Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Országútikról mindent

* * * * - 3 votes

  • Please log in to reply
34362 replies to this topic

#8581
SokadikX

SokadikX

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 695 posts

Morgan Blue.    Olcsobb es jobb mint az Assos.    Mi az tok deo?


Úgy saccolom, az intim dezodorra gondolt. :)

#8582
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts

bocs, demár nem tudtam szerkeszteni...

 

ajánljatok zerge-krémet!

Assos-on kívül elég sokan gyártanak még ilyesmit, használ valaki mást?

"tök-deo-t" használ valaki? A tapasztalait megosztaná?

Morgan Blue.    Olcsobb es jobb mint az Assos.    Mi az tok deo?

0018651_morgan_blue_soft_chamois_cream_4



#8583
Andris_savaria

Andris_savaria

    read only

  • fórumtag
  • 2,189 posts

bocs, demár nem tudtam szerkeszteni...

 

ajánljatok zerge-krémet!

Assos-on kívül elég sokan gyártanak még ilyesmit, használ valaki mást?

"tök-deo-t" használ valaki? A tapasztalait megosztaná?

 


SOHA TÖBBET magyar országon!

Flickr


#8584
Andris_savaria

Andris_savaria

    read only

  • fórumtag
  • 2,189 posts

http://apro.bikemag....z-l238357.html#  ez micsoda? oké, a principia körülbelül dán, de hát nem gond. Viszont a váz...

 

Lapos, alacsony. Hosszú a tengelytávja. A kábelek a felsőcső tetején futnak.

 

Kicsit outi (patkófék, rövid benyúlással és szemre a mérethez képest meredek fejcső), kicsit CX (felsőcső tetején futó kábelek, hosszabb láncvilla) és kicsit trekking (hosszú tengelytáv, lapos építés)

ez a meredek Friszkói utcákra épült ;)


SOHA TÖBBET magyar országon!

Flickr


#8585
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,864 posts

"A Daytona agy, gyakorlatilag a porvédőben különbözik a Recordtól" :) azért van még néhány alkatrésze az agynak,amiben különbözik a recordtól. amúgy jó agy,csak ne írjanak marhaságokat róla.

Nos igen, ha másban nem, a tömegben biztos. Főleg a mostani, "dagadt" C agyakhoz képest. Ezek a kecsesebbek még könnyebbek voltak http://bit.ly/1mhDCJO



#8586
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

http://apro.bikemag....z-l238357.html#  ez micsoda? oké, a principia körülbelül dán, de hát nem gond. Viszont a váz...

 

Lapos, alacsony. Hosszú a tengelytávja. A kábelek a felsőcső tetején futnak.

 

Kicsit outi (patkófék, rövid benyúlással és szemre a mérethez képest meredek fejcső), kicsit CX (felsőcső tetején futó kábelek, hosszabb láncvilla) és kicsit trekking (hosszú tengelytáv, lapos építés)



#8587
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,390 posts

http://apro.bikemag....e-l238268.html#

 

ez tipikus campag... ha a robbantott ábrát nézzük.

 

"A Daytona agy, gyakorlatilag a porvédőben különbözik a Recordtól" :) azért van még néhány alkatrésze az agynak,amiben különbözik a recordtól. amúgy jó agy,csak ne írjanak marhaságokat róla.


  • Vejne likes this

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#8588
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,390 posts

http://apro.bikemag....e-l238268.html#

 

ez tipikus campag... ha a robbantott ábrát nézzük.

 

Egyébként, Donciccio, sikerült rájönnöm, hogy a hüvelykváltókarom letörése után vásárolt és kannibalizált jobbos fékváltókar micsoda is.. 1994-es Record. Tök aranyos, hogy az eladó "szerintem Mirage"-ként hivatkozott rá a levélben.

 

De a fékkar-váltókar része ugyanolyan, mint a 94-es recordnak (azon nem volt még lyuggatva a fékkar és a váltókar se, hanem alumíniumból egyben voltak, a fékkaron végig számos barázda) valamint a fékváltókar-testen csak annyi szerepel, hogy "carbon", a későbbi modelleknél már rajta állt a "BB system" felirat is, de az nem számít, mert ennek is golyóscsapágyas a belső mechanikája. Ugyan a későbbi Athena karokból is volt, ami hasonlóan nézett ki, de ott a fékkar formája már más volt, ráadásul azokon már szerepelt az "Athena" felirat. 1995 előtt ugyebár a campag nem tüntette fel a típusjelzést az alkatrészeken.

 

 

csak a recordnak szokott lenni csapágy az ergopowerben. ebből hamar ki lehet találni,h mi is az az alkatrész. :)


  • Vejne likes this

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#8589
Stukov

Stukov

    vendég

  • fórumtag
  • 33 posts

http://apro.bikemag....3-l238271.html#

 

 

Hogy lehet egy De Rosa-t így megalázni?


  • Vejne likes this

#8590
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

http://apro.bikemag....e-l238268.html#

 

ez tipikus campag... ha a robbantott ábrát nézzük.

 

Egyébként, Donciccio, sikerült rájönnöm, hogy a hüvelykváltókarom letörése után vásárolt és kannibalizált jobbos fékváltókar micsoda is.. 1994-es Record. Tök aranyos, hogy az eladó "szerintem Mirage"-ként hivatkozott rá a levélben.

 

De a fékkar-váltókar része ugyanolyan, mint a 94-es recordnak (azon nem volt még lyuggatva a fékkar és a váltókar se, hanem alumíniumból egyben voltak, a fékkaron végig számos barázda) valamint a fékváltókar-testen csak annyi szerepel, hogy "carbon", a későbbi modelleknél már rajta állt a "BB system" felirat is, de az nem számít, mert ennek is golyóscsapágyas a belső mechanikája. Ugyan a későbbi Athena karokból is volt, ami hasonlóan nézett ki, de ott a fékkar formája már más volt, ráadásul azokon már szerepelt az "Athena" felirat. 1995 előtt ugyebár a campag nem tüntette fel a típusjelzést az alkatrészeken.

 

Egyébként az 1993-as év volt még érdekes ErgoPower fronton, a Record-Chorus-Athena ugyanaz volt, talán az egyetlen olyan generációja a campag ergopowereknek, ami 500 gramm feletti tömeggel bír... (A műanyag mirage 8s karok 465 körül vannak, ezért tudtam olcsón postázni őket angliába. fél kilónál már nagyon lélektani-határt közelít a pk, fél kg alatt még tűrhető)

 

Egyébként érdekes ez a váltókar "kattanás" dolog, mert akitől a kannibalizált karom vásároltam, azt mondta, hogy "jó ez, erős", de érzetre eléggé gyenguszka-lágy, míg anno a 8s Mirage szabályosan ropogott. Az teljesen újjá volt építve belül, és néha váltás közben attól féltem, hogy eltörik a műanyag váltókar, akkora erővel lehetett csak kattintani vele.. :)

 

A 8s shimano felhasználóknak jó, hogy a 8s shimano karok nagyon tartósak. Meg a Claris (ST-2400) is teljesen vállalható alternatíva. Viszont, a 7700-es Dura helyettesítése ma már nehéz meló. 9S karokból újat nem nagyon kap már az ember DA-Ultegra szinten, és hiába néz ki vonzóan a 3500ös kar, azért tegye föl a kezét, aki egy 7700-es szettes bringára rátenne egy Sora váltókart... :\ :| : (


  • donciccio likes this

#8591
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

Hm. Ez miben nyilvánul meg? Nekem sajnos egy esés óta a jobbos campag karban a rugó "felpuhult", nem érezni annyira a fokozatokat, s ami még rosszabb, nagyon rázós úton van, hogy spontán elenged egy fokozatot, ami nem kellemes a térdnek.

 

Rob4-nél néztem a felújító-kitet (rugótartó kör plusz két rugó, 3500 ft) az megoldaná elvileg.

 

Sh-nál ezt CNC-s ismerősök szokták megoldani, vagy másik karból való transzplantáció? :|

Túl kell váltani vele, hogy felváltson.

Shimanonál veszel egy új kart.

 

melyik márka ez a hosszanti szálas fékbovdenház? vlhol láttam már ilyet én is,de már nem emlékszem,h hol. talán bbb lehet?

Nekem bbb van, de más márkából is.

 

már nem a 70-es,80-as években vagyunk. minden bovdenházban van teflon "szívószál". :D arra gondoltam,és sztem Jani is,h nem acél spirál van benne,hanem hosszanti,vékony acélhuzalokból áll. olyan,mint a váltóbovdenház,csak vastagabb.

Igen, arra gondoltam.


  • donciccio and Vejne like this


A sebesség mindent megold.

 


#8592
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts

ezt a klein bringát Vejne linkelete a bike porn topikba: http://www.retrobike...299436&start=20

 

a stucni,és a homlokcső tteje közt mi a fene az a gumiharangra hasonlító vlmi?

Szerintem az extrem alacsony fejcso miatt egy toldas. :)   K igenytelen megoldas. :)


  • donciccio likes this

#8593
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,390 posts

Jagwire is csinál, teflonszálak vannak benne hosszában, nekem bejött. :)

már nem a 70-es,80-as években vagyunk. minden bovdenházban van teflon "szívószál". :D arra gondoltam,és sztem Jani is,h nem acél spirál van benne,hanem hosszanti,vékony acélhuzalokból áll. olyan,mint a váltóbovdenház,csak vastagabb.


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#8594
ncc1701

ncc1701

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 580 posts

melyik márka ez a hosszanti szálas fékbovdenház? vlhol láttam már ilyet én is,de már nem emlékszem,h hol. talán bbb lehet?

Jagwire is csinál, teflonszálak vannak benne hosszában, nekem bejött. :)



#8595
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,390 posts

Tényleg, erre nem gondoltam. Létezik hosszanti szálas fékbovdenház is, én is azon gondolkozom, hogy kicserélem arra a váltóbovdenházaimat, bár szerintem a váltókarom van szétkopva, azért vannak gondjaim a váltással.

melyik márka ez a hosszanti szálas fékbovdenház? vlhol láttam már ilyet én is,de már nem emlékszem,h hol. talán bbb lehet?


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#8596
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,390 posts

Hm. Ez miben nyilvánul meg? Nekem sajnos egy esés óta a jobbos campag karban a rugó "felpuhult", nem érezni annyira a fokozatokat, s ami még rosszabb, nagyon rázós úton van, hogy spontán elenged egy fokozatot, ami nem kellemes a térdnek.

 

Rob4-nél néztem a felújító-kitet (rugótartó kör plusz két rugó, 3500 ft) az megoldaná elvileg.

 

Sh-nál ezt CNC-s ismerősök szokták megoldani, vagy másik karból való transzplantáció? :|

nekem is volt ilyen visszaváltás egy régi campa váltónál. igaz az alsó csöves váltókarral volt. kicsit talán erősebb rugókat építettek a campa hátsó váltóiba a kelleténél. :) 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#8597
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,390 posts

nem találtam megfelelő mennyiségű fékbovden házat itthon,ú.h. elmarad a kísérlet. majd jövő héten veszek. :)

vettem bovdenházat tegnap,és megtörtént a kísérlet. kicsit felemásra sikeredett. végül is müxik a fékbovdenház,de többet kell állítgatni a rugalmassága miatt. érdekes,h a 9-es rendszernél sokkal jobban működik a dolog. a 10-es,már nem szerette annyira ezt a megoldást. szerencsére találtam otthon új váltóbovdenházat,és azzal építettem vissza. plusz tettem a vázba is egy teflon betétet. az én bringámon a hátsó villában,egy fémcsőben, fut a váltó bovdene. ez is javított most a váltáson,de leginkább az új bovdenház segített. múlt évben,és idén eddig nem cseréltem váltóbovdenezést. ez most megtörtént,így minden faja lett. hiába: ezeket érdemes legalább évente lecserélni.   


Edited by donciccio, 2014. June 25. - 08:26.

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#8598
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,390 posts

ezt a klein bringát Vejne linkelete a bike porn topikba: http://www.retrobike...299436&start=20

 

a stucni,és a homlokcső tteje közt mi a fene az a gumiharangra hasonlító vlmi?


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#8599
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

Tényleg, erre nem gondoltam. Létezik hosszanti szálas fékbovdenház is, én is azon gondolkozom, hogy kicserélem arra a váltóbovdenházaimat, bár szerintem a váltókarom van szétkopva, azért vannak gondjaim a váltással.

Hm. Ez miben nyilvánul meg? Nekem sajnos egy esés óta a jobbos campag karban a rugó "felpuhult", nem érezni annyira a fokozatokat, s ami még rosszabb, nagyon rázós úton van, hogy spontán elenged egy fokozatot, ami nem kellemes a térdnek.

 

Rob4-nél néztem a felújító-kitet (rugótartó kör plusz két rugó, 3500 ft) az megoldaná elvileg.

 

Sh-nál ezt CNC-s ismerősök szokták megoldani, vagy másik karból való transzplantáció? :|


  • donciccio likes this

#8600
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

SIS: igy van.  Addig mindegy volt a valtobovden milyen, amig nem volt indexelt, mert igy is ugy is pontatlan volt. :)   Szoval SIS ota van az a haz szerkezet, ami.   Nem valtozik a hossza annyira a hajlitastol, vagy valami ilyesmi.

Tényleg, erre nem gondoltam. Létezik hosszanti szálas fékbovdenház is, én is azon gondolkozom, hogy kicserélem arra a váltóbovdenházaimat, bár szerintem a váltókarom van szétkopva, azért vannak gondjaim a váltással.


  • donciccio likes this


A sebesség mindent megold.