Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34366 hozzászólás a témában

#9721
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

17fokos stucnit lehet itthon kapni?

 

 

 

Én egy teljesen alap sks airboy-t cipelek magammal erre a célra, a 23-as gumit is simán felfújja ekkora nyomásra.

Akárhányszor látok valamit, mindig biztos vagyok benne, hogy a BBB gyárt.

 

http://ebike.hu/term...oll-kormanyfej/

 

:) jó hasalós. Biztos van egyébként más márkából is, de fejből ez jutott először eszembe (ugyebár nekik van delta-keo-spdsl-spd stoplitól kezdve a colos aheades kormánycsapágyig szinte minden..)



#9722
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.278 hozzászólás

Srácok, köszi a defektmentesítős, pótbelsős tanácsokat!

Hétvégén elvégeztem egy belső kiszedés-külső feltétele tesztet, hogy lássam, "élesben" meglepetés érne-e. Azt hiszem, egy ilyen művelet alap amúgy is annak, aki sokat megy. Nagyon jól tettem, három dolog miatt is. 700x28C-s Conti GP 4-Season külsőim vannak, Mavic felniről ilyen nehezen még nem szedtem le külsőt, hogy a felrakásról már ne is beszéljek. Belsőkbe öntöttem 40-40 ml Joe's NoFlats eco-sealant folyadékot és itt jött a második felismerés: a lassú defektemet a nem megfelelően meghúzott szelepmag okozta. :) Nem hittem el, hogy ezt nem bírtam észre venni korábban...

A harmadik dolog, hogy megpróbáltam a hordozható kis kézi pumpámmal mennyire lehet felfújni a kereket, hogy ezen a téren se érjen nagyon meglepetés egy éles bevetésen. Ez egy Lezyne Alloy Drive, de a montihoz való verzió, szóval nem sok mindenre jó oúti esetén...

 

Próbáltam visszaolvasni, nekem úgy tűnt, inkább Co2 patronnal oldjátok meg a felfújást, jól értem? Ha mégis ragaszkodnék pumpához, van esetleg olyan horzozható pumpa, amivel legalább 6-6.5 barra fel lehet küszködni a guminyomást?

van . SKS pl

http://ebike.hu/term...eday-minipumpa/

 

http://ebike.hu/term...iago-minipumpa/


"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#9723
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

17fokos stucnit lehet itthon kapni?

 

 

 

Próbáltam visszaolvasni, nekem úgy tűnt, inkább Co2 patronnal oldjátok meg a felfújást, jól értem? Ha mégis ragaszkodnék pumpához, van esetleg olyan horzozható pumpa, amivel legalább 6-6.5 barra fel lehet küszködni a guminyomást?

Én egy teljesen alap sks airboy-t cipelek magammal erre a célra, a 23-as gumit is simán felfújja ekkora nyomásra.


MJani01 módosította - 2014. március 03. - 13:57


A sebesség mindent megold.

 


#9724
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.326 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Srácok, köszi a defektmentesítős, pótbelsős tanácsokat!

Hétvégén elvégeztem egy belső kiszedés-külső feltétele tesztet, hogy lássam, "élesben" meglepetés érne-e. Azt hiszem, egy ilyen művelet alap amúgy is annak, aki sokat megy. Nagyon jól tettem, három dolog miatt is. 700x28C-s Conti GP 4-Season külsőim vannak, Mavic felniről ilyen nehezen még nem szedtem le külsőt, hogy a felrakásról már ne is beszéljek. Belsőkbe öntöttem 40-40 ml Joe's NoFlats eco-sealant folyadékot és itt jött a második felismerés: a lassú defektemet a nem megfelelően meghúzott szelepmag okozta. :) Nem hittem el, hogy ezt nem bírtam észre venni korábban...

A harmadik dolog, hogy megpróbáltam a hordozható kis kézi pumpámmal mennyire lehet felfújni a kereket, hogy ezen a téren se érjen nagyon meglepetés egy éles bevetésen. Ez egy Lezyne Alloy Drive, de a montihoz való verzió, szóval nem sok mindenre jó oúti esetén...

 

Próbáltam visszaolvasni, nekem úgy tűnt, inkább Co2 patronnal oldjátok meg a felfújást, jól értem? Ha mégis ragaszkodnék pumpához, van esetleg olyan horzozható pumpa, amivel legalább 6-6.5 barra fel lehet küszködni a guminyomást?



#9725
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

"csöveseknek" :-)

 

http://www.cooltra.d.../Brain_SLX2.jpg

 

ezek csak a natúr csőadatok, tehát rápakolódik még sok deka, de pl a Brain nagyon király

:) Jajj... El tudnék képzelni vázat acélból, azt hiszem, lehet gyúrni arra, hogy pár év múlva valami hazai vázépítőt ellássak munkával. :)

 

http://www.retrobike...p?f=22&t=276338

 

erről az agyról ki mit tud? Csak több szempontból is vonzó, 57font eu szállítással volt a kikiáltás, de már "nyitott értelmes ajánlatokra", "árva8s campa" meg még 32 furatos és könnyű is. 



#9726
_A

_A

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 554 hozzászólás
Sziasztok! Egy nyerget ami kicsit megkopott át lehet valahogy festeni úgy, hogy ne fogja meg a ruhát amiben tekernek majd rajta?
És Jézus szóla hozzájuk: - Mondjátok, ki vagyok én?
És õk felelék: - Te vagy létünk alapjának eszkatológiai manifesztációja, a kerigma, amiben interperszonális kapcsolataink legvégsõ értelme tárul fel elõttünk.
És Jézus ismét szóla: - Mi???

#9727
verti

verti

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.064 hozzászólás

Használtat, jobb felszereltséggel. Annak már bebukta a gazdája a lóvét amikor újonnan megvette. Teli az apró.....szezon elején veszel valami jó kis gépet nyomott áron és ha nem tetszik akkor tovább adod ugyan annyiért. : D



#9728
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

monti mellé, (kezdő) országútizni mi az ajánlott? 150-200e között, mind közelebb az alsó határhoz. :) ezeket nézegettem:

 

http://bikeland.hu/w...ndex.php?stat=1

http://kellys.hu/kel...lys-arc-10-2012

 

a merida szimpatikusabb, már csak az ára miatt is. ha nem jön be, minél kevesebb bukta legyen rajta.

182cm-hez mekkora kellene? L-es?

Meridából az M/L-es. Szerintem 182 cm-hez kb. 54-55-ös felsőcsőhossz szükségeltetik, de majd valaki korrigál, ha hülyeséget mondtam. Egyébként a Merida nekem is szimpatikusabb. 

 

amúgy egy 20-assal fentebb esetleg?

http://bikeland.hu/w...x.php?azon=3060

 

Nem ismerem a shimano 2300-as szettet, viszont a 4600os tiagrát igen. És utóbbi szerintem szépen és megbízhatóan teszi a dolgát (a fékek gyengék s hamar elkopik a gyatra gyári betét). Ráadásul ez pont a Te méreted (ML) Amit tudni lehet a tiagráról: 10-es rendszer, hollowtech2-es hajtás, a fékváltókar kioldókarja a fékkar mögött, mint a "prémiumabb" szetteken (igaz, most már a sora-claris család is oda költöztette a hüvelykgombját).

 

Én megpróbálnék még alkudni abból a 220-ból, és úgy elhozni. Összevetésképp egy kollegám tavaly kb. 6k km-t tett egy ugyanolyan Merida 903-asba, szintén ML-es méret, és ő 183 cm. Ezért mondtam, hogy a Te magasságodhoz passzolni fog.

 

http://apro.bikemag....03-l214044.html

 

ezen még a bandázs sincs megkopva, szóval tényleg nem futhatott sokat..


Vejne módosította - 2014. március 02. - 21:35


#9729
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.262 hozzászólás

monti mellé, (kezdő) országútizni mi az ajánlott? 150-200e között, mind közelebb az alsó határhoz. :) ezeket nézegettem:

 

http://bikeland.hu/w...ndex.php?stat=1

http://kellys.hu/kel...lys-arc-10-2012

 

a merida szimpatikusabb, már csak az ára miatt is. ha nem jön be, minél kevesebb bukta legyen rajta.

182cm-hez mekkora kellene? L-es?


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#9730
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

 


 

 

Hello Grande, ez miért kuka? Szerintem pont jó nyeregvázcsőre, bowden nincs ott, úgy néztem a hátsó kereket sem éri el. Kérdés, hogy az öreg vázam csőátmérőjére találok-e ilyen bilincset.

Mindenkinek köszönöm a segítséget.

Két dolog, szerinted, hogy rakod fel a nyeregvázcsőre? És nincs 28,6-os méretben.



A sebesség mindent megold.

 


#9731
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

"csöveseknek" :-)

 

http://www.cooltra.d.../Brain_SLX2.jpg

 

ezek csak a natúr csőadatok, tehát rápakolódik még sok deka, de pl a Brain nagyon király



#9732
szak

szak

    vendég

  • fórumtag
  • 350 hozzászólás

Specinek van bilincses megoldása 

FLH_Se2RCM-halter-il.jpg

 

Közben olvasom, hogy nyeregvázcsőre. Akkor kuka a hozzászólásom. 

 

Hello Grande, ez miért kuka? Szerintem pont jó nyeregvázcsőre, bowden nincs ott, úgy néztem a hátsó kereket sem éri el. Kérdés, hogy az öreg vázam csőátmérőjére találok-e ilyen bilincset.

Mindenkinek köszönöm a segítséget.



#9733
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.326 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Van arra valami jó tippetek, hogyan rögzíthetnék kulacstartót a nyeregvázcsőre? Az sks adaptere és kábelkötegelő nem jöhet szóba. Létezik olyan gyári bilincs, ami megoldja ezt a problémát?

Köszi előre is.

Az MJani01 által linkelt Gizmo-hoz hasonlót próbáltam, gagyi műanyag, de MTB maratonon is szépen működött: http://www.bike-comp...=12&xtmcl=elite



#9734
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Meggyógyult a fékváltókarom. Olcsóbbra jött ki venni egy komplett jobb kart, s abból átemelni a szerkezeti elemet. A kar egyébként kellemes állapotú, a test relatíve karcmentes "karbon" feliratú (szóval athena lesz, mert úgy hiszem, chorus-record darabokra a BB-system is rákerült a feliratba) a pöcök alumínium (totál foltosra oxidálva, de hát az felületi..) a fékkar ugyanaz a sok kis rovátkás, mint a régi Mirázsokon. A gumi szakadásmentes, közepesen megnyúlt és ellapult állapotú.

 

Szerencsémre a saját fékváltókarom rugói bitangerősek, igazán "csattogós" még a váltás. A "donorkar" viszont már nagyon fáradt, szinte egybefolyó az egész fokozatskála, nincs se érezhető, se hallható kattogás.. 

A törött hüvelykgomb a régi fékváltókaromból:

 

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

 

látható, hogy hol vált el. Ha össze lehetne forrasztani (a műanyag részek közelsége ezt szinte lehetetlenné teszi) akkor jól használható maradna. Vagy szerezni valami bitangerős ragasztót..

 

A jobb kar újjáépítve az esés után:

látszik, hogy a felirat kapott egy ütést, a testen kisebb karcok keletkeztek, meg a fékkaron is. Nem szignifikáns, azonban mivel ez egy nagyon szép állapotú kar volt, így sajnálom, hogy ez esett vele. :(

 

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

 

összehasonlításként "leparkoltam" egy elég magas fixi mellé : ) edit: mostanában (elmúlt 3 hét) valamiért sosem kötöm hozzá a kecskét semmihez, csak lóg ott magában.. ezen a szokáson nagyon változtatni kell, mert mindig csak utólag veszem észre, mikor már érte megyek pár óra "magára hagyás" után..

1655499_582290768528217_1323833133_o_www
 

1655799_582290795194881_560816525_o_www.

1796786_582290828528211_433647538_o_www.
 
Jó nagy váz, annyi szent. eltörpül mellette sokminden.. egy olyat royal4 villa sem lenne rossz, csak hát egynyolcados. : ) 

Vejne módosította - 2014. március 02. - 08:47


#9735
derosa

derosa

    újonc

  • fórumtag
  • 3 hozzászólás

Van arra valami jó tippetek, hogyan rögzíthetnék kulacstartót a nyeregvázcsőre? Az sks adaptere és kábelkötegelő nem jöhet szóba. Létezik olyan gyári bilincs, ami megoldja ezt a problémát?

Köszi előre is.

Topeaknak van egy ilyen adaptere kb 2000 forintért

http://www.topeak.co...cages/cagemount



#9736
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.459 hozzászólás

kezdünk összebarátkozni a c40-el. :) ma voltam a Naszály hegyen,így van összejött néhány tapasztalat a vázzal kapcsolatban. érződik rajta,h merevebb sokkal az acélvázamnál,de mégsem rázza ki a fogtömésem,mint egy alu váz. kiállva tekerésnél onnan vettem észre,h nem tekeredik a váz,h a hátsó kerék küllői néha hozzáértek a váltó kanalához. ezen még állítanom kell majd. voltam szerdán is tekerni egy kicsit. utána állítottam a kormány dőlésén,mert vlmi nem volt kerek. szinte biztos,h kicsit meredekebb a homlokcsöve,mint az acélvázamé. mikor átraktam ebbe a vázba a kormányt a stucnival,akkor nem döntöttem a kormányon,így egy nagyon kicsit előre bukott. kipróbáltam macskakövön is. ott nagyon hasonlított egy merevebb acélhoz. lefele jövet nagyon stabilnak éreztem. fékezésnél nem kezdett el berezonálni az eleje. kanyarodni is nagyon jó lehet vele. szóval király a cucc. most már csak nekem kell felnőnöm a bringához. szóval sokat kell nyújtanom,fogynom,meg tekernem. meg lehet,h beszerzek egy rövidebb stucnit.  


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#9737
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Van arra valami jó tippetek, hogyan rögzíthetnék kulacstartót a nyeregvázcsőre? Az sks adaptere és kábelkötegelő nem jöhet szóba. Létezik olyan gyári bilincs, ami megoldja ezt a problémát?

Köszi előre is.

http://www.zefal.com...-universal.html



A sebesség mindent megold.

 


#9738
Grande

Grande

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.328 hozzászólás

Van arra valami jó tippetek, hogyan rögzíthetnék kulacstartót a nyeregvázcsőre? Az sks adaptere és kábelkötegelő nem jöhet szóba. Létezik olyan gyári bilincs, ami megoldja ezt a problémát?

Köszi előre is.

Specinek van bilincses megoldása 

FLH_Se2RCM-halter-il.jpg

 

Közben olvasom, hogy nyeregvázcsőre. Akkor kuka a hozzászólásom. 


Grande módosította - 2014. március 01. - 17:15


#9739
szak

szak

    vendég

  • fórumtag
  • 350 hozzászólás

Van arra valami jó tippetek, hogyan rögzíthetnék kulacstartót a nyeregvázcsőre? Az sks adaptere és kábelkötegelő nem jöhet szóba. Létezik olyan gyári bilincs, ami megoldja ezt a problémát?

Köszi előre is.



#9740
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

Ez megvan?  :)

A Campa legtutibb cucca! :)    Hatasa mint egy magaslati edzotabor!  :D

 

http://www.evanscycl...eed-shifter.jpg