Mert erre a plusz kockazatra nem lenne semmi szukseg, csak a biznisz miatt nyomjak. A Giron a top10-ben csak Mollema, Zakarin, es talan Majka ment tarcsaval, ha jol figyeltem, az elso negy nem.
Szamos ilyen dolog van, amit valakik uzleti erdek alapjan ranyomtak az emberekre, es hat nem eppen jobb lett tole a vilag, hanem forditva.
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#921
Posted 2019. June 05. - 04:56
#922
Posted 2019. June 04. - 12:19
Mert erre a plusz kockazatra nem lenne semmi szukseg, csak a biznisz miatt nyomjak. A Giron a top10-ben csak Mollema, Zakarin, es talan Majka ment tarcsaval, ha jol figyeltem, az elso negy nem.
Szamos ilyen dolog van, amit valakik uzleti erdek alapjan ranyomtak az emberekre, es hat nem eppen jobb lett tole a vilag, hanem forditva.
Zakarinnak nem volt valasztasa (a Katusha 100% disc lett az iden), de a Bora (Majka) es a Trek (Mollema) is elegge nyomjak a tarcsafeket, bar naluk meg elmeletileg valaszthat a rider felnifekes modellt is
#923
Posted 2019. June 04. - 12:07
hobbibringasoknal ezutan se fogsz en leszek az elso, aki azt mondom, hogy outira felesleges a tarcsa, de ez a megol a tarcsafek baromira tul van lihegve. ezerfele keppen lehet egy bringan megserulni taknyolasnal, most miert pont ezt kell kiemelni?
Mert erre a plusz kockazatra nem lenne semmi szukseg, csak a biznisz miatt nyomjak. A Giron a top10-ben csak Mollema, Zakarin, es talan Majka ment tarcsaval, ha jol figyeltem, az elso negy nem.
Szamos ilyen dolog van, amit valakik uzleti erdek alapjan ranyomtak az emberekre, es hat nem eppen jobb lett tole a vilag, hanem forditva.
- dzsonhee, MJani01, gren_tamas and 2 others like this
#924
Posted 2019. June 03. - 19:05
Nem értem. Monti versenyeken, maratonokon miért nem látni ilyeneket tucatjával ? Csak az országútisokkal történnek ilyen borzalmak.
Kulcsszo a proximitas, denz pakk. Esni több esély van egy heringdobozt szimulalo sűrűségű csoportban. Ez van, ez egy valós veszély
- gren_tamas likes this
#925
Posted 2019. June 03. - 19:02
ezzel a megállapítással csak az a gond,h a tárcsafékek előtt nem nagyon láttam hasonló sérüléseket.
hobbibringasoknal ezutan se fogsz en leszek az elso, aki azt mondom, hogy outira felesleges a tarcsa, de ez a megol a tarcsafek baromira tul van lihegve. ezerfele keppen lehet egy bringan megserulni taknyolasnal, most miert pont ezt kell kiemelni?
- Vejne likes this
#926
Posted 2019. June 03. - 16:49
Nem értem. Monti versenyeken, maratonokon miért nem látni ilyeneket tucatjával ? Csak az országútisokkal történnek ilyen borzalmak.
- blash likes this
#927
Posted 2019. June 03. - 08:07
ezzel a megállapítással csak az a gond,h a tárcsafékek előtt nem nagyon láttam hasonló sérüléseket.
nem volt twitter, meg fészbúk
- Kisherceg, petter78 and Feri84 like this
#928
Posted 2019. June 03. - 07:18
Sot, a lanckerek is vag. De a sor sem kellemes, es a befordult kormany sem a gyomorszajban
ezzel a megállapítással csak az a gond,h a tárcsafékek előtt nem nagyon láttam hasonló sérüléseket.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#929
Posted 2019. June 03. - 07:08
#930
Posted 2019. June 03. - 02:38
- gren_tamas and donciccio like this
#931
Posted 2019. June 03. - 02:29
Na ezt nem tudtam, hogy latex belsok kozott is van kulonbseg. Nekem persze Michelin van, mast nem is probaltam. Van egy Vittoria Corsa Speed szingom, abban nem tudom mi van, de az meg gyorsabban ereszt. De hat annak csak max 2 orat kell birnia.
#932
Posted 2019. June 03. - 00:47
Köszi a tubeless infókat!
3.5 év után megfordult a fejemben, ha már ilyen régen tubeless szettem van a régi cajgán és most az újon is tubeless a kerék, egyiken megpróbálhatnám.
Dante már vagy 2 éve tubeless-el nyomja az országútiján. Emlékeim szerint 28mm-es gumival. (Schwalbe One van neki úgy emlékszem) Ő szereti, nem ereszt neki.
#933
Posted 2019. June 02. - 20:48
25-ös külső van az újon, GP4000 II. 28-as még elférne a vázban, nagyobb már nem. Schwalbe Pro One-ból a 25-ös 70kg-ra súlylimites, 28-as 75-re. Versenysúlyom ~73 egyébként, szóval itt is határeset vagyok azért.
Nem zavar engem sem. Vittoria Latex 25/28-as belsőket használok, Michlein talán kissé gyorsabban enged a nyomásból; neked utóbbi lehet gondolom. (?)
az a 70-75kg szvsz per gumi tehat 140-150kg (jo, 40-60% sulyeloszlassal ~120-125kg). meg hizhatsz kicsit.
Edited by arn, 2019. June 02. - 20:52.
#934
Posted 2019. June 02. - 17:24
Hanyas gumit hasznalsz? Ugyan nem sima orszagutin, hanem CX mindenesen (teli orszaguti, tura, gravel stb.) 33-as semislick gumit gond nelkul hasznalom tubeless (DT Swiss R470-es felnik), de csak kb. 3,2-3,4 baron (73 kilosan). Ha elfer egy 32-es gumi a vazban, akkor nem aggodnek. Nyilvan magasabb nyomason egy 25-os mas teszta
25-ös külső van az újon, GP4000 II. 28-as még elférne a vázban, nagyobb már nem. Schwalbe Pro One-ból a 25-ös 70kg-ra súlylimites, 28-as 75-re. Versenysúlyom ~73 egyébként, szóval itt is határeset vagyok azért.
3 naponta? Nekem mindennap kell, de feloltozni is mindennap kell, szoval en nem erzem ezt tehernek.
Nem zavar engem sem. Vittoria Latex 25/28-as belsőket használok, Michlein talán kissé gyorsabban enged a nyomásból; neked utóbbi lehet gondolom. (?)
#935
Posted 2019. June 02. - 12:25
28-30as meret alatt szerintem nincs ertelme a tubelessnek.
#936
Posted 2019. June 02. - 11:20
3 naponta? Nekem mindennap kell, de feloltozni is mindennap kell, szoval en nem erzem ezt tehernek.
#937
Posted 2019. June 02. - 11:03
Köszi a tubeless infókat!
3.5 év után megfordult a fejemben, ha már ilyen régen tubeless szettem van a régi cajgán és most az újon is tubeless a kerék, egyiken megpróbálhatnám. A nagy nyomás miatt idegenkedem tőle részben. Másrészt segítettem már road tubeless installnál, piszok nehéz volt a felniperem alá bedurrantani a külső peremét. Ezen túl, ahogy 1.5-2 bar körülre esett a nyomás, kiugrott (Hunt szett).
A bajom az, hogy a road defekteket akkor szoktam észrevenni, mikor már szinte felnin megyek. Namost, tublelessnél ez nálam már az a kategória, hogy lefordul a külső.
Szóval, inkább hagyom a fenébe és fújom 3-naponta a latex belsőket!
Hanyas gumit hasznalsz? Ugyan nem sima orszagutin, hanem CX mindenesen (teli orszaguti, tura, gravel stb.) 33-as semislick gumit gond nelkul hasznalom tubeless (DT Swiss R470-es felnik), de csak kb. 3,2-3,4 baron (73 kilosan). Ha elfer egy 32-es gumi a vazban, akkor nem aggodnek. Nyilvan magasabb nyomason egy 25-os mas teszta
Edited by steveadorjan, 2019. June 02. - 11:03.
#938
Posted 2019. June 02. - 10:26
Köszi a tubeless infókat!
3.5 év után megfordult a fejemben, ha már ilyen régen tubeless szettem van a régi cajgán és most az újon is tubeless a kerék, egyiken megpróbálhatnám. A nagy nyomás miatt idegenkedem tőle részben. Másrészt segítettem már road tubeless installnál, piszok nehéz volt a felniperem alá bedurrantani a külső peremét. Ezen túl, ahogy 1.5-2 bar körülre esett a nyomás, kiugrott (Hunt szett).
A bajom az, hogy a road defekteket akkor szoktam észrevenni, mikor már szinte felnin megyek. Namost, tublelessnél ez nálam már az a kategória, hogy lefordul a külső.
Szóval, inkább hagyom a fenébe és fújom 3-naponta a latex belsőket!
- donciccio likes this
#939
Posted 2019. June 02. - 09:23
egész korrektül néz ki ez az egybe ruha. az ára.... nos ezt nem tudom. nem nagyon nézem ezeknek az árát. lehet,h ennyi pl a wiggle-n is.
https://www.decathlo...id_8515443.html
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#940
Posted 2019. June 02. - 09:20
feltűnően sok volt a váltó hiba eddig az olasz körön.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A