#10021
Írta 2014. január 10. - 17:23

#10022
Írta 2014. január 10. - 16:48

5600vs5700
pl. a valtot a vazhoz (valtofulhoz) rogzito csavart erdemes nezni.
Ha ranezesre latszik, hogy imbuszos a csavar akkor 5600, ha "melyebbre kell nezni", akkor 5700.
De persze a test formaja is elegge mas.
http://pedalforce.co...-5600-black.jpg
http://www.cyclowire...D-5700-L-SS.jpg
#10023
Írta 2014. január 10. - 11:25

Köszi a gyors választ.
10es sor van fent, de ha jól tudom az 5600 nem kezeli a 11es legkisebb kereket, az 5700 meg igen.
Mivel a hajtómű 30-39-50, ezért jó lenne a jelenlegi 12-25 helyett feltenni pl. egy 11-25-öt, vagy 11-27-et.
Egyszer már kerestem rajta a tipusszámot, de akkor nem voltam ezek szerint elég alapos.
Megnézem mégegyszer.
De kezeli Gondolom triplához neked az utóbbi van.
Vejnecske módosította - 2014. január 10. - 11:28
#10024
Írta 2014. január 10. - 11:10

rá van írva a váltó belső oldalára. Egyébként nem számít, ha jelenleg 10s sor van fent, veszel majd egy 10s sort, 28-as lánckereket kezeli mindkét váltó hátul, de gondolom, egy 12-28-tól "testesebb" sort amúgy sem vennél. A fokozatszámot úgyis a váltókar határozza meg, az meg gondolom szintén 10s. Ott elég feltuno az 56 és 57 közti különbség, előbbi ugyebár libegő ruhaszárítós, utóbbinál meg rá lett gyurve a váltóbowdenház is a kormányra. Szemre mondjuk az 56-57 szériák eléggé eltérnek váltóban, előbbin szép kerek formák, nagy 105 felirat, utóbbi kissé szögletesebb, szerintem szebb, és diszkrétebb a felirat is.
"odébb lesz", ha időben cseréled a láncot, tisztán tartod a hajtásrendszert, akkor egy soron 3-4 lánc el fog futni.
Köszi a gyors választ.
10es sor van fent, de ha jól tudom az 5600 nem kezeli a 11es legkisebb kereket, az 5700 meg igen.
Mivel a hajtómű 30-39-50, ezért jó lenne a jelenlegi 12-25 helyett feltenni pl. egy 11-25-öt, vagy 11-27-et.
Egyszer már kerestem rajta a tipusszámot, de akkor nem voltam ezek szerint elég alapos.
Megnézem mégegyszer.
#10025
Írta 2014. január 10. - 10:01

Sziasztok!
Ősszel vettem egy outit (szóval még új vagyok a témában, mivel addig csak MTB-ztem).
Full 105.
Kérdezném, honnan tudom meg a hátsó váltó pontos tipusát (5600 v. 5700 esetleg más), mivel annak függvényében tudom majd kiválasztani a kazettát hozzá ha cserés lesz.
rá van írva a váltó belső oldalára. Egyébként nem számít, ha jelenleg 10s sor van fent, veszel majd egy 10s sort, 28-as lánckereket kezeli mindkét váltó hátul, de gondolom, egy 12-28-tól "testesebb" sort amúgy sem vennél. A fokozatszámot úgyis a váltókar határozza meg, az meg gondolom szintén 10s. Ott elég feltuno az 56 és 57 közti különbség, előbbi ugyebár libegő ruhaszárítós, utóbbinál meg rá lett gyurve a váltóbowdenház is a kormányra. Szemre mondjuk az 56-57 szériák eléggé eltérnek váltóban, előbbin szép kerek formák, nagy 105 felirat, utóbbi kissé szögletesebb, szerintem szebb, és diszkrétebb a felirat is.
"odébb lesz", ha időben cseréled a láncot, tisztán tartod a hajtásrendszert, akkor egy soron 3-4 lánc el fog futni.
- djbahool kedveli ezt
#10026
Írta 2014. január 10. - 09:20

Sziasztok!
Ősszel vettem egy outit (szóval még új vagyok a témában, mivel addig csak MTB-ztem).
Full 105.
Kérdezném, honnan tudom meg a hátsó váltó pontos tipusát (5600 v. 5700 esetleg más), mivel annak függvényében tudom majd kiválasztani a kazettát hozzá ha cserés lesz.
#10027
Írta 2014. január 09. - 13:15

Megcsinaltam a Kekesi Csucstamadas videojat is.
Nagyon kivancsiaknak itt a teljes 45perc is: http://youtu.be/Tyy1sJlI210
#10028
Írta 2014. január 09. - 10:14

Fekete fényes fékszettet? : )
SRAM Apex, mint olcsó (11-14k HUF) és gyorskioldós történet.
Campa Veloce, Centaur, szintén hasonló árfekvés, gyorskioldó meg van a fékkaron, megjelenésre talán nem olyan szépek.
Tektro R-580, mint "nem elérhető", de szintén 10-11k körüli árfekvésu termék, "szkeleton-dizájn", vagyis szép lyukas.
Egy ismerősnek van Tiagra 2forgáspontos az egyik bringán, a másikon meg 1050-es hosszú benyúlású egyforgáspontos, és szégyenszemre utóbbiak fékerőben verik a Tiagrát. A shimano mintha 105 alatti szettekhez a féken spórolna, mert a Tiagra-Sora vonalat "divatos" ostorozni a nyúlós fékek miatt. Én ugyan csak előbbit ismerem, de attól nem dobtam hátast.
Mert a Monoplanert "lehet" eladom, idehaza nem annyira, de más helyeken elég kelendő cuccról van szó, az inverz logós ezüst veloce meg annyira nem vonzó, hogy megtartsam. Az a poén ezekben a 2003-2004 körüli 2forgós modellekben, hogy néha-néha feltunnek apróban, és rendszerint magasabb árakon mennek, mint a pezsgő105 fékek.
brr..
#10029
Írta 2014. január 08. - 20:46

Nagyon rekord az a deda csőszett http://bit.ly/1dgqbLF 1660gr és nem is mini a váz
+ 1 szép gyűjtemény http://www.flickr.co...age_bikes/sets/
vittore30 módosította - 2014. január 08. - 20:49
#10030
Írta 2014. január 08. - 16:01

a papucs javításától nem feltétlenül kéne parázni. az enyém már volt javítva,és semmi baja. a genius csöves is hamar elkelt.
jaja, a Genius csöves meg tényleg illett volna, elviekben 57 cm-es felsőcsőhosszal bírt.
Néha nem értem, miért nem merek belevágni amúgy egy vázcserébe. Úgymond anyagilag akkora problémát nem jelentene még egy ilyen kategóriás váz sem (mert látszik, hogy ki lehet fogni, főleg ilyenkor télen..) a méretek passzolnak, a 27.2-130 és 36*24tpi is megvan az esetek nagy részében..
Csak ha valamivel elégedett az ember, akkor nem szívesen vált, még akkor sem, ha tudja, hogy a másik egy magasabb kategóriát képvisel.
Új kormánycsapágy mondjuk kelleni fog, van egy gödör már középen, amibe szépen beleül, és mindig egyenesbe hozza vissza magát. :-\ A jó öreg Deore LX..
#10031
Írta 2014. január 08. - 15:37

http://apro.bikemag....a-l207390.html#
ez ennyiért erősen ajánlott.. két ok miatt tartózkodnék. szerintem nekem nagy lenne, mert hosszú, hosszabb 3 cm-el, mint a mostani vázam. Valamint, a javítás..
Azért kár, mert a Loto nagyon nem alap-kategóriás. Ezekkel a csövekkel 1.9 kg alatt lesz a tömege, (a katalógus 1.78-at ír, de olaszok, szóval nyugodtan számoljunk rá..).
Minden esetre bízom, hogy minél hamarabb elmegy, mert nem jó egy ilyen sokáig az apróban.
a papucs javításától nem feltétlenül kéne parázni. az enyém már volt javítva,és semmi baja. a genius csöves is hamar elkelt.
donciccio módosította - 2014. január 08. - 15:37
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#10032
Írta 2014. január 08. - 15:06

http://apro.bikemag....a-l207390.html#
ez ennyiért erősen ajánlott.. két ok miatt tartózkodnék. szerintem nekem nagy lenne, mert hosszú, hosszabb 3 cm-el, mint a mostani vázam. Valamint, a javítás..
Azért kár, mert a Loto nagyon nem alap-kategóriás. Ezekkel a csövekkel 1.9 kg alatt lesz a tömege, (a katalógus 1.78-at ír, de olaszok, szóval nyugodtan számoljunk rá..).
Minden esetre bízom, hogy minél hamarabb elmegy, mert nem jó egy ilyen sokáig az apróban.
#10033
Írta 2014. január 07. - 13:53

"Van egy ilyenem csak 26.8-as, triatlonra tökéletes volt, simán megfordítható és a ,, végtelenig" dönthető."
ezt a csövet néztem én is, viszont azt nem értem, hogy ebbe hogyan teszed bele a nyereg pálcáit? Ha a pálca szorító henger középen 1 anyagból van akkor gondolom sehogy. A henger 2 darabból van?
Vagy az egész cuccot alulról beteszed a pálcák közé és elfogatod?,
Ha már nyeregcső: tegnap láttam egy barátom vadiúj "replika" Ritchey WCS super logic fullkarbon nyeregcsövét, alibabáról 5 ropiért.... szép hamisítvány de én nem ülnék rá, bár ilyenkor az is az eszembe jut, hogy ehhez azért kell technológiai is, még a kamu cuccokhoz is. A karbon cső az csak egy dolog (kb. ez a legegyszerűbb alkatrész benne) de precizen méretre le kell gyártani a fejben lévő befogfókat is úgy, hogy jól is nézzen ki, festeni, lakkozni, stb. Szóval aki képes ilyet előállítani az ennyi erővel még jót is gyárthat. Csak akkor minek rá a kamu logo?
Igen két fél darabból van benne a közepe.
#10034
Írta 2014. január 07. - 11:06

a replika csövekről:
egy remek C12 nyeregcsövet vettem egyenesen a gyártótól. Elvileg 110 kg-ig terhelhető, gyakorlatilag nem tudom, de nekem 80-85 közt fluktuáló tömeggel sosem volt vele bajom. Kicsit idegesítő helyen van az első csavar (felülről tudod meghúzni, ami elég problémás, ha a nyereg már be van fogva..) de elég masszív és könnyű (31.6-os méretben 190 gr 350-es hosszban)
Ez egy sima nyers karboncső, semmilyen ritchey, bontrager, 3ttt, most felirat nincs rajta. De azok az olcsó replikák ugyanazok, csak matricázva. Számomra szimpatikusabb volt a matricamentes változat.
nekem szerencsére jó 20 cm exponálva van a nyeregszáramból, így 27.2-es átmérőben eleve rugalmas, ami azért sokat ad a kényelemnek. BTW, a BDW nyeregszár sajna nincs 350mm hosszú, csak kb. 320, tömegre hajszálpontosan 254 gramm, s nagyon szép ovalizált a keresztmetszete belül. A felületkezelése meg szép, csillogó fényes fekete. Ha esetleg valakinek SRAM Apex vagy Campy Velocse gruppója van (vagy Shimano105) az egész kellemesen harmonizál majd egy olyan nyeregszárral : )
#10035
Írta 2014. január 07. - 10:47

"Van egy ilyenem csak 26.8-as, triatlonra tökéletes volt, simán megfordítható és a ,, végtelenig" dönthető."
ezt a csövet néztem én is, viszont azt nem értem, hogy ebbe hogyan teszed bele a nyereg pálcáit? Ha a pálca szorító henger középen 1 anyagból van akkor gondolom sehogy. A henger 2 darabból van?
Vagy az egész cuccot alulról beteszed a pálcák közé és elfogatod?,
Ha már nyeregcső: tegnap láttam egy barátom vadiúj "replika" Ritchey WCS super logic fullkarbon nyeregcsövét, alibabáról 5 ropiért.... szép hamisítvány de én nem ülnék rá, bár ilyenkor az is az eszembe jut, hogy ehhez azért kell technológiai is, még a kamu cuccokhoz is. A karbon cső az csak egy dolog (kb. ez a legegyszerűbb alkatrész benne) de precizen méretre le kell gyártani a fejben lévő befogfókat is úgy, hogy jól is nézzen ki, festeni, lakkozni, stb. Szóval aki képes ilyet előállítani az ennyi erővel még jót is gyárthat. Csak akkor minek rá a kamu logo?
petter78 módosította - 2014. január 07. - 10:54
#10036
Írta 2014. január 07. - 10:26

sztem ez 1 egészen kiváló nyeregcső: http://apro.bikemag....m-l207167.html#
Van egy ilyenem csak 26.8-as, triatlonra tökéletes volt, simán megfordítható és a ,, végtelenig" dönthető.
#10037
Írta 2014. január 07. - 10:15

sztem ez 1 egészen kiváló nyeregcső: http://apro.bikemag....m-l207167.html#
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#10038
Írta 2014. január 06. - 16:42

Ugyanmá!
Én ha idióta árakat akarok látni és röhögni, akkor csak felmegyek recikliék oldalára és csemegézek. : )
http://apro.bikemag....ely-d24816.html
Vejnecske módosította - 2014. január 06. - 16:47
#10039
Írta 2014. január 06. - 16:37

itt én látni vélek némi túlárazást: http://apro.bikemag....o-l207076.html#
szép,h rá van szitázva a colnago felirat,de még tökéletesen új állapotában sem adna érte sztem ennyit senki sem.
Nem beszélve arról - az egyébként ebből a szempontból lényegtelen - tényről, hogy nem 50. évforduló, hanem 40. De alapvetően teljesen igazad van. Igen erősen túlárazott, főleg ebben az állapotban.
#10040
Írta 2014. január 06. - 16:30

itt én látni vélek némi túlárazást: http://apro.bikemag....o-l207076.html#
szép,h rá van szitázva a colnago felirat,de még tökéletesen új állapotában sem adna érte sztem ennyit senki sem.
donciccio módosította - 2014. január 06. - 16:31
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A