update: elég szorosan vannak a 17-es csavarok, nem lehet már rajtuk szorítani
lehet hogy szerzek egy kónuszos agyat és átfűzöm
update: elég szorosan vannak a 17-es csavarok, nem lehet már rajtuk szorítani
lehet hogy szerzek egy kónuszos agyat és átfűzöm
a hatlapfejű csavarokat húzd meg.
oké
az előbb ránézett egy szervíz
ő csapágycserét ajánl (ipari a cucc)
és fogalmam nincs honnan lövök csapikat
de akkor teszek egy próbát
centaur
hogyan kell összébb húzni?
a hatlapfejű csavarokat húzd meg.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
iparisnak néz ki. mi ez? veloce? nem tudod összébb húzni? lehet,h a csapágy már kopott.
megnéztem a campa spare parts katalógusban. ipari csapágyas agy. centaur,veloce. a kettő u.az.
centaur
hogyan kell összébb húzni?
asszem megoldódik az elsőkerék gondom
ilyen agy van benne https://cdn.shopify....pg?v=1591225792
ha bent a kerék a villában és meg van húzva teljesen a gyz, akkor is van minimális oldalmozgása a keréknek
ha kiveszem és leteszem vízszintesen akkor pedig a tengely oldalirányban mozog minimálisan és kattan is
nem ismerős a system, szerintem ez nem a klasszik kónuszos megoldás. majd valamelyik jóképességű szerviz megnézi
ha valaki ismeri ennek az agytípusnak a beállítását és az valami egyszerűbb, akkor pls ne fogja vissza magát :-)
iparisnak néz ki. mi ez? veloce? nem tudod összébb húzni? lehet,h a csapágy már kopott.
megnéztem a campa spare parts katalógusban. ipari csapágyas agy. centaur,veloce. a kettő u.az.
Edited by donciccio, 2020. September 09. - 10:29.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
asszem megoldódik az elsőkerék gondom
ilyen agy van benne https://cdn.shopify....pg?v=1591225792
ha bent a kerék a villában és meg van húzva teljesen a gyz, akkor is van minimális oldalmozgása a keréknek
ha kiveszem és leteszem vízszintesen akkor pedig a tengely oldalirányban mozog minimálisan és kattan is
nem ismerős a system, szerintem ez nem a klasszik kónuszos megoldás. majd valamelyik jóképességű szerviz megnézi
ha valaki ismeri ennek az agytípusnak a beállítását és az valami egyszerűbb, akkor pls ne fogja vissza magát :-)
Hogy mer átmenni a jobb oldali sávba? Ez vmi lezárt út? Pedig nem úgy tűnik de a végén látni talán útépítő teherautókat.
Amúgy tényleg csodás lehet ilyen utakon csapatni. Mi már ennél huszadrangúbb kb sima utakon boldogok vagyunk.
Annyira kilazult a küllő, hogy zeng?
fogalmam sincs hogy laza e
(a kereket anno én fűztem)
de csak az agyfuratnál van ez a hang
Megtapad a fékbetét a felnin egy-egy pillanatra? Löttyints vizet rá a kulacsodból mikor rezonál. Ha abbahagyja, nyertél. Vagy cserélnék egy első kereket a téliről, esetleg az egyik cimbitől.
első kerék lehet a tettes
ha gumikalapáccsal óvatosan megkocogtatom az agyperemnél, ahol a küllők be vannak fűzve a furatokba, úgy zeng, mint egy cintányér
műszaki kérdés...úgyis rég volt már
lejtőn, lassabb tempónál fékezve ráz rángat a kormány és hangot is ad. ugyanez van rossz utakon, áthaladáskor, ahol keresztrepedések vagy gyökérfelnyomódások szívatnak minket
a kormánycsapágy tutira nem laza. semmilyen kotyogása nincs, ha pl kiveszem az első kereket, semmilyen mozgást nem tudok kiprovokálni a villából vagy a stucniból
az első kerék nem lóg
nehezíti/könnyíti a probléma megfejtését, nem tudom, de érdekes hogy alsó fogásból fékezve nincs a fenti hiba
Megtapad a fékbetét a felnin egy-egy pillanatra? Löttyints vizet rá a kulacsodból mikor rezonál. Ha abbahagyja, nyertél. Vagy cserélnék egy első kereket a téliről, esetleg az egyik cimbitől.
Edited by Rabbit, 2020. August 23. - 00:20.
Gondolom ha kiállsz a nyeregből akkor sincs ez a rángatás.de, ha állva gurulok és fékezek, ugyanez megvan
nem a wobbleing a probléma, sokkal lassabb tempónál van ez a probléma
Gondolom ha kiállsz a nyeregből akkor sincs ez a rángatás.
Milyen vázad van, milyen magas vagy és hány kiló?
Szerintem ez a jelenség van nálad is csak kisebb intenzitással: https://www.youtube....h?v=T7kd3n9ydIM
műszaki kérdés...úgyis rég volt már
lejtőn, lassabb tempónál fékezve ráz rángat a kormány és hangot is ad. ugyanez van rossz utakon, áthaladáskor, ahol keresztrepedések vagy gyökérfelnyomódások szívatnak minket
a kormánycsapágy tutira nem laza. semmilyen kotyogása nincs, ha pl kiveszem az első kereket, semmilyen mozgást nem tudok kiprovokálni a villából vagy a stucniból
az első kerék nem lóg
nehezíti/könnyíti a probléma megfejtését, nem tudom, de érdekes hogy alsó fogásból fékezve nincs a fenti hiba
https://bolha.testbi...elujitva-376364
van itt minden, lámpák, gyorszár-kar a rossz oldalon ijjjjjjjjjjjjj
jó oldalon van az, hát angol, nem...?
https://bolha.testbi...elujitva-376364
van itt minden, lámpák, gyorszár-kar a rossz oldalon ijjjjjjjjjjjjj
sziasztok,
ajánlanátok fékbetétet?
2 feltétel van, az egyik hogy campa a fék, a felni pedig alumínium
a gyári betétnél még nem találtam jobbat
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
sziasztok,
ajánlanátok fékbetétet?
2 feltétel van, az egyik hogy campa a fék, a felni pedig alumínium