Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34355 hozzászólás a témában

#5681
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
Nemreg kezdtem el a 3. vagy 4. szett stoplimat hasznalni ugyanazzal a pedallal. (2008-as Keo Carbon)
Eddig sose volt gondom a nyekergessel, de ezzel most elegge nyekereg. Elkopott volna a pedal, vagy mi?
Majd probalok ismerostel bringat kolcsonkerni, hogy Keo 2 Max-szal is nyekereg-e.

Tud valaki varazstrukkot az SPD SL-re valtason kivul?

#5682
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Minihelyzet:

 

MJani javaslatára beszereztem egy csodálatos PC-850-es Sachs láncot, ami igen kellemes. Kb. 1300-1400 km-t ment a HG50-es, és múlt héten került fel a SRAM, túl van az első cca. 150 km-én kb.

 

Első benyomások: sokkal csendesebb a shimano lánctól, finomabb a futása. Váltássebességben elöl észrevehető, hátul hangyavégtagíznyi különbség van csupán, de a finomabb futás és csendesebb vándorlás a lánckerekek közt már "lájkolttá" tette nálam a SRAM portékáját. 

 

Ha esetleg valaki használ még nyautzas rendszert. 

 

Egyébiránt nagyon kíváncsi leszek év végén a lánckeréksorom állapotára, és alatta a kazettatestre is. Most 13-14-15-16-17-19-21-23 van fent, gondolkoztam 18t betoldásán, bár, vicc módon a sorban gyárilag 16-os sem volt, úgy toldottam ki. Nem bánom, mert sokat használom azt. :) A kazettatestre meg azért leszek NAGYON kíváncsi, mert pl. a high-on-bikes is úgy adja el a 8s campy lánckeréksorokat, hogy "modern campy agyaknál 10sebis záróanya szükséges", azaz, nem kontraindikálják azt, hogy ezeket a lánckerekeket hsználd a mostani rotorokon.. Ha le lehet majd venni kalapács-véső nélkül, akkor kap egy óriási pirospontot a campagnolo alumíniumhasználat terén :)



#5683
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.368 hozzászólás

 

Sziaszok, bocsi, lehet rossz helyre írom, lc segítsetek.  Hosszú lesz, próbálom röviden körbeírni.
 
Van egy kb 30 éves Moser - Columbus, Campa, Modolo, Gipiemme alkatrészekkel. Sokminden történt vele az elmúlt években, kb 20 éve egyenes kormányt kapott, kerékcserék, űléscserék, fékkar stb... az eredeti Gipiemme kerékagy fut még benne, amit lehetett, vagy megkenegettettem/beállíttattam, vagy megkentem/beállítottam. Közben volt más bici is, full Ultegra 8kg - csak azt középsőfiam lenyúlta.
No most a koncepció az lenne, hogy a váz marad (acél=örökélet, +hozzámnőtt) de ami mozog azt lecserélem. A Gipiemme/Campa/Modolo cuccokat meg bekeretezve kiteszem a szoba falára. (tényleg szépek)
 
Az a helyzet hogy már belevágtam. Vettem alá egy mavic ksyrium equipe kerék párt (ha jól érzem a kerék pár a kerékpár fele). De lehet már itt elcsesztem.
Beletenni nem lesz gond, talán ez vezet:  Ok, nem vagyok profi szerelő, ha gond van elviszem ahhoz aki ért is hozzá, de addig amíg tudom, megpróbálom megcsinálni. 
Ahol el vagyok veszve, az az összes többi alkatrész cseréje. Ez között a sok sok (kib.sok) szabvány között és az iszonyú nagy kínálattal küszködök.
 
--Fék és a Váltók: relatíve egyszerű. Nem lesz fékváltókar, marad az egyenes kormány, marad az a jóöreg, vázcsövön található ezeréves (legegyszerűbb)  mindennel kompatiblis váltókar. 
----fék: talán FSA. Ami nem tiszta, azaz kérdés, hogy a régi lukakaba azok az új csavarok passzolnak é majd...
----váltó: régi Campa váltók vannak rajt most, evidens hogy új Campa menne rá. Itt a kérdés / bizonytalanság, szintén a menettel van: belemegy az új hátsó váltó csavarja a régi váz hátsó váltóbütykébe?  Illetve melyik az a Campaszett, amit érdemes... (elnézést a következő véleményemért: egyszerűen elképesztő, hogy csak a Shimano/Campa/Sram gyárt váltókat. Ez hihetetlenül beszűkít mindent)
 
--hajtás - no ez kerget az őrületbe, itt csakis kérdéseim és kétségeim vannak.
---hátul:
----a Mavic Sh. fejes, no ha arra ráteszek egy sh kazettát (de Sram-ot), menni fog az egy új Campa váltóval? (a régi Campa váltóval tuti hogy megy)
----elsőre 9 es kazettára gondoltam, de lehet 10 es kellene? itt is vannak kétségeim hogy a legalső fog + a lánc elfér é ott. Ezek ma nagyon kihegyezettek, az új vázak görbülnek arrafelé - a régi acél egyenes ott.
---elől:
----a középső hajtás fogai (szép gipiemme) nyilván kopottak, legszívesebben csak a fogastárcsát cserélném le = úristen hol találok olyat ami jó is és passzol is -  ugyanis egy hajtókarral mi gond is lenne akár 100 év múlva is? Látom hogy lehet csak első fogastárcsákat venni, de itt is van némi szabványkavarodás.
----az agyat rendbe tették nekem néhány éve, de azért meg kellen gondolni annak a cseréjét is.No itt sem tiszta, mert még a régi négyszög tengelyekből is van 1-2 variáns.
 
--hogy teljes legyen a dolog - bár ez a legutolsó - talán egy karbonvilla. régi 30 éves menetes csodaszép króm villa helyett.
 
Szóval sok kérdésem van, bocsi. Minden választ, tanácsot tapasztalatot köszönök előre.
 
sp.

 

a fékek lyukai jók lesznek. legfeljebb kell egy nagyobb furat az egyik felére a villának,vagy a fékhídnak. 

ha fokozatmentes (frikciós) váltókart fogsz használni,akkor mindegy milyen váltót használsz. bár,sztem hülyeség megtartani őket. egyébként amilyen sort fogsz rá venni,olyan váltót kéne venned. shimano,sram az kb ugyanaz. 

a váltóknak ugyanaz a menete. tehát bele fog menni a régi helyére az új.

el fognak a fogak férni,de 13-asnál ne vegyél nagyobb fogaskereket hátulra. inkább 12-vel kezdődjön a sor.

lehet még most is kapni bármilyen furatkörű lánctányérokat előre. feltételezem a tied 144 mm-es furatkörű. lehet,h érdemes lenne másikat venni. ha shimano karokat veszel,akkor katalógusból ki lehet nézni,h milyen hosszú tengely kell neked. ez csak a 4szög tengelyre,és a bordás tengelyekre vonatkozik. a 4szög tengelyeknél figyelni kell a kúposságot is. ami most van neked,az sztem az olasz szabványt követi. a másik a japánok által alkalmazott szabvány. nem jó keverni a kettőt.


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#5684
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
Ma sikerult vegre a 20 eves celomat elerni, 40 km/h feletti atlagot mentem a Peti Nagydijon. Sot, majdnem 41, 40.8 km/h. Semmire se volt eleg (kat 7. hely), de nem zavar, a lenyeg, hogy csak sikerult!
Es meg idofutam vaz, ill. telikerek se kellett! ;) De egyberuha es aero sisak azert igen.
https://www.strava.c...ties/293055394/
  • donciccio és Vejne kedveli ezt

#5685
petersafar

petersafar

    újonc

  • fórumtag
  • 1 hozzászólás
Sziaszok, bocsi, lehet rossz helyre írom, lc segítsetek.  Hosszú lesz, próbálom röviden körbeírni.
 
Van egy kb 30 éves Moser - Columbus, Campa, Modolo, Gipiemme alkatrészekkel. Sokminden történt vele az elmúlt években, kb 20 éve egyenes kormányt kapott, kerékcserék, űléscserék, fékkar stb... az eredeti Gipiemme kerékagy fut még benne, amit lehetett, vagy megkenegettettem/beállíttattam, vagy megkentem/beállítottam. Közben volt más bici is, full Ultegra 8kg - csak azt középsőfiam lenyúlta.
No most a koncepció az lenne, hogy a váz marad (acél=örökélet, +hozzámnőtt) de ami mozog azt lecserélem. A Gipiemme/Campa/Modolo cuccokat meg bekeretezve kiteszem a szoba falára. (tényleg szépek)
 
Az a helyzet hogy már belevágtam. Vettem alá egy mavic ksyrium equipe kerék párt (ha jól érzem a kerék pár a kerékpár fele). De lehet már itt elcsesztem.
Beletenni nem lesz gond, talán ez vezet:  Ok, nem vagyok profi szerelő, ha gond van elviszem ahhoz aki ért is hozzá, de addig amíg tudom, megpróbálom megcsinálni. 
Ahol el vagyok veszve, az az összes többi alkatrész cseréje. Ez között a sok sok (kib.sok) szabvány között és az iszonyú nagy kínálattal küszködök.
 
--Fék és a Váltók: relatíve egyszerű. Nem lesz fékváltókar, marad az egyenes kormány, marad az a jóöreg, vázcsövön található ezeréves (legegyszerűbb)  mindennel kompatiblis váltókar. 
----fék: talán FSA. Ami nem tiszta, azaz kérdés, hogy a régi lukakaba azok az új csavarok passzolnak é majd...
----váltó: régi Campa váltók vannak rajt most, evidens hogy új Campa menne rá. Itt a kérdés / bizonytalanság, szintén a menettel van: belemegy az új hátsó váltó csavarja a régi váz hátsó váltóbütykébe?  Illetve melyik az a Campaszett, amit érdemes... (elnézést a következő véleményemért: egyszerűen elképesztő, hogy csak a Shimano/Campa/Sram gyárt váltókat. Ez hihetetlenül beszűkít mindent)
 
--hajtás - no ez kerget az őrületbe, itt csakis kérdéseim és kétségeim vannak.
---hátul:
----a Mavic Sh. fejes, no ha arra ráteszek egy sh kazettát (de Sram-ot), menni fog az egy új Campa váltóval? (a régi Campa váltóval tuti hogy megy)
----elsőre 9 es kazettára gondoltam, de lehet 10 es kellene? itt is vannak kétségeim hogy a legalső fog + a lánc elfér é ott. Ezek ma nagyon kihegyezettek, az új vázak görbülnek arrafelé - a régi acél egyenes ott.
---elől:
----a középső hajtás fogai (szép gipiemme) nyilván kopottak, legszívesebben csak a fogastárcsát cserélném le = úristen hol találok olyat ami jó is és passzol is -  ugyanis egy hajtókarral mi gond is lenne akár 100 év múlva is? Látom hogy lehet csak első fogastárcsákat venni, de itt is van némi szabványkavarodás.
----az agyat rendbe tették nekem néhány éve, de azért meg kellen gondolni annak a cseréjét is.No itt sem tiszta, mert még a régi négyszög tengelyekből is van 1-2 variáns.
 
--hogy teljes legyen a dolog - bár ez a legutolsó - talán egy karbonvilla. régi 30 éves menetes csodaszép króm villa helyett.
 
Szóval sok kérdésem van, bocsi. Minden választ, tanácsot tapasztalatot köszönök előre.
 
sp.
 


#5686
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Az én választásom Hi-tech grau színben, ugyan ez a fékbowde garnitúra színe is.

 

https://www.bike-com...Polymer-p34138/

Egy ismerős komplett outi bowdenezést 5k körül intézne, campy rsz-hez. 

 

Most kipróbálom ezen is a sima Jagwire CEX-et, amit 8s campyn nagyon elégedetten használok már 2 szezonja. De csak azért, mert szubjektíve-érzésre kb. egy szinten van a gyári campy bowdenezéssel, ami annyira nem rossz, igaz, nem is jó. :)

 

A láncot majd kukázom, ha eléri a 0.75-öt, mert elég hangos szegény. Szépen vált, de hangos. 

 

Azt hiszem, ez a hátránya, ha ismerőstől veszel bringát.. :\ :\



#5687
gaboca1

gaboca1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 2.348 hozzászólás

Az a rövid titán tengely így meg tud hajolni, hogy kinyírja a csapágyakat? :\ Akkor én nem panaszkodom az UT-re. :)

 

Chorus tengellyel javulhat az élettartam, gondolom. Azért az acél merevebb, azon a 15 grammon meg nem fog múlni sokminden a középcsapágyházban. 

 

Én úgy döntöttem, hogy ha szórakozni fog a váltás, jöhet a bowdenszett. Kicsit haragszom magamra, mert VAN bowdenszettem, ami azért már jobb minőségű, de nem azzal lett összeszerelve készre a bringa. Igaz, színben az sehogy sem passzolt volna (komplett vörös bowdenházak nagyon nem illenek a piros masinára.)

 

Ami engem meglep, hogy 31.6-os alu nyeregcsőnél nem érezni a vibrációkat, bár, ahogy írtam, a támvillák nagyon-nagyon véknyak és hajlítottak, illetve, a nyereg is titánpálcás kevlártestes. :) Most dilemma van, hogy a Flite MAX vagy a sima Flite Titanium a kényelmesebb-e. Szélességre van köztük kb. 10mm, meg a MAX-nak van egy "szuszpenziós rendszere", a titanium-kevlár meg magában hajlik. Formára mindkettő rohadtjó...

 

:) bowdenházból még a színt kigondolom, a fehér jól mutat, csak koszolódik, a szürke menne a stucni-bandázs színéhez, a fekete meg univerzális "when in doubt, go black" téma.

 

Amúgy campy részéről ezt a váltó-váltókar keverés "nemajánlást" nem értem, mivel, ha jól tudom, az RD9-VL széria quick-shiftes váltókarokhoz lett kitalálva, szóval eleve lágyabb-puhább rugókkal szerelik, s láss csodát: a PS váltókarok-váltók a QS szériák örökösei koncepcióban és tervezésben.. hmm.

 

Röviden: mukodnek oszt kész!

Az én választásom Hi-tech grau színben, ugyan ez a fékbowde garnitúra színe is.

 

https://www.bike-com...Polymer-p34138/


  • Vejne kedveli ezt

#5688
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Az a rövid titán tengely így meg tud hajolni, hogy kinyírja a csapágyakat? :\ Akkor én nem panaszkodom az UT-re. :)

 

Chorus tengellyel javulhat az élettartam, gondolom. Azért az acél merevebb, azon a 15 grammon meg nem fog múlni sokminden a középcsapágyházban. 

 

Én úgy döntöttem, hogy ha szórakozni fog a váltás, jöhet a bowdenszett. Kicsit haragszom magamra, mert VAN bowdenszettem, ami azért már jobb minőségű, de nem azzal lett összeszerelve készre a bringa. Igaz, színben az sehogy sem passzolt volna (komplett vörös bowdenházak nagyon nem illenek a piros masinára.)

 

Ami engem meglep, hogy 31.6-os alu nyeregcsőnél nem érezni a vibrációkat, bár, ahogy írtam, a támvillák nagyon-nagyon véknyak és hajlítottak, illetve, a nyereg is titánpálcás kevlártestes. :) Most dilemma van, hogy a Flite MAX vagy a sima Flite Titanium a kényelmesebb-e. Szélességre van köztük kb. 10mm, meg a MAX-nak van egy "szuszpenziós rendszere", a titanium-kevlár meg magában hajlik. Formára mindkettő rohadtjó...

 

:) bowdenházból még a színt kigondolom, a fehér jól mutat, csak koszolódik, a szürke menne a stucni-bandázs színéhez, a fekete meg univerzális "when in doubt, go black" téma.

 

Amúgy campy részéről ezt a váltó-váltókar keverés "nemajánlást" nem értem, mivel, ha jól tudom, az RD9-VL széria quick-shiftes váltókarokhoz lett kitalálva, szóval eleve lágyabb-puhább rugókkal szerelik, s láss csodát: a PS váltókarok-váltók a QS szériák örökösei koncepcióban és tervezésben.. hmm.

 

Röviden: mukodnek oszt kész!



#5689
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.368 hozzászólás

tegnap hazatekertem tesóméktól: http://www.sportstra...Cycling/1758085 már évek óta nem tekertem erre felé. egy "élmény" volt a fővároson átjönni. Margit híd,lámpa,majd a sziget. sztem hétvégén nem megyek többet arra. 

 

meg kell,h mondjam a 4szögtengelyes,titán,karton középrésze a campának nem volt a legjobb ötletük. :) imádom őket,de az utolsó 10 kilin olyan hangokat adott ki magából,h azt hittem szétesik az egész alattam. itthon megmozgattam a hajtókart,és olyan,mintha le akarna esni. tudom,h ennek a monoblokknak ez a tipushibája,és sok versenyző inkább chorus-t használt helyette. szerencsére van itthon donor alkatrész,úgyhogy meg tudom csinálni.

11180205_972231252809257_821149706_n.jpg

 

amikor a széthullott,törött golyókat látod: megfizethetetlen. :D március 30-án szereltem be őket,és 873 km-t mentem velük. béke poraikra. :) 


  • Vejne kedveli ezt

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#5690
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.368 hozzászólás

tegnap hazatekertem tesóméktól: http://www.sportstra...Cycling/1758085 már évek óta nem tekertem erre felé. egy "élmény" volt a fővároson átjönni. Margit híd,lámpa,majd a sziget. sztem hétvégén nem megyek többet arra. 

 

meg kell,h mondjam a 4szögtengelyes,titán,karton középrésze a campának nem volt a legjobb ötletük. :) imádom őket,de az utolsó 10 kilin olyan hangokat adott ki magából,h azt hittem szétesik az egész alattam. itthon megmozgattam a hajtókart,és olyan,mintha le akarna esni. tudom,h ennek a monoblokknak ez a tipushibája,és sok versenyző inkább chorus-t használt helyette. szerencsére van itthon donor alkatrész,úgyhogy meg tudom csinálni.


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#5691
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

 

Kicsit a kormányról, syntace racelite cdr 2014 vagy mifene, a kezdeti sokk (mérleg, 318 gramm, wtf? ) után el kell ismernem: kiváló hajlítású darab, könnyen elérhető róla az ergo kioldója, a fékkar, nagyon kényelmes az alsó fogása, felső fogása szintén, illetve, jó széles. Remek darab, de bitangnehéz :D

 

Az enyémet én kölcsönadtam az egyik helyi bringásnak, ő is imádja. :)


  • Vejne kedveli ezt


A sebesség mindent megold.

 


#5692
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Na, C'dale SuperSix "Maiden Voyage" pipa!

 

Ez. Egy gyönyörű barátság kezdete. Ami feltűnt a Wilier La Triestina vázhoz képest: RAGAD. Nem pattog, nem ráz, nem üti szét a fogazatom, ellenben érezhetően merevebb a fejcső környéke, az irányítás atomjó. Nagyon stabil az eleje, legalábbis, a wilierhez képest sokkal-sokkal jobban irányítható.

 

A finom vibrációkat elnyeli-disszipálja, bár, azok a csecsemőujjnyi girbegurba támvillák ilyenek.

 

Kicsit a kormányról, syntace racelite cdr 2014 vagy mifene, a kezdeti sokk (mérleg, 318 gramm, wtf? ) után el kell ismernem: kiváló hajlítású darab, könnyen elérhető róla az ergo kioldója, a fékkar, nagyon kényelmes az alsó fogása, felső fogása szintén, illetve, jó széles. Remek darab, de bitangnehéz :D

 

A kerékszettről később, a gumikkal meg elégedett vagyok teljesen (Diamante Pro Radiale 24mm).

 

A váltás-fékezés jó, bár a lánc kicsit cicceg-kattog, ami nem csoda: használt FSA láncba lett betoldva 4 új campy szem, aztán egy sram patent tartja össze a történetet.. :D

 

Amúgy ha választanom kell PowerShift és régi US veloce közt: előbbi. Nekem többet jelent, hogy a váltás FINOM és könnyed, mint az, hogy egyszerre leváltok 5-öt.. :) Egyszeruen élveztem, hogy ujjpöccre vált a rendszer (annak ellenére, hogy a hátsó váltó PAPÍRON nem kompatibilis a váltókarral (2010-es verocse hátsó váltó vs. PowerShift kar). A régi US kar szépen mukodott, de iszonyat erő kellett hozzá, főleg, a kioldókarhoz. A PS érezhetően könnyebb, és szép pontos. Inkább legyen a váltás finom, mint "FÉÉRFIAAS".

 

btw: van, ami nem tetszik: a bowdenezés.. A Coralon sima Jagwire CEX szett van, de annak is már nagyon merev-"kompressziómentes" a váltóbowden-háza, és a fékbowdenház is jó kemény, nem nyeklik, nem hajlik.

 

A Kancsóra meg vmiért a 150ft folyóméteres bowdenházak lettek applikálva. Mivel 1500 ft a CEX szett, így kérdezem: fehéret-feketét vagy szürkét? :D


Vejne módosította - 2015. április 25. - 17:31


#5693
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

http://www.lfgss.com...sations/266675/

 

Jé, egy ahead vella. Kár, hogy drága :D



#5694
Tekergek

Tekergek

    🚲

  • fórumtag
  • 1.257 hozzászólás

el tudom képzelni, hogy voltak ott milliárdok, de csak az elenyésző részéből "épült" bicikliút

 

Most is költik a milliárdokat, konkrétan a belvárosban épp festegetnek egy narancs/sárga csíkot az eddig egyirányú utcákba hogy most a biciklis szembejöhet, és a tilos a behajtás tábla alá biggyesztenek egy kivéve bringa táblát (jobb esetben az egyirányú tábla alá is). Aztán hogy hogy fér el a két oldalon ferdén parkoló kocsik és a szembejövő lomis társaság kisteherautója között akik még direkt le is szorítják hogy mit akar itt ez a hülye, az majd magától megoldódik :lol:



#5695
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

nekem polírozott tányérokkal jobban tetszene. 

Gondolom ott vannak különbségek. Ha jól látom, az RRS kemény anodizált "hardox" tányérokkal bír, az RS-ről tudom, hogy CNC machinált, míg gondolom, a Torq-R-hez a klasszikus bilimíniumot tolják, ami kb. a centaur-veloce szintű szetteken volt 2011 előtt. 

 

Egyébként csiszokjók ezek a Gommitalia Irisek. Sokan kérdezték már,hogy szándékosan sárga a gumi? Mondom, nem, de 5 GBP-nél nem nézem, milyen színű a külső, ha még papíron jó is. És tényleg: 8 barra fújom, vagy 7.5-re, (a gyártó szerint max. 8-at bír). Komfortban nem érzem ütősnek a 20mm-es keskenységét (13mm-es felnin valójában csak 19.6 mm széles volt, a Khamsin kicsit jobban kiteríti, mert eleve a felni 21mm széles kívül..). Defektem még nem volt, pedig mindig rácsodálkozom, hogy mennyi szilánk-törmelék van elszórtan. És, ami a legjobban tetszik, hogy TAPAD. A rubino prohoz képest, mint a mágnes. Oké, az első 100 km-en mint a takony, úgy csúszott, de így, kb. 1.5k km után már nagyon ragaszkodik az aszfalthoz. És hátul sem látok rajta kopásnyomot, szóval az a szép drótkerítésmintázat még rajta van a futófelületen szépen. 

 

Persze, mikor vettem, nem volt piros, csak sárga :D

 

http://www.planetx.c...ar-folding-tyre

 

Az Open korsa KS-től mindenképp jobb "all-in-all": utóbbi hasonlóan jól viselkedett kanyarban, kényelmes volt, de, hátul nagyon hamar leradírozódott kockára.. Akkor megtanultam, hogy "versenygumi" vérpistikének csatangolni hülyeség. A rubino pro tartósságban kiválónak "találtatott általam", ellenben kissé ráz, kissé sem tapad, de legalább bírja.

 

Amint lesz több tapasztalat a Diamante Radialéről, valamit röttyentek, bár, ott azért a 24mm-es ballonosság elég kellemes már kézbe véve is. :) Főleg a szélesebb felnin (Vento) (na, valójában ezt hiányolom kicsit az Irisből, a szélességet.. azét 22mm-es kiadású lehetne..)


Vejne módosította - 2015. április 24. - 18:15


#5696
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.368 hozzászólás

Nekem 2 RS is van, de mar nincsenek hasznalatban. En a szepsege miatt vettem, es az RS szerintem szebb, mint az RRS. (pl. feketek a tanyerok is, nem szurkek)
De aki nem csak szaraz idoben akar 2000km-t menni, az meg jobban is jar a hagyomanyos csapagyas RS-sel.

nekem polírozott tányérokkal jobban tetszene. 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#5697
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.368 hozzászólás

Gilbert BMC bringája a Wallon nyíl után:

11154775_942427569122104_16965928824222811155047_942427545788773_21369143296107511169545_942427572455437_12685177048686011156270_942427585788769_624827290879560

 


  • ave kedveli ezt

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#5698
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Nem mondtam, hogy nem birja. De nyilvan rossz idoben nem annyira, mint egy hagyomanyos.

Mondjuk borzalmasan sok értelme lenne ilyen hajtást vennem. :) Csak, ha már látom, hogy 175, elcsábulok. Értelme kb. semmi nem lenne, mert acélvázra minek? :) Már pallagról is felszedték a macskakövet, böszörmény-hadház közt borzalom az út, de a talpam nem zsibbad a zalumíniumhajtással sem. 

 

Csak tetszetős, szép darab. 

 

btw, mintha kezdené megszeretni a fékbetét a kasmírt. Leglaábbis, a kezdeti nulla fékhatáshoz képest most már kifejzetten harapós lassításokra képes a felállásom, igaz, vizes felnin még nem próbáltam. Majd talán hétfőn (?).

 

Az első kerék is jól bírja a "simogatást", krátereket, kb. nulla a laterális játéka jelenleg. Igaz, ezekkel a dögnehéz küllőkkel-felnikkel ne is legyen!

 

ja. továbbra is érdekelt lehetek régebbi 2000-2010-es évekbeli tour magazinok szkenjére, cikkjeire.. ha van valami torrentoldal : \


Vejne módosította - 2015. április 23. - 20:44


#5699
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

Ennyire nem bírja a CULT? :) pedig egy-két szektás istenien ajnározza őket.


Nem mondtam, hogy nem birja. De nyilvan rossz idoben nem annyira, mint egy hagyomanyos.
  • Vejne kedveli ezt

#5700
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Nekem 2 RS is van, de mar nincsenek hasznalatban. En a szepsege miatt vettem, es az RS szerintem szebb, mint az RRS. (pl. feketek a tanyerok is, nem szurkek)
De aki nem csak szaraz idoben akar 2000km-t menni, az meg jobban is jar a hagyomanyos csapagyas RS-sel.

Ennyire nem bírja a CULT? :) pedig egy-két szektás istenien ajnározza őket. 

 

tányérokban van még különbség, illetve, dizájnra a legszebb a fekete-szürke grafikás, vörösmentes eres. : ) 

 

Kíváncsi vagyok amúgy, hogy ezek miben térnek el egy Record-Chorus UT-től... feliraton kíüvl..