itt nem értem a poént.
Bákó
http://www.dirtbike....stem-six-216173
system six 86ezer ft, váz-villa-fejcsapágy és BB30-BSA átalakító. Mi ez, ha nem legjobb vétel?
http://www.dirtbike....t-kronos-214359
valszeg 130mm hátsó papucstáv (az alsócsöves bowdenvezetőkből ítélve..) 0.9-0.6 változó falvastagságú csövek, kiváló tájváni Giant minőség.
Remek cuccok, na. "szomszédból"
precíziós energiaitalos Vlaschka néven keress.
http://www.amazon.co...s/dp/B003UWA4PQ
alapvetően az a cseresznye, hogy nem fordítva akarod mert arra is láttam már példát, hogy valaki 29.4-es nyeregcsövet szeretett volna 27.2-es nyeregcsövet fogadó vázba tuszkolni.
"képzeld el"
Edited by Vejne, 2014. November 29. - 09:14.
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni! Létezik-e olyan átalakító, amivel az 1"-os villámat az 1-1/8-os vázba szerelhetem?
Előre is köszi!
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
btw, "nyalánkság", mikor szóba került a kerékkiegyensúlyozás, fölnéztem weightweenie fórumra, és ott is találtam friss balanszírozós topikot, ahol ismerős néven ismerős avatárú kommentelő tett be ismerős képeket.
Kicsi a világ.
a kerék teljesen egyensúlyban van. néhány M6-os lapos alátétet tettem a szelepre,és egy szelepanyával lefogattam egy kicsit. ez a télimbe készült kerekem,amibe a suntour xc pro agy került. nagyon szépen forog. sajnos most ismét lett ilyen "hülyeségekre" időm. szerdán elbocsájtottak a volt munkahelyemről. talán most nem annyira kilátástalan a helyzetem,mint ennek előtt,de attól még nem jó a dolog. megpróbálok vlmi kerékpárboltban elhelyezkedni,ha tudok. jó volna megint olyasmivel foglalkoznom,amit szeretek is.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
a kerék kiegyensúlyozását én így oldottam meg:
még nem jutott eszembe ennél 1xűbb megoldás.
Edited by donciccio, 2014. November 28. - 12:35.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
http://tuttibringa.h...kerekpar-detail
http://tuttibringa.h...-ultegra-detail
annak aki bringát akar karira.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
A 4szögtengelyes Record hajtómű tutira nincs 894 gramm, talán akkor ha hozzáadják a középcsapágy tömegét is. Csak átfutottam ezt a tesztet, nem tudom hogy csinálták, de én csak ugyanolyan q-faktorú szetteket hasonlítottam volna össze.
Az összesnél hozzáadták a BB csapágy tömegét, az egész rendszer tömegét nézték.
http://www.retrobike...p?f=47&t=312145
I...
Hajlítsd meg, taposd bele, nyeklődjön
Kellemes látni, hogy az Ultegra mennyire jól teljesített a relatíve alacsony ára ellenére
A 4szögtengelyes Record hajtómű tutira nincs 894 gramm, talán akkor ha hozzáadják a középcsapágy tömegét is. Csak átfutottam ezt a tesztet, nem tudom hogy csinálták, de én csak ugyanolyan q-faktorú szetteket hasonlítottam volna össze.
Hajlítsd meg, taposd bele, nyeklődjön
Kellemes látni, hogy az Ultegra mennyire jól teljesített a relatíve alacsony ára ellenére
melyikben van a century grey? azt letöltném
2004-2005-2006
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
http://apro.bikemag....ka-l262489.html
sajnos, mivel a rugófeszesség-állító csavar "rossz helyen" van, így ez a szett egy "pszeudobargain".
Régi fajta 9-s rendszer, aminek a bowdenhúzása nem kompatibilis a későbbi rendszerekkel. Sajnos. Egyébként az első váltó ketrece alapján is azt mondanám, 2000-es a szett, és nem 2001-es. Mert 2 évig "gyártották" a Daytonát (pontosabban ugyanazok a cuccok 99-ben még Athena, egy évre rá Daytona névre voltak matricázva, aztán 2002-től már Centaur néven futottak, de maga a szett ugyanaz. )
És a 2001-es évben jött ki a 10s Daytona szett, valamint az átdolgozott geometriájú hátsó váltóval készített 9s szett. Tömegre van kb. 11-12 gramm különbség az újabb változat javára, plusz, más arányban mozog a váltó a bowdenhúzásra, a váltókar is más mennyiségben "ránt" klikkenként a kábelen.
Bár pont azért "keresnek" sokan Centaur-Daytona-Velocse vonalat, mert téli bringára, aktív használatra tennék a cuccokat, nyúzni. Az ilyen állapotú szetteket meg nem szeretik nyüstölni, mégakkor sem, ha "csak egy százötös szintű cucc"-ról van szó.
https://www.dropbox....lsEBp4m9Za?dl=0 összeszedtem 1-2 katalógust, ha valakit érdekel. 99-07.
Érdekes állatfaj a 10s karbon négyszögtengelyes hajtókar
melyikben van a century grey? azt letöltném
http://apro.bikemag....ka-l262489.html
sajnos, mivel a rugófeszesség-állító csavar "rossz helyen" van, így ez a szett egy "pszeudobargain".
Régi fajta 9-s rendszer, aminek a bowdenhúzása nem kompatibilis a későbbi rendszerekkel. Sajnos. Egyébként az első váltó ketrece alapján is azt mondanám, 2000-es a szett, és nem 2001-es. Mert 2 évig "gyártották" a Daytonát (pontosabban ugyanazok a cuccok 99-ben még Athena, egy évre rá Daytona névre voltak matricázva, aztán 2002-től már Centaur néven futottak, de maga a szett ugyanaz. )
És a 2001-es évben jött ki a 10s Daytona szett, valamint az átdolgozott geometriájú hátsó váltóval készített 9s szett. Tömegre van kb. 11-12 gramm különbség az újabb változat javára, plusz, más arányban mozog a váltó a bowdenhúzásra, a váltókar is más mennyiségben "ránt" klikkenként a kábelen.
Bár pont azért "keresnek" sokan Centaur-Daytona-Velocse vonalat, mert téli bringára, aktív használatra tennék a cuccokat, nyúzni. Az ilyen állapotú szetteket meg nem szeretik nyüstölni, mégakkor sem, ha "csak egy százötös szintű cucc"-ról van szó.
https://www.dropbox....lsEBp4m9Za?dl=0 összeszedtem 1-2 katalógust, ha valakit érdekel. 99-07.
Érdekes állatfaj a 10s karbon négyszögtengelyes hajtókar
http://apro.bikemag....3-l262041.html#
pár hete említette, hogy lesz egy ilyenje 195 körül 105-tel, da7700-es agszettre fűzött kerékszettel.
Múlt hét végén anyámnak mutogatta is, sajna én pont nem arra voltam
Kérdés: ez a váz, mennyire örvend jó hírnévnek, mennyire jó ez a hibrid alu-karbon vázmegoldás, kb. milyen évjáratú lehet a cucc? A Revomagon volt cikk egy hasonló "öszvérről", de az a SystemSix, nem Six13. Ami érdekelne még, hogy a hajtókar mennyire számít eltalált-rendszerintegrált konstrukciónak.
Mivel az eladó akár vázcsereberébe is belemenne.. S tényleg nagyon szép a cucc..
Edited by Vejne, 2014. November 24. - 19:45.
Azon és a DA-n is üregeltek a tányérok, nem? : ) Szép szeletőszett
Azon és a DA-n is üregeltek a tányérok, nem? : ) Szép szeletőszett
Igen, de ki tudja mit ügyeskedett a DA tányérokkal a shimano. Az ultegra tányérjai bármelyik normál hajtóműre jók és az ultegrára is jó bármelyik normál tányér, de mindkét esetben elég hülyén néz ki.
A sebesség mindent megold.
Elgondolkoztam rajta.
Csak az a kérdés, hogy jó-e a 6700-es ultegra hajtóművemre.
Azon és a DA-n is üregeltek a tányérok, nem? : ) Szép szeletőszett
MJani és a többi favágó figyelmébe: http://apro.bikemag....em-l262191.html
Elgondolkoztam rajta. Csak az a kérdés, hogy jó-e a 6700-es ultegra hajtóművemre.
A sebesség mindent megold.