sziasztok ha valaki megválna egy classic flite nyeregtől, kérem ne fogja vissza magát, engem érdekel
koszi
https://www.bike24.com/p246058.html sztem ez már kényelmesebb,mint a régi flite. legalábbis nekem az.
sziasztok ha valaki megválna egy classic flite nyeregtől, kérem ne fogja vissza magát, engem érdekel
koszi
https://www.bike24.com/p246058.html sztem ez már kényelmesebb,mint a régi flite. legalábbis nekem az.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
sziasztok ha valaki megválna egy classic flite nyeregtől, kérem ne fogja vissza magát, engem érdekel
koszi
ez meg egy shimi borítás.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
még akár lehetne de rosa is. jó lenne,ha fotózott volna vlmi gravírozást.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Az, hogy Valter Attila a Giro d'Italia 2021-en a 6. napon GC-ben első!? :-O
https://www.procycli...r/attila-valter
Elképesztő, ez már most sporttörténelem! Wow!
https://apro.bikemag...--vintage-56007
a képen látható szettnél ez a bringa komolyabbat érdemel. minimum egy clarist !
https://bolha.testbi...00-elado-397124
igazi termékmix
vajon a 105-ös sor hogy pöröghet a campa váltásban
a tárcsafék már csak ilyen,de isteníti a többség. én egyébként nem értem ezt az őrületet. a vázat is terheli,meg a kerekeket is. azt szokták mondani,h jobb a fékhatás.... ettől függetlenül a külsők nem tapadnak jobban. esőben meg végképp. szóval mire kell a jobb fékhatás? oké... szélesebb külsőket használ már több ember. ez is növeli a tömeget.... a kerék kerületén. egyébként nézegetem a külsőket. főleg a vittoria corsa érdekelne. ahhoz képest,h felső kategóriás külső,elég nehéz. a régebbi vittoria rubino is hozza azt a tömeget,mint az új corsa. szóval nehezebb külsők,nehezebb kerekek,nehezebb váz,de jobb fékerő a felni fékeshez képest. a kerékcseréről nem is írtam.
Nalam sokszor esoben boven nem a gumik a szuk keresztmetszet, foleg egy rosszabbul sikerult felni/fekpofa parositassal. Megoldas: jobb felni-fekpofa parositas Annyibol nyilvan sokkal jobb a tarcsa hogy nem fekezed el a felnid
A kulsokhoz meg: Az Corsak a leggyorsabb (~legkisebb gordulesi ellenallasu, forras) gumik kozott vannak. Valoszinuleg meg egy dimbes-dombos, akar hegyes szakaszon is visszahozzak a sulyukon elpazarolt energiat az alacsonyabb gordulesi ellenallassal. A sulyt pedig lehet mashol kompenzalni, 70kg alatti rider pl nyugodtan felrakhat egy 200g alatti nyeregcsovet.
Amugy a tarcsas gravel bicom 8.5kg alatt lenne mondjuk egy szett 25mm-es gp4000-el, pedallal, kulacstartoval. 2x verzioban is boven 9kg alatt lenne.
szerk: Mentem egy ismerosom felnifekes Tarmac SL6javal. Nem eppen egy konnyu bringa volt (a csaj cross bicoja egy tarcsas SuperX fullos alkatreszekkel, de fel kiloval konnyebb), kerekek is alacsonyperemesek 1700g korul, de 32es gp5000 gumikkal is egesz egyszeruen gyors volt. Nem volt rajta wattmero ugyhogy nem tudom szamszerusiteni. De elgondolkodtatott hogy melyek azok az alkatreszek ahol mast kell figyelembe venni, nem a gramm maniat
kiskubai módosította - 2021. május 07. - 16:51
De amúgy mentél már tárcsafékes bringával?
ismerős körben vett valaki egy sora-val szerelt bringát, ámde tárcsafékkel. jó nem vártam csodát, de eléggé meglökte az össztömeget a disc.
ugyanaz a bringa csupaszon, pedál, órák, kulacstartók nélkül 9,7 kg volt tavaly, az idei verzió pedig 10,3 - legalábbis a gyári adatok szerint
a tárcsafék már csak ilyen,de isteníti a többség. én egyébként nem értem ezt az őrületet. a vázat is terheli,meg a kerekeket is. azt szokták mondani,h jobb a fékhatás.... ettől függetlenül a külsők nem tapadnak jobban. esőben meg végképp. szóval mire kell a jobb fékhatás? oké... szélesebb külsőket használ már több ember. ez is növeli a tömeget.... a kerék kerületén. egyébként nézegetem a külsőket. főleg a vittoria corsa érdekelne. ahhoz képest,h felső kategóriás külső,elég nehéz. a régebbi vittoria rubino is hozza azt a tömeget,mint az új corsa. szóval nehezebb külsők,nehezebb kerekek,nehezebb váz,de jobb fékerő a felni fékeshez képest. a kerékcseréről nem is írtam.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
ismerős körben vett valaki egy sora-val szerelt bringát, ámde tárcsafékkel. jó nem vártam csodát, de eléggé meglökte az össztömeget a disc.
ugyanaz a bringa csupaszon, pedál, órák, kulacstartók nélkül 9,7 kg volt tavaly, az idei verzió pedig 10,3 - legalábbis a gyári adatok szerint
üdvicsek,
gondolom sokakat érint hogy erősen levesz a kerékpározás élményből a sok lyuk királyrét felé
írtam egyet a polgármesternek, íme a válasz, nem túl biztató. szerintem hozzunk össze egy petíciót, pár 100-an biztos alávésik. de ha azon múlik, beállok ingyen szurkot simítani
A Kismaros táblától Szokolya belterületi részének végéig a Magyar Közút Zrt-hez tartozik (Pest Megyei Igazgatóság) majd Pap hegyről ismét az övéké. A kettő közötti rész önkormányzati tulajdon, de Közút kezelésében.
Mi idén a külterületi utas pályázaton indulunk és szeretnénk az önkormányzati szakaszt felújítani.
Továbbá tárgyalásban vagyunk a Közúttal, hogy Ők is pályázzanak a 4-5 számjegyű utakra kiírásra kerülő pályázaton.
Évek óta jelezzük a felújítás igényét és a kerékpárút hiányát.
Örömmel vesszük, ha észrevételét továbbítja a Közút felé is.
amúgy szerintem bringaút nem kell oda
vittore30 módosította - 2021. április 11. - 21:08
Még néhány év és itt az 50. évforduló, polírozhatják a karbon alkatrészeket.
De így is lehet: https://hu.pinterest...18109258521200/
nagyon szépen dolgoznak a Barco Művekben
http://www.ciclibarc...folio=viva-fork
ezt a rozsdamentes villát karbon nyakkal páran elfogadnánk
de persze a váz http://www.ciclibarc...lio=prova-prova se a vastelepen kötne ki :-)
a 11-es potenza annyira nem tetszik "www.youtube.com/watch?v=wLp8sChaHHc" a fickó szépen dolgozott, meg se szólalt, de mégiscsak a kormánycsapágy a bringa legszebb része. a vázat leszámítva persze
ezt a yt csatornát én is szoktam nézni.
nekem a külső is tetszik még. szeretnék majd venni valami bézs oldalfalú külsőt majd. legjobban a vittoria corsa tetszik,de elég drága sajna. folyamatosan nézegetem a kínálatot,de szinte csak a felső kategóriában létezik ez a kivitel. nagyon örülnék neki,ha leszivárogna egy vittoria rubino szintre. az egész azért vicces,mert régen meg csak ilyen külsők voltak. a másik fele a dolognak,h én 23-as külsőben gondolkodom. na ez aztán végképp leszűkíti a lehetőségeket. a legtöbb esetben 25-től fölfele lehet kapni ezeket a külsőket.
donciccio módosította - 2021. március 12. - 10:32
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
a 11-es potenza annyira nem tetszik "www.youtube.com/watch?v=wLp8sChaHHc" a fickó szépen dolgozott, meg se szólalt, de mégiscsak a kormánycsapágy a bringa legszebb része. a vázat leszámítva persze
vittore30 módosította - 2021. március 11. - 19:07
a 11-es,és 12-es cuccok (még) nem legendák. mondjuk,akik itthon többet konyítanak nálam a campához,azok inkább a 10-es cuccokra esküdnek. ott bele lehetett futni a középkategóriás cuccok között komoly minőségbe is. pl a 2004-es century gray centaur. http://labibleduvelo...gnolo-2004.html
rommákopva is 200 EUR