Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Országútikról mindent

* * * * - 3 votes

  • Please log in to reply
34366 replies to this topic

#9881
marton

marton

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,697 posts

Ha ez igaz, akkor sem értem, hogy nem fogy el a lendülete fölfelé tekerés nélkül...


Marci

#9882
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

A gif fel van gyorsítva.



A sebesség mindent megold.

 


#9883
SerpaPerec

SerpaPerec

    vendég

  • fórumtag
  • 403 posts

nem kamu,de 10 bar-os gumival felesleges is probálni.    http://www.youtube.c...h?v=o0oGMix5X44    http://www.youtube.c...h?v=jmXK9RlWkHI



#9884
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts

Ha ez kamu, akkor itt a vilagvege, mert semmirol se fogod megmondani, hogy kamu, vagy sem.

Azt, hogy lehet-e ilyet csinalni, fogalmam sincs, en nem tudok biciklizni.



#9885
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

Lefelé megy a lépcsőkön a mozgása alapján.



A sebesség mindent megold.

 


#9886
marton

marton

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,697 posts

Ez kamu lehet - bár nagyon ügyes.


Marci

#9887
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8,262 posts

3nyw5nr.gif

 

:blink:  :)


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#9888
Tekergek

Tekergek

    🚲

  • fórumtag
  • 1,257 posts

Mellesleg, most teljesen lényegtelen, mert ez meg csodálatos, ha 120 napra visszamenőleg ránézek  :D
http://www.exchanger...te-history.html


Ha ez nem szarkazmus akkor GBP-ben van a tőkéd :) Mellesleg ha szarkazmus akkor helyezzük világpolitikai kontextusba: először is ha ugyanazon az oldalakon összehasonlítod a török Lirával, orosz Rubellal és dél-afrikai Randdal azok ugyanezt az ábrát mutatják (nem úgy mint a Dollár/Euro). Ez azért van mert az amerikai nagytőke második fokra emelte a pénzügyi háborút (első fok a "QE", másnéven határtalan olcsó kölcsön a haveroknak) a likviditás (nominális) visszafogásával, aminek első sorban a (még) független és/vagy növekvő gazdaságok isszák meg a levét, többek közt kis hazánk is. További lépésekben persze lesz még mindenféle érdekes történet, mindenkinek ajánlom az USA 30-as évek beli parallelleit szemügyre venni (pl. hogy hogy kobozták el féláron a közember aranyát). Továbbá mindenkinek ajánlom beleolvasni a Bitcoin-ba. És elnézést az off topicért, de senki ne mondja hogy nem figyelmeztettem.



#9889
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

biztosan a klíma is okozza ezeket, de amiket az általam olvasott fórumokon látok, abból az jön le, hogy nagyon sokan nem nagyon erőltetik a karbantartást és sokszor sz@rnak bele, hogy áll a dzsuva a bringán/alkatrészen.

az egyik kedvencem, hogy a tengerparton tekerik az acélvázas-villás fatbike-ot, tökig homokban, bokáig tengervízben.

a másik amit imádok, a csili-vili új festés/szinter 50-100 fontért, eredeti(!) matricaszett, de hogy kifújna korrózióvédővel, az persze eszébe sem jut.

Áhh, mondjuk úgy, havas-esős tekerések után pár napig (hétig) rajta hagyják a rászáradt mocskot, lakatolásnál a betonoszlophoz vernek mindent, meg úgy is bánnak néhány bringával, hogy borzalom. :) Bezzeg a megbontott és újra összetolt campa-láncért be tudnak szólogatni, "életveszélyesnek" titulálva, meg "elszakad az első emelkedőn" horrorvíziókkal.

 

Egyébként milyen érdekes, hogy mennyire megy szinte minden gyártónál az olcsósítás évről-évre. Most legyen a példa egy Felt

 

http://www.singletra...5/FELT_F75_2013

2013-> Gossamer hajtás, 105 fékek, karbonnyakas villa, rubino pro tech 150tpi-s gumik

 

http://www.singletra...9/FELT_F75_2014

2014->omega hajtás, noname fékek, alunyakas villa, sima rubino gumik.. :)

 

Nem csoda, hogy csökkenteni tudtak az árakon, s így már az 1000 fontos "lélektani határ" alá csúszik a gépezet.

 

Mellesleg, most teljesen lényegtelen, mert ez meg csodálatos, ha 120 napra visszamenőleg ránézek :D
http://www.exchanger...te-history.html


Edited by Vejnecske, 2014. February 02. - 10:19.


#9890
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8,262 posts

Hát, van "elmélet", meg gyakorlat. : ) Még a hazai klíma így is kíméletes, amikor elkezdtem angol fórumokat-apróhirdetéseket is böngészni, s láttam, hogy mennyire oxidálódnak a csavarok, alkatrészek, mennyire foltosodik náluk az alumínium, meg gyógyulnak össze stucnik a villanyakkal, nyeregcsövek a vázakkal, rájöttem, hogy piszok rossz lehet egy nedves, óceáni éghajlatú környéken élni. : -)

 

A hidegben való bringázás legnagyobb kellemetlensége a pofaszerkezet merevre fagyása, megnehezítve az artikulációt és bármiféle mimikai játékot jó fél órára. : )

 

biztosan a klíma is okozza ezeket, de amiket az általam olvasott fórumokon látok, abból az jön le, hogy nagyon sokan nem nagyon erőltetik a karbantartást és sokszor sz@rnak bele, hogy áll a dzsuva a bringán/alkatrészen.

az egyik kedvencem, hogy a tengerparton tekerik az acélvázas-villás fatbike-ot, tökig homokban, bokáig tengervízben.

a másik amit imádok, a csili-vili új festés/szinter 50-100 fontért, eredeti(!) matricaszett, de hogy kifújna korrózióvédővel, az persze eszébe sem jut.


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#9891
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

Hát, van "elmélet", meg gyakorlat. : ) Még a hazai klíma így is kíméletes, amikor elkezdtem angol fórumokat-apróhirdetéseket is böngészni, s láttam, hogy mennyire oxidálódnak a csavarok, alkatrészek, mennyire foltosodik náluk az alumínium, meg gyógyulnak össze stucnik a villanyakkal, nyeregcsövek a vázakkal, rájöttem, hogy piszok rossz lehet egy nedves, óceáni éghajlatú környéken élni. : -)

 

A hidegben való bringázás legnagyobb kellemetlensége a pofaszerkezet merevre fagyása, megnehezítve az artikulációt és bármiféle mimikai játékot jó fél órára. : )



#9892
SerpaPerec

SerpaPerec

    vendég

  • fórumtag
  • 403 posts

OK! Meg lettem nyugtatva. :) Iparkodok száraz aszfalton tekerni, vagy a sós letykót minél előbb lemosni.

:)  azért minusz 40 fokban ne erőltesd a járdaszegélyről le-fel ugratást.



#9893
laciklon

laciklon

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 969 posts

OK! Meg lettem nyugtatva. :) Iparkodok száraz aszfalton tekerni, vagy a sós letykót minél előbb lemosni.


Élj a mának! Nem baj ha a pokolra jutsz, mert ott egy csomó haverral fogsz találkozni......

http://laciklon.fotoalbum.hu/index

#9894
SerpaPerec

SerpaPerec

    vendég

  • fórumtag
  • 403 posts

De még mielőtt bárki is a szívéhez kapna, hogy az acél bizony, az a robusztus anyag a sín is eltörik a hidegben...... nos az semmi más miatt van így, a rögzítés, a lefogatás miatt ami gátolja a hideg okozta zsugorodásban.

ez meg már a hőtágulás. pld. minusz 100 valahány fokban az alu m-es vázból S-es váz lesz :D



#9895
SerpaPerec

SerpaPerec

    vendég

  • fórumtag
  • 403 posts

A fémek hidegben általában hidegek lesznek. :D

:D  hidegek meg ridegek.  Csak az átfagyott vázat ne akarja lángszóróval felmelegitteni.



#9896
Coldi

Coldi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 795 posts

A hidegben rideggé válik,mondjuk az acél is(pld. a sínek is eltörhetnek nagy hidegben)

De még mielőtt bárki is a szívéhez kapna, hogy az acél bizony, az a robusztus anyag a sín is eltörik a hidegben...... nos az semmi más miatt van így, a rögzítés, a lefogatás miatt ami gátolja a hideg okozta zsugorodásban.



#9897
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

 csak 25 télnyi tapasztalatom van a fémek hidegben való viselkedéséröl :D

A fémek hidegben általában hidegek lesznek. :D


Edited by MJani01, 2014. February 01. - 14:45.


A sebesség mindent megold.

 


#9898
SerpaPerec

SerpaPerec

    vendég

  • fórumtag
  • 403 posts

Télen max a sós létől félnék, de az alu hálás. :) A felület oxidálódása után az nem terjed tovább. Ezért is népszeru az alu, mint "téli vázanyag"

ne már :D na meg alu és alu közt is van különbség. A hidegben rideggé válik,mondjuk az acél is(pld. a sínek is eltörhetnek nagy hidegben)  csak 25 télnyi tapasztalatom van a fémek hidegben való viselkedéséröl :D de szvsz. minusz 5 fokban tekerni többet árt a biciklisnek mint bármelyik váznak.



#9899
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

Télen max a sós létől félnék, de az alu hálás. :) A felület oxidálódása után az nem terjed tovább. Ezért is népszeru az alu, mint "téli vázanyag"

Ez nem teljesen igaz, én is ezt tanultam az iskolában, aztán mégis "elfogy" a váz egy idő után.



A sebesség mindent megold.

 


#9900
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

Télen max a sós létől félnék, de az alu hálás. :) A felület oxidálódása után az nem terjed tovább. Ezért is népszeru az alu, mint "téli vázanyag"