minden esetre ezzel a testtel könnyen átalakítható a mostani agyam 32 likasra xD Vagy ha elrepedne a küllőperemem, lenne tartalék.
igen. max arra jó.
minden esetre ezzel a testtel könnyen átalakítható a mostani agyam 32 likasra xD Vagy ha elrepedne a küllőperemem, lenne tartalék.
igen. max arra jó.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
ezzel a tengellyel semmilyen. más a tengelye a campának,ez nem az eredetije. egyébként meg csak a 8-as acél rotor jó hozzá. esetleg a régi 8-as shamal titán rotorja is felmenne,de gondolom nem ilyen kéne hozzá. sztem annak az árából bringát is lehetne venni.
minden esetre ezzel a testtel könnyen átalakítható a mostani agyam 32 likasra xD Vagy ha elrepedne a küllőperemem, lenne tartalék.
Hmm a hátsó váltója 6400-esnek néz ki, s nem 6401-esnek, szóval sanszos, hogy 7-es és nem 8as alsócsöves (a wheeleren tisztán látszik, hogy a hátsó váltó is 6401-es).
érdekes még a Trek kompozit vázas gépe is, ami valamiért francia zászlóval fut
Meg 7es UG-s egyforgáspontos tricolorral.
http://apro.bikemag....hu-l212979.html TVT.
a Milanetti csiklóx beütésű kormányvég-váltókaros gép sem rossz, de hatalmas.
http://apro.bikemag....hu-l212980.html
Mostanában nem volt olcsó bringája ennek a kereskedőnek... Bezzeg a Klein Quantum Proja 64-es trikolor fékváltókaros szettel, na, az 90ért ment el
![]()
(bocsánat, hogy ezt mindig felhozom ezzel a kereskedővel kapcsolatban, de az a bringa gyönyörű volt, és a trikolor szett is karcmentes volt rajta
![]()
)
Más:
Adott egy régi 8-as athena agy:
ehhez vajon milyen rotor passzol?<izé, nem az enyém. >
ezzel a tengellyel semmilyen. más a tengelye a campának,ez nem az eredetije. egyébként meg csak a 8-as acél rotor jó hozzá. esetleg a régi 8-as shamal titán rotorja is felmenne,de gondolom nem ilyen kéne hozzá. sztem annak az árából bringát is lehetne venni.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
egész kellemes darab. főleg a váz: http://apro.bikemag....u-l212972.html#
mondjuk az ára kevésbé kellemes.
ez talán jobb vétel lenne: http://apro.bikemag....u-l212984.html# árban mindenképp. a weehler 8-as,fékváltókaros. az eddy merckx sztem 7-es,alsó csöves váltókaros. a váza viszont nagyon tuti lehet. de rosa minőség.
Hmm a hátsó váltója 6400-esnek néz ki, s nem 6401-esnek, szóval sanszos, hogy 7-es és nem 8as alsócsöves (a wheeleren tisztán látszik, hogy a hátsó váltó is 6401-es).
érdekes még a Trek kompozit vázas gépe is, ami valamiért francia zászlóval fut
Meg 7es UG-s egyforgáspontos tricolorral.
http://apro.bikemag....hu-l212979.html TVT.
a Milanetti csiklóx beütésű kormányvég-váltókaros gép sem rossz, de hatalmas.
http://apro.bikemag....hu-l212980.html
Mostanában nem volt olcsó bringája ennek a kereskedőnek... Bezzeg a Klein Quantum Proja 64-es trikolor fékváltókaros szettel, na, az 90ért ment el
(bocsánat, hogy ezt mindig felhozom ezzel a kereskedővel kapcsolatban, de az a bringa gyönyörű volt, és a trikolor szett is karcmentes volt rajta
)
Más:
Adott egy régi 8-as athena agy:
Vejne módosította - 2014. február 13. - 12:21
egész kellemes darab. főleg a váz: http://apro.bikemag....u-l212972.html#
mondjuk az ára kevésbé kellemes. ![]()
ez talán jobb vétel lenne: http://apro.bikemag....u-l212984.html# árban mindenképp. a weehler 8-as,fékváltókaros. az eddy merckx sztem 7-es,alsó csöves váltókaros. a váza viszont nagyon tuti lehet. de rosa minőség.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Sziasztok, tudnátok véleményt mondani az alábbi kerékpárról? Megérheti az árát? Habár nem magyar hirdetés, a az alkatrészek nevei kivehetőek a szövegben és a képekről. Köszönöm a tanácsot ![]()
http://www.marktplaa...previousPage=lr
http://apro.bikemag....i-l212882.html#
erősen vonzó, hogy az egyiket "csak úgy" alapon megvegyem, mert ritka madár, s 12t-vel induló menetes racsni eleve kevés van, hát még 8s New Success szettbe tartozó!
Bár szerintem hamar elviszik.
Azon elcsodálkoztam volna. Megnéztem és első pillantásra azt hittem Elvish, aztán rájöttem hogy Szanszkrit
Aztán azt gondoltam valaki trollkodig mert egy pár szótagot ismételget, mint a morzéban (vagy ASCII kód? Biztos egy rendszergazda aki Klingonul hülyéskedik
), de jobban megnézve kiderül hogy nem csak ti-tából áll. Kis gondolkodás után rájöttem hogy ki ismételget szavakat, a harakrisnák! Ezek után érthető a napocska is.
Nem kicsit néztem be. : ) mentségemre legyen mondva, a vizuális memóriám kritikán aluli, az örmény-héber-szanszkrit szövegeket meg előszeretettel keverem. De fáj a szívem, mikor olyan kaliberű vázakat látok ilyen használatra befogva. ![]()
Mondjuk néha tényleg vannak "jobb sorsra érdemes" gépek. Discovery Channelös Trek Aluváz, Mirage agyas kerékszett mavic open pro felniken, 9-es veloce fékváltókar-xenon hátsó váltó, Chorus UT karbon hajtókar, veloce első váltó, 1forgáspontos Chorus fék hátul, elöl semmi, kiegészítőkből vegyesen BBB-Ritchey és DDK nyereg. Ilyen állatot is láttam valamikor tavaly tavasszal, s olyan hegyesre voltak kopva a lánctányérok, amilyet el sem tudtam előtte képzelni : D Volt a bringán kb. 1.5 kg sár-hólé, szépen. Gondolom, valaki téli bringaként használta, de az a hajtókar NAGYON kilógott.. : )
a felsőcsövön meg héber felirat futott végig.
Azon elcsodálkoztam volna. Megnéztem és első pillantásra azt hittem Elvish, aztán rájöttem hogy Szanszkrit
Aztán azt gondoltam valaki trollkodig mert egy pár szótagot ismételget, mint a morzéban (vagy ASCII kód? Biztos egy rendszergazda aki Klingonul hülyéskedik
), de jobban megnézve kiderül hogy nem csak ti-tából áll. Kis gondolkodás után rájöttem hogy ki ismételget szavakat, a harakrisnák! Ezek után érthető a napocska is.
Hát a 3*** torpedó szénacél, van vagy 3.8 kg a váz-villa. A kromó négycsillagos kb. 3-3.1 kg körüli váz-villával, szóval kb. Columbus Aelle szintjén mozog tömegben.
A prototípus talán annyiban tér el a későbbi 4-estől, hogy muffolt, s hogy a fejcsöve colos. Az árából egész értelmes régi vázakat lehet venni, pár hete a szívem hasadt meg egy 40k-ért hirdetett, tömeg alapján columbus SL csöves gyöngyházfehér-króm villás-támvillás Basso vázért. : ) Szép állapotban volt.
Alapvetően amíg nem recikliéknél veszel kromó vázat, addig olcsón megúszod. Bár recikliék árpolitikája egy vicc, azt aláírom. ![]()
a torpedo milyen csövekből van? sima szénacél?
nem tudom. sajna nem követem a csepel szorit. ![]()
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
érdekes ez a csepel prototípus váz: http://www.retrobrin...=44&title=Vazak
a festetlen váz az.
a torpedo milyen csövekből van? sima szénacél?
Kisherceg módosította - 2014. február 11. - 11:51
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Megtaláltam..
http://www.lfgss.com/thread117492.html
a színt leszámítva a váz ugyanaz, ugyanúgy rejtett a hátsó váltóbowden, krómozott a hátsó traktus, meg fut végig bowdenházban a felsőcsövön a fékbowden.
szép darab. ezek a 26-os stucnik jók a 25,4-es kormányokhoz?
Szűkítővel mindenképp.
Divatos a sörösdoboz.
Egyébként ki hallott már olyan gyártóról, hogy "S.Marco". Ma láttam egy egysebissé átalakított országútit.Az igényesebb vázfajta volt, ie.: SM és korona gravírozva a villavállba, a támvilla végekbe S.Marco, a fékhidakba szintén SM. Fékszett Modolo Mach1 v. Sachs new successre erősen hajazó (tkp. "lookalike") szett volt, de mivel szép "wilierbronzra" voltak festve és lakkozva, így nem igazán ismertem fel őket.
A vázon a hátsó váltóhoz tartozó bowden rejtve futott a láncvillában (nem volt rajta váltó hátul, de a bowdenház-akasztó szemről egy furat ment be a láncvillába) konzolos első váltó rögzítés volt rajta, a hátsó papucstáv meg valoszinuleg 124 vagy 126 lehetett eredetileg, de a nem-hajtásoldali papucs erősen meg volt hajlítva (hátul menetes agy racsnioldalon 3keresztre, ellenoldalt radiálra fűzve, első kerék radiálban, agyat nem ismerem).
A hajtókar még egy rejtély, nem találtam rajta semmilyen jelzést, 44t-s campagnolo tányér volt rajta. Azon kívül egész kellemes szép nyeregcső, a bringa színe nagyon erősen hajazott a régi cromovelato wilierekre, valamint a hátsó 3szög és első villa krómozva volt. Új festés lehetett, mert a fejcsőembléma egy mosolygó napocska volt, a felsőcsövön meg héber felirat futott végig. Pálcás sárvédők, de nem volt a hátsó papucson sárvédőszem.
A bringa többi része meg a "tipikus olcsón funkcionálisat" szellemben valami "cartridge" jelzésű kormánycsapágy, állítható menetes noname stucni, bajuszkormány,selle royal nyereg.
de a váz egy kis gyöngyszem...
http://www.flickr.co...16245/lightbox/
pár kép többet mond minden szóf...nál
Annyiért ajándék! Az Ergokért többet szoktak elkérni, ha szép állapotúak.
http://racevelo.com/...lack-110mm.html
Ehh, 110-es is, 26-os is, colos is, fekete is, előlapja levehető. Egyszóval tökéletes lenne, de hát. Jól mutat az ágyúszürke stucni is, csak a fekete kormány-fekete nyeregcső-fekete kormánycsapágy és fekete hajtókarhoz bizony jobb' illik ez. : ) Bár a lengyelek olcsón küldenek, ahogy nézem, főleg egy hollandhoz viszonyítva. : ) kb. 7k HUF lenne egyébiránt, ha valakit vonzana egy ilyen stucni.
szép darab. ezek a 26-os stucnik jók a 25,4-es kormányokhoz?
vissza vásároltam a tesómtól azt a cuccot ami régen a bringámon volt. 9-es veloce ergopower,9-es veloce hátsó váltó,rx 100-as,8-as első váltó. 15-ért adtam oda régen. u. ennyiért vettem vissza.
Annyiért ajándék! Az Ergokért többet szoktak elkérni, ha szép állapotúak.
http://racevelo.com/...lack-110mm.html
Ehh, 110-es is, 26-os is, colos is, fekete is, előlapja levehető. Egyszóval tökéletes lenne, de hát. Jól mutat az ágyúszürke stucni is, csak a fekete kormány-fekete nyeregcső-fekete kormánycsapágy és fekete hajtókarhoz bizony jobb' illik ez. : ) Bár a lengyelek olcsón küldenek, ahogy nézem, főleg egy hollandhoz viszonyítva. : ) kb. 7k HUF lenne egyébiránt, ha valakit vonzana egy ilyen stucni.
Vejne módosította - 2014. február 10. - 09:17
http://www.ebay.com/...=item2589517158
Hmm, váltók-váltókarok-hajtókar-lánc-sor-bowdenek-házak-középcsapágy. Egyedül fékszett nincs benne. Meredek ajánlat.
http://www.ebay.com/...=item20dedb98ce
Azért az a bowdenvezető a középcsapágyház tetején, s a láncvilla felső részén futó bowden eléggé "vintage" a vázhoz képest.
http://www.ebay.com/...=item20df77353e
azért így 8s campa rotorral meg aukción elég vonzó
Kár, hogy a szállítás drága, de sajna én sem tudnék sokkal olcsóbban küldeni kerékszettet (DPD-vel kb. 16 euró)
Donciccio: Milyen ergopower lett végül? 9s? Nagyon ritkán lehet kifogni kifűzött agyat, ált. mindenki kerékszettben árulja, ami érthető. :-\
vissza vásároltam a tesómtól azt a cuccot ami régen a bringámon volt. 9-es veloce ergopower,9-es veloce hátsó váltó,rx 100-as,8-as első váltó. 15-ért adtam oda régen. u. ennyiért vettem vissza.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
http://www.ebay.com/...=item2589517158
Hmm, váltók-váltókarok-hajtókar-lánc-sor-bowdenek-házak-középcsapágy. Egyedül fékszett nincs benne. Meredek ajánlat.
http://www.ebay.com/...=item20dedb98ce
Azért az a bowdenvezető a középcsapágyház tetején, s a láncvilla felső részén futó bowden eléggé "vintage" a vázhoz képest. ![]()
http://www.ebay.com/...=item20df77353e
azért így 8s campa rotorral meg aukción elég vonzó
Kár, hogy a szállítás drága, de sajna én sem tudnék sokkal olcsóbban küldeni kerékszettet (DPD-vel kb. 16 euró)
Donciccio: Milyen ergopower lett végül? 9s? Nagyon ritkán lehet kifogni kifűzött agyat, ált. mindenki kerékszettben árulja, ami érthető. :-\