Meggyógyult a fékváltókarom. Olcsóbbra jött ki venni egy komplett jobb kart, s abból átemelni a szerkezeti elemet. A kar egyébként kellemes állapotú, a test relatíve karcmentes "karbon" feliratú (szóval athena lesz, mert úgy hiszem, chorus-record darabokra a BB-system is rákerült a feliratba) a pöcök alumínium (totál foltosra oxidálva, de hát az felületi..) a fékkar ugyanaz a sok kis rovátkás, mint a régi Mirázsokon. A gumi szakadásmentes, közepesen megnyúlt és ellapult állapotú.
Szerencsémre a saját fékváltókarom rugói bitangerősek, igazán "csattogós" még a váltás. A "donorkar" viszont már nagyon fáradt, szinte egybefolyó az egész fokozatskála, nincs se érezhető, se hallható kattogás..
A törött hüvelykgomb a régi fékváltókaromból:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
látható, hogy hol vált el. Ha össze lehetne forrasztani (a műanyag részek közelsége ezt szinte lehetetlenné teszi) akkor jól használható maradna. Vagy szerezni valami bitangerős ragasztót..
A jobb kar újjáépítve az esés után:
látszik, hogy a felirat kapott egy ütést, a testen kisebb karcok keletkeztek, meg a fékkaron is. Nem szignifikáns, azonban mivel ez egy nagyon szép állapotú kar volt, így sajnálom, hogy ez esett vele. 
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
összehasonlításként "leparkoltam" egy elég magas fixi mellé : ) edit: mostanában (elmúlt 3 hét) valamiért sosem kötöm hozzá a kecskét semmihez, csak lóg ott magában.. ezen a szokáson nagyon változtatni kell, mert mindig csak utólag veszem észre, mikor már érte megyek pár óra "magára hagyás" után..
Jó nagy váz, annyi szent. eltörpül mellette sokminden.. egy olyat royal4 villa sem lenne rossz, csak hát egynyolcados. : )
Vejne módosította - 2014. március 02. - 08:47