https://www.dropbox....ennrad.pdf?dl=0
2004.es tour fékteszt
ez meg egy Gruppó-összevetés:
https://www.dropbox....n_Test.pdf?dl=0
na mára elég lesz
https://www.dropbox....ennrad.pdf?dl=0
2004.es tour fékteszt
ez meg egy Gruppó-összevetés:
https://www.dropbox....n_Test.pdf?dl=0
na mára elég lesz
Ave: acélból is lehet rohadt kényelmetlen vázat építeni Fogj OS csőszettet, legyen az alsócső combnyi, ovalizált, a támvillákat meg szabd olyanra, hogy büntessenek, kiváló erre pl. a Monostay (Villacsont?) kialakítás
itt egy fékteszt:
http://weightweenies...hp?f=3&t=125349
a Record rendesen leszerepelt, s a legjobb, hogy a 2011-es évben, mikor kijött a Centaur már kifuttatott modellje, amiben leálltak a szkeletonról, át egy olcsóbb kétforgáspontos kialakításúra, a Tour dicsérte a fékszettet, hogy könnyebb-olcsóbb-erősebb-jobban adagolható, mint az egykori szkeleton. Tömegben tényleg odavert neki, meg erőben, az adagolásban nem vagyok biztos. De, talán campy elgondolkozhatna, hogy a fő konkurensek miért nem használják azt a kialakítást..
Volt egy 2004-es fékteszt is, az is megvan a tour archívumban, ingyen letölthető
Vejne módosította - 2015. április 21. - 06:11
http://apro.bikemag....r-l284329.html#
jé, 2 évvel ezelőtt ezt a vázat még nyersen láttam, utána rá pár hétre meg lefestve..
1936 gramm volt festék nélkül, festve 1964-re hízott, ha jól csal emlékem. 126mm-re van hézagolva hátul, annyi biztos.
Csudijó, de állítólag tészta
ja, és NEM az a villája, amivel a hirdetésben szerepel :\ az megmaradt talán "saját használatra"? : )
amúgy nézem az árát... szerintem kb. ennyibe volt a tulajnak megépítenie... se a festés, se a matricaszett, se a többi cucc nem volt ingyen. hmm
Én ezt tudom a Baschinról. G_T is írt róluk RM-on amikor két éve kérdeztem a vázról.
Egyébként... Stucnicsavart szépen benyomtam faggyúval, nem érzem ropogósnak-kotyogósnak, a kormány sértetlen.
Bár egy ismerős szerint cserélnem kéne a stucnit, mert, ha egy Record elkezd ropogni, az azt jelenti,hogy a menet szépen elkezdett kikopni belőle. "Állítólag". A murex viszont bűronda, de legalább lehet hozzá szerezni Deda215 shallowt, ha elegem lenne a 144 mm esésből.
Vejne módosította - 2015. április 21. - 06:00
igen. lábméret van megadva. nekem nem jó a vádli mérés,mert most még vékonyabb a sérült.
Ezt úgy próbáltam megoldani hogy vettem egy M és egy L méretet (Deca féle vádlis), gondoltam így lehet kombinálni hogy melyik van éppen bedagadva Viszont úgy tűnik csak hosszban térnek el.
Igaz, de ezek alapvetoen alu vazokhoz keszultek, ott latom is az ertelmet.volt egy ilyen divathullám 2000 körül. a pinarello is csinált ilyet. ebben az időben készített a deda hátsó villákat,kartonból. sok gyártó megvette,aztán csak beragasztotta. végül is jó költségcsökkentés. nem kell a papucsokkal,meg ilyenekkel foglalkozni. kitaláltak hozzá vlmi marketing marhaságot,aztán mehetett a biznyic.
Nem tudom, de minek a karbon hatso villa acel helyett?
Nem tudom, de minek a karbon hatso villa acel helyett?
volt egy ilyen divathullám 2000 körül. a pinarello is csinált ilyet. ebben az időben készített a deda hátsó villákat,kartonból. sok gyártó megvette,aztán csak beragasztotta. végül is jó költségcsökkentés. nem kell a papucsokkal,meg ilyenekkel foglalkozni. kitaláltak hozzá vlmi marketing marhaságot,aztán mehetett a biznyic.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
köszi a cikket, hasznos olvasmány! merényi előtt pedig le a kalappal
az sl és az slx közül az slx a merevebb? és ezt használták versenyzésre, vagy az sl-t?
amúgy annyira nem lényeg a súly, inkább a változó falvastagság számít nekem, talán mert az alapból nagyobb átgondoltságot közvetít. az csak velejáró, hogy egy ilyen cső könnyebb is.
az sl,és az slx voltak a legnépszerűbb columbus csőszett. a kettő lényegében megegyezik,csak az slx-et,mint már írtam,merevítő bordákkal látták el. a versenyzőknek régen is fontos volt a tömeg,de az irányítás,és a merevség jobban számított. ezért használták inkább az slx-et. van itt egy táblázat: http://www.equusbicy...lumbuschart.htm falvastagságok,egyéb részletek vannak benne. ezt sem árt végig nézned.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
http://www.ebay.de/i...=item27fd5304dd
Az újacél nem bírja a nyeregcsőcsavart és az àtdobokonzolt?
De jo, latszom vegre egy videon!!
Koszi a talalatot!
Az en kameram az abszolut 3. bringajan volt, aki 1 perccel indult mogottem, azt hittem, azon is latszodni fogom, de szerencsere (vagy sajnos?) nem, 19mp elonyom megmaradt.
De igy is talan eleg erdekes video lesz az is.
ahogy a sebességeket néztem,én kb ilyesmi időt tudtam volna menni,mint a videó... talán. lehet,h hosszabb lett a táv,meg meredek a vége,de mintha gyorsult volna a verseny a lejtő miatt. már két fotós rakott föl képeket a versenyről,de még nem láttalak a képeken.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
De jo, latszom vegre egy videon!!https://www.youtube....h?v=caScqrEDY_s Ave 16 percnél,mintha szembejönne,úgy ment el a kamerás versenyző mellett.
ave módosította - 2015. április 20. - 23:10
ilyen bordákkal merevített cső az slx:
ahogy néztem van rajta egy két okosság azért. a lánc villában van elvezetve a váltó bovden. próbáltak némi súlyt is faragni: ahol a tám villa becsatlakozik a nyereg csőhöz,ott úgy néz ki nem fémdugót használt az építő,hanem egy lapot. az slx nem a legkönnyebb cső szettje a columbus-nak. pl az sl könnyebb,de a bordázat miatt merevebb. ezért használták inkább ezt a versenyzők régen. érdemes elolvasni ezt a cikket: http://revomag.hu/20...-a-kivitelezes/
köszi a cikket, hasznos olvasmány! merényi előtt pedig le a kalappal
az sl és az slx közül az slx a merevebb? és ezt használták versenyzésre, vagy az sl-t?
amúgy annyira nem lényeg a súly, inkább a változó falvastagság számít nekem, talán mert az alapból nagyobb átgondoltságot közvetít. az csak velejáró, hogy egy ilyen cső könnyebb is.
https://www.youtube....h?v=caScqrEDY_s Ave 16 percnél,mintha szembejönne,úgy ment el a kamerás versenyző mellett.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
vittore30 módosította - 2015. április 20. - 22:02
ez de szép, gyerekek!
lehet, hogy inkább bike porn topic?
ha a méretem lenne..
Sziasztok,
Ma elvittem végre a lentebb linkelt Allez-t egy tesztkörre. Göd-Vác-Göd volt a táv, ami nekem otthonról ~22 km. Pechemre az észak-északnyugati szél elég keményen próbált közbeszólni, és őszintén szólva, felmerült bennem, hogy hagyom a francba, de végül győzött az elszántság és akarat. Tény, hogy kb 4 éve nem jártam erre és nem tekertem edzésszerűen.
Tapasztalatok:
- a bringa jó
- én gyenge vagyok
- a stucni, ahogy sokan megjegyeztétek, tényleg hosszúnak bizonyult; nem tudtam rendesen a fékváltókarra támaszkodni és így cserére szorul
- bal oldalon a hajtókart nem árt meghúzni indulás előtt! vmiért csak a műanyag rögzítőt húztam meg, a 2 db imbuszt nem....
- nem reménytelen a helyzet, de az eredmények és az erőnlét sajnos nem a régi
Stucnit cserélem rövidebbre, a futás és úszás mellé újra felveszem ezt a mozgásformát, hátha így gyorsabban visszatalál a szervezetem, a régi formához.
https://fairwheelbik...-crank-testing/ Vejne mutatta ezt a cikket nekem. szegény hajtókarom,és tengelyem szépen leszerepelt.
kb 2x jobban hajlik,mint a többi,és pl az ut record-hoz képes még bő 200 grammal nehezebb is.
ha kicsit modernizálnám a bringám biztos le tudnék faragni kb 400 grammot. nyeregcső,fékek,hajtás csere,és meg is van. ha az alu kulacstartóimat lecserélném rozsdamentesre,még onnan is lejönne kb 60 gramm. a nyereg mindenképp maradna,mert nagyon kényelmes. a kormányom sztem nincs rossz súlyban,a stucnival meg nem sokat tudok kezdeni. a kerekek jók. szóval ilyeneket lehetne varázsolni,de nem hiszem,h sort kerítek rá. nekem nagyon tetszik így a gépem.
önmagában a 4 szöges record szerintem nem mehéz. úgy 894 gramm hogy beleszámolták a középcsapágyat is