Szorakoztato, es elgondolkodtato egyben.
http://img.index.hu/..._0012902380.jpg
milliárdokért bicikliút?
ez hol él?
Szorakoztato, es elgondolkodtato egyben.
http://img.index.hu/..._0012902380.jpg
milliárdokért bicikliút?
ez hol él?
Flickr
En is sajnalom, hogy nem kockaztattam meg azon az aron, hogy veszek rendes keszletet egesz evre.
Multkor vmi webshopon vettem Isostart, orultem mint majom a farkanak, hogy joval olcsobb, mint amennyiert szoktam venni. Igen am, de csak 400g, nem 650g. :/ Bekaphatjak a rightsizingjukat!
most egy ilyet sikerült itthon vennem: http://shop.biotechu...___1_000_ml_891 ez azt hiszem pont az amire azt mondtam,h nem annyira éri meg az 1000 forintos decáshoz képest. hát,mind1. most csak ezt sikerült varázsolnom.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Szorakoztato, es elgondolkodtato egyben.
http://img.index.hu/..._0012902380.jpg
kedvenc részeim:
biciklis rajok
Népstadion (sic!) gyorsulási biciklipálya
ha féknélküli pályabringa, akkor miért országúti, amin lámpa sincs ?
Gyors vagy!
Milyen C'dale? SuSi 2008?
Igen, az. Igyekszem, szerencsésen alakultak a dolgok, három eladótól jött össze a D-A.
a rohadt életbe,h múlt héten nem vettem a decában izo port.
visszavitték az árát.
megint 2000 fölött van.
a rohadt életbe,h múlt héten nem vettem a decában izo port. visszavitték az árát.
megint 2000 fölött van.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
az még a 7800-as "libibowdenes" DA volt, és érdemes megnézni a VÁLTÁST, hogy agyonveri a mezőnyt..
Nem is kicsit. Utána szidták is sokan a 7900-es szériát a váltásteljesítményért.
Érdekes még a Centaur lánctányérjainak "hitványsága", azt hiszem, a 2007-es modellévben még ugyanazokat a tányérokat kapta, mint a Chorus, és 2008-tól álltak át erre a spórolós megoldásra, bár, később ismét jobb anyagot adtak neki.
(a power-torque hajtókarok tányérjai ismét kemény-merev teszteredményeket produkáltak)
Hajtásmerevségben meg: Ultegra SL, főleg,ha a tömeget is odaszámolod.. (TÖmeg-merevség-dizájn 3-as! )
Hajtásból a Centaur számomra érthetetlenül nehéz, bár, gyanítom,hogy a lánctányércsavarok és tányérok miatt lett jóval tömegesebb a chorusnál, mert a csillag szerintem ugyanaz.. ? hmm. Minden esetre a Fulcrum RS csészékkel 50 gr-al könnyebb, árban meg olcsóbb, mint a régi UT csentaur. Vagy, ha csak a tömeg fontos, akkor ott van a centaur PT, az kb. 40 grammal "jobb" ilyen téren (a karbon változat ofc)
No mindegy. De váltásban a SH aláz.
Ezért is építem a Cannondalet D-A 7800-as szettel Még lánc és sor és kész.
az még a 7800-as "libibowdenes" DA volt, és érdemes megnézni a VÁLTÁST, hogy agyonveri a mezőnyt..
Nem is kicsit. Utána szidták is sokan a 7900-es szériát a váltásteljesítményért.
miben ver oda? én nem látom.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
jók ezek a tesztek,de azért látszik,h összességében a record,dura ace,red összesített pontjai nem nagyon különböznek egymástól. emiatt gondolom,h inkább ízlés kérdése lesz egy bizonyos alkatrészcsalád választása. na meg a pénztárcáé. valódi győztest nem lehet hirdetni.
az még a 7800-as "libibowdenes" DA volt, és érdemes megnézni a VÁLTÁST, hogy agyonveri a mezőnyt.. Nem is kicsit. Utána szidták is sokan a 7900-es szériát a váltásteljesítményért.
Érdekes még a Centaur lánctányérjainak "hitványsága", azt hiszem, a 2007-es modellévben még ugyanazokat a tányérokat kapta, mint a Chorus, és 2008-tól álltak át erre a spórolós megoldásra, bár, később ismét jobb anyagot adtak neki. (a power-torque hajtókarok tányérjai ismét kemény-merev teszteredményeket produkáltak)
Hajtásmerevségben meg: Ultegra SL, főleg,ha a tömeget is odaszámolod.. (TÖmeg-merevség-dizájn 3-as! )
Hajtásból a Centaur számomra érthetetlenül nehéz, bár, gyanítom,hogy a lánctányércsavarok és tányérok miatt lett jóval tömegesebb a chorusnál, mert a csillag szerintem ugyanaz.. ? hmm. Minden esetre a Fulcrum RS csészékkel 50 gr-al könnyebb, árban meg olcsóbb, mint a régi UT csentaur. Vagy, ha csak a tömeg fontos, akkor ott van a centaur PT, az kb. 40 grammal "jobb" ilyen téren (a karbon változat ofc)
No mindegy. De váltásban a SH aláz.
Ave: acélból is lehet rohadt kényelmetlen vázat építeni
Fogj OS csőszettet, legyen az alsócső combnyi, ovalizált, a támvillákat meg szabd olyanra, hogy büntessenek, kiváló erre pl. a Monostay (Villacsont?) kialakítás
itt egy fékteszt:
http://weightweenies...hp?f=3&t=125349
a Record rendesen leszerepelt, s a legjobb, hogy a 2011-es évben, mikor kijött a Centaur már kifuttatott modellje, amiben leálltak a szkeletonról, át egy olcsóbb kétforgáspontos kialakításúra, a Tour dicsérte a fékszettet, hogy könnyebb-olcsóbb-erősebb-jobban adagolható, mint az egykori szkeleton. Tömegben tényleg odavert neki, meg erőben, az adagolásban nem vagyok biztos. De, talán campy elgondolkozhatna, hogy a fő konkurensek miért nem használják azt a kialakítást..
Volt egy 2004-es fékteszt is, az is megvan a tour archívumban, ingyen letölthető
van egy két elborult formaterv.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
https://www.dropbox....ennrad.pdf?dl=0
2004.es tour fékteszt
ez meg egy Gruppó-összevetés:
https://www.dropbox....n_Test.pdf?dl=0
na mára elég lesz
https://www.dropbox....ennrad.pdf?dl=0
2004.es tour fékteszt
ez meg egy Gruppó-összevetés:
https://www.dropbox....n_Test.pdf?dl=0
na mára elég lesz
jók ezek a tesztek,de azért látszik,h összességében a record,dura ace,red összesített pontjai nem nagyon különböznek egymástól. emiatt gondolom,h inkább ízlés kérdése lesz egy bizonyos alkatrészcsalád választása. na meg a pénztárcáé. valódi győztest nem lehet hirdetni.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
https://www.dropbox....ennrad.pdf?dl=0
2004.es tour fékteszt
ez meg egy Gruppó-összevetés:
https://www.dropbox....n_Test.pdf?dl=0
na mára elég lesz
Ave: acélból is lehet rohadt kényelmetlen vázat építeni Fogj OS csőszettet, legyen az alsócső combnyi, ovalizált, a támvillákat meg szabd olyanra, hogy büntessenek, kiváló erre pl. a Monostay (Villacsont?) kialakítás
itt egy fékteszt:
http://weightweenies...hp?f=3&t=125349
a Record rendesen leszerepelt, s a legjobb, hogy a 2011-es évben, mikor kijött a Centaur már kifuttatott modellje, amiben leálltak a szkeletonról, át egy olcsóbb kétforgáspontos kialakításúra, a Tour dicsérte a fékszettet, hogy könnyebb-olcsóbb-erősebb-jobban adagolható, mint az egykori szkeleton. Tömegben tényleg odavert neki, meg erőben, az adagolásban nem vagyok biztos. De, talán campy elgondolkozhatna, hogy a fő konkurensek miért nem használják azt a kialakítást..
Volt egy 2004-es fékteszt is, az is megvan a tour archívumban, ingyen letölthető
Edited by Vejne, 2015. April 21. - 06:11.
http://apro.bikemag....r-l284329.html#
jé, 2 évvel ezelőtt ezt a vázat még nyersen láttam, utána rá pár hétre meg lefestve..
1936 gramm volt festék nélkül, festve 1964-re hízott, ha jól csal emlékem. 126mm-re van hézagolva hátul, annyi biztos.
Csudijó, de állítólag tészta
ja, és NEM az a villája, amivel a hirdetésben szerepel :\ az megmaradt talán "saját használatra"? : )
amúgy nézem az árát... szerintem kb. ennyibe volt a tulajnak megépítenie... se a festés, se a matricaszett, se a többi cucc nem volt ingyen. hmm
Én ezt tudom a Baschinról. G_T is írt róluk RM-on amikor két éve kérdeztem a vázról.
Egyébként... Stucnicsavart szépen benyomtam faggyúval, nem érzem ropogósnak-kotyogósnak, a kormány sértetlen.
Bár egy ismerős szerint cserélnem kéne a stucnit, mert, ha egy Record elkezd ropogni, az azt jelenti,hogy a menet szépen elkezdett kikopni belőle. "Állítólag". A murex viszont bűronda, de legalább lehet hozzá szerezni Deda215 shallowt, ha elegem lenne a 144 mm esésből.
Edited by Vejne, 2015. April 21. - 06:00.
igen. lábméret van megadva. nekem nem jó a vádli mérés,mert most még vékonyabb a sérült.
Ezt úgy próbáltam megoldani hogy vettem egy M és egy L méretet (Deca féle vádlis), gondoltam így lehet kombinálni hogy melyik van éppen bedagadva Viszont úgy tűnik csak hosszban térnek el.
Igaz, de ezek alapvetoen alu vazokhoz keszultek, ott latom is az ertelmet.volt egy ilyen divathullám 2000 körül. a pinarello is csinált ilyet. ebben az időben készített a deda hátsó villákat,kartonból. sok gyártó megvette,aztán csak beragasztotta. végül is jó költségcsökkentés. nem kell a papucsokkal,meg ilyenekkel foglalkozni. kitaláltak hozzá vlmi marketing marhaságot,aztán mehetett a biznyic.
Nem tudom, de minek a karbon hatso villa acel helyett?
Nem tudom, de minek a karbon hatso villa acel helyett?
volt egy ilyen divathullám 2000 körül. a pinarello is csinált ilyet. ebben az időben készített a deda hátsó villákat,kartonból. sok gyártó megvette,aztán csak beragasztotta. végül is jó költségcsökkentés. nem kell a papucsokkal,meg ilyenekkel foglalkozni. kitaláltak hozzá vlmi marketing marhaságot,aztán mehetett a biznyic.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
köszi a cikket, hasznos olvasmány! merényi előtt pedig le a kalappal
az sl és az slx közül az slx a merevebb? és ezt használták versenyzésre, vagy az sl-t?
amúgy annyira nem lényeg a súly, inkább a változó falvastagság számít nekem, talán mert az alapból nagyobb átgondoltságot közvetít. az csak velejáró, hogy egy ilyen cső könnyebb is.
az sl,és az slx voltak a legnépszerűbb columbus csőszett. a kettő lényegében megegyezik,csak az slx-et,mint már írtam,merevítő bordákkal látták el. a versenyzőknek régen is fontos volt a tömeg,de az irányítás,és a merevség jobban számított. ezért használták inkább az slx-et. van itt egy táblázat: http://www.equusbicy...lumbuschart.htm falvastagságok,egyéb részletek vannak benne. ezt sem árt végig nézned.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A