Vázfronton nálam is dilemma van... (milyen meglepő.. hahahaha)
Van a városban egy eladó Cannondale Six13 team vázas fekete outi. 5600 fékek-fékváltókarok-hátsó váltó, Si kancsós hajtókar, Dura 7700es agyakra fuzott "sokküllős" kerékszett.
A váz szerintem 2007es lehet, fekete az egész, fehér grafikával. Méretre természetesen 58as, hogy kísértsen.
Az egész cucc így kerül 185-be. Mennyire kockázatos ez? Első nagy felindulásra sikeresen összekevertem a vázat a SystemSix-szel, aztán rájöttem, hogy ez "csak egy six13". Ragasztva van ez is, meg hegesztve.
BÁrkinek véleménye-tapasztalata a vázról-szettről, szívesen olvasnám-venném.
Még egy kérdés: az oktás 9-es százötös szett ("sárga") cuccairól.. Mennyire tartósak azok a fékváltók-váltók-sorok-láncok?
ezek jó amatőr hülyeségek most részemről, de sajna, nem tudom, mit lépjek.. Mert a Six13-as pali "kereskedő" (lomis..) van vagy 10-20 eladó bringája, s akár "csere-bere-beszámítás" dolgokba is belemenne... >hogy kevesebb vesződés legyen..<
Mennyivel lehet jobb a Six13 váz a La Triestinánál? Mennyivel jobb az a 105-ös szett az Si hajtással, mint a Veloce-Centaur UltraTorque-shift rsz?
És, nagy update.nek számítana 8s campáról az oktalinkes 9-es 105-re áttérni? Mégiscsak van ma is sora, ami 9s..
a 9-es 105-ös ugyan könnyebb,mint a 8-as,de sztem nem annyira tartós. persze ez csak az én véleményem,és csak egy hátsó váltó alapján mondom ezt. szóval nem biztos,h így van. nekem volt egy 9-es 105-ös hátsó váltóm,és kb 1 év alatt elég szépen amortizálódott. a görgői nagyon koptak,és a váltó is szépen lógott egy év használat után.

Sign In
Create Account

Back to top





