Ezek a videók a szombatiról nagyon meghozták a kedvem a versenyzéshez, most hogy pár hónapja rendesen edzek, edzővel meg minden. Ja nem, nem hozta meg a kedvem
Jobbulást minden érintettnek.
Ezek a videók a szombatiról nagyon meghozták a kedvem a versenyzéshez, most hogy pár hónapja rendesen edzek, edzővel meg minden. Ja nem, nem hozta meg a kedvem
Jobbulást minden érintettnek.
Nem. A jobb alsó sarokban a kis fogaskeréknél a lejátszási sebességet ha kisebbre veszed sokkal jobban látni, már a vonal előtt jóval megcsúszik. De először a hátsó kerék szitál, csúszik el egy kicsit jobbra, inkább azért esik el. Aztán fel is engedi a hátsót de az elsőt még szerintem húzhatja. A vonal meg még jobban csúszhat.
Országútim nincs, egy vékony slick gumis tárcsafékes trekkinggel megyek városban, hétvégén montizom. A montihoz képest fényévekkel előbb megcsúszik, veszti el a tapadását a vékony slick gumi ha nem vigyázok a fékkel. Ez nagyon meglepett a montiról átülve. A csóka a versenyen kanyarban bedőlve volt, hatalmas tempónál, gondolom meglátta a bukást és megrántotta a féket. Csúnya eset, az biztos.
De igen. Ismerem a csókát. A hátulja elment, megfogta, aztán az eleje ment el a vonalon. Ha a hátulja elmegy akkor nincs gond, lásd dh versenyzők.
Egyébként semmi baja nem lett, mert kicsúszta az esést.
A sebesség mindent megold.
Nem. A jobb alsó sarokban a kis fogaskeréknél a lejátszási sebességet ha kisebbre veszed sokkal jobban látni, már a vonal előtt jóval megcsúszik. De először a hátsó kerék szitál, csúszik el egy kicsit jobbra, inkább azért esik el. Aztán fel is engedi a hátsót de az elsőt még szerintem húzhatja. A vonal meg még jobban csúszhat.
Országútim nincs, egy vékony slick gumis tárcsafékes trekkinggel megyek városban, hétvégén montizom. A montihoz képest fényévekkel előbb megcsúszik, veszti el a tapadását a vékony slick gumi ha nem vigyázok a fékkel. Ez nagyon meglepett a montiról átülve. A csóka a versenyen kanyarban bedőlve volt, hatalmas tempónál, gondolom meglátta a bukást és megrántotta a féket. Csúnya eset, az biztos.
jaja, én is kb így látom, de valahogy olyan fura volt, hogy szinte kiesett alóla az eleje.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Nem. A jobb alsó sarokban a kis fogaskeréknél a lejátszási sebességet ha kisebbre veszed sokkal jobban látni, már a vonal előtt jóval megcsúszik. De először a hátsó kerék szitál, csúszik el egy kicsit jobbra, inkább azért esik el. Aztán fel is engedi a hátsót de az elsőt még szerintem húzhatja. A vonal meg még jobban csúszhat.
Országútim nincs, egy vékony slick gumis tárcsafékes trekkinggel megyek városban, hétvégén montizom. A montihoz képest fényévekkel előbb megcsúszik, veszti el a tapadását a vékony slick gumi ha nem vigyázok a fékkel. Ez nagyon meglepett a montiról átülve. A csóka a versenyen kanyarban bedőlve volt, hatalmas tempónál, gondolom meglátta a bukást és megrántotta a féket. Csúnya eset, az biztos.
xclajos módosította - 2020. július 14. - 01:54
pusztán kíváncsiságból kérdezem, mivel szinte semmi tapasztalatom országútizás terén:
itt a balról érkező, aki 4:20-nál esik, ő "ügyetlen", vagy az oúti gumik ennyire nem fognak fékezéskor? kb úgy néz ki, mintha az első(!!) kereke csúszott volna ki alóla. ilyet montival aszfalton még sosem láttam...
A vonalon csúszott ki az első kereke.
A sebesség mindent megold.
pusztán kíváncsiságból kérdezem, mivel szinte semmi tapasztalatom országútizás terén:
itt a balról érkező, aki 4:20-nál esik, ő "ügyetlen", vagy az oúti gumik ennyire nem fognak fékezéskor? kb úgy néz ki, mintha az első(!!) kereke csúszott volna ki alóla. ilyet montival aszfalton még sosem láttam...
https://youtu.be/KtQ79SL_JAE?t=260
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
A mai verseny nagyon durva bukassal ert veget. Vagy 50-en buktak, 19 embert mentok lattak el. Az rengeteg.
Nagyon belejottem, ma is van premier! 5 perc mulva, egesz pontosan.
Ma este 21 orakor Makacs Gabor "Tigris" Everesting filmem bemutatoja a youtube-on.
Gyertek, nezzetek!
https://youtu.be/fnlwuwuyAik
Jó hangulatú riport, szimpatikus az alany is. Jószívvel nyomtam rá egy like-ot.
már el is felejtettem milyen baró 55-el megérkezni Vácra észak felől a 2-es (ott hibátlan minőségű) úton
a trip többi részén sajnálatos módon azon kellett tanakodnom, hogy a magyar aszfaltot miből szarhatják? biztos megvan a szakértelem? vagy a magyar közútnál úgy érezhetik, hit kérdése a dolog? vagyis marad a csodavárás: 1000 éve tudjuk hogy normális útalap nélkül nem lesz lófaszse, de ők kitartóan reménykednek, hátha majd most és tesznek egy újabb próbát arra, mit tud az összesepert homok, por, megáll e rajta tartósan a szurok. gyanítom hogy olvasatlanul hever a szakkönyvtárukban a "Beton szerepe az útalap készítésben" című alapmű
Egyedul csak srambol talalok normalisabb kiosztasu 11-28-as 11-es fogsort. Ez a kulonbseg a shimano sram kozt:
sram: 11-12-13-14-15-16-17-19-22-25-28 shimano: 11-12-13-14-15-17-19-21-23-25-28Szoval csak sram PG1130-bol es PG1170-bol talaltam ilyen kiosztassal. Erdemes a 1170-et venni? Vagy erdmes sram fogsort venni? A suly nem izgat, lehet par grammal nehezebb. Aszem acel a kazetta test, legalabbis remelem. Keresgeltem, de szinte semmit sem talaltam a tartossagukrol ezeknek. Ja, meg ugye jo lesz hozzaa shimano lanc?
még tán miche lehet
csak az meg úgy hírlik nem a tartósságáról nevezetes
szerintem az a shimanoval egyezik (illetve a csrs3 11/28 nincs a pdf-ben meg nem is találom de ált egyformák szoktak lenni a drágábbal csak anyagban meg tömegben más)
Igaz. A Sunrace 11-32-je ami igazán jó. Összekevertem azzal.
MJani01 módosította - 2020. június 13. - 12:31
A sebesség mindent megold.
A sunrace is ugyanezt a kiosztást használja.
szerintem az a shimanoval egyezik (illetve a csrs3 11/28 nincs a pdf-ben meg nem is találom de ált egyformák szoktak lenni a drágábbal csak anyagban meg tömegben más)
http://www.sunrace.c...ad 11-Speed.pdf
Bikertigger módosította - 2020. június 12. - 23:11
Egyedul csak srambol talalok normalisabb kiosztasu 11-28-as 11-es fogsort. Ez a kulonbseg a shimano sram kozt:
sram: 11-12-13-14-15-16-17-19-22-25-28 shimano: 11-12-13-14-15-17-19-21-23-25-28Szoval csak sram PG1130-bol es PG1170-bol talaltam ilyen kiosztassal. Erdemes a 1170-et venni? Vagy erdmes sram fogsort venni? A suly nem izgat, lehet par grammal nehezebb. Aszem acel a kazetta test, legalabbis remelem. Keresgeltem, de szinte semmit sem talaltam a tartossagukrol ezeknek. Ja, meg ugye jo lesz hozzaa shimano lanc?
A sunrace is ugyanezt a kiosztást használja.
A sebesség mindent megold.
sram: 11-12-13-14-15-16-17-19-22-25-28 shimano: 11-12-13-14-15-17-19-21-23-25-28Szoval csak sram PG1130-bol es PG1170-bol talaltam ilyen kiosztassal. Erdemes a 1170-et venni? Vagy erdmes sram fogsort venni? A suly nem izgat, lehet par grammal nehezebb. Aszem acel a kazetta test, legalabbis remelem. Keresgeltem, de szinte semmit sem talaltam a tartossagukrol ezeknek. Ja, meg ugye jo lesz hozzaa shimano lanc?
blash módosította - 2020. június 12. - 19:37
A kormány állásából kiindulva ez nem taktika szerintem, hanem csak ez a stucni volt kéznél... Az én kérdésem inkább az, hogy mennyire kényelmes, használható ezzel a kormányszöggel.
Én 40-es stucnihoz vágnám, még jól jöhet.
És az alá mondjuk 2 mm-rel, de egyes speckó rózsák felül ülnek rá a villanyakra, mondjuk ehhez még jó is lehet a 35 magas szár + 5-ös távtartó felülre, és akkor az is valószínűleg jó lesz. Én egyszer bénáztam a fűrészeléssel, és mivel ferdén ment a vágás, rövidebb lett a végeredmény, elég idegesítő, de még mindkér csavar olyan helyen szorít, ahol van anyag... szóval inkább kis tartalékkal vágom, és köszörülök. Tudom, lenne sablon hozzá, de amennyi villanyakat én vágok, ahhoz nem veszek. Ja, és ha beütős a rózsa, én épp csak pár mm-re ütöm le, mondjuk max 5.
blash módosította - 2020. június 08. - 01:44