A fenéken levő esetleges hólyagokat ki mivel kezeli?
Neogranormon?
A fenéken levő esetleges hólyagokat ki mivel kezeli?
Neogranormon?
Körömvirág krémet tettem rá de hátha van valami jobb is.
En hasznaltam azt is, meg mast is. Szerintem semmi se hasznal igazan.
A pukifólia addiktív! Lehet pukkasztgatni!!! Ezért utálok csomagolni..
Röviden: fogalmam sincs.
Körömvirág krémet tettem rá de hátha van valami jobb is.
A pukifólia addiktív! Lehet pukkasztgatni!!! Ezért utálok csomagolni..
Röviden: fogalmam sincs.
a képen van 4szöges.
De az egy újságcikk ... A hirdetésben a vázszett meg BB-mentes.
szerk: meg ugyebár 2004-es cikk ha jól rémlik, persze, hogy még V2 fékváltókar van benne ( ) és néccögtengelyes hajtány.
Vejne módosította - 2015. május 20. - 07:49
?? nem értem. nincs is benne középcsapágy. Olyan csészét csavarsz bele, amilyet akarsz. egy angol UT csésze meg nem drága.
a képen van 4szöges.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
?? nem értem. nincs is benne középcsapágy. Olyan csészét csavarsz bele, amilyet akarsz. egy angol UT csésze meg nem drága.
egydül ami furcsa, az alul 1negyedes, felül 1nyolcados KÜLSŐ CSAPÁGYCSÉSZÉS HS. Integráltban látni sok ilyen méretűt, de külső csészésben nem. Igaz, 2004 körüli a váz.
ez 4szög tengelyes.
?? nem értem. nincs is benne középcsapágy. Olyan csészét csavarsz bele, amilyet akarsz. egy angol UT csésze meg nem drága.
végül is pont ilyenre lenne szükségem a coral helyett.. merev-stabil-jól irányítható. lehet, hogy nem kényelmes-nem rugalmas, de max. kapna 24-25mm-es gumikat, karbon nyeregszárat, meg feltekerném a tavalyi bontott zselés SÖTÉTKÉK BHT05-öst
bár az nem állna jól neki, mert a váz színével identikus bandázs ált. ronda..
ez 4szög tengelyes.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
http://apro.bikemag....t-l289901.html#
szerintem kimegeyk kiszellőztetni a fejem.. mielőtt meggondolatlanságot követek el.
végül is pont ilyenre lenne szükségem a coral helyett.. merev-stabil-jól irányítható. lehet, hogy nem kényelmes-nem rugalmas, de max. kapna 24-25mm-es gumikat, karbon nyeregszárat, meg feltekerném a tavalyi bontott zselés SÖTÉTKÉK BHT05-öst bár az nem állna jól neki, mert a váz színével identikus bandázs ált. ronda..
Vejne módosította - 2015. május 20. - 06:26
http://apro.bikemag....t-l289901.html#
szerintem kimegeyk kiszellőztetni a fejem.. mielőtt meggondolatlanságot követek el.
Sziasztok!
Segítség kellene! A problémám az, hogy tempós tekerésnél terhelés után ha visszaveszek a tempóból begörcsöl jobb oldalon a derekam, bal oldalt semmi baja, tavaly ugyanezekkel a beállításokkal nem volt gondom. Először azt hittem gyenge még a derekam majd hozzászokik de már lenyomtam 1000+ km de nem változott a helyzet. Egyedül cipő csere volt, már a talpbetétet kicseréltem benne a régiből de nem oldotta meg a problémát. Valakinek volt ilyen tünete bringán esetleg ötlet miért lehet?
oroberto módosította - 2015. május 19. - 10:56
Nem hiszem hogy velem van a baj.
Hanem? Nehogymar... Barmilyen bena beallitasu biciklin tudok ugy tekerni, hogy ne legyen ilyen problemam.
Az idofutamositott bringamon pl. tobb centivel van lentebb es kozelebb a kormany es azzal is siman eltekereszeszek fekkarfogasban is.
A korabban betett kepek alapjan neked semmi fundamentalis problemad nincs a beallitasokkal.
btw. guminyomas mennyi?
Nem hiszem hogy velem van a baj. 17 vagyok, taekwondo -nak köszönhetően elég hajlékony, illetve a saját testsúlyoz edzések miatt elég erős vagyok. Hónapok óta földön alszom, emiatt és az edzés miatt is szép tartásom van. Már elkezdtem futni is, szombaton megvolt az első 10km feletti táv, pontosabban 15km 4:40 -es idővel. Nyári szünetben meg elkezdenék úszni, hogy 1-2 éven belül megessek 70.3 -as triatlont nyomni, de igencsak hátráltatja az edzést hogy nem tudok 2 óránál többet elölteni a nyeregben.
A bicó egyébként tavaly január óta van meg. Az elején még a derakam fájt, de a helyesen beálított nyereg segített rajta.
Tavaly is csak 3db 100km fölötti távot nyomtam, mert elvette teljesen a kedvem a fájdalom a tekeréstől. Gondolkoztam egy elmegyek egy "bike fit" -re, de egyedül Pesten találtam, de az 25 000Ft
Sajnos nem jó
Továbbra is dolgozik a vállam
1 órás tekerés után alig bírtam felelmelni a kezemet a kaputelefonig, kilincsig
Rohadtul lehangoló, hogy itt a jó idő, és mégsem tudok tekerni.
Gyógytornász?
A sebesség mindent megold.
Na megvan a 120 stucni. Érzésre és látványra is fura. Nem tudom hogy jobb vagy rosszabb, most csak görgőn tudtam kipróbálni, elmenni terkeni csak szerdán tudok majd. Mindenesetre fékváltókar fogásban a kormány kitakarja az agyat.
Egy pár képet kérhetek a helyes testtartásról?
És köszönöm a segítséget:)
Sajnos nem jó
Továbbra is dolgozik a vállam
1 órás tekerés után alig bírtam felelmelni a kezemet a kaputelefonig, kilincsig
Rohadtul lehangoló, hogy itt a jó idő, és mégsem tudok tekerni.
Brifter: Brake-shif lever. Fékváltókar.
Kisherceg: azért tetszik, mert egyszerű, semmi csicsa. Elegáns és kész. Plusz, van vonzó abban, ha alsó-középkategóriás cuccaid vannak abból az érából.
Csirkefog->ritkaság, nehezen fellelhető. A hen's teeth tükörben.
Pöckölős Sora-> 3500-ös széria, ahol már nem thumbie a kioldókar.
Sárga százöt-> az oktás-9es 55-ös alkatrészeket szokták így hívni mások.
MÉH-> kuka, szemét, lom
bármi kérdés fölmerül a nyelvhasználatommal kapcsolatban, szívesen állok rendelkezésre. Haverok közt néha Derrynek hívjuk a váltót, QRS-nek a gyorszárat, szóval merítünk is.
Amire ugrok, az a brifter. Kérem, ne használjátok
A "csőtengely" szintén kellemetlen. (Hollowtech2-GXP-PT és egyéb integrált hajtások falusi neve a csőtengelyes hajtány)
Nagyon kedves, köszönöm a dekódolást, de igazából azt szerettem volna sugallni, hogy ha egy kicsit közérthetőbb nyelvezettel írsz, az tán a fórum érdekét szolgálná. Még ha az ilyen döglődő is, vagy tán pont ezért: ha visszagondolok, oroszlánrészt te hozod az érdekes/értelmes hsz-eket egy jó ideje. Én meg vállalom a tudatlan laikus olvasód szerepét.
A "briftert" életemben nem hallottam, pedig gyűjtöm (ha nem is használom) az efféle "szakzsargont". Honnan, németből jött?
Egyébként a "csőtengely" létjogosultságát némiképp árnyálja, hogy montis körökben inkább a kerékrögzítésre használják. (Átütő, átmenő, bolt on stb.) De egyetértek, hajtóművel kapcsolatban gyakorlatilag tárgyi tévedés.