Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34362 hozzászólás a témában

#7481
Sleek

Sleek

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 299 hozzászólás

Sziasztok szép napot. Lehet nem a megfelelő topicban írok de akkor bocsánat.

200-210ezer forint környékén milyen országúti bringákat ajánlanátok ?

Hobby bringás vagyok tehát inkább hosszabb homlokcsöves bringák tetszenek amire nem kell annyira rádőlni.

Tudom nem nagy összeg amit írtam de ennyit tudok áldozni. Ebből kell gazdálkodnom.

Az évek során úgy is cserélem amit kell.Inkább új bringákban gondolkodom elsősorban.

Több helyen ezt a bringát ajánlották

http://wilier-kerekp...er-montegrappa/

Sorával 200ezer ft 

 

Segítségeteket köszi 



#7482
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

http://apro.bikemag....t-l258803.html#

 

nna igen, amikor a szett még lánc, sor, kormánycsapágy, agyak, nyeregcső stb....-ből állt : http://bit.ly/1nW0KoZ


  • donciccio kedveli ezt

#7483
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

http://www.steel-vin...-bicycle-detail ez a váz elnevezése. :) nem a méretére utal,v vlmi.

Don: tudom. :D csak muris, hogy a "kompakt" modellből készült ekkora batár

btw: amióta megvan a fokozatmentesen állítható fejű nyeregcső, sokkal kényelmesebb lett az amúgy is jó nyergem.

 

Nem volt buta gyerek, aki kitalálta a ricnimentességet.


Vejne módosította - 2014. október 31. - 13:06

  • donciccio kedveli ezt

#7484
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.390 hozzászólás

http://www.lfgss.com...sations/257504/  kompakt? MI? a hajtókar nem az. a váz meg .. Kijön belőle 2 másik.

 

Hokedlit mellékel vajon az eladáshoz? 

 

http://www.lfgss.com...sations/257387/

 

Arrabonicus. A 105-ös gruppó nem hoz lázba, de a váz nagyon szép

http://www.steel-vin...-bicycle-detail ez a váz elnevezése. :) nem a méretére utal,v vlmi.


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#7485
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

http://www.lfgss.com...sations/257504/  kompakt? MI? a hajtókar nem az. a váz meg .. Kijön belőle 2 másik.

 

Hokedlit mellékel vajon az eladáshoz? 

 

http://www.lfgss.com...sations/257387/

 

Arrabonicus. A 105-ös gruppó nem hoz lázba, de a váz nagyon szép


Vejne módosította - 2014. október 31. - 13:00

  • donciccio kedveli ezt

#7486
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.390 hozzászólás

Erős vagy. :)

nagyon erősen sasoltam a közvetítést. :D


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#7487
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

tegnap: 55-13,60 perc,51,852 km. azért,ez úgy rendben van. 

Erős vagy. :)


  • donciccio kedveli ezt


A sebesség mindent megold.

 


#7488
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.390 hozzászólás

tegnap: 55-13,60 perc,51,852 km. azért,ez úgy rendben van. 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#7489
Tekergek

Tekergek

    🚲

  • fórumtag
  • 1.257 hozzászólás

Ebben a bringában van még valami, ami tetszik

 

Vejne, utállak. Tudod milyen nehéz ezekre nem olyanokat kiabálni hogy "SHUT UP AND TAKE MY MONEY!" :P


  • donciccio és Vejne kedveli ezt

#7490
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.390 hozzászólás

ano  jugendben 52/42 16-26(6 seb) ifiben 52/42 14-23(6 seb)  most  az lenne jó ha az ideális áttétel 53/44  12-17 (6 seb) lenne :D

na igen. a tesóm serdülőként 48/46-14-et hajtottak. nem volt váltó,meg ilyenek. aztán,ahogy fejlődtek,úgy kaptak jobb felszereléseket,meg ilyeneket. azt hiszem ifiben már volt váltó 2x5-6 sebességgel. érdekes volt hozzájutni jobb felszereléshez. egyrészt ugye aki csókos volt,az falábúként is jobb cuccokat kaphatott,másrészt voltak "felmérő" versenyek. pl.: időfutamon el kellett érni egy bizonyos átlagot. abban az időben már az is nagy szó volt,ha volt alu hajtóműved,vagy gyors záras kereked. a másik alternatíva a szárnyas anya volt. :) a szingós kerekek már nagyon nagy szónak számítottak.

legalábbis a tesóm így mesélte nekem. :D ő is a fradiban tekert,mint én.  

 

de mintha ezt már leírtam volna 1x. :D


donciccio módosította - 2014. október 30. - 11:11

  • SerpaPerec kedveli ezt

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#7491
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

http://apro.bikemag....ni-l258655.html

 

Ritchey WCS Logic II alukormány, sötétszürke, 44cm CC méret, 4000 ft volt karcmentesen, 252 gramm MÉRT tömeg
Pro Shimano LT Stucni, 110-es hossz, 26-os befogó, alumínium, 134 gramm mért tömeg, 2500 ft volt, plusz pp.

 

Oké, értem én, hogy a díszkarbon merevít, de ezeknek a cuccoknak nem kéne könnyűnek is lennie? Tele van a Planet-X oldala finishing kitből olyan olcsó kormányokkal és stucnikkal jó súlyban, hogy nem csodálom, ha néha-néha apróban felbukkan belőlük 1-1 darab.. A strada shallow drop kormányt meg akár el is fogadnám, még sosem volt kis ejtésű kormányom. :( :D Igaz, nem is hiányzott.

 

http://apro.bikemag....es-l258581.html

 

Azokat a Mavic felniket ismeri valaki? Mennyire erősek-stabilak? :)

 

http://apro.bikemag....ra-l258607.html

 

Ebben a bringában van még valami, ami tetszik: NEM REPARTO CORSE kerékszettel szerelt. :) egyébként kíváncsi vagyok, vajon mennyiért is adhatják oda boltban. Otthon is néha jóval alámennek a hirdetett árnak, ha bemegy vki vásárolni..


Vejne módosította - 2014. október 30. - 11:03


#7492
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.390 hozzászólás

múlt év augusztus-szeptember tájékán eljátszottam a gondolattal,h ha vennék egy új vázat,akkor az melyik lett volna. azt hiszem egy ilyen volt: http://apro.bikemag....az-l258603.html :) akkor még nem gondoltam,h lesz valóban egy Bianchi-m,de a méret táblázatok,és egyéb paraméterek miatt egy ilyen lett volna a jelölt. 

 

http://apro.bikemag....la-l258591.html ez meg egy igen könnyű,és szép villa. 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#7493
GT_Atee

GT_Atee

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.743 hozzászólás

Komárom-Esztergom megyei dombok közt a 53/39-12/27(10s) játszik nekem jól,ritkán használom a 27-et,de jól jön fáradás esetén vagy 10% felett.


GT-Atee

#7494
SerpaPerec

SerpaPerec

    vendég

  • fórumtag
  • 403 hozzászólás

ano  jugendben 52/42 16-26(6 seb) ifiben 52/42 14-23(6 seb)  most  az lenne jó ha az ideális áttétel 53/44  12-17 (6 seb) lenne :D



#7495
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

En fiatalon szopattam magam az 53/39-es hajtomuvel.  Mondjuk sok valasztas nem volt meg akkoriban, 52 lett volna meg, de az kb. nulla kulonbseg, az RSX kicsit kesobb jott, de az meg nagyon viccesen nezett ki.   (pedig mai fejjel, az tokeletes lett volna nekem)

53-on nagyon faraszto volt bringazni, 32-es tempot kellett tartani ahhoz, hogy 53/19 meg elfogadhato pedalfordulton porogjon.  (Az fel sem merult, hogy kistanyeron tekerjek sikon :)

Az 50/19-cel ez 2km/h-val lassabb tempora esik vissza, plusz a 23 helyett 25-os vegu sorral siman hasznalom az 50/21-et is, ez mar -5km/h az 53/19-hez kepest.

 

En nem erzem ugy, hogy pont azok az attetelek felelnek meg nekem, mint a profi versenyzoknek.    Vagy 120Wattal erosebbek nalam.

 

Roviden:  Az 50-es nagytanyer szuper dolog a nem tul eroseknek.

Nálam edzésen 53-39 11-28-cal a nyerő és 53/28-ba is szoktam váltani. :)


MJani01 módosította - 2014. október 29. - 17:58


A sebesség mindent megold.

 


#7496
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Az áttét-dologhoz sajna nem tudnék hozzászagolni. :\ Számomra az álom egy 50-38 lenne, hátul 12-26-os 11s sorral. :)

12-13-14-15-16-17-18-19-21-23-26

 

Most 53-39 van, hátul 13-26-os 10s sorral kombinálva, az 50-12 combosabb, mint az 53-13, és nekem az is bőven elég volt 80 körüli lejtőhöz, igaz, nem tekertem rá, csak a gravitációra bíztam a munkát a felsőcsőre feküdve. A 39-38 közt nem tudom, mennyire érezném a különbséget, a 39-es erre a síkságra kb. tökéletes, mászni szerintem érezhető lenne az 1 fogszám különbség.

 

És mivel gyenge vagyok, szükségem van a finom kiosztásra. :)

Ezt azzal egészíteném ki, hogy szigorúan outi gumimérethez.. Trekking gumimérethez (CX? Túraouti? 38mm-es külsők.) a 48-38 nagyon jó, hátul még a 14t-t is nagyon meg lehet hajtani. Ezért nem is látnám értelmét krossztrekkingen sem egy 11-32 sornak, inkább voksolnék 12-28-ra már akkor. 

 

Városi használatban outin a 39-17 a legáltalánosabb, nekem ez bőven elég a dinamikus közlekedéshez. Néhány debreceni FIXI (igen, fixi) van 52-14-gyel szerelve. Miért? Pécsre nem fogja eladni!

 

:)

 

Más: az RSX 110-es BCD-jű változata a 46-36-tal tényleg baba volt :) Aranyosan nézett ki. MJani ajánlotta még az ősi MTB hajtásokat (DX) amik szintén 110-es BCD, 5 csavaros rögzítéssel készültek, négyszögtengelyes kivitelben. Szép.

 

Donciccio pedig fölhívta a figyelmet arra is, hogy ez a 130mm-től kisebb BCD nem olyan újkeletű, anno a Campynak is voltak 116-os hajtókarjai, amikre 35t lánckerék szintén föltehető volt. (Meg úgy rémlik, Ofmega is készített talán 118-s bcd-vel hajtásokat.. van jó sok "szabvány", annyi szent)

 

Hátsó sorokból meg a régi shimano CX szettekhez adottak voltak "viccesek" a 11-19 kiosztással, meg egyesével való emelkedéssel, elöl olyan kistányérral, ami ma sorközepi hátsó lánckeréknek is beillik :D


Vejne módosította - 2014. október 29. - 14:37


#7497
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

En fiatalon szopattam magam az 53/39-es hajtomuvel.  Mondjuk sok valasztas nem volt meg akkoriban, 52 lett volna meg, de az kb. nulla kulonbseg, az RSX kicsit kesobb jott, de az meg nagyon viccesen nezett ki.   (pedig mai fejjel, az tokeletes lett volna nekem)

53-on nagyon faraszto volt bringazni, 32-es tempot kellett tartani ahhoz, hogy 53/19 meg elfogadhato pedalfordulton porogjon.  (Az fel sem merult, hogy kistanyeron tekerjek sikon :)

Az 50/19-cel ez 2km/h-val lassabb tempora esik vissza, plusz a 23 helyett 25-os vegu sorral siman hasznalom az 50/21-et is, ez mar -5km/h az 53/19-hez kepest.

 

En nem erzem ugy, hogy pont azok az attetelek felelnek meg nekem, mint a profi versenyzoknek.    Vagy 120Wattal erosebbek nalam.

 

Roviden:  Az 50-es nagytanyer szuper dolog a nem tul eroseknek.



#7498
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.390 hozzászólás

53-39 és 12-25 (10) , de a következő sor inkább 13-26 lesz, a 12 helyett kapok egy 18-ast, így az alsó 7 fokozat egyesével lépked majd. az ideális persze valami 13-27 lenne, ilyesmi felső hárommal: 21-24-27

nekem a 18-as nem létszükséglet. a télin most van,de amúgy a nyárin nem érzem hiányát. a könnyebb bicó jobban gurul. :) a télin viszont nem rossz,h van. ott is ellennék nélküle,de most ilyen sorom volt otthon. 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#7499
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

én itthon reálisabbnak tartanám előre egy 52-36-os hajtóművet,és hátulra pedig egy 11 fokozatú 12-27-es sort. sztem ilyen áttételekkel kéne itthon szerelni az új bringákat. ez mindenre elég lenne. 

nekem most hagyományosan 53-39 van elől,hátul meg 12-25-ös 10-es sor. ha váltanék 11 fokozatra,akkor elől maradna ugyanez,hátul meg az említett 12-27. 

ez az 50-34 sztem nem a legjobb megoldás hazai körülmények között. elöl a 16 fog különbség már sok. persze ez csak az én véleményem. :)

53-39 és 12-25 (10) , de a következő sor inkább 13-26 lesz, a 12 helyett kapok egy 18-ast, így az alsó 7 fokozat egyesével lépked majd. az ideális persze valami 13-27 lenne, ilyesmi felső hárommal: 21-24-27



#7500
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.390 hozzászólás

én itthon reálisabbnak tartanám előre egy 52-36-os hajtóművet,és hátulra pedig egy 11 fokozatú 12-27-es sort. sztem ilyen áttételekkel kéne itthon szerelni az új bringákat. ez mindenre elég lenne. 

nekem most hagyományosan 53-39 van elől,hátul meg 12-25-ös 10-es sor. ha váltanék 11 fokozatra,akkor elől maradna ugyanez,hátul meg az említett 12-27. 

ez az 50-34 sztem nem a legjobb megoldás hazai körülmények között. elöl a 16 fog különbség már sok. persze ez csak az én véleményem. :)


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A