es mi ez a hajtomu? me' lyukas a csillag egyik szara? mekkor ez a legkisebb tanyer? megannyi kerdes...
Gondolom 24-es valamelyik mtb hajtóműről átrakva.
es mi ez a hajtomu? me' lyukas a csillag egyik szara? mekkor ez a legkisebb tanyer? megannyi kerdes...
Gondolom 24-es valamelyik mtb hajtóműről átrakva.
A sebesség mindent megold.
a betyár mindenit - mondaná a legkedveltebb közeli ötéves rokonom, hogy ez a remek campa cucc testközelbe került ezzel a szuperstücnivel
bolha.testbike.hu/apro/orbea-mitis-euskaltel-team-alu-carbon---full-campa-374222
a betyár mindenit - mondaná a legkedveltebb közeli ötéves rokonom, hogy ez a remek campa cucc testközelbe került ezzel a szuperstücnivel
https://bolha.testbi...ll-campa-374222
mondjuk egy felújító készletet vehetett volna hozzá. meg a zsírt is kihagyta belőle az összeszerelésnél.
https://www.youtube....h?v=dyfdUTDuuQE
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Mar nem tudom, hogy melyik hirnel ideztek azt, hogy a hatulrol inditott profibbak azert probaltak meg a legelso lejton elol menni (amigy volt me'g tobb lejto?), mert pont ettol tartottak, hogy eses lesz. Mongyuk mindezt ezt egy amatornek nevezett versenyen :DDagree. tipikus hátsó kerék blokkolás. sajnos én ezeket a versenyeket sosem értettem. egyrészt semmi kedvem nincs a még mindig legalább egyhavi fizetést érő bicóm állapotát kockáztatni (akár az én hibámból). másrészt mit kap az első? egy kulacsot körülbelül. a második meg egy belsőt? szóval ez nem futóverseny, ahol semmi esély hogy leamortizáld a méregdrága cipődet, itt kb csak 10%-ban múlik rajtad hogy ép bringával végződik-e a kaland. olvasom hogy a profik hátulról rajtoltak, ezért "fénysebességgel" igyekeztek az első (kb 3-4%-os) emelkedőn felérni. tulképpen minek siettek? ha iszonyat profik akár az utolsó körben is bárkit utolérnek, nem?
Edited by blash, 2020. July 15. - 00:32.
Semmi köze nem volt a vonalhoz...erőset fékezett a hátsó blokkolt, megcsúszott oldalra, majd betapad, és visszacsap, ez zajlik le tizedmásodperc alatt, ilyen tempónál ez kb. védhetetlen.
agree. tipikus hátsó kerék blokkolás. sajnos én ezeket a versenyeket sosem értettem. egyrészt semmi kedvem nincs a még mindig legalább egyhavi fizetést érő bicóm állapotát kockáztatni (akár az én hibámból). másrészt mit kap az első? egy kulacsot körülbelül. a második meg egy belsőt? szóval ez nem futóverseny, ahol semmi esély hogy leamortizáld a méregdrága cipődet, itt kb csak 10%-ban múlik rajtad hogy ép bringával végződik e a kaland. olvasom hogy a profik hátulról rajtoltak, ezért "fénysebességgel" igyekeztek az első (kb 3-4%-os) emelkedőn felérni. tulképpen minek siettek? ha iszonyat profik akár az utolsó körben is bárkit utolérnek, nem?
A vonalon csúszott ki az első kereke.
Semmi köze nem volt a vonalhoz...erőset fékezett a hátsó blokkolt, megcsúszott oldalra, majd betapad, és visszacsap, ez zajlik le tizedmásodperc alatt, ilyen tempónál ez kb. védhetetlen.
Ezek a videók a szombatiról nagyon meghozták a kedvem a versenyzéshez, most hogy pár hónapja rendesen edzek, edzővel meg minden. Ja nem, nem hozta meg a kedvem
Jobbulást minden érintettnek.
Nem. A jobb alsó sarokban a kis fogaskeréknél a lejátszási sebességet ha kisebbre veszed sokkal jobban látni, már a vonal előtt jóval megcsúszik. De először a hátsó kerék szitál, csúszik el egy kicsit jobbra, inkább azért esik el. Aztán fel is engedi a hátsót de az elsőt még szerintem húzhatja. A vonal meg még jobban csúszhat.
Országútim nincs, egy vékony slick gumis tárcsafékes trekkinggel megyek városban, hétvégén montizom. A montihoz képest fényévekkel előbb megcsúszik, veszti el a tapadását a vékony slick gumi ha nem vigyázok a fékkel. Ez nagyon meglepett a montiról átülve. A csóka a versenyen kanyarban bedőlve volt, hatalmas tempónál, gondolom meglátta a bukást és megrántotta a féket. Csúnya eset, az biztos.
De igen. Ismerem a csókát. A hátulja elment, megfogta, aztán az eleje ment el a vonalon. Ha a hátulja elmegy akkor nincs gond, lásd dh versenyzők.
Egyébként semmi baja nem lett, mert kicsúszta az esést.
A sebesség mindent megold.
Nem. A jobb alsó sarokban a kis fogaskeréknél a lejátszási sebességet ha kisebbre veszed sokkal jobban látni, már a vonal előtt jóval megcsúszik. De először a hátsó kerék szitál, csúszik el egy kicsit jobbra, inkább azért esik el. Aztán fel is engedi a hátsót de az elsőt még szerintem húzhatja. A vonal meg még jobban csúszhat.
Országútim nincs, egy vékony slick gumis tárcsafékes trekkinggel megyek városban, hétvégén montizom. A montihoz képest fényévekkel előbb megcsúszik, veszti el a tapadását a vékony slick gumi ha nem vigyázok a fékkel. Ez nagyon meglepett a montiról átülve. A csóka a versenyen kanyarban bedőlve volt, hatalmas tempónál, gondolom meglátta a bukást és megrántotta a féket. Csúnya eset, az biztos.
jaja, én is kb így látom, de valahogy olyan fura volt, hogy szinte kiesett alóla az eleje.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Nem. A jobb alsó sarokban a kis fogaskeréknél a lejátszási sebességet ha kisebbre veszed sokkal jobban látni, már a vonal előtt jóval megcsúszik. De először a hátsó kerék szitál, csúszik el egy kicsit jobbra, inkább azért esik el. Aztán fel is engedi a hátsót de az elsőt még szerintem húzhatja. A vonal meg még jobban csúszhat.
Országútim nincs, egy vékony slick gumis tárcsafékes trekkinggel megyek városban, hétvégén montizom. A montihoz képest fényévekkel előbb megcsúszik, veszti el a tapadását a vékony slick gumi ha nem vigyázok a fékkel. Ez nagyon meglepett a montiról átülve. A csóka a versenyen kanyarban bedőlve volt, hatalmas tempónál, gondolom meglátta a bukást és megrántotta a féket. Csúnya eset, az biztos.
Edited by xclajos, 2020. July 14. - 01:54.
pusztán kíváncsiságból kérdezem, mivel szinte semmi tapasztalatom országútizás terén:
itt a balról érkező, aki 4:20-nál esik, ő "ügyetlen", vagy az oúti gumik ennyire nem fognak fékezéskor? kb úgy néz ki, mintha az első(!!) kereke csúszott volna ki alóla. ilyet montival aszfalton még sosem láttam...
A vonalon csúszott ki az első kereke.
A sebesség mindent megold.
pusztán kíváncsiságból kérdezem, mivel szinte semmi tapasztalatom országútizás terén:
itt a balról érkező, aki 4:20-nál esik, ő "ügyetlen", vagy az oúti gumik ennyire nem fognak fékezéskor? kb úgy néz ki, mintha az első(!!) kereke csúszott volna ki alóla. ilyet montival aszfalton még sosem láttam...
https://youtu.be/KtQ79SL_JAE?t=260
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
A mai verseny nagyon durva bukassal ert veget. Vagy 50-en buktak, 19 embert mentok lattak el. Az rengeteg.
Nagyon belejottem, ma is van premier! 5 perc mulva, egesz pontosan.
Ma este 21 orakor Makacs Gabor "Tigris" Everesting filmem bemutatoja a youtube-on.
Gyertek, nezzetek!
https://youtu.be/fnlwuwuyAik
Jó hangulatú riport, szimpatikus az alany is. Jószívvel nyomtam rá egy like-ot.
már el is felejtettem milyen baró 55-el megérkezni Vácra észak felől a 2-es (ott hibátlan minőségű) úton
a trip többi részén sajnálatos módon azon kellett tanakodnom, hogy a magyar aszfaltot miből szarhatják? biztos megvan a szakértelem? vagy a magyar közútnál úgy érezhetik, hit kérdése a dolog? vagyis marad a csodavárás: 1000 éve tudjuk hogy normális útalap nélkül nem lesz lófaszse, de ők kitartóan reménykednek, hátha majd most és tesznek egy újabb próbát arra, mit tud az összesepert homok, por, megáll e rajta tartósan a szurok. gyanítom hogy olvasatlanul hever a szakkönyvtárukban a "Beton szerepe az útalap készítésben" című alapmű