több oka is van a fejlesztésnek
1, csak jobb oldalon van fvkar (mint 1995-ben a TdF-en), ez egy shimano 600
2, nem lehet az összes fokozaton jó beállítást elérni:
- vagy a hosszúkanalas fekete sora váltó nem passzol a rendszerbe
- vagy a sor nem oké, 13- 23, 8-as, de saját ízlés szerint összeválogatva 13,14,15,17,18,19,21,23
Így szinte biztos, hogy bukod a nem pozícionált első átdobód is. A hajtómű is gondolom 130-as lyukkörös. A kerékszett nagyon tutti? Már csak a 11-es upgrade miatt, lehet, hogy a hátsóagy is belefér a költségvetésbe.
Ha a vázhoz és egyebekhez ragaszkodsz ezek szerint, én teljes hajtáscserét javasolnék, 10-es szinten. Ha az agyat is cseréled, 11-re lépnék, az nagyon tutti, de lehet, hogy maradnék 10-es, és vennék új fékeket inkább, az új fékváltókhoz nagyon ki vannak sakkozva a rugóerők a régiekhez képest.
Mindez még német webshopból, mostani árfolyamokkal tetemes összeg, még úgy is, ha a hajtóművet nem cseréled. Viszonyításképp, már pár éve így, télen, 200 ezerért vettem komplett 10-es 105-ös bicajt a feleségemnek, amin láncot sem kellett cserélni, olyan új volt, így lehet, hogy a donorvásárlás is megoldás lehet.
Megpróbálom illusztrálni az egyes pontot: