Mijaza nagypapakormány? Bajuszkormány? az sportos is tud ám lenni. A stucnit (ha menetes kormánycsapágya van) jól belepüfölitek a villanyakba, és máris hasalósabb lesz a testtartás
Donciccio is pont ezért kedveli a menetes rendszert, egyszerűbb a kormánymagasság finomállítása.
Teszem azt föl, hogy bajuszkormánya van 120-as 16fokos stucnival, no, ha azt jó mélyre letoljátok, akkor elég sportos lesz az üléspozíció.
Egy jobb országúti kormány-stucni-bandázs-fékkar kombó elég borsos áron szerezhető csak be.. Márpedig ezek mind fontosak. Ha túl rövid a stucni, ideges lesz az irányítás, meg rövidnek fogod érezni a vázat. Ha túl hosszú, lehet, hogy nagyon nyújtózkodnod kell majd. Ha a kormány nem elég széles, az kényelmetlen, és az irányítás is fölgyorsul, ha a bandázs csúszós, rossz fogású, nem tompítja az utat, az szimplán kellemetlen, ha meg a fékkar gyatra és nyeklik (a 2000 ft-os saccon valamiket szidja minden ismerősöm, mint a bokrot.. ) azzal a fékezést teszed tönkre, ami soha nem volt biztonságos.
Várj. És használd a bringát úgy, ahogy rendelkezésedre bocsájtják, sportos testtartással.
Egyébként a kardiorespiratorikus rendszered és izomzatod nem igazán foglalkozik azzal, hogy milyen kormánnyal mész. (NB: csak azért használtam a kardiorespiratorikus kifejezést, mert nem csak a keringést edzi a bringa, hanem a légzőrendszert is
szerintem
)
Edited by Vejne, 2014. July 22. - 18:45.