a bikeporn topicba nem hiszem,h belefér,de ez nagyon szép bringa: http://apro.bikemag....us-l299210.html ráadásul a kedvenc,rohadt nehéz stucnim van rajta.
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#5061
Posted 2015. July 16. - 07:20
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5062
Posted 2015. July 16. - 06:01
http://road.cc/conte...-flare-road-bar
Ha már kormány. Valamire kísértetiesen hasonlít.
Szerintetek mennyire hasznos a "flare", mikor az alsó fogás kifelé ívelt, ergó alul "szélesebb", mint felül? Azon kvül, hogy kényelmes és stabilitást tud fokozni, mennyire számít "szentségtörésnek" (>alias "krvgusztustalanronda"<
http://road.cc/conte...-goes-aero-2016
1 tányér elöl? Oké, én kiszállok!
http://www.fulcrumwh...ng-Quattro-2016
A fulcrum nekem még mindig a 29-es. Gyerekkoromban ő szoktatott rá a ragasztó-higító-festék szeretetére.
Edited by Vejne, 2015. July 16. - 06:06.
#5063
Posted 2015. July 15. - 23:43
Sziasztok!
Egy kis segítség kellene fékkel kapcsolatban. Mostanában egyre gyakrabban meg fordulok dombos-hegyes részeken, én az alföldön élek ezért szinte csak síkon tekerek. Lejtmenetben-kanyarokban ill lejtmenet végén amikor leszeretnék rendesen lassítani vagy akár teljesen megállni az nekem elég nehézkes, úgy érzem mintha el kenődének a fékpofáim-csúsznak és alig birok megállni (a felnin a fékfelület és a fékpofák teljesen tiszták) ez rendjén van? így kel ennek leni? vagy kellene vennem normális félpofákat amitől jobb lesz a fékhatás?
Tiagra fékeim vannak és a gyári fékpofák vannak még rajta amik nincsenek még elkopva.
A gyari Tiagra betetek lehet nem fognak ugy, mint egy top betet. Ha nem tetszik igy, mindenkeppen vegyel valami jobbat.
Nem is kell dragat, en pl. a legolcsobbat vettem a teli bicora, es sokkal jobban harapott, mint az eredeti trikolor Ultegra. Cserebe valoszinuleg hamar elkopik, nem tudom, keveset hasznaltam azota.
- meno10 likes this
#5064
Posted 2015. July 15. - 16:17
38-as, raadasul nagydarab bringasnak. Adam Hansen. (de Greipel is asszem, lehet o 40-es)
44 az mindenkeppen szeles, de ez ne zavarjon, ha az a kenyelmes, ok csak azert hasznalnak keskenyt, hogy jobban elferjenek a mezonyben, illetve kisebb a legellenallas picivel.
Köszönöm a választ, megnyugtattál.
Kipróbálom.... Gondolom az volt az üzletpolitika, hogy aki 59-es vázat vesz, az benga állat, nem póklábú siklóvállú alkat (hogy egy klasszikus Kisherceg jelzőt idézzek).
#5065
Posted 2015. July 15. - 16:05
Sziasztok!
Egy kis segítség kellene fékkel kapcsolatban. Mostanában egyre gyakrabban meg fordulok dombos-hegyes részeken, én az alföldön élek ezért szinte csak síkon tekerek. Lejtmenetben-kanyarokban ill lejtmenet végén amikor leszeretnék rendesen lassítani vagy akár teljesen megállni az nekem elég nehézkes, úgy érzem mintha el kenődének a fékpofáim-csúsznak és alig birok megállni (a felnin a fékfelület és a fékpofák teljesen tiszták) ez rendjén van? így kel ennek leni? vagy kellene vennem normális félpofákat amitől jobb lesz a fékhatás?
Tiagra fékeim vannak és a gyári fékpofák vannak még rajta amik nincsenek még elkopva.
#5066
Posted 2015. July 15. - 16:03
Nyugtassatok meg, hogy a 44,5 cm (közép-közép) kormány az nem széles. A mostanim 40-es, nem éreztem hátrányát.
Melyek az aktuális trendek országúton?
38-as, raadasul nagydarab bringasnak. Adam Hansen. (de Greipel is asszem, lehet o 40-es)
44 az mindenkeppen szeles, de ez ne zavarjon, ha az a kenyelmes, ok csak azert hasznalnak keskenyt, hogy jobban elferjenek a mezonyben, illetve kisebb a legellenallas picivel.
- Vejne likes this
#5067
Posted 2015. July 15. - 13:52
Köszi, Vejne.
Ja-ja, nem is az egyeneskormányos divatirányzatokra gondoltam (26 cm-es söprűnyelek és társai)
A helyzet az, hogy ez jön a bringával, és "enyhén" monumentálisnak látom a másikhoz képest, bár lehet azért, mert a hajlítása sem olyan mély. (Ugyanakkor montin vígan megyek majd 70 centivel, de ott végigjártam az evolúciós lépcsőket.)
Akkor lehet, hegymenetben szeretni fogom... nem veszek semmit egyelőre.
Edited by Rabbit, 2015. July 15. - 13:53.
#5068
Posted 2015. July 15. - 13:28
Nincsenek trendek. A sznob-pökhendi-kivagyibringások szoktak beszólni a 44cc kormányért, mert "fennakadok a körúton" "nem férek el az autók közt" "a szél nem nézi a kényelmet".
Vállszélesség és anatómiai eltérések vannak.
Donciccio pl. 44-es kormányt használ, mert széles a fölső függesztőöve.
Én 44-est használok, mert.. széles.
Egy haverom 38cc-vel megy, és kényelmes neki.
A divatfixisek meg 24 cm-re vágott egyenes kormánnyal mennek, de úgy is fennakadnak a visszapillantókon.
Lenyugtatja a bringa kezelését, stabilabbá teszi az irányítást, és bónusz, hogy nem fog szúrni a vállad, sajogni a lapocka alatti izomzatod, HA ez a méret kell neked.
Ha viszont keskenyebb a vállad, NE vegyél széles kormányt, mert utálni fogod
Edited by Vejne, 2015. July 15. - 13:28.
#5069
Posted 2015. July 15. - 13:21
Nyugtassatok meg, hogy a 44,5 cm (közép-közép) kormány az nem széles. A mostanim 40-es, nem éreztem hátrányát.
Melyek az aktuális trendek országúton?
#5070
Posted 2015. July 15. - 12:40
A 7 decis Powerbar kulacs etalon, nem szivárog, jó a fogása, nincs műanyag íze és Speci Ribcage kulacstartóval párosítva soha nem veszíted el semmilyen terepen.
nekem 700ml-es van, ami.. hét deci és perfektül illeszkedik MINDEN kulacstartómba, de úgy szivárog-folyik-szürcsög, hogy borzalom. Nem is használom már, csak itthon ivópohárnak
#5071
Posted 2015. July 15. - 08:31
High5 jól zár, csak nagyon keskeny, lötyög mindenben
Isostar jól zár, pont "kulacstartóméretű".
PowerBar: egy rakás hulladék.
Tac-X&Kellys: szemét.
Hmm
A 7 decis Powerbar kulacs etalon, nem szivárog, jó a fogása, nincs műanyag íze és Speci Ribcage kulacstartóval párosítva soha nem veszíted el semmilyen terepen.
- Vejne likes this
#5072
Posted 2015. July 15. - 07:19
High5 jól zár, csak nagyon keskeny, lötyög mindenben
Isostar jól zár, pont "kulacstartóméretű".
PowerBar: egy rakás hulladék.
Tac-X&Kellys: szemét.
Hmm
#5073
Posted 2015. July 15. - 06:54
Egy ideje eleg lassu a hatso valtasom, mar csereltem bowdent is, de nem sokaig javitott a helyzeten. Ma rajottem mi a baj. A kulacsom nem zar jol, es a DM-s izo cucc elkepesztoen ragados, ha a viz elparolog belole. Szoval kiszivarog a kulacsbol a lotty, lefolyik a vazra, onnan a kozepcsapagy ala, a bowdenvezetobe, es konkretan beragasztja a bowdent. Kattintok, es nem tortenik semmi, annyira ragad. 1-2 masodpercbe is beletelik, mire elkezd kerregni a lanc, es utan 1-2 mp es mar valt is!
Van olyan kulacs, ami abszolut nem szivarog? Ez most Zefal, de van Born-os is, asszem az Tacx gyartmany, az is ugyanolyan rossz.
nekem az elite kulacsaim most elég jól zárnak.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5074
Posted 2015. July 15. - 02:33
Van olyan kulacs, ami abszolut nem szivarog? Ez most Zefal, de van Born-os is, asszem az Tacx gyartmany, az is ugyanolyan rossz.
Az Eubottle féle szabványos mind szivárog, a High5-os viszont nem, lehet külön is venni vagy egy ilyen féláron-zselédobozban. Cserébe nem jár könnyen a szelep (és ha nem rendesen nyomod le az is szivároghat).
#5075
Posted 2015. July 15. - 01:47
#5076
Posted 2015. July 15. - 00:22
#5077
Posted 2015. July 14. - 22:32
Egy ideje eleg lassu a hatso valtasom, mar csereltem bowdent is, de nem sokaig javitott a helyzeten. Ma rajottem mi a baj. A kulacsom nem zar jol, es a DM-s izo cucc elkepesztoen ragados, ha a viz elparolog belole. Szoval kiszivarog a kulacsbol a lotty, lefolyik a vazra, onnan a kozepcsapagy ala, a bowdenvezetobe, es konkretan beragasztja a bowdent. Kattintok, es nem tortenik semmi, annyira ragad. 1-2 masodpercbe is beletelik, mire elkezd kerregni a lanc, es utan 1-2 mp es mar valt is!
Van olyan kulacs, ami abszolut nem szivarog? Ez most Zefal, de van Born-os is, asszem az Tacx gyartmany, az is ugyanolyan rossz.
#5078
Posted 2015. July 14. - 22:27
#5079
Posted 2015. July 14. - 14:57
#5080
Posted 2015. July 14. - 12:23
nekem simán kijön,kiengedett féknél. nekem is távol vannak a fékbetétek a felnitől.
na este megmérem a felni-fékpofa távot
addig ezt a rettenetet elemezzük http://road.cc/sites...pierre - 10.jpg, innen http://road.cc/content/feature/156398-bikes-2015-tour-de-france , nem semmi hogy 1 db SRAM csapat maradt