Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34322 hozzászólás a témában

#921
inas

inas

    fórumtag

  • fórumtag
  • 91 hozzászólás

Mert erre a plusz kockazatra nem lenne semmi szukseg, csak a biznisz miatt nyomjak.  A Giron a top10-ben csak Mollema, Zakarin, es talan Majka ment tarcsaval, ha jol figyeltem, az elso negy nem.
Szamos ilyen dolog van, amit valakik uzleti erdek alapjan ranyomtak az emberekre, es hat nem eppen jobb lett tole a vilag, hanem forditva.



#922
steveadorjan

steveadorjan

    vendég

  • fórumtag
  • 117 hozzászólás

Mert erre a plusz kockazatra nem lenne semmi szukseg, csak a biznisz miatt nyomjak.  A Giron a top10-ben csak Mollema, Zakarin, es talan Majka ment tarcsaval, ha jol figyeltem, az elso negy nem.

Szamos ilyen dolog van, amit valakik uzleti erdek alapjan ranyomtak az emberekre, es hat nem eppen jobb lett tole a vilag, hanem forditva.

Zakarinnak nem volt valasztasa (a Katusha 100% disc lett az iden), de a Bora (Majka) es a Trek (Mollema) is elegge nyomjak a tarcsafeket, bar naluk meg elmeletileg valaszthat a rider felnifekes modellt is



#923
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

hobbibringasoknal ezutan se fogsz :) en leszek az elso, aki azt mondom, hogy outira felesleges a tarcsa, de ez a megol a tarcsafek baromira tul van lihegve. ezerfele keppen lehet egy bringan megserulni taknyolasnal, most miert pont ezt kell kiemelni?

 

Mert erre a plusz kockazatra nem lenne semmi szukseg, csak a biznisz miatt nyomjak.  A Giron a top10-ben csak Mollema, Zakarin, es talan Majka ment tarcsaval, ha jol figyeltem, az elso negy nem.

Szamos ilyen dolog van, amit valakik uzleti erdek alapjan ranyomtak az emberekre, es hat nem eppen jobb lett tole a vilag, hanem forditva.


  • dzsonhee, MJani01, gren_tamas és 2 további fórumtag kedveli ezt

#924
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Nem értem. Monti versenyeken, maratonokon miért nem látni ilyeneket tucatjával ? Csak az országútisokkal történnek ilyen borzalmak.


Kulcsszo a proximitas, denz pakk. Esni több esély van egy heringdobozt szimulalo sűrűségű csoportban. Ez van, ez egy valós veszély
  • gren_tamas kedveli ezt

#925
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

ezzel a megállapítással csak az a gond,h a tárcsafékek előtt nem nagyon láttam hasonló sérüléseket. ;)

 

hobbibringasoknal ezutan se fogsz :) en leszek az elso, aki azt mondom, hogy outira felesleges a tarcsa, de ez a megol a tarcsafek baromira tul van lihegve. ezerfele keppen lehet egy bringan megserulni taknyolasnal, most miert pont ezt kell kiemelni?

 


  • Vejne kedveli ezt

#926
marton

marton

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.662 hozzászólás

Tarcsafek nem vag, ugye?

 

https://twitter.com/...208008261230594

 

 

Nem értem. Monti versenyeken, maratonokon miért nem látni ilyeneket tucatjával ? Csak az országútisokkal történnek ilyen borzalmak.


  • blash kedveli ezt
Marci

#927
ZolkoW

ZolkoW

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.700 hozzászólás

ezzel a megállapítással csak az a gond,h a tárcsafékek előtt nem nagyon láttam hasonló sérüléseket. ;)

nem volt twitter, meg fészbúk :P


  • Kisherceg, petter78 és Feri84 kedveli ezt

#928
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.333 hozzászólás

Sot, a lanckerek is vag. De a sor sem kellemes, es a befordult kormany sem a gyomorszajban :)

ezzel a megállapítással csak az a gond,h a tárcsafékek előtt nem nagyon láttam hasonló sérüléseket. ;) 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#929
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs
Sot, a lanckerek is vag. De a sor sem kellemes, es a befordult kormany sem a gyomorszajban :)

#930
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

Tarcsafek nem vag, ugye?

 

https://twitter.com/...208008261230594

 

D8ERqDYWwAEAHKQ.jpg


  • gren_tamas és donciccio kedveli ezt

#931
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

Na ezt nem tudtam, hogy latex belsok kozott is van kulonbseg.  Nekem persze Michelin van, mast nem is probaltam.   Van egy Vittoria Corsa Speed szingom, abban nem tudom mi van, de az meg gyorsabban ereszt.  De hat annak csak max 2 orat kell birnia.



#932
marton

marton

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.662 hozzászólás

Köszi a tubeless infókat!

3.5 év után megfordult a fejemben, ha már ilyen régen tubeless szettem van a régi cajgán és most az újon is tubeless a kerék, egyiken megpróbálhatnám.

Dante már vagy 2 éve tubeless-el nyomja az országútiján. Emlékeim szerint 28mm-es gumival. (Schwalbe One van neki úgy emlékszem) Ő szereti, nem ereszt neki.


Marci

#933
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

25-ös külső van az újon, GP4000 II. 28-as még elférne a vázban, nagyobb már nem. Schwalbe Pro One-ból a 25-ös 70kg-ra súlylimites, 28-as 75-re. Versenysúlyom ~73 egyébként, szóval itt is határeset vagyok azért.

 

Nem zavar engem sem. :) Vittoria Latex 25/28-as belsőket használok, Michlein talán kissé gyorsabban enged a nyomásból; neked utóbbi lehet gondolom. (?)

 

az a 70-75kg szvsz per gumi :) tehat 140-150kg (jo, 40-60% sulyeloszlassal ~120-125kg). meg hizhatsz kicsit.


arn módosította - 2019. június 02. - 20:52


#934
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.321 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Hanyas gumit hasznalsz? Ugyan nem sima orszagutin, hanem CX mindenesen (teli orszaguti, tura, gravel stb.) 33-as semislick gumit gond nelkul hasznalom tubeless (DT Swiss R470-es felnik), de csak kb. 3,2-3,4 baron (73 kilosan). Ha elfer egy 32-es gumi a vazban, akkor nem aggodnek. Nyilvan magasabb nyomason egy 25-os mas teszta

25-ös külső van az újon, GP4000 II. 28-as még elférne a vázban, nagyobb már nem. Schwalbe Pro One-ból a 25-ös 70kg-ra súlylimites, 28-as 75-re. Versenysúlyom ~73 egyébként, szóval itt is határeset vagyok azért.

 

3 naponta? :o    Nekem mindennap kell, de feloltozni is mindennap kell, szoval en nem erzem ezt tehernek.

Nem zavar engem sem. :) Vittoria Latex 25/28-as belsőket használok, Michlein talán kissé gyorsabban enged a nyomásból; neked utóbbi lehet gondolom. (?)



#935
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs
En is minden tekeresnel ellenorzom a guminyomast. Cxen kb harom eve hasznaltam tubelesst, 30-35 meretekben 2.5-3.5 barig mentem le, outin csak aprilistol a gp5000el, 32es meretben, 4-4.5 bar nyomason. Kiugrani mar csak akkor ugrik ki, ha nincs is szinte menne nyomas, szerintem addigra reg lefordulna a felnirol. Montihoz kepest akkor kellemetlenebb, ha megserul, elveszti a nyomast, es booster nelkul vissza nem rakod - ez eddig egyszer fordult elo, szakadasnal. En ezert nem is nagyon viszek magammal gumijavitot, mert sima defektet nem nagyon kapsz vele, a szakadast meg kis esellyel fogod megoldani (kitamasztani talan mukodne).

28-30as meret alatt szerintem nincs ertelme a tubelessnek.

#936
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

3 naponta? :o    Nekem mindennap kell, de feloltozni is mindennap kell, szoval en nem erzem ezt tehernek.



#937
steveadorjan

steveadorjan

    vendég

  • fórumtag
  • 117 hozzászólás

Köszi a tubeless infókat!

3.5 év után megfordult a fejemben, ha már ilyen régen tubeless szettem van a régi cajgán és most az újon is tubeless a kerék, egyiken megpróbálhatnám. A nagy nyomás miatt idegenkedem tőle részben. Másrészt segítettem már road tubeless installnál, piszok nehéz volt a felniperem alá bedurrantani a külső peremét. Ezen túl, ahogy 1.5-2 bar körülre esett a nyomás, kiugrott (Hunt szett).

A bajom az, hogy a road defekteket akkor szoktam észrevenni, mikor már szinte felnin megyek. Namost, tublelessnél ez nálam már az a kategória, hogy lefordul a külső.

Szóval, inkább hagyom a fenébe és fújom 3-naponta a latex belsőket! :)

Hanyas gumit hasznalsz? Ugyan nem sima orszagutin, hanem CX mindenesen (teli orszaguti, tura, gravel stb.) 33-as semislick gumit gond nelkul hasznalom tubeless (DT Swiss R470-es felnik), de csak kb. 3,2-3,4 baron (73 kilosan). Ha elfer egy 32-es gumi a vazban, akkor nem aggodnek. Nyilvan magasabb nyomason egy 25-os mas teszta


steveadorjan módosította - 2019. június 02. - 11:03


#938
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.321 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Köszi a tubeless infókat!

3.5 év után megfordult a fejemben, ha már ilyen régen tubeless szettem van a régi cajgán és most az újon is tubeless a kerék, egyiken megpróbálhatnám. A nagy nyomás miatt idegenkedem tőle részben. Másrészt segítettem már road tubeless installnál, piszok nehéz volt a felniperem alá bedurrantani a külső peremét. Ezen túl, ahogy 1.5-2 bar körülre esett a nyomás, kiugrott (Hunt szett).

A bajom az, hogy a road defekteket akkor szoktam észrevenni, mikor már szinte felnin megyek. Namost, tublelessnél ez nálam már az a kategória, hogy lefordul a külső.

Szóval, inkább hagyom a fenébe és fújom 3-naponta a latex belsőket! :)


  • donciccio kedveli ezt

#939
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.333 hozzászólás

big_1586697.jpg

 

egész korrektül néz ki ez az egybe ruha. az ára.... nos ezt nem tudom. nem nagyon nézem ezeknek az árát. lehet,h ennyi pl a wiggle-n is.

 

https://www.decathlo...id_8515443.html


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#940
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.333 hozzászólás

Mollema oszinte!

 

"FUCKING sram"

 

https://streamable.com/o44uh

feltűnően sok volt a váltó hiba eddig az olasz körön.


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A