Hát szerintem ha kitudja milyen és mennyit futott 6600-as váltás és fék szettet kapsz 45-50 körül, akkor már jobb ajánlat ennél kb. ugyanennyiért a zsírúj, dobozos 10-es 105 mert az egyszerűen jobban működik. De a 6700-es ultegra is megáll 70-80 körül. Én pl. azért váltottam csak mert 30.000 km után már nem volt annyira kattanós a váltás, szóval számít, hogy mennyit futott cuccokról van szó. Másrészt az újabb generációnak vannak egyéb előnyei is, pl az állítható fékkar távolság, amit az tud csak igazán értékelni akinek okozott már fejtörést az, hogy akkor most kényelmesre lövi-e be a fékváltókart vagy olyanra, ahol alsó fogásból eléri rendesen a fékkart. Ezeknél az újabb szetteknél nincs ilyen gond. Érdekes, de érzésre nekem ezek az új fékváltók hosszabbak, a régin a felső hajlat szerintem közelebb volt, ezért kb ugyanolyan fékváltó beállítást én hosszabbnak érzek az újabbaknál.
A kidolgozás minősége és az ergonómia szerintem nem lett jobb az újabb generációkkal. az újabbak nekem baltával faragottak egy régi 10-es Duar ace-Ultegra-105 után. Az újabbaknál a mechanika alulról gyakorlatilag védtelen, de ezzel állítólag nincs gond. Könnyebb is befújni ide néha ezt-azt (WD40, aztán zsírspray évente 1szer).
Az meg, hogy nincs előttem a váltóbowden... Addig nem zavart ameddig volt, de most már zavarna ha lenne újra.
a komplett új 11-es szett meg számomra nem alternatíva mert tele vagyok 10-es dolgokkal amiket lehasználok ameddig megvannak. 11-es szettet majd új bringával fogok venni, kerékkel, mert ott az is fontos a széles sor miatt (bár pont 11 kompatibilis a kerekem, de azon is látszanak már a km-ek) Ezt a befektetést nekem még pont megérte ez a szett, ezzel még elvagyok egy ideig aztán mindenből új jön

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





