mikor a Fejes célba ért még 20-25 métere volt a Havasnak.
https://www.facebook...&type=1
Érdekes, ezen a képen még nem látni. (Vagy a motoros az?
)
ivancso.isti módosította - 2014. május 19. - 20:59
mikor a Fejes célba ért még 20-25 métere volt a Havasnak.
https://www.facebook...&type=1
Érdekes, ezen a képen még nem látni. (Vagy a motoros az?
)
ivancso.isti módosította - 2014. május 19. - 20:59
Hat a szombat nem volt a Balaton Team napja! :/
Az idomeressel mindket versenyen (Velence, Kinok Kinja) sikerult valamit elrontani. (Velence kapcsan ezt csak hallottam)
De azt mondjuk nem ok mertek el, hogy a Kinok Kinjan a Havas abszolut 2. lett Fejes mogott 2, azaz ketto masodperccel. Egy eleg hegyes versenyen, 4km-s hegyi befuton. (Tigris csak harmadik.) Azert ez mar komoly... :/
valóban nem volt nagy napja a Balaton Teamnek a saját versenyükön sem (Velencén a Cube miatt), de majd Jani biztos elmeséli a blogjában a sztorit :-)
Hat a szombat nem volt a Balaton Team napja! :/
Az idomeressel mindket versenyen (Velence, Kinok Kinja) sikerult valamit elrontani. (Velence kapcsan ezt csak hallottam)
De azt mondjuk nem ok mertek el, hogy a Kinok Kinjan a Havas abszolut 2. lett Fejes mogott 2, azaz ketto masodperccel. Egy eleg hegyes versenyen, 4km-s hegyi befuton. (Tigris csak harmadik.) Azert ez mar komoly... :/
Valóban Havas lett a második, Tiger harmadik. Ez eléggé biztos, mert Tiger mondta.
Az időeredmény viszont szerintem sem stimmelhet, mivel Fejes szokás szerint egyéni időfutamban nyomta le a versenyt, van róla célfotó is, nincs senki mögötte. Utána következett valamennyivel a Havas-Makács-Vörös trió. És utána egy nagyobb sor.
Egyébként 5 km volt a befutó.
ivancso.isti módosította - 2014. május 19. - 20:25
Hat a szombat nem volt a Balaton Team napja! :/
Az idomeressel mindket versenyen (Velence, Kinok Kinja) sikerult valamit elrontani. (Velence kapcsan ezt csak hallottam)
De azt mondjuk nem ok mertek el, hogy a Kinok Kinjan a Havas abszolut 2. lett Fejes mogott 2, azaz ketto masodperccel. Egy eleg hegyes versenyen, 4km-s hegyi befuton. (Tigris csak harmadik.) Azert ez mar komoly... :/
http://apro.bikemag....t-l231485.html#
Mirage, szó szerint egy szemfényvesztő szett. Belépő kategória, de a részletek már inkább a magasabbra sorolt szetteket juttatják az ember eszébe.
Ultra Torque hajtókar, a régi kétforgáspontos campag fékek formavilága, javítható, sokat váltó mechanikás váltókarok (a quick shiftes xenonnal ellentétben kevésbé műanyag, és tényleg cserélhetőek az alkatrészei. Nomeg hátul lenyom 8 fokozatot egyszerre, elöl meg nem indexelt, szóval kiválóan párosítható duplával-triplával is akár.)
Ennyiért ez jó vétel.
>amúgy ezeknek a kommenteknek mi értelme van?
<
Vejne módosította - 2014. május 18. - 21:08
jó ez a hirdetés: http://www.jofogas.h...ti_16507589.htm mindjárt meg is veszem. főleg,mert jó áron van.
![]()
vannak még gyöngyszemek http://www.jofogas.h...er_15669788.htm
Rendkívüli, fantasztikus Colnago Master X Steel hétköznapi ... A színek valóban ki a világ ... A beállítás nagyon szép, gyönyörű, csak 2-3 hajó nagyon kis festmény, akkor alig látni needind szemét a lány
hogy is mondta a mester? "Nem hittem volna, hogy valami még feldob ma este, de ez a szuperprodukció, faszfej, Bootie Time, picsába"
http://road.cc/conte...speed-road-bike és érdekes módon belépő szintű országúti tesztje ismételten
jó ez a hirdetés: http://www.jofogas.h...ti_16507589.htm mindjárt meg is veszem. főleg,mert jó áron van.
![]()
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
teljesen jó hozzáa 10-es is, (az egyik bringámon pl 8-as tricolort hajtómű van 10-es szetthez)
Szerintem ő pont fordítva szeretné. Úgy is fog működni csak kistányéron az alsó három lánckeréken már súrolni fogja a nagytányért ha nem alátétezi ki.
A sebesség mindent megold.
Sziasztok!
Lehetséges jelenlegi 9-es rendszerű Tiagra országúti hajtásrendszerbe 2x10-es Tiagra hajtóművet integrálni? Sehol nem találtam 9-es, 175mm, 52/39-es hajtóművet (több német és angol webshop csak 10-est árul, itthon egyelőre három helyen sem találtam). Így adódik, hogy meg kellene próbálni 10-es hajtóművet integrálni...
Köszönöm!
teljesen jó hozzáa 10-es is, (az egyik bringámon pl 8-as tricolort hajtómű van 10-es szetthez)
használ vlki közületek után gyártott,tehát nem gyári look keo stoplit? mennyire használhatóak? nem törnek e? jobban kopnak,mint a gyári?
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Sziasztok!
Lehetséges jelenlegi 9-es rendszerű Tiagra országúti hajtásrendszerbe 2x10-es Tiagra hajtóművet integrálni? Sehol nem találtam 9-es, 175mm, 52/39-es hajtóművet (több német és angol webshop csak 10-est árul, itthon egyelőre három helyen sem találtam). Így adódik, hogy meg kellene próbálni 10-es hajtóművet integrálni...
Köszönöm!
Ezért a Japók olyan hajtóművet készítenek amit pontosa és fixen lehet be állítani!
Viszont a campa megoldása jobb.
A sebesség mindent megold.
Ezért a Japók olyan hajtóművet készítenek amit pontosa és fixen lehet be állítani! ![]()
"Zavar" helyett inkább "érdekel" egy adott műszaki megoldás miértje.
Az egész hajtómű axiális játékát a jobb oldali csésze-csapágy-rögzítő gyűrű hármasa határozza meg. A csészében fixen a csapágyat a kicsi bepattanó rögzítő-gyűrű tartja. Tehát ha betolom a jobb csészébe a hajtómű jobb karján fixen rögzített csapágyat a csészébe ott pont annyi hely marad, hogy a rögzítő bepattanjon akkor csak tizedekben mérhető mozgása marad. Ezután a bal oldali csészében lévő csapágy a rugó ellenében nekifeszül a bal karnak. Tulajdonképpen a bal oldal egy úszó illesztés mivel nem lehet minden középcsapágyházat pontosan 70 ill. 68 mm-re megmunkálni.
Mi lenne, ha bekerülne egy vékony alátét a hullámos mellé vagy egy vékony alátét a csésze menetére?
A sebesség mindent megold.