Ave, épp láttam az instás postod. Szerintem nagyon is jól tetted, hogy felhívtad a figyelmet erre.
Aki lemaradt róla esetleg: https://www.strava.c...lysis/2634/2994
https://www.instagra...y6V_W610v1bgATM
Ave, épp láttam az instás postod. Szerintem nagyon is jól tetted, hogy felhívtad a figyelmet erre.
Aki lemaradt róla esetleg: https://www.strava.c...lysis/2634/2994
https://www.instagra...y6V_W610v1bgATM
Sok minden nem ujdonsag egy bringasnak, de azert jo leirva latni par dolgot pl. pannonnal kapcsolatban, igy mar nem csak pletyka.
Persze ilyen cikket magyar bringas oldal az eletben nem fog csinalni.
Addig jo, amig nem csak azt lehet olvasni, hogy kinyilott a pitypang.
ave módosította - 2019. június 24. - 15:43
Hu ne is mondd! Hiába vagyok montis, osztrákoknál az országútizás legalább akkora élmény! Bécs környékén már felfedeztem pár jó variációt, hétvégén is gyakorlatilag zéró a forgalom, aszfaltminőség sok helyen egy vadiúj Forma1-es versenypályának is elmenne... Salzburg környégét ismerem még; vannak ott olyan utak, hogy a reggeli csúcsforgalomban 1 óra alatt ha elmegy mellettem 8-10 autó, sokat mondok.
Ja, és az autósok zöme messzire kerül, persze vannak itt is kivételek, sőt 1-2 önjelölt rendőr is akad.
Ami még feltűnt, hogy az emberek többsége egymás felé valamilyen furcsa "grimaszt" vág, mikor találkoznak. Másmilyet, mint a magyarok. Utána néztem a szakkönyvekben, kiderült, mosolynak hívják.
becsben nalam is uj ertelmet nyert az orszagut, otthon nagyon utaltam. sok helyre el lehet jutni vedett uton, iden kb 10:2 az outi monti arany, igaz ehhez koze vannak is, hogy a sok eso miatt olyan nehol a wienerwald, mint olvadas utan.
nyarra most tervbe van veve, hogy uticelkent korbetekerem a kis falvakat. par fokkal tuti huvosebb, mint a prerin tekerni.
arn módosította - 2019. június 06. - 15:07
mindenkinek javasolnam a 35os cx gumival a montis terepen valo kozlekedest sokat lehet tanulni belole.
becsben nem is a varosban valo kozlekedes nagyon mas (ugyanugy foltos), hanem ha kierunk varoson kivulre. nah ott eg es fold a hazai viszonyokhoz kepest.
Felfogás ausztriában:
a két falu között alig jár pár autó, megcsináljuk pöpecre, aztán sokáig tök jó marad.
Felfogás itthon:
a két falu között alig jár pár autó, minek oda normális út, ott a régi (igaz már tök sz@r)
Flickr
Hu ne is mondd! Hiába vagyok montis, osztrákoknál az országútizás legalább akkora élmény! Bécs környékén már felfedeztem pár jó variációt, hétvégén is gyakorlatilag zéró a forgalom, aszfaltminőség sok helyen egy vadiúj Forma1-es versenypályának is elmenne... Salzburg környégét ismerem még; vannak ott olyan utak, hogy a reggeli csúcsforgalomban 1 óra alatt ha elmegy mellettem 8-10 autó, sokat mondok.
Ja, és az autósok zöme messzire kerül, persze vannak itt is kivételek, sőt 1-2 önjelölt rendőr is akad.
Ami még feltűnt, hogy az emberek többsége egymás felé valamilyen furcsa "grimaszt" vág, mikor találkoznak. Másmilyet, mint a magyarok. Utána néztem a szakkönyvekben, kiderült, mosolynak hívják.
mindenkinek javasolnam a 35os cx gumival a montis terepen valo kozlekedest sokat lehet tanulni belole.
becsben nem is a varosban valo kozlekedes nagyon mas (ugyanugy foltos), hanem ha kierunk varoson kivulre. nah ott eg es fold a hazai viszonyokhoz kepest.
https://www.youtube....h?v=faQCp6vbZXw
tanulságos. kb ugyanazt a 2 kátyút kerülgették többször, nem bírtak találni valódi illusztrációs szakaszt a videohoz
átruccanhattak volna Európa pöcegödrébe.
magyarsöpredékország közepére , pest megye, budapestre és nógrád stb megyékbe hogy itt okoskodjanak a tippjeikkel
Hát országútis srácok...Minden elismerésem a tiétek. Én montival közlekedem minden nap Bp-en de sokszor érzem azt, hogy pestre kb EZ a realitás. A 2,2-es gumival és a telóval.
Nálunk Zuglóban a Vezér út a Füredi és a Fogarasi közt olyan, hogy nincs rajta 2 méter valamilyen kátyúzás, javítás, foltozás, toldás nélkül - több-kevesebb sikerrel. Borzalom. És bármerre is mész, nagyon kell bámulni az utat. Ezek az elkényeztetett nyugatiak itt sírva fakadnának. De a mindennapi Kerepesi úti kalandozásom is végzetes lenne számukra.
A Rákosrendezőn a jó kis (erősen hiányos) macskakövön meg csak háton cipelve a bringát mernének átmenni. Az még a vastag gumimmal és telómmal is megrázó élmény.
Föl sem fogom, jövőre merre tervezik itt a Giro-t elvezetni ?
marton módosította - 2019. június 05. - 22:20
az a vicc ezekkel a tárcsás országutikkal kapcsolatban,h az emberek egymást is hülyítik. pl.: felteszi a leendő vevő a fészbuk népének a kérdést,h tárcsás,vagy hagyományos fékes bringát vegyen,mert ő neki több jelöltje is van. a többség a tárcsást fogja javasolni,és azzal érvelnek,h ha el akarja majd adni,akkor a felnifékes a kutyának sem fog kelleni. egymást hergelik bele a zemberek ebbe a teljesen felesleges fejlesztésbe.
mégse fogják a tutijó felnifékes vázakat fillérekért utánam dobni :-)
Jogos. Plusz szagolhatnák a szmogot és tesztelhetnék, mit is jelent az a szó, életveszély.
https://www.youtube....h?v=faQCp6vbZXw
tanulságos. kb ugyanazt a 2 kátyút kerülgették többször, nem bírtak találni valódi illusztrációs szakaszt a videohoz
átruccanhattak volna Európa pöcegödrébe. magyarsöpredékország közepére , pest megye, budapestre és nógrád stb megyékbe hogy itt okoskodjanak a tippjeikkel
az endurance bringak mar sokkal inkabb adventure bikeok, oda jobb valasztas pl. 25-28mmes gumihoz nincs ertelme.
az a vicc ezekkel a tárcsás országutikkal kapcsolatban,h az emberek egymást is hülyítik. pl.: felteszi a leendő vevő a fészbuk népének a kérdést,h tárcsás,vagy hagyományos fékes bringát vegyen,mert ő neki több jelöltje is van. a többség a tárcsást fogja javasolni,és azzal érvelnek,h ha el akarja majd adni,akkor a felnifékes a kutyának sem fog kelleni. egymást hergelik bele a zemberek ebbe a teljesen felesleges fejlesztésbe.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Mert erre a plusz kockazatra nem lenne semmi szukseg, csak a biznisz miatt nyomjak. A Giron a top10-ben csak Mollema, Zakarin, es talan Majka ment tarcsaval, ha jol figyeltem, az elso negy nem.
Szamos ilyen dolog van, amit valakik uzleti erdek alapjan ranyomtak az emberekre, es hat nem eppen jobb lett tole a vilag, hanem forditva.
Mert erre a plusz kockazatra nem lenne semmi szukseg, csak a biznisz miatt nyomjak. A Giron a top10-ben csak Mollema, Zakarin, es talan Majka ment tarcsaval, ha jol figyeltem, az elso negy nem.
Szamos ilyen dolog van, amit valakik uzleti erdek alapjan ranyomtak az emberekre, es hat nem eppen jobb lett tole a vilag, hanem forditva.
Mert erre a plusz kockazatra nem lenne semmi szukseg, csak a biznisz miatt nyomjak. A Giron a top10-ben csak Mollema, Zakarin, es talan Majka ment tarcsaval, ha jol figyeltem, az elso negy nem.
Szamos ilyen dolog van, amit valakik uzleti erdek alapjan ranyomtak az emberekre, es hat nem eppen jobb lett tole a vilag, hanem forditva.
Zakarinnak nem volt valasztasa (a Katusha 100% disc lett az iden), de a Bora (Majka) es a Trek (Mollema) is elegge nyomjak a tarcsafeket, bar naluk meg elmeletileg valaszthat a rider felnifekes modellt is
hobbibringasoknal ezutan se fogsz en leszek az elso, aki azt mondom, hogy outira felesleges a tarcsa, de ez a megol a tarcsafek baromira tul van lihegve. ezerfele keppen lehet egy bringan megserulni taknyolasnal, most miert pont ezt kell kiemelni?
Mert erre a plusz kockazatra nem lenne semmi szukseg, csak a biznisz miatt nyomjak. A Giron a top10-ben csak Mollema, Zakarin, es talan Majka ment tarcsaval, ha jol figyeltem, az elso negy nem.
Szamos ilyen dolog van, amit valakik uzleti erdek alapjan ranyomtak az emberekre, es hat nem eppen jobb lett tole a vilag, hanem forditva.
Nem értem. Monti versenyeken, maratonokon miért nem látni ilyeneket tucatjával ? Csak az országútisokkal történnek ilyen borzalmak.
ezzel a megállapítással csak az a gond,h a tárcsafékek előtt nem nagyon láttam hasonló sérüléseket.
hobbibringasoknal ezutan se fogsz en leszek az elso, aki azt mondom, hogy outira felesleges a tarcsa, de ez a megol a tarcsafek baromira tul van lihegve. ezerfele keppen lehet egy bringan megserulni taknyolasnal, most miert pont ezt kell kiemelni?