az még a 7800-as "libibowdenes" DA volt, és érdemes megnézni a VÁLTÁST, hogy agyonveri a mezőnyt..
Nem is kicsit. Utána szidták is sokan a 7900-es szériát a váltásteljesítményért.
miben ver oda? én nem látom.
az még a 7800-as "libibowdenes" DA volt, és érdemes megnézni a VÁLTÁST, hogy agyonveri a mezőnyt..
Nem is kicsit. Utána szidták is sokan a 7900-es szériát a váltásteljesítményért.
miben ver oda? én nem látom.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
jók ezek a tesztek,de azért látszik,h összességében a record,dura ace,red összesített pontjai nem nagyon különböznek egymástól. emiatt gondolom,h inkább ízlés kérdése lesz egy bizonyos alkatrészcsalád választása. na meg a pénztárcáé. valódi győztest nem lehet hirdetni.
az még a 7800-as "libibowdenes" DA volt, és érdemes megnézni a VÁLTÁST, hogy agyonveri a mezőnyt..
Nem is kicsit. Utána szidták is sokan a 7900-es szériát a váltásteljesítményért.
Érdekes még a Centaur lánctányérjainak "hitványsága", azt hiszem, a 2007-es modellévben még ugyanazokat a tányérokat kapta, mint a Chorus, és 2008-tól álltak át erre a spórolós megoldásra, bár, később ismét jobb anyagot adtak neki.
(a power-torque hajtókarok tányérjai ismét kemény-merev teszteredményeket produkáltak)
Hajtásmerevségben meg: Ultegra SL, főleg,ha a tömeget is odaszámolod.. (TÖmeg-merevség-dizájn 3-as! )
Hajtásból a Centaur számomra érthetetlenül nehéz, bár, gyanítom,hogy a lánctányércsavarok és tányérok miatt lett jóval tömegesebb a chorusnál, mert a csillag szerintem ugyanaz.. ? hmm. Minden esetre a Fulcrum RS csészékkel 50 gr-al könnyebb, árban meg olcsóbb, mint a régi UT csentaur. Vagy, ha csak a tömeg fontos, akkor ott van a centaur PT, az kb. 40 grammal "jobb" ilyen téren (a karbon változat ofc)
No mindegy. De váltásban a SH aláz.
Ave: acélból is lehet rohadt kényelmetlen vázat építeni
Fogj OS csőszettet, legyen az alsócső combnyi, ovalizált, a támvillákat meg szabd olyanra, hogy büntessenek, kiváló erre pl. a Monostay (Villacsont?) kialakítás
itt egy fékteszt:
http://weightweenies...hp?f=3&t=125349
a Record rendesen leszerepelt, s a legjobb, hogy a 2011-es évben, mikor kijött a Centaur már kifuttatott modellje, amiben leálltak a szkeletonról, át egy olcsóbb kétforgáspontos kialakításúra, a Tour dicsérte a fékszettet, hogy könnyebb-olcsóbb-erősebb-jobban adagolható, mint az egykori szkeleton. Tömegben tényleg odavert neki, meg erőben, az adagolásban nem vagyok biztos. De, talán campy elgondolkozhatna, hogy a fő konkurensek miért nem használják azt a kialakítást..
Volt egy 2004-es fékteszt is, az is megvan a tour archívumban, ingyen letölthető
van egy két elborult formaterv. ![]()
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
https://www.dropbox....ennrad.pdf?dl=0
2004.es tour fékteszt
ez meg egy Gruppó-összevetés:
https://www.dropbox....n_Test.pdf?dl=0
na mára elég lesz
https://www.dropbox....ennrad.pdf?dl=0
2004.es tour fékteszt
ez meg egy Gruppó-összevetés:
https://www.dropbox....n_Test.pdf?dl=0
na mára elég lesz
jók ezek a tesztek,de azért látszik,h összességében a record,dura ace,red összesített pontjai nem nagyon különböznek egymástól. emiatt gondolom,h inkább ízlés kérdése lesz egy bizonyos alkatrészcsalád választása. na meg a pénztárcáé. valódi győztest nem lehet hirdetni.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
https://www.dropbox....ennrad.pdf?dl=0
2004.es tour fékteszt
ez meg egy Gruppó-összevetés:
https://www.dropbox....n_Test.pdf?dl=0
na mára elég lesz ![]()
Ave: acélból is lehet rohadt kényelmetlen vázat építeni
Fogj OS csőszettet, legyen az alsócső combnyi, ovalizált, a támvillákat meg szabd olyanra, hogy büntessenek, kiváló erre pl. a Monostay (Villacsont?) kialakítás ![]()
itt egy fékteszt:
http://weightweenies...hp?f=3&t=125349
a Record rendesen leszerepelt, s a legjobb, hogy a 2011-es évben, mikor kijött a Centaur már kifuttatott modellje, amiben leálltak a szkeletonról, át egy olcsóbb kétforgáspontos kialakításúra, a Tour dicsérte a fékszettet, hogy könnyebb-olcsóbb-erősebb-jobban adagolható, mint az egykori szkeleton. Tömegben tényleg odavert neki, meg erőben, az adagolásban nem vagyok biztos. De, talán campy elgondolkozhatna, hogy a fő konkurensek miért nem használják azt a kialakítást..
Volt egy 2004-es fékteszt is, az is megvan a tour archívumban, ingyen letölthető ![]()
Edited by Vejne, 2015. April 21. - 06:11.
http://apro.bikemag....r-l284329.html#
jé, 2 évvel ezelőtt ezt a vázat még nyersen láttam, utána rá pár hétre meg lefestve..
1936 gramm volt festék nélkül, festve 1964-re hízott, ha jól csal emlékem. 126mm-re van hézagolva hátul, annyi biztos.
Csudijó, de állítólag tészta
ja, és NEM az a villája, amivel a hirdetésben szerepel :\ az megmaradt talán "saját használatra"? : )
amúgy nézem az árát... szerintem kb. ennyibe volt a tulajnak megépítenie... se a festés, se a matricaszett, se a többi cucc nem volt ingyen. hmm
Én ezt tudom a Baschinról. G_T is írt róluk RM-on amikor két éve kérdeztem a vázról. ![]()
Egyébként... Stucnicsavart szépen benyomtam faggyúval, nem érzem ropogósnak-kotyogósnak, a kormány sértetlen.
Bár egy ismerős szerint cserélnem kéne a stucnit, mert, ha egy Record elkezd ropogni, az azt jelenti,hogy a menet szépen elkezdett kikopni belőle. "Állítólag". A murex viszont bűronda, de legalább lehet hozzá szerezni Deda215 shallowt, ha elegem lenne a 144 mm esésből.
Edited by Vejne, 2015. April 21. - 06:00.
igen. lábméret van megadva. nekem nem jó a vádli mérés,mert most még vékonyabb a sérült.
Ezt úgy próbáltam megoldani hogy vettem egy M és egy L méretet (Deca féle vádlis), gondoltam így lehet kombinálni hogy melyik van éppen bedagadva
Viszont úgy tűnik csak hosszban térnek el.
Igaz, de ezek alapvetoen alu vazokhoz keszultek, ott latom is az ertelmet.volt egy ilyen divathullám 2000 körül. a pinarello is csinált ilyet. ebben az időben készített a deda hátsó villákat,kartonból. sok gyártó megvette,aztán csak beragasztotta. végül is jó költségcsökkentés. nem kell a papucsokkal,meg ilyenekkel foglalkozni. kitaláltak hozzá vlmi marketing marhaságot,aztán mehetett a biznyic.
Nem tudom, de minek a karbon hatso villa acel helyett?
Nem tudom, de minek a karbon hatso villa acel helyett?
volt egy ilyen divathullám 2000 körül. a pinarello is csinált ilyet. ebben az időben készített a deda hátsó villákat,kartonból. sok gyártó megvette,aztán csak beragasztotta. végül is jó költségcsökkentés. nem kell a papucsokkal,meg ilyenekkel foglalkozni. kitaláltak hozzá vlmi marketing marhaságot,aztán mehetett a biznyic.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
köszi a cikket, hasznos olvasmány! merényi előtt pedig le a kalappal
az sl és az slx közül az slx a merevebb? és ezt használták versenyzésre, vagy az sl-t?
amúgy annyira nem lényeg a súly, inkább a változó falvastagság számít nekem, talán mert az alapból nagyobb átgondoltságot közvetít. az csak velejáró, hogy egy ilyen cső könnyebb is.
az sl,és az slx voltak a legnépszerűbb columbus csőszett. a kettő lényegében megegyezik,csak az slx-et,mint már írtam,merevítő bordákkal látták el. a versenyzőknek régen is fontos volt a tömeg,de az irányítás,és a merevség jobban számított. ezért használták inkább az slx-et. van itt egy táblázat: http://www.equusbicy...lumbuschart.htm falvastagságok,egyéb részletek vannak benne. ezt sem árt végig nézned.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
http://www.ebay.de/i...=item27fd5304dd
Az újacél nem bírja a nyeregcsőcsavart és az àtdobokonzolt?
De jo, latszom vegre egy videon!!
Koszi a talalatot!
Az en kameram az abszolut 3. bringajan volt, aki 1 perccel indult mogottem, azt hittem, azon is latszodni fogom, de szerencsere (vagy sajnos?) nem, 19mp elonyom megmaradt.
De igy is talan eleg erdekes video lesz az is.
ahogy a sebességeket néztem,én kb ilyesmi időt tudtam volna menni,mint a videó... talán. lehet,h hosszabb lett a táv,meg meredek a vége,de mintha gyorsult volna a verseny a lejtő miatt. már két fotós rakott föl képeket a versenyről,de még nem láttalak a képeken.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
De jo, latszom vegre egy videon!!https://www.youtube....h?v=caScqrEDY_s Ave 16 percnél,mintha szembejönne,úgy ment el a kamerás versenyző mellett.
Edited by ave, 2015. April 20. - 23:10.
ilyen bordákkal merevített cső az slx:
ahogy néztem van rajta egy két okosság azért. a lánc villában van elvezetve a váltó bovden. próbáltak némi súlyt is faragni: ahol a tám villa becsatlakozik a nyereg csőhöz,ott úgy néz ki nem fémdugót használt az építő,hanem egy lapot. az slx nem a legkönnyebb cső szettje a columbus-nak. pl az sl könnyebb,de a bordázat miatt merevebb. ezért használták inkább ezt a versenyzők régen. érdemes elolvasni ezt a cikket: http://revomag.hu/20...-a-kivitelezes/
köszi a cikket, hasznos olvasmány! merényi előtt pedig le a kalappal ![]()
az sl és az slx közül az slx a merevebb? és ezt használták versenyzésre, vagy az sl-t?
amúgy annyira nem lényeg a súly, inkább a változó falvastagság számít nekem, talán mert az alapból nagyobb átgondoltságot közvetít. az csak velejáró, hogy egy ilyen cső könnyebb is.
https://www.youtube....h?v=caScqrEDY_s Ave 16 percnél,mintha szembejönne,úgy ment el a kamerás versenyző mellett. ![]()
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Edited by vittore30, 2015. April 20. - 22:02.