Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Országútikról mindent

* * * * - 3 votes

  • Please log in to reply
34317 replies to this topic

#5021
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,330 posts

hát igen. vagyunk még pár millióan úgy akik szeretnének pl a mavic tesztmunkása lenni havi párezer euróért, heti 5*80 km-es tesztkörökkel, változatos minőségű utakon, heti élménybeszámolókkal :-)

nem pont erre gondoltam,de igen. :D egy ilyen állás most is jól jönne. :) egye penész,még shimano,sram,fsa tesztelőnek is elmennék. :P


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#5022
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,864 posts

én már nagyon régen abbahagytam a versenyzést,és közel sem voltam olyan jó,mint Bodrogi,de nekem is nagyon szarul esett amikor vége lett. egy gyárban kezdtem el én is dolgozni,és az első héten,amikor hazaértem,elsírtam magam. sokkal nehezebb volt nekem bemenni egy munkahelyre dolgozni,mint edzésre,versenyekre járni. időben kb ugyanaz volt,de nagyon más. nem mind1,h vlmit kényszerből csinálsz,vagy szereted is.  

hát igen. vagyunk még pár millióan úgy akik szeretnének pl a mavic tesztmunkása lenni havi párezer euróért, heti 5*80 km-es tesztkörökkel, változatos minőségű utakon, heti élménybeszámolókkal :-)


  • donciccio likes this

#5023
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,330 posts

Koszi a linket!  Hat igen.   A top bringasokat kiveve a legtobb profi kb. ugyanezen a vonalon mozog.  A palyafutas vegen valtani kell egy masik eletre.  Nem lehet konnyu.

én már nagyon régen abbahagytam a versenyzést,és közel sem voltam olyan jó,mint Bodrogi,de nekem is nagyon szarul esett amikor vége lett. egy gyárban kezdtem el én is dolgozni,és az első héten,amikor hazaértem,elsírtam magam. sokkal nehezebb volt nekem bemenni egy munkahelyre dolgozni,mint edzésre,versenyekre járni. időben kb ugyanaz volt,de nagyon más. nem mind1,h vlmit kényszerből csinálsz,vagy szereted is.  


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#5024
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,330 posts

http://nos.nl/tour/v...pkrabbelen.html ezen az oldalon van egy kis videó a tegnapi Contador perec végéről,és a "szervizelésről". ha Sagan odaadja egyből a bringáját,akkor sokkal kisebb hátrányt szedett volna össze sztem. a mostani versenyzők között nincs kifejezett kedvencem,de én kicsit drukkoltam Contadornak. egy giro,tour duplát már rég láthatott a közönség. leginkább ezért. 


Edited by donciccio, 2015. July 23. - 07:29.

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#5025
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

Ha tenyleg csak a ket valto van osszekotve, akkor az vegulis egesz jo megoldas.   Megiscsak eleg egy akksi, de a kormanynal meg szep, hogy nincs semmi kabel.    Ahogy kinez, az egyelore borzaszto, de hat csak prototipus, gumi sincs a fekkaron, sot, helye sincs a guminak.

a dizájnt meg fogják oldani. Az új hajtókarjaik egyrészt gyönyörűek a régiekhez képest& a féktestjeik is jól sikerültek. A fékváltókart szerintem egy egységben lenne érdemes "tervezni" a kormánnyal, míg a nyeregcsövet természetesen az akksival. :) Az átdobó-lánc-hajtókar szintén képezhet egy egységet, bár a láncot talán a KMC gyártja? :)

 

Nekem hibátlan a CN910-es FSA lánc, hibátlanul vált, nagyon szépen fut, és csendes, KIVÉVE alulról a 2-3. lánckereket, ahol akkorát kattan minden pedálfordulatra, mint egy ropi.

 

Más:

 

http://www.ebay.com/...=STRK:MEBIDX:IT

 

Az most kiskezű ST-6600? Mint ahogy van ST-R350, ami szintén Sorának tűnik :D Az ST-R460 meg kiskezű tiagra? Hmm.. Az FC-R460 http://www.rosebikes...kset/aid:667986 meg egy sorának álcázott tiagra?

 

Ejj ez a sok szérián kívüli valami. Egy előnyük van: bekerülhet bárhová, mert nincs rajta típusjelzés, nem bántja a homogén képet (homogenitásról beszél egy olyan arc, akinek a stucni-kormány-nyeregcső-nyereg teljesen más ?? :) )

 

Bár hajtókarból nem is tudom.. a 6601-7800 vonal& sötétszürke-feketés 5600 után a mostani négykarosakat venném, főleg az Ultegra sikerült szépre belőle! FC-6800, azt hiszem, tuttibringának volt nemrég bontott 29-ért új.. :(

 

Ahogy elnéztem az RD4700-ás tiagra hátsó váltót: nem lesz kompatibilis a régi 10es rendszerrel, a 11-esekre hajaz, szóval, nagyobb bowdenhúzással működik. Mondjuk ez a toleranciát fokozza.. 


Edited by Vejne, 2015. July 22. - 12:52.


#5026
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts

Ha tenyleg csak a ket valto van osszekotve, akkor az vegulis egesz jo megoldas.   Megiscsak eleg egy akksi, de a kormanynal meg szep, hogy nincs semmi kabel.    Ahogy kinez, az egyelore borzaszto, de hat csak prototipus, gumi sincs a fekkaron, sot, helye sincs a guminak.


  • Vejne likes this

#5027
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts

Koszi a linket!  Hat igen.   A top bringasokat kiveve a legtobb profi kb. ugyanezen a vonalon mozog.  A palyafutas vegen valtani kell egy masik eletre.  Nem lehet konnyu.


  • donciccio likes this

#5028
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,330 posts

ez az fsa villany cucca? kicsit mintha lemaradtak volna. mármint magukhoz képest. még jó néhány évvel ezelőtt volt vlmi fékváltókar tervük,aztán nem lett belőle semmi. az idénre meg vlmi olyan pletyka volt,h a tinkoff csapat a tour-on már a villany motyóval fog tekerni élesben. na mind1 is. azt hiszem az fsa lesz az a cég ami a vázon,és a gumikon kívül mindent fog gyártani egy bringához. :)  


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#5029
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

2 Ave with luw:

 

 

FSA eletromos váltásszett? http://www.cyclingne...-tour-de-france

 

Jé, ezek a böszmék aztán mehetnek rendszerben:

 

akksi-nyeregcső: egység
kormány-fékváltókar-stucni: az is triász

Hajtókar-átdobó-lánc: jól hangzik!

Fékek? ugyanmá!


Edited by Vejne, 2015. July 21. - 20:43.


#5030
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,330 posts

http://www.vasarnapi...i_lett_volna_ha


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#5031
albertfish

albertfish

    Posztolányi Dezső

  • fórumtag
  • 8,749 posts
  • LocationPécs

 

Stoplibeállítás? Jó kiindulási alap a "koppra hátra". 

 

Nyak görcs? szokni kell. Nekem is görcsölt a nyakam országútin, de, azon 55-ös felsőcső volt és 100-as stucni (a lenti gépen meg 130-as stucni és 58-as felsőcső! )

klasszikus fékkarbeállítás: a fékkar alsó része a kormány alsó részével van egy vonalban.

Kompakt kormánynál meg a fékváltókarhüdi-felső fogás átmenete szép egyenes (smooth transition top) Bár most nézem, nem úgy állítottam be :D hiába, a csuklóm ezt jobban szereti..

 

Kormányváltás plíz.

 

most dobtam fel, a bandázsolást jól elbarmoltam, de nem érdekelt, már nagyon látni akartam a végeredményt, szval csak rátekertem. Meg úgyse' ez lesz rajt', csak most ez volt itthon bontott bandázs tavalyról.

 

Az adapter TÉNYLEG feltuno és ronda, meg gusztustalan.

 

És! elérem a féket-váltókart... hurrááá :D Meg a 130-as stucni is jól áll neki, főleg, hogy esszagonális krossz-szeccióval rendelkezik (hexagonális keresztmetszet)

11780456_837272976363327_507563286_n_www

11774490_837287266361898_1172883518_n_ww

11749491_837287269695231_2052692768_n_ww
 
délután teszt!
 

 

 

Nesze semmi, fogd meg jól..

 

Többiek? :)


  • Kisherceg likes this

Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..

BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz! 


#5032
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

:D a stucni is nyolcszögletű. És bitangnagy átmérőjű, a fejcső-felsőcső-kormány szinte pálcika a stucni mellett.

 

A kormány alsó fogásban ha nagyon megtépem, minimálisan érezhetően hajlik, de mérföldekkel merevebb, mint a Ricsi volt (az szemre is centiket lógott..)

 

Nagyon jó lett a felállás.

 

Nemsoká' újrabandázsolok meg dobok valami hézagolófélét az adapter köré, hogy ne legyen "csúnya".

 

tudom, kilátszik a fvk bilincs, nem is egyenletes a történet, alul is hülyén van megkezdve, tiszta gány, ronda, igénytelen, azért mondtam, hogy újratekerem :D az első 30-40 km szenvedős volt, nem sok kedvem volt hozzá, de aztán egyre otthonosabbnak éreztem, s főleg alsó fogásban nagyon jó-merev-kezes a korábbihoz képest.

 

11759581_837397836350841_389506332_n_www
 
 

11780412_837397839684174_1553841006_n_ww
 

Edited by Vejne, 2015. July 21. - 17:10.


#5033
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

Stoplibeállítás? Jó kiindulási alap a "koppra hátra". 

 

Nyak görcs? szokni kell. Nekem is görcsölt a nyakam országútin, de, azon 55-ös felsőcső volt és 100-as stucni (a lenti gépen meg 130-as stucni és 58-as felsőcső! )

klasszikus fékkarbeállítás: a fékkar alsó része a kormány alsó részével van egy vonalban.

Kompakt kormánynál meg a fékváltókarhüdi-felső fogás átmenete szép egyenes (smooth transition top) Bár most nézem, nem úgy állítottam be :D hiába, a csuklóm ezt jobban szereti..

 

Kormányváltás plíz.

 

most dobtam fel, a bandázsolást jól elbarmoltam, de nem érdekelt, már nagyon látni akartam a végeredményt, szval csak rátekertem. Meg úgyse' ez lesz rajt', csak most ez volt itthon bontott bandázs tavalyról.

 

Az adapter TÉNYLEG feltuno és ronda, meg gusztustalan.

 

És! elérem a féket-váltókart... hurrááá :D Meg a 130-as stucni is jól áll neki, főleg, hogy esszagonális krossz-szeccióval rendelkezik (hexagonális keresztmetszet)

11780456_837272976363327_507563286_n_www

11774490_837287266361898_1172883518_n_ww

11749491_837287269695231_2052692768_n_ww
 
délután teszt!
 

Edited by Vejne, 2015. July 21. - 12:49.


#5034
albertfish

albertfish

    Posztolányi Dezső

  • fórumtag
  • 8,749 posts
  • LocationPécs

Sziasztok! Segítsetek kicsit :)

 

Kimásolom a pécsi topicból, remélem érthető lesz.

 

Átpakoltam az outis kormányt a Trek-re, mentem is vele, egy klasszikus önszopató kört, még az spd-s eldőlés hiányzott.

Kezdtem azzal, hogy a városban használt 32-es tányért lecseréltem egy 40es saintre, ami tök fasza, csak a hunyadin alíg kúsztam fel.

Na ha már felmentem -persz se víz se kaja- akkor mondom elmegyek remetéig, mivel bejött a suhanási - halál félelmem volt 50 körül a virsli kerekeken- mentem tovább Orfűre - Ribacz Peti autója nagyon szép - hát a haza volt az igazán rosz  :D

 

Konklúzió:

 

Nem vagyok elég erős a 40/ 11-28-hoz, most pakolhatom vissza a 32-es tányért - azzal meg pörgethetek mint a mókus-

Valmiért zsibbad a bal lábfejem - Ötlet?!

A nyakam iszonyat begörcsöl, ez miért van?

Illetve a kormány dőlése ha kényelmes, alig érem el a fékkarokat alsóbb fogásból - erre van valami outis beállítás 1x1 ?

 

https://www.strava.c...ities/350305063 -ez volt a kör amúgy


Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..

BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz! 


#5035
Moric

Moric

    fórumtag

  • fórumtag
  • 23 posts

Építek egy 'új' alu bringát magamnak. Melyik szettel járnék jobban, új 5800-as vagy a régi 6600-as?

 

6600-as van a mostani bringán, az át tudna kerülni rá.

Az 5800-as az elvileg a 2014-es Ultegra újracsomagolva. A két rendszer között eltelt közel 10 év, csak fejlődött valamit a technológia. A minőség meg vissza?

Hozzáteszem a 6600-assal is elégedett vagyok, csak már van benne néhány 10e km. Tartok tőle, hogy hamarosan a kopó lakatrészek bejelentkeznek.

 

Alternatíva, vegyek fel személyi kölcsönt és vegyek egy elektromos Ultegra Di2 6870 akcióban. :)



#5036
ncc1701

ncc1701

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 580 posts

sztem egyéni csúcsot döntök a defektek terén. :D

 

 

Tegnap kerültük a balcsit ebben a rohadás melegben, havernak egy 2 centi hosszú ág ment bele a kerekébe, kb olyan alakkal, mint egy ceruza eleje. Csak néztünk, ilyet még nem láttunk.


  • donciccio likes this

#5037
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,330 posts

DSC_0522_zps19d46d04.jpg

 

ilyen az enyém is. szóval,ha oda vannak fogatva a bowdenek,akkor is elég vékonyka az egész. ha nem lenne vájat,akkor nem kellene dupla betekerő.


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#5038
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,330 posts

szaglásszunk körbe?

 

HA lehetne külön venni e-h kereket (Rose-nál lehet) akár ilyet is megpróbálhatna a zember:

 

-elöl valami gyári kerékszett első kereke, pl. 140 euróért Zonda. Ez elvileg 670 gr körül van, félaero, lapított küllős. Az első keréknél hangsúlyosabbak az "aero-ficsőrök".

-Hátra valami erős felni-2-1.8-2 küllők hajtás, 2-1.5-2 küllők nem-hajtás oldalon, valami olcsó&jól fenntartható aggyal. TÖmegre valószínűleg verné a gyári kerékszettet, bár, merevségre elmaradna. "De úgyis gyenge vagyok" :)

 

Bár én aeróból rengeteget nyerek azzal, hogy ha nem felejtem otthon a hajgumit. Vagy van valakinek tapasztalata, mennyi aero előnnyel jár az összefogott haj vs. loboncos cirokseprűfej? :D

 

Don: sokszor hallom Tőled, hogy az OS befogójú kormány nem illik klasszik acélvázhoz, DE ugyanakkor a dupla bandázsolást is. Utóbbi nem teszi nagyon ormótlanná a kormányt? Ugyebár egy OS kormánynak csak a stucni alatti része&mellette egy kis középső rész az, ami túlméretes, a kormány többi része ugyanolyan vékonyka-filigrán. Míg ha duplán bandázsolsz, az egész kormány jó bumszli lesz, nem? :-\

"valami olcsó&jól fenntartható aggyal." record,dura ace. :D az az olcsó,ami nem megy tönkre.

 

nem lesz a dupla bandázstól bumszli a vékony kormány,mert eleve rohadt vékony. :) a mostani dupla betekerővel is csak annyira vastag,mint a múlt évi szimpla bbb bandázzsal. legalábbis az én kormányomnál ez a helyzet. elég mély mindegyik bowden elvezető vájat a kormányomon. 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#5039
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

szaglásszunk körbe?

 

HA lehetne külön venni e-h kereket (Rose-nál lehet) akár ilyet is megpróbálhatna a zember:

 

-elöl valami gyári kerékszett első kereke, pl. 140 euróért Zonda. Ez elvileg 670 gr körül van, félaero, lapított küllős. Az első keréknél hangsúlyosabbak az "aero-ficsőrök".

-Hátra valami erős felni-2-1.8-2 küllők hajtás, 2-1.5-2 küllők nem-hajtás oldalon, valami olcsó&jól fenntartható aggyal. TÖmegre valószínűleg verné a gyári kerékszettet, bár, merevségre elmaradna. "De úgyis gyenge vagyok" :)

 

Bár én aeróból rengeteget nyerek azzal, hogy ha nem felejtem otthon a hajgumit. Vagy van valakinek tapasztalata, mennyi aero előnnyel jár az összefogott haj vs. loboncos cirokseprűfej? :D

 

Don: sokszor hallom Tőled, hogy az OS befogójú kormány nem illik klasszik acélvázhoz, DE ugyanakkor a dupla bandázsolást is. Utóbbi nem teszi nagyon ormótlanná a kormányt? Ugyebár egy OS kormánynak csak a stucni alatti része&mellette egy kis középső rész az, ami túlméretes, a kormány többi része ugyanolyan vékonyka-filigrán. Míg ha duplán bandázsolsz, az egész kormány jó bumszli lesz, nem? :-\


  • donciccio likes this

#5040
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,330 posts

nincs is jobb egy kis kora reggeli stéherezésnél. :) Őrbottyán után,Vácrátót felé kikerült egy traktor. 44-el tudott menni. pont ideális volt az 53/14-hez. :) rátettem a kereket,és Csörögig elmentem vele. 


  • vittore30 likes this

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A