Kíváncsian várnám Jani reagálását erre a cikkre, ha valaki autentikus ebben, akkor Ő igazán az!!
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#5361
Posted 2015. June 09. - 21:43

#5363
Posted 2015. June 09. - 17:17

Csak dobok, mert csak



amúgy a Diamante nagyon jó kis stabil kanyarfaló, ellenben, ha 8 helyett 9 barra drukkolod, akkor célszeru visszaengedni, mert mérföldekkel jobb vele menni 8 baron.
A Vento is szépen teljesít, mondjuk, ahogy korábban írtam, 90%ban Khamsin, amiben eltérnek, a tengely, küllőanyák & küllők. Alutengely vs. cro-mo, aluanyák vs. réz, kardküllők vs. 2mm-es egyenesfejuek.
A többi alkatrész kódja ugyanaz a robbantott ábrákon.
És nincs az az isten, hogy UltraShift Centaur v veloce kart tegyek a Coralra. Lehet, hogy az őscampások szerint a PS "butított" meg "dumbed down", "olcsószar" meg "nem is igazi campa", de a halk-finom klikk&minimális erőfeszítéssel és rövid úton kezelhető kioldókar, gyors-kis erőfeszítést igénylő váltás utcahosszal veri a recsegőcsattogóropogó UltraShift Veloce-Centaur vonalat Nekem egy kar ne 4 szezon után kezdjen el halkan és finoman váltani....
Ami kicsit furcsa, a 172.5-ös kompakt hajtás a 175-ös sztenderd helyett. Így egy hónap "C'dale kihagyás" után piszkosul rossz volt elsőre
Edited by Vejne, 2015. June 09. - 17:26.
#5364
Posted 2015. June 09. - 14:58

volt szerencsém megforgatni egy régi campa agyat. csak így kézzel. legalább 30 éves lehetett. menetes,hátsó agy,zsírzó furat nélkül. tehát nem record volt. annyira szépen forgott a tengely. ezt nagyon hiányolom a mai kerék agyakból.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5365
Posted 2015. June 08. - 22:35

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5366
Posted 2015. June 08. - 20:15

http://apro.bikemag....ax-l293208.html szép váz.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5367
Posted 2015. June 08. - 20:15

http://apro.bikemag....ax-l293208.html szép váz.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5368
Posted 2015. June 08. - 16:53

http://velo.hu/UserF...x388t0v1_ic.jpg
A képen látható könyöklőszivacs hatalmas dolog lenne, ha külön is árulná valaki. Szépen feltenném az országúti kormányomra és azon lazáznék a megfáradt tenyeremmel
update: http://nella.hu/alka...-lite_1322.html
:-)
Edited by vittore30, 2015. June 08. - 16:55.
#5369
Posted 2015. June 08. - 10:26

[kep]
Nem sokat faradt. De szerintem ezt siman lehet majd uberelni. En a kihivok helyeben azert megvarnam, hogy Wiggo nyugdijba vonuljon.
Edited by ave, 2015. June 08. - 10:26.
- donciccio likes this
#5370
Posted 2015. June 07. - 22:04

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5371
Posted 2015. June 07. - 19:24

Márkus Jani első lett a Pelso-n!!!?? GRATULA!!!!!
- MJani01 and zscs like this
Ridley Noah Fast
#5372
Posted 2015. June 07. - 19:17

Wigo csúcskísérletét közvetítik vlhol? légyszi linket vlki,ha igen. köhi.
https://www.youtube....B94B8tgQ#t=4312
- donciccio likes this
#5373
Posted 2015. June 07. - 12:44

köszi. ez az infó múlt héten jól jött volna.
Olvastam a túra terved, de mivel nekem evidens volt a párhuzamos út, így eszembe sem jutott, hogy Te a 21-esen akarsz menni.
- donciccio likes this
#5374
Posted 2015. June 07. - 10:18

A 21-es elvileg nem fő út...? Mióta eszemet tudom ott mindig is tilos volt bicajozni, eszembe sem jutna a nagy forgalom miatt, mint ahogy a 2/a-n sem. Hatvanban kicsit tovább kellett volna menned és Nagygombos felé lekanyarodni, a 21-essel párhuzamosan megy egy út Szurdokpüspöki, Pásztó irányában, onnan Hasznostól mehetett volna a hegyi etap.
köszi. ez az infó múlt héten jól jött volna.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5375
Posted 2015. June 07. - 10:12

tegnap volt a tekerés az említett útvonalon. sajnos felemás sikerrel. 70 km után bevártam apámat,és beszálltam a kocsiba. Hatvanig semmi gond nem volt,de a 21-es út,ami Pásztóra vezet,az teljesen más tészta. nem gondoltam volna,h egy elvileg nem főútnak számító út,egy 2x2 sávos gyorsforgalmi lesz. egy csomó építkezés,meg néhol vacak út fogadott. egy csomó tábla hiányzott. kivéve a merci táblákat. abból volt bőven. olyan volt,mintha itthon a 2/A-n tekertem volna. így sajnos kihagytam már a hegymászást is. azért elég durva lett volna. nem túl meredek,bár van benne egy 8,és egy 10 %-os rész is,viszont igencsak hosszú. kb 26-27 kili hegymenet.
A 21-es elvileg nem fő út...? Mióta eszemet tudom ott mindig is tilos volt bicajozni, eszembe sem jutna a nagy forgalom miatt, mint ahogy a 2/a-n sem. Hatvanban kicsit tovább kellett volna menned és Nagygombos felé lekanyarodni, a 21-essel párhuzamosan megy egy út Szurdokpüspöki, Pásztó irányában, onnan Hasznostól mehetett volna a hegyi etap.
- donciccio likes this
#5376
Posted 2015. June 07. - 08:07

a hétvégén el szeretnék tekerni Galyatetőre. Vác,Aszód,Hatvan,Pásztó,Galyatető lenne az útvonal. a kérdésem az lenne,h az Aszód,Hatvan közti részen a régi 3-as úton lehet e bringázni. régen mi mindig arra mentünk. akkor nem volt semmi gond. gondolom a merci táblák kint vannak. inkább az érdekelne,h a sünök hogy állnak a témához?
tegnap volt a tekerés az említett útvonalon. sajnos felemás sikerrel. 70 km után bevártam apámat,és beszálltam a kocsiba. Hatvanig semmi gond nem volt,de a 21-es út,ami Pásztóra vezet,az teljesen más tészta. nem gondoltam volna,h egy elvileg nem főútnak számító út,egy 2x2 sávos gyorsforgalmi lesz. egy csomó építkezés,meg néhol vacak út fogadott. egy csomó tábla hiányzott. kivéve a merci táblákat. abból volt bőven. olyan volt,mintha itthon a 2/A-n tekertem volna. így sajnos kihagytam már a hegymászást is. azért elég durva lett volna. nem túl meredek,bár van benne egy 8,és egy 10 %-os rész is,viszont igencsak hosszú. kb 26-27 kili hegymenet.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5377
Posted 2015. June 06. - 19:38

Hurrá, a retrókit (cateye cordless 2 ) remekül funkcionál, 2500 km óta, s ami meglepő: a Gommitalia Iris hátul továbbra is nagyon nagyon jól tartja magát, alig érezni ujjal rajta "kockásodást". A gumiban kb. 200 km-rel van több, mert az óra "később" került, de ez így nagyon korrekt.. 5 GBP darabáron beszerezve ennyire jól bírja hátul is, elöl meg kb. mint a dobozból kivett. Defekt nulla, tapadás nagyon jó (annak ellenére, hogy "off-label" használom a 20-as külsőt 15mm belső szélességű felnin) és stabil.
Aminek legjobban örülök, a nulla defekt mellett, hogy hátul ennyire jól tartja magát.
ENnyi idő alatt az Open Corsa már szinte hártyára nyalódott hátul. Bár hallottam rémtörténeteket Open Corsa CX-ről, hogy hátul 1500-at se nagyon szeret kibírni.
Minden esetre nem kocaörömködésre való az a gumi.
Más: nagyon pofás megoldása van a Khamszin-Vento csapágyfeszesség állításának. Ki se kell venned a villából, se a gyz-hoz nyúlni, kis 2.5mm-es imbusszal kívülről lehet szépen állítani. Gyárilag nekem nagyon szoros volt, aztán használtam lazábban, most egy picit szorosabbra vettem.
csak igazán lehetne 9-10 fokkal hűvösebb..
#5378
Posted 2015. June 06. - 07:31

Van itt valaki, aki használ(t) ducigumikat (28-30mm)
Csak kérdezem Illetve szélesebb felniket (17mm belső szélesség)
Edited by Vejne, 2015. June 06. - 07:33.
#5379
Posted 2015. June 06. - 05:51

Wigo csúcskísérletét közvetítik vlhol? légyszi linket vlki,ha igen. köhi.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5380
Posted 2015. June 05. - 13:19

újdonságtartalom nem sok van benne. dicsérik a fvkar fogást és a többszörös váltást, ami szerintük nagyon jól jön dombtetőkön vagy a piros lámpa előtt (jééé), kicsit vinnyognak hogy a 28-as gumival macera a kerékcsere a féknél
Azért arra is kitérnek, hogy volt, hogy a váltás "megakadt", mintha egyszerre kezelte volna a fel-leváltó kart a delikvens (olyat amúgy a Verocse is tud, kb. minden ezredik váltásnál) kiemelik, hogy a kioldókart nem igazán lehet elérni, ha nem születtél gibbonnak (contra: a 15-ös Athena-Veloce karoknál ezt orvosolták nagy lógó fülekkel) valamint, hogy a kioldókarral könnyű "véletlenül" többet váltani, mint szeretnél (ami kellemetlen, ha csúszik..) (ez megint nincs PS-escape váltókaroknál. se sh-nál..)
Az első váltás javult, DE nincs shimano szinten, a fékszett jó, DE szintén nem DA szint.
Szóval, jó szett, szép szett, de a DA jobb És olcsóbb. ^^
Mondjuk racionális ember nem is vesz campát
Edited by Vejne, 2015. June 05. - 13:20.
- MJani01 likes this