Erre a célra léteznek speciális olajok, azokat érdemes használni.
tudsz írni néhány fajtát? ebben nem vagyok otthon. vagy mit keressek?
donciccio módosította - 2014. szeptember 12. - 11:38
Erre a célra léteznek speciális olajok, azokat érdemes használni.
tudsz írni néhány fajtát? ebben nem vagyok otthon. vagy mit keressek?
donciccio módosította - 2014. szeptember 12. - 11:38
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Valoban szep a Colnago. De ezt tekerni ilyet mar nem igazan szabad max egy-egy unnepnapon.
ja. vlmi ilyesmi lesz. még ennek jobban utána nézek. azért lesz szétbombázva minden,mert ilyenkor jobban látni,h mit kell majd cserélni. néhány alkatrészt is szétszedek ilyenkor,és megkenem,felújítom őket.
Erre a célra léteznek speciális olajok, azokat érdemes használni.
A sebesség mindent megold.
http://apro.bikemag....al-l251028.html colnago,c record. szép. ![]()
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
az acélvázat belül 2-3 évente szoktad kezelni? érdemes kapnia egy olajos beöntést? :-)
ja. vlmi ilyesmi lesz. még ennek jobban utána nézek. azért lesz szétbombázva minden,mert ilyenkor jobban látni,h mit kell majd cserélni. néhány alkatrészt is szétszedek ilyenkor,és megkenem,felújítom őket.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Otlet, hogy ez mitol lehet? Nem emlekszem, hogy barmi forronak tamasztottam volna. No meg milyen forronak kell ehhez lennie annak a valaminek?
Mikrometeorit. Energetikus kozmikus részecske. Vagy rádlőttek ![]()
Mit érhet egy Victory szett?Mint a képen,de középcsapi és fém pedálklipsz is van hozzá

Hm, ha gorgo okozta volna, akkor gondolom nem az oldalan lenne a guminak ez.
Na mindegy, ha ez van, hat ez van.
én mentem már bele friss forró aszfaltba de az sem olvasztotta meg a gumit, csak ráragadtak a bazalt darabok. Az aszfaltozók pánik hangulatát meg sem emlitem.
Meg a nyaron, valamelyik tekeres elott eppen mar indulni keszultem, amikor elkezdett sziszegni a hatso. Gyorsan beraktam a masik kereket es mentem is. Most jutottam oda, hogy megnezzem, javitsam.
En meg ilyet nem lattam.
Megolvadt, vagy mi a fene??
A kulso "atlatszo" lett emiatt
A belson a lyuk igy nez ki. Es ragacsos az egesz.
Odakenodott a belso egy resze
Amugy nem lenne rossz allapotban a kulso (Pro 3 race) de inkabb egy regi, de meg hasznalhatoval raktam ossze, ez a lyuk tuti nem jo.
Otlet, hogy ez mitol lehet? Nem emlekszem, hogy barmi forronak tamasztottam volna. No meg milyen forronak kell ehhez lennie annak a valaminek?
Lehet megmarta valami. A görgő hengere nekem már olvasztotta ki a belsőmet.
A sebesség mindent megold.
Meg a nyaron, valamelyik tekeres elott eppen mar indulni keszultem, amikor elkezdett sziszegni a hatso. Gyorsan beraktam a masik kereket es mentem is. Most jutottam oda, hogy megnezzem, javitsam.
En meg ilyet nem lattam.
Megolvadt, vagy mi a fene??

A kulso "atlatszo" lett emiatt

A belson a lyuk igy nez ki. Es ragacsos az egesz.

Odakenodott a belso egy resze

Amugy nem lenne rossz allapotban a kulso (Pro 3 race) de inkabb egy regi, de meg hasznalhatoval raktam ossze, ez a lyuk tuti nem jo.
Otlet, hogy ez mitol lehet? Nem emlekszem, hogy barmi forronak tamasztottam volna. No meg milyen forronak kell ehhez lennie annak a valaminek?
télen majd úgyis szét kell szednem a bringám,egy nagyobb karbantartásra. akkor majd megnézem mennyi a tömege az én stucnimnak. sztem jó lehet,mert elég sok a könnyítés van rajta,és a keresztmetszete sem túl nagy.
az acélvázat belül 2-3 évente szoktad kezelni? érdemes kapnia egy olajos beöntést? :-)
Szép gép, kicsit tériszonyom támadt a nyeregmagasságtól
Nézegettem a Giant oldalait, mindenhol ez van: "Súly - Mennyi a kerékpár súlya? Gyakran feltett kérdés, amelyre a válasz nem egyértelmű, hisz a méréshez nincs egységes szabvány. A súly nagyban függ a vázmérettől, a felszereltségtől stb. A legbiztosabb inforációt a helyi szaküzlet tud adni."
hat valszeg ezert erzem tavolinak azt a kormanyt, de a tobbiek azt mondak, hogy igy lesz jo, es majd megszokom.
a sulya 10kg korul van (csupaszon), a szokasos giant filozofiat koveti - konnyu vaz, kozepszeru felszereltseg, ratyi es konehez kerekek. a kereken szvsz siman lehetne 1 kliot sporolni.
Egy inkább 11, mint 10 kg-s, tehát nem grammvitéz bringán cseréltem ma stucnit. Ez még a menetes villához való jószág, szóval kissé komplikáltabb, több alkatrész megmozgatását igénylő művelet a csere, mint az a-head verzió esetén. Meglepett, hogy a noname darabok kőkeményen kőnehezek. Tudom, hogy a quill műfajban nehéz 200 gr alá bemenni : http://www.thebikest...om/weights.html és az aranyárban mért titán Cinelli Grammo is alig könnyebb ennél, de egy kommersz 100mm-s kormányszártól kevesebbet vártam volna 355 grammnál :-) Tudom, persze a két véglet közt ott a jónevű és tényleg szép 3T http://www.planetx.co.uk/i/q/ST3TQUID/3ttt-quid-quill-stem, csak nehéz begyűjteni jó áron.
télen majd úgyis szét kell szednem a bringám,egy nagyobb karbantartásra. akkor majd megnézem mennyi a tömege az én stucnimnak. sztem jó lehet,mert elég sok a könnyítés van rajta,és a keresztmetszete sem túl nagy.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Szép gép, kicsit tériszonyom támadt a nyeregmagasságtól
Nézegettem a Giant oldalait, mindenhol ez van: "Súly - Mennyi a kerékpár súlya? Gyakran feltett kérdés, amelyre a válasz nem egyértelmű, hisz a méréshez nincs egységes szabvány. A súly nagyban függ a vázmérettől, a felszereltségtől stb. A legbiztosabb inforációt a helyi szaküzlet tud adni." ![]()
Egy inkább 11, mint 10 kg-s, tehát nem grammvitéz bringán cseréltem ma stucnit. Ez még a menetes villához való jószág, szóval kissé komplikáltabb, több alkatrész megmozgatását igénylő művelet a csere, mint az a-head verzió esetén. Meglepett, hogy a noname darabok kőkeményen kőnehezek. Tudom, hogy a quill műfajban nehéz 200 gr alá bemenni : http://www.thebikest...om/weights.html és az aranyárban mért titán Cinelli Grammo is alig könnyebb ennél, de egy kommersz 100mm-s kormányszártól kevesebbet vártam volna 355 grammnál :-) Tudom, persze a két véglet közt ott a jónevű és tényleg szép 3T http://www.planetx.co.uk/i/q/ST3TQUID/3ttt-quid-quill-stem, csak nehéz begyűjteni jó áron.
annyira nem rossz ez az ules... de banom, hogy eladtam a titan speci phenomot a montival. igazabol azert van meg rajta, mert nem akarok addig cserelgetni semmit se rajta, amig nem vagyok biztos abban, hogy marad a bringa. ha marad, akkor lehet egy nyereg meg egy kerekszett majd befigyel. a mostani montiba is rohadt nehez lenne.
tegnap jutottam eloszor ki vele terepre, meg igy magasabb kormannyal is erdekes volt lefele ereszedni egy ismeretlen terepen. ilyenkor alul fogjatok? ha felul fogom, csak tamaszkodok rajta, nem szeretnek pofaraesni, ha megdob vmi. nincs sok biztonsagerzetem a montis, "egy ujjal huzom a feket, a tobbivel meg kapaszkodok" utan.